Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Visceral Games – látványtervek az új Star Wars játékból

Amy Hennig kreatív rendezőként dolgozott a Naughty Dog stúdiónál, ennél fogva az Uncharted-széria kezdeti sikerében is része volt. Hennig leginkább író és sztorimesélő “direktor” státuszban leledzett, azaz azért felet, hogy az általa jegyzett játékok intellektuális része minőségi formában kerüljön tálalásra a felhasználók asztalán. Amikor aztán az Electronic Arts csendben beszippantotta az ipar jó pár kiemelkedő képességű női munkatársát, ő is váltott és új hajóra szerződött.Jelenleg a Visceral Games-nek dolgozik egy vadonatúj [B]Csillagok háborúja[/B] akció-kaland játékon, mely PlayStation 4-re is fejlesztés alatt áll. Erről a szoftverről most hétvégén beszélt a londoni Star Wars Celebration Europe rendezvényen, ahol pár eddig még nem látott vizuális tervet is bemutattak. A szoftvernek még rendes címe sincs és csak 2018-ban debütál, plusz annyit tudni róla, hogy teljes egészében újgenerációs fejlesztés. Szintén tudnivaló, hogy a csapat saját “világot” kreál ehhez a kalandhoz, saját helyszínekkel és karakterekkel, ugyanakkor minden a LucasFilm vigyázó szemei kereszttüzében készül, ami minden egyes hivatalos Star Wars projektnél létfontosságú kritérium. Hennig elárulta, hogy a fejlesztési folyamatot ugyanúgy vezényli, mint az Uncharted esetében tette, ennél fogva talán az sem titok, hogy a játék egy picit unchartedes stílusú lesz. “Aki azt szerette, az ezt is nagyon kedvelni fogja” – véli Hennig. A csapat célja az, hogy a playerek úgy érezzék, egy igazi Star Wars filmben vannak és azt játsszák. Minden hős és antihős karakter központi figura lesz saját történettel, és természetesen a kaland mellett a harc is fontos szerepet kap.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. 2018 ??? Akkor bakker örüljünk ha 1 star wars játék megjelenik a 5-6 éves generáción? ne szopasson már az ea. Vagy lehet ,hogy ismét egy 7-8 éves gen vár ránk?

  2. Kíváncsian várom. Jöhet több infó . 🙂

  3. Ezt már Neón kell nyomni, azt tudjátok !? :)És tényleg, azok a kupola-szerű bástyák és az a két csimpaszkodó karakter nagyon ismerős…csak nem ugrik be. XD

  4. Kell ez mint egy falat kenyér! Én meg már zabálni akarok 🙂

  5. Azért ez a 2018 krva messze van még….

  6. “””Aki azt szerette, az ezt is nagyon kedvelni fogja””Szóval akkor én megszívtam? :DNa majd meglátjuk, de mivel SW, ezért mindenképpen kipróbálom.”

  7. Harmadik kép elég tipikus Uncharted.

    • Hát ja.Remélem nem csak falmászás lesz benne, ami az Unchartedben kiba jó, az egy SW sztoriba nem biztos, hogy annyira illik.

  8. Várjuk szeretettel.