Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

White Day: A Labyrinth Named School – játékbemutató

Ha minden jól megy, 2017 augusztusának legelején jön ki PlayStation 4-re a koreai gyártmányú [B]White Day: A Labyrinth Named School[/B], mely egy erősen ázsiai beütésű horror. A London Comic Con rendezvényen ott volt játszható formában a szoftver, melyet a PQube ad ki. A game egyfajta remake, eredetije 2001-ben jelent meg PC-re.Állítólag ez az egyik “legfélelmetesebb” videojáték, bármit is jelentsen ez…[YOUTUBE]9k7LzXEXJLo[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Azért érdekes, hogy japánon kívül az ázsiai videójáték fejlesztés mennyire mobil vagy free2play pc mmo orientált lett, cserébe persze több minőségi cím jön mobilra ma már koreából mint japánból(koreai horror rajongóknak mobilra ajánlom a white dayt, a hide and seek story of dorothyt, a dear redet, a black survivalt, a dark corridors 2t )

    • Hát Japán a konzolok otthona, a helyi gyártók bevették erőteljesen. 🙂 Kézikonzolok is ott fogynak jól. Koreaiak az egyik leginkább telefonfüggő nép, így adott, hogy arra nyomassák a játékokat. Ráadásul a Samsung-LG páros nonstop reklámozza magát belpiacon, így fogynak rendesen a csúcstelók. Valamint ott még az utcán is reklámoznak mobiljátékot. PC is régóta vezető platform. Mai napig népszerűek a PC termek(még a DVD termek is, nem divat átjárni egymáshoz filmezni). A Starcraftra anno még szappanoperában is utaltak. 😀 Kínában meg hát sokáig volt tiltva a konzol. 2015 óta van PS Vita, PS4 és Xbox One, de az is gyér játékkínálattal. Nekik így elve maradt a PC és mobil. Kína brutálisan nagy piaca az F2P MMO-nak. Szerintem Kína és Korea esetében az is ott van, hogy nem terjedt el igazán, hogy otthon játszanak. Sztorialapú játékok meg oda valók inkább. Persze ma mindkét országban vannak konzolosok és PC-sek otthon, de a PC termek még jól mennek náluk és oda mégiscsak MMO illik. Tavaly viszont nyílt egy pofás hivatalos PS bolt Koreában, szóval próbálkozik a Sony. Kínában hiába mutogatják a konzolokat szép lányok társaságában, a játékcenzúra miatt nehéz lenyűgözni a népet. Azért Japánban is van MMO piac. Egy tucatot simán össze lehetne onnan is szedni, de még azok többsége is jött konzolra. 😀 Szóval lényegében szerintem más körülmények miatt máshová irányult a fejlesztés is. 🙂

    • Egyébként Koreában mobilokkal ott tartanak, hogy akár nagy esport rendezvényen is játszanak rajta. 😀

  2. Én mát tableten végigtoltam, jófélehttps://play.google.com/store/apps/details?id=kr.co.roigames.whiteday.g

  3. A műfaj miatt egy próbát meg fog érni nálam.

  4. Ez horror?

  5. Anno lehetett az egyik legfélelmetesebb, szerintem ma már elég csak félelmetesnek nevezni. 😀 Mindenesetre nekem kell, mivel bírom ezt az ázsiai hangulatot és a koreai cuccokat. Azt írják lesz koreai és angol szinkron is, ez szintén plusz pont. (Szemét koreai PSN-en lenne pár játék, de a helyi szabályok miatt lehetetlen innen regisztrálni…)