Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

XCOM: Enemy Unknown – képek

Playstation 3-ra is érkezik idén ősszel a Firaxis Games [B]XCOM: Enemy Unknown[/B] című űrstratégia játéka, mely a 2K Marin XCOM First Person Shooterét követi a piacon. Mindkét game ugyanaban az univerzumban játszódik, az idegen invázió által terhelt Föld bolygón.A stuff a klasszikus PC-s Enemy Unknown “újraértelmezése”, de nem kifejezetten remake. A stratégiai elemeken alapuló játékmechanika konzolon is kiválóan működik majd a készítők szerint, a ritka stílus pedig a tucattermékekbe beleunt playerek érdeklődését is felkeltheti a rajongókon túl.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Na ez érdekesen hangzik 😀

  2. Képesek voltunk meló előtt, hajnali 4-re belopakodni a melóhelyre, hogy játszhassunk az első két x-commal…atyaég, de elszállt az idő a 90′-es évek óta

  3. Hát,sajna ez a fajta játékstílus,nagyon messze áll tőlem,talán a harangöntéssel tudnám összehasonlítani,érdeklődésemet,tudásomat a műfaj iránt…..

  4. Hhhm…hát ez kimarad azt hiszem 🙂

  5. Kiváncsian várom .

  6. kedvem támadt egy kicsit elővenni a régi X-comokat 🙂

  7. Számomra túl idegen ez a játék…

  8. “Hohó! Na ez már jobban hangzik! Kíváncsi leszek a gameplayre. Marad körökre osztott vagy áttérünk real time-ba? Kíváncsi leszek, hogy oldják meg a “”csészealjak”” levadászását. Fantasztikus lenne, ha mi magunk irányíthatnánk az elfogóvadászokat is!”

    • Én a körökre osztotthoz képest várok azért valami fejlődés, mondjuk egy időmegállítós rendszert, ahol kiosztod a parancsokat, elindítod és megcsinálják, és mondjuk észleléskor, vag egyéb eseménykor szintén leáll az idő. A régi x-com-ot szerettem, mindig hiány volt az Elirium 115 🙂

      • Imádom az Active Pause Systemmel működő játékokat! (Baldurs Gate, Neverwinter Nights, Dragon Age) Sajnálom is hogy manapság gyakorlatilag alig-alig használják! Pont ezért nem is látok erre sok esélyt 🙁 Pedig sokkalta jobb lenne mint a körökre osztott, és nosztalgikusabb mint a real-time játékmenet.

  9. hát nem is tudom, talán kihagyom ezt a game-et

  10. Itt nem a grafika számít . Én pl egész hétvégén a fent említett ős (Ufo Enemy Unknown ) Dos-os programmal nyomtam ( akciós volt a steamen) .Még anno 386 gépen VGA monitor előtt játszottam. Most hétvégén annyi jó emlék tért vissza , pedig grafikailag nagyon gyenge , de itt nem az számít.

  11. Az az in-game kép remélem hogy valami psp-s verzióból van…