Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Világ – 1 millió fontos kártérítés

Források hírei szerint a brit Trusted Reviews nevű online portál (mely a TI Media tulajdonában áll) 1 millió fontos kártérítést fizet a Take-Two kiadónak, amiért 2018 elején egy “biztos forrásból származó” információra alapozva megírta például azt, hogy a PlayStation 4-re is kapható [B]Red Dead Redemption 2[/B] utólag induló Online szegmensében lesz például Battle Royale játékmód.A kérdéses cikket természetesen azóta eltávolították, a partizánakcióért pedig bocsánatot kért a Trusted Reviews, mondván “tudhatták volna, hogy az infó bizalmas”. Arra azonban sem a Rockstar, sem pedig a TR nem tért ki, hogy az információt legális vagy illegális csatornától szerezték.Az 1 millió fontos kártérítést állítólag nem a Rockstar és nem is a Take-Two kapja, hanem “jótékony célra utalják”, mégpedig egy olyan szervezetnek (szervezeteknek?), melyet a Take-Two jelöl meg…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Hogy mmmmicsoda? Én ezen most fennakadtam 😀 Nem értem, miért kaptak ezért kártérítést?

    • Pláne ennyit!

      • Azért mert komoly szerzői jogokat sért ha egy készülő szoftverről (vagy akármiről) információkat szivárogtatnak ki a készítők hozzájárulása nélkül. Ezt tudta nagyon jól a Trusted is, megérdemlik ha valóban ki kell csengetni az összeget. Talán legközelebb elgondolkoznak mennyit ér nekik egy clickbait cikk.

        • És ezzel okoztak volna 1milliós kárt a cégnek? Kétlem. Meg egyébkén is, nem egy NASA projekt. És ha brahira nyomja el valaki, mondjuk Martin a csetfalon? XDIrreális, de komolyan.

          • “Nyilván a “”szenvedő fél”” azért lenyomoztatta, honnan jöhettek ki olyan információk, melyek egyébként nem jöhettek volna ki, mert minden érintett valószínűleg a lehető legbrutálisabb szerződés aláírásával jegyezte ellen, hogy kussol. Ez nem ráhibázás volt és nem brahi. Még azt is el tudom képzelni, hogy fizettek az információért.Miután kidőlt a szar, kötöttek egy egyességet, és nem kellett senkinek elvinnie a balhét személyesen, helyette elvitte a TR.”