Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

WarDevil – kukában a projekt

A Develop magazin híre szerint végleg eltűnt a süllyesztőben az Ignition Entertainment stúdió 5 éve fejlesztett, titokzatos játéka, a [B]WarDevil[/B]. A kukába kerülés okaként a stúdió “átszervezését” jelölték meg az illetékesek.A WarDevil története érdekesen indult – mi itt a PSC-n is többször foglalkoztunk az izgalmas projekttel. Az Ignition egyik csapata (a Digi-Guys) nagyjából 5 évvel ezelőtt jelentette be, hogy “hollywoodi mintájú csodajátékot” készítenek abból a Playstation 3-as techdemóból, ami a brigád saját motorját használja, és 1080p-s felbontás mellett 60fps sebesség megjelenítésére képes. 2008 novemberében azt hallottunk, hogy a WarDevil [A http://playstationcommunity.hu/note/215]kizárólag PS3-on megoldható ilyen minőségben[/A], majd 2009 elején [A http://playstationcommunity.hu/note/566]elindult a game népszerűsítő weboldala is[/A], 2009 őszén pedig már [A http://playstationcommunity.hu/note/1846]a leleplezésről szólt a fáma[/A].Ezek után röviddel a készítők már nem PS3 exkluzív programként emlegették a WarDevilt, hanem X360-ra is készülő multiplatform címként.A WarDevil azért is számított titokzatos szoftvernek, mert bár tudtuk, hogy “futurisztikus akciójáték” lesz belőle, soha nem mondták meg pontosan, hogy FPS, TPS, vagy esetleg valami totálisan új koncepció várható. Túl sok konkrétum a mozgóképekből sem derült ki, melyekből egyébként egy [A http://www.youtube.com/results?search_query=wardevil&aq=f]csomó csekkolható a Youtube-on[/A]. A game képi világa – bár már a legelejétől kezdve ígéretesen nézett ki – az évek alatt eléggé átalakult, olyannyira, hogy a főhős karakterét is lecserélték.Az egész história mindvégig túl volt ködösítve: az Ignition sosem tartozott a “sztárfejlesztők” közé, így senki sem értette, kik ezek a “csodagyerekek”, akik képesek a felvázolt minőség előállítására.Sajnos nem tudjuk, végül meddig jutott a WarDevil projekt. A Develop szerint az “utolsó pillanatban” lőtték le az Ignition vezetői. Ugyanakkor olyan pletykák is keringenek, hogy a Digi-Guys vezetője, Vijay Chadha a legjobb embereivel már egy ideje lefarolt a cégtől, így elképzelhető, hogy a Duke Nukem Foreverhöz hasonlóan valamelyik nagy kiadó – például az Activision, vagy az Electronic Arts – majd felkarolja őket, és valamikor a közeljövőben mégis megláthatjuk azt a “csodajátékot”…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Kár érte, nekem tetszett. Mindegy, így is lesz bőven játék amire ellehet szórni a zsetont.

  2. Az első videók még kellemesek voltak, de utána az átalakulása már nem fogott meg. Azóta el is felejtettem, hogy létezik/létezett szóval nem nagy érvágás.

    • Hát ja. A rocker főhősgyereknek legalább volt arca, a sisakos macsóhírónak meg nem.Szóval én sem tudom, hogy kár-e érte.A Getaway, vagy 8 days, meg ilyenek jobban érdekeltek volna, és talán előrehaladottabb állapotban is voltak, még is lelőtték őket. Kaptunk helyettük eyepetet.

  3. Nem izgat tulságosan. Én csak Boby Kotic játékokban bízok. Pl ami most jön vietnám szimulátor.

  4. Ebből már nem lesz semmi.

  5. Jobb is, hogy nem lett belőle semmi. báháháhá.

  6. Azé érdekelt vóna egy gameplay belőle.

  7. vhogy éreztem, hogy ebből nem lesz semmi. ígéretesnek tűnt, de kétlem, hogy ezeken a nextgen masinákon valaki garázscégként megrengesse látványban a világot.

  8. 5 év?! Már nem a 90-es években vagyunk, hogy van a fejlesztésre 5 év! Na jó, ott a Starcraft 2 meg a Gran Turismo 5 és a Diablo 3 is, de azok mögött dollár milliárdok állnak. Egy ilyen független fejlesztő hogyan képzeli, hogy belevág egy ekkora projektbe komoly támogatás nélkül? Ez tipikusan a StormRegion esete. Gyorsan felvesznek 60-80 embert majd amikor már 3-4 éve húzódik a fejlesztés és semmi konkrétum nincs kezdenek elszállingózni az emberek, mert ha 5 év alatt nem tudna felmutatni az önéletrajzukban egy kiadott AAA címet akkor azt az időt csak elvesztegetett 5 évnek könyvelik el. De a végén, hogy a beleölt pénzből valami visszajöjjön úgy is kiadják pult alatt csak nem fogják reklámozni, hogy ez az a játék ami már a megjelenés előtt egyszer megbukott.

  9. “Én úgy vagyok az ilyen “”titkos”” fejlesztésekkel, hogy ha a bejelentésük után 1-1,5 éven belül nem jelennek meg, azok vagy nagyon gány játékok lesznek-esetleg törlik vagy maga lesz az Isten.”

  10. Végre pont került az ügy végére…

  11. Így a videók után ,azért kár érte.

  12. A végén már nem csak Xbox exkluzivitásról volt szó?