Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Wander – egy csodálatos világ PS4-en

Létezhet videojáték az erőszak bármiféle ábrázolása/megjelenése nélkül? Milyen videojáték lehet egy ilyen? Kell-e egy ilyen videojáték? Milyen lehet egy narratíva-központú MMO?Ki fog derülni. PC mellett PS4-re is készül ugyanis a kísérleti [B]Wander[/B] MMO, melyben a lényeg a “felfedezésen” és a “barátságosságon” van. Harc nincs benne, helyette egy (kis) entitásként a “szociális környezeted” fejlesztésével haladsz előre a világban.Érdekesen hangzik. Itt a kedvcsináló.[YOUTUBE]xzUIUggLXyU[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Unalmasnak tűnik. Legalább tele rakhatnák logikai fejtörőkkel és szerintem nem feltétlenül szükséges egy játékba az erőszak.

  2. Nekem erről az Africa jutott az eszembe, a fényképezős PS3-as cucc, ha emlékeztek rá. Amit mindenki imádott. 🙂

  3. Szépnek még csak véletlenül sem mondanám, olyan az egész mint egy 2007-es Crysis mod.Low Poly Mesh-ek mindenhol, elavult rendering, pocsék animációk.Ezt a játékot is PS3-ra kezdték el fejleszteni az 100%!

  4. Nem rossz, de a The Witness sokkal jobban érdekel. Jöhetne már.

  5. nincs gond az új ötletekkel:D

  6. “Ez olyan nyugis lesz, mint az a “”Sky-valami”” (már a nevére sem emlékszem) csak 1 darab kidolgozott világon. Kellenek ilyenek is.”

  7. fú milyen segge van a faembernek!

  8. végre egy kiss friss levegő a tucatnyi harc és kipufogógáz után 🙂

  9. Ez kula.Egy irodalom-tanárnak biztos király.

  10. Sztem ez nem az én világom……

  11. Szép.

  12. LSD!!

  13. Elég csajosan/buzisan hangzik!Az erőszak funkciója a videojátékokban nem az, hogy az erőszakos ember még inkább erőszakos lehessen, még virtuálisan is.Pont fordítva. Az ember belül állat, és mint ilyen erőszakos (territoriális, sexuális, hierarchiához kötött, táplálkozáshoz kötött stb.) azonban egyedül az emberben van egy elnyomó funkció, de ahhoz hogy ez aktiválódjon, ha csak rituális formában is, de erőszakot kell látnia az emberkének. A videojátékbeli erőszak funkciója tehát a megnövekedett stresszre adott elsődleges (állati) válasz elnyomása.Ajánlott irodalom Csányi Vilmos humánetológus írásai.Pont ez a túldimenzionált erőszakmentesség az ami ennek a projektnek a végét jelentheti. Amúgy érdekes lehetne.

    • “””Csajosan, buzisan hangzik.”” Jesszus…hogy lehet ilyet írni, csak azért, mert nem lövölde? :DTudod elsősorban mindenki ember, nem csaj meg pasi. Kissé korlátozottak a nézeteid, de ha szétnézel a világban, láthatod, hogy bonyolultabb, mintsem csajos/buzis és pasis/heteros.Sokkal inkább egy új, kreatív ötlet, az pedig már más kérdés, hogyan sikerül megvalósítaniuk.Sajnálatos módon olyan világban, ahol egy új COD-ra pörög fel a fél világ, lehet nem lesz sok esélye, még akkor sem, ha jól sikerül, de úgy nem feltétlenül a játék hibája lesz…”

  14. “Első blikkre nekem ez egy tipikusan “”szuper ötletekkel ellátott jó első benyomású indie és kis költségvetésű éppen ezért végül nem lesz nagy szám”” típusú játéknak tűnik.”

  15. Kíváncsivá tett !