Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Wondershot (PlayStation 4, PSN)

Néha eljönnek az idők, amikor „nincs mivel játszani”. Emlékszem is rá, mikor ezt a játékot nézegettem a közelgő megjelenésénél trófeák, cím és artworkök alapján. Valamiért viszont mégsem vettem meg, amit nem bánok már, mert maga a játék teljesen más, mint amiket ez előbb leírtakból leszűrtem. Ez persze nem jelenti azt, hogy rossz, sőt, egészen játszható és valamilyen szinten és életkorral rendelkezve élvezetes is lehet. Ugyanakkor sajnos ez is olyan cucc, ami fejlesztésnél és ötlet szintjén jónak indult, de a végére valami egészen más lett belőle…Az alapötlet remek, a [B]Wondershot[/B] akár a Towerfall Ascension felülnézetes testvére is lehetett volna, végeredményben viszont csak egy gyengébb másolatként tudnám jellemezni. Az artworkök viszont pofásak — aki ezekért felelős, annak hatalmas pacsi és puszi. A karakterek aranyosak és igényesek, látszik rajtuk a művész stílusa és kézjegye. Menet közben azonban ebből semmi sem érződik, és magán a játékon nem javít sajnos. A zenék és hangok engem a Fat Princess-re emlékeztetnek, igazából semmi extra.A játék fő gerincét a VS mód alkotja: itt 4-féle harcos közül ki-ki a magának tetszőt kiválasztja, aztán csapatosan, vagy „free-for-all” rendszerben egymásnak esnek a playerek. Erre többféle fegyver és power-up áll rendelkezésükre: a fegyverek kimerülnek az íj, kalapács, bumeráng és csúzli négyesében — mindegyik eltér kicsit és különböző taktikát igényel használatnál. Az nyílvessző enyhén rákövet az áldozatára, a csúzli kavicsa korlátozott számban pattan a falakon, a kalapács izzításával pedig válaszfalakon lehet átcsapni vagy hirtelen ráugrani a másikra. Míg a bumeráng eldobása után — hacsak nem ér falat — visszatér a karakterhez, a támadást nyomva tartva pedig egy helyben pörgethető, ezután nem ajánlatos a vadul rotáló fegyver és kis fickónk közé kerülni. Az elhibázott lövéseket kőkeményen bünteti a gép minden esetben: a fegyverek használhatatlanná válnak, amíg fel nem vesszük őket vagy a beléjük tartozó lőszert. Azt mondjuk nem vágom, milyen elven töltődnek újra sikeres találat esetén, de nem is akarok szőrszálat hasogatni. Segítségként össze lehet szedegetni gyorsító csizmát, szuper lövést (ami mindenen átmegy) és más egyéb nyalánkságokat.
[YOUTUBE]HVaZsBSg71I[/YOUTUBE]A pályák véleményem szerint szűkösek, amit a portálok időnkénti megléte sem tesz éppen jobbá, sőt. Sövények, kerítések, falak különböző variációi tarkítják a kis arénákat, amikben még mozgást lassító sár is előfordulhat (ezt gurulással lehet orvosolni). A győzelemhez el kell érni bizonyos számú nyert menetet, amik között megtapsolhatjuk barátainkat vagy akár saját magunkat. A tapsikolás nem csak nekem, de a velem játszó személyeknek is hamar a kedvenc elfoglaltságává vált. Lehet „rapid” állat módjára mach 2-vel csapkodni a mancsokat, de lehet cinikusan és lassan is összeverdesni a kezünket. Egyjátékos időtöltésnek a Challenge mód kihívásait és fejtörőit lehet minél gyorsabban és pontosabban letolni, vagy a végtelenített módban az ellenségek hullámai ellen helytállni. Utóbbit barátainkkal karöltve is tehetjük, de hosszútávon nem fog lekötni senkit sem ez a két mód. Az irányítás talán még nagy buktató szerintem az egész játékban, mert a jobb analóg kar szomorúan árválkodik kontrollerünkön, ugyanis a célzást a mozgásunkkal kell kiügyeskednünk, aminek közeli ellenfelek esetén idióta harc lesz a vége.Fiatal gyerekeknek tudnám ajánlani a cuccot, akik haverokkal, anyuval, apuval vagy tesókkal töltenek el pár kellemes percet (ha van kéznél 4 controller). Ha hasonló, jobb élményre vágysz, mindenképp a már említett Towerfall Ascensiont szerzed be a DLC-vel együtt, ennek az árán. Ez sajnos nem az a játék, ami egy baráti összejövetelen elsőként felmerül, mint lehetőség, de ha nincs más, azért el lehet vele baromkodni 1–2 meccset.[B]

Kiadó: Leikir Studio
Fejlesztő: Leikir Studio
Megjelenés: 2016.02.23.
Ár: 3990Ft
Játékosok száma: 1-4
Kép: 1080p
Demo: Nincs
Méret: 766MB
Web: http://www.leikir-studio.com/
PSN feltöltőkártya: https://www.konzolokszervize.hu/[/B]

4 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Inkább 100x a pixel, mint ez a stílus.

  2. Pedig az artworkök nagyon ígéretesek voltak.