Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Yakuza: Ishin – néhány perc játékbemutató

A japánok a PS4 mellé vihetik haza februárban a SEGA-féle exkluzív [B]Yakuza: Ishin[/B] akció-kaland játékot. A Taipei Game Show-ról érkezett videóban láthatod, milyen egy nem modern Yakuza-játék, mely mégis nagyon hasonlít arra, amit legutóbb (leginkább) PS3-on próbálhattál.[YOUTUBE]g4ONgtIEE9I[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nem lenne ez rossz, de én már régóta egy olyat keresek, ami még a PS-re megjelent Bushido Blade 1 és 2 alapjaira gyúrna rá. Aki játszott vele az tudja miről beszélek. A kedvencem az a beállás volt, amikor csak akkor vette elő a kardot a tokjából a harcos, amikor vágott vele, majd csusszant is vissza a helyére a katana. A több kezdő beállási és ezáltal különböző találati lehetőség számomra igazi szamuráj hangulatot árasztott. A nem halálos sérülések hatására egy kézzel és szinte csúszva a földön is harcoltak, aztán egy pontos találat akár a harc legelején is eldönthette a küzdelmet. Én egy ilyesmit várok már nagyon…

    • Én is erre gondoltam lejjebb. Jó kis móka volt anno a Bushido Blade. Ahogy írtad is, egy jól irányzott csapással véget vethettünk a küzdelemre. Nem pedig hogy meg kell csapni 10x, mert 100HP-ja van és egy csapás 10-et ér…

    • Hidden blade technika.:) Sajna a Square ma már nem ad ki ilyen jellegű játékokat.

  2. nem nagyon a világom.

  3. én véleményem szerint ahogy kijött a ps4, megjelenő játékokkal vagyis amig eddig vannak… kb szégyen… mi az a hülyeség hogy 3 hasonlo kaliberü jatekot kidobnak egyszerre, itt most a killzone-ra a battlefield re és a cod ra gondolok….

  4. Ejj! Nekünk meg rossz COD-ok jutnak. :/

  5. Bárcsak jönne angolul is a game. Egyik, ha nem a kedvenc sorozatom a Yakuza.

  6. Nem rossz, ez volt ps3ra is?

  7. Ez őrülten jó (ismét)! GTA-ból 10 milliók mennek el, ebből meg, ha 100 ezer elmegy egy részből (USA + EU) örömtáncot járhatunk. Én nem értem ezt.

  8. Ahogy fejlődik a technika egyre élethűbb grafikát, animációt, stb. képesek létrehozni a játékokban. A játékmenetek meg beragadtak az idő mocsarába. Karddal megcsapja az ellenfelet vagy 3x és a pali nem hogy nem hal meg, úgy mozog utána, mintha semmi se történt volna. A Rising után ez kicsit vicces.

    • Nekem a Rising volt vicces. 😀

      • Tény, hogy ami végül lett belőle az (finoman szólva) nem nyerte el mindenki tetszését, de a legelső videó, ahol egy vágás egy halált jelentett azért odacsapott.

    • A Yakuza sosem az ölésről szólt.Még nem végeztem a 4. résszel, de eddig sem ebben, sem a 3-ban nem öltünk meg soha senkit harc közben. Még ha fegyverrel is harcolsz akkor sem. Nem értem ezzel miért lenne baj?

      • Nem azzal van bajom, hogy most ölök, vagy nem ölök, hanem hogy ha egy karddal jól láthatóan megcsapok valakit (virtuálisan persze), akkor az ne viselkedjen úgy, mintha el se találtam volna. Ha itt a videóban bambuszbotokkal ütötték egymást, akkor oké.Anno ugyanilyen gondom volt/van az Uncharted-del is. Fut a kis kalóz, három golyót beleeresztek a mellkasába, nem hal meg és fut tovább. Sőt még fejbe is lő fél kézzel.Félreértés ne essék, nem teljes, valósághű szimulációt várok el, de a játékmenet és/vagy a sérülések ábrázolása legalább annyit fejlődjön, mint pl. maga a grafika.

        • Nyilván nem azért ilyen, mert ne tudnák megcsinálni, elvégre már 2000-ben is voltak játékok ahol megvolt.Egyszerűen nem akarják ilyenre csinálni a játékukat. Ennek pedig meg van az oka ami elég egyértelmű szerintem:)igaz, hogy 18+-os a játék, de ha most végtagok esnének meg vér ömlene, lehet, hogy kevesebb ember venné meg, ezt meg nem akarják megkockáztatni.

          • Ha 18+, akkor nem tök mindegy? Amúgy fent, a cím alatti képnél meg fröcsög a ketchup rendesen. Meg nem feltétlenül kell végtagesőnek lennie, de egy tisztességesen kimért mellkasi vágás után minimum menjen már el a delikvens kedve a további harctól. Amúgy lényegtelen, ez az én kis privát problémám a sok közül, ami a játékipart érinti. 🙂

        • “Ez az elméletet ott hibádzik, hogy egy videojátéknak szüksége van saját szabályrendszerre. Ettől játék.Az élethűség néha többet árt egy játéknál, mint használ. Ott az Assassin’s Creed 2. Lehet, hogy egy vágás már kb. halálos is egy katonának, de így kb. esélyük sincs egy “”regenerálódó”” félisten assassin tank ellen. Meg is hal a kihívás a játékban, mert nincs egy normálisan átgondolt szabályrendszere és ilyenkor SOLDIER bizony szomorú.:(Ennek legalább megvan a maga rendszere (még ha az ugyan úgy meg is hal a százféle életerőtöltő miatt ami a zsebben elfér és a kifogyhatatlan Yen szórás miatt).”

          • De hasonló dolog meg működik a Dark Souls-ban? Jó, ott fordított az arány, a játékosnak némileg kevesebb találat kell, mint az ellenfeleknek. Ha az AC-ben is elég lenne csak két találat az elhalálozáshoz máris nem volna olyan könnyű és izgalmasabbak lennének a küzdelmek. Szerintem.

          • Ebben mi lenne az élvezet?Szerintem ez már inkább frusztráló lenne.Ennyi erővel ne is regenerálódjon az élet, és ha meghalsz akkor kezd a játékot a legelejéről…A játékokba kell egy rendszer ahogy SOLDIER is mondta. Nem lehet túl élethű, mert megölné a játékélményt. Ezért vannak a különböző HP rendszerek. Van ahol élethűbb, van ahol kevésbé. Nem épülhet minden játék egyforma rendszerre, mert az megölné az ilyen játékokat, meg az RPG-ket.

          • Neked lehet frusztráló lenne, de sokaknak az AC sorozat harci részei túl könnyűek, szinte semmi kihívást nem tartogatnak. Az AC első része is csak addig volt nehezebb számomra, míg öcsém fel nem világosított, hogy ellentámadás is van, ami azonnal kivégzi az ellenfelet. Azután már semmi kihívás nem volt, mert mindenkit levertem gond nélkül.

          • Hát de nem azt akartad, hogy élethűbb legyen?:)A valóságban is egy vágással kinyírod az embereket. Annyit változtattak az AC-n, hogy csak ellentámadásnál haljon meg egyből, ha nem így lenne akkor meg még könnyebb lenne.Az AC harcrendszerét kellene átdolgozni, nem azt, hogy ki hány vágásból hal meg. Valami Batman-es megoldás kellene, csak ugye akkor meg az lenne a baj, hogy nem halnak meg 1 vágástól az ellenfelek.Szóval semmi sem jó. Ha meghalnak 1 vágástól, túl könnyű, ha meg nem akkor nem élethű…

          • Nem vágod (első csapásra se). Onnantól, hogy én egy ellentámadással kivégezhettem egy ellenfelet, egy halálosztó félistenné váltam a játékban, mert az ellenfeleknek gyakorlatilag esélyük se volt, hogy megsebesítsenek én viszont minden nehézség nélkül lemészárolhattam őket. És ez ugyanígy ment az AC2-ben is, ahol csak akkor haltam meg, ha benéztem egy vetődést és lebucskáztam a háztetőről. Amúgy abban igazad van, hogy ott maga a harcrendszerrel van/volt a gond, mert a nehézség nem változott volna, ha nekem is elég lett volna egy csapás. Mert ha körbeállnak mindig csak egy ellenfél támad és még azt egy ellentámadással kivégzem, addig a többiek csak bambán állnak.

      • A Yakuza játékok sosem az ölésről szóltak, mégis Kiryu néha széttapos embereken egy pár kerékpárt, simán töri a gerincüket minden vaskorláton, pisztollyal lő, megkésel, összever embereket. Ez mondjuk szerintem mindig fura volt a sorozatban, hogy direktbe brutális mozgásokat csinálunk – ami a valóságban halálos is lenne – de mégis megy tovább a fight, ha az enemynek maradt még hp-ja.Ha hibát kéne mondanom a játéknál, az a harcrendszer, kb. az első rész óta nulla fejlődést mutat.Mondjuk a játék nem is erről szól, de azért mégis sokat kell használni.

  9. 🙁