Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Véget érhet a teszt tilalom

Az idei évi szabályok, melyek szerint tesztelni év közben nem lehet, nagy felhördülést váltott ki. Szinte minden csapat ellene volt (van) mert ugyan költséget csökkentett a szabály, de egyben veszélyessé is tette az F1-et, hiszen nem csak hogy a pilóták nem tesztelhetnek, de a tartalék pilóták egyáltalán nem ülhetnek autóban, ezáltal egyáltalán nem ismerik az autót, ami balesetveszélyessé válhat, ha be kell mégis ugraniuk. Már pedig ez az év éppen erről szól.[I]”Biztos vagyok benne, hogy a jövőben a versenyek utáni hétfőkön fogunk tesztelni”[/I] – mondta Ecclestone az Auto Motor und Sportnak.Az ötlet kézenfekvő, hiszen az autók, a pilóták, a személyzet, minden ott van egy helyen, ezért extra költséggel nem jár. Nektek tetszene egy ilyen szabálymódosítás?

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Mind 1 mikor csak legyen tesztnap

  2. Teszt tilalom, ez a fogalom gyökér!:-)

  3. Nekem is ez jutott eszembe legelőször, hogy nem minden pálya alkalmas tesztelésre, ad egy, ad kettő, egy végig versenyzett hétvége után még tesztelgetni egy napot, az olyan lenne, mint suliban a nyolcadik vagy kilencedik óra..

  4. Azért ezt Monacoban megnézném, hogy sikerülne megvalósítani:)vagy más utcai pályán amiből egyre több van az F1ben

  5. De melyik versenyek utani hetfon? Nekem ez kicsit fura es atgondolatlan.

    • “Minden verseny előtt pénteken van most a “”teszt”” ami a szabadedzés. Ezt toldanák meg gondolom a hétfővel. Tehát az F1 hétvége a csapatoknak nem péntektől vasárnapig tartana, hanem péntektől hétfőig.”

      • “Ezt ertem teso, csak semmi ertelmet nem latom, azon tul hogy meg egy napot ott vannak, es ezzel “”koltseget csokkentenek””. Nem veletlenul vannak az olyan tesztpalyak mint Jerez, vagy Barcelona, amik karakterisztikajukbol adodoan szamos beallitas tesztelesere alkalmas. Oke, hogy a versenyek utan mindenki maradhat 1 napot, de ki fog “”tesztelni”” a verseny utan(!), mondjuk Monaco-ban, a Hungaroringen, netan Szingapurban? De mondhattam volna Interlagos-t is a ritka sz.r feluletevel…”

        • Szerintem nem kötelező, csak lehetőség. Minden egyes helyszínen mindenki úgysem fog tesztelni, de ha valakinek van valami új alkatrésze, verseny után kipróbálhatja.A másik, hogy verseny után, meg megint jó, mert nem jut ezáltal senki előnyhöz a pályával kapcsolatban.Igen, nekem határozottan tetszik! 🙂

          • Na kb. meg is válaszoltad amit akartam írni.Wallace:Először is ez terv, ötlet, agyalni kell(ene) rajta, hogy van-e értelme. Az idei teszttilalom egy rakás sz@r. Ezen valahogy változtatni kell.Igaz, nem minden pálya alkalmas tesztelésre, viszont van 18 egy évben. Ezeknek ha 20%-a alkalmas, akkor már több pályáról beszélünk, mint amennyi féle tesztpályán egyébként tesztelni szoktak. Másrészről meg nem Ecclestone fogja úgysem eldönteni.

          • Jajj, ha mindent Ecclestone öregatyánk döntene el.. 🙂

          • Akkor Button mar reg vilagbajnok lenne…

          • Mar csak 6-ot kell aludni(a). 🙂

          • Micsoda? Vettel megveri! Nagyon szurkolok neki. Ha Webber tudna vele menni és 1-2-t csinálnának és a Brawnok hasonlóan szerepelnének mint Japánban…

          • “Na igen, en is nagyon drukkolok neki, csak sok a “”ha”” sajnos.:)”

          • Sajnálhatja is 🙂 Mondjuk ha valahol meleg lesz az aszfalt hőmérséklete, az brazília, AbuDhabiról nem is beszélve. Hol is volt hasonló? Valencia, Ausztrália, Monza, etc. Ezeken a pályákon kik nyertek? Button és Rubinnyó. Azé ez a meccs is a 93. percig fog menni, hanem a 120-ig. 🙂

          • Jó, mondjuk Abu-Dhabi orosz roulette lesz, ott akárki durranthat..

          • Semmi baj nincs egyebkent a teszttilalommal, mig egy Badoer vagy eppen egy Schumacher nem akar ujra autoba pattanni.:) Egyebkent en annak a hive lennek, hogy legyen ev kozben teszt, minden csapatnak 5 nap, bejelentesi kotelezettseggel, es csokolom. Ott ahol akar, azzal akivel akar. 5 nap. Nem tobb. Uj elemeket ki lehet probalni, de az emlitett tesztpalyak segitsegevel belohetik az autot tobb helyszinre is hozzavetolegesen. Az hogy egy uj elemet tesztelsz Suzukaban a verseny utan hetfon, annak nincs sok ertelme.

  6. Igen, ez véleményem szerint ésszerű megoldás, így mindenkinek jó lenne. Tesztelni is lehet, olcsó is.

  7. Szerintem valaki mond egy mondatot, és a sajtó felépíti köré a hírt. Még mindig nem tudom elhinni hogy ezek igy müködnek.De visszatérve a témára, igen örülnék, nem szabad szabad tesztet hagyni, mivel akkor kisebb csapatok kevesebb pénzel kevesebbre tudják vinni, de versenyhétvégenként egy nap az korrekt!

    • Ami nekem tetszene ebben, hogy végre valós költségcsökkentést látok. Azzal, hogy nem kell elutaztatni a cumót egy tesztpályára, már rengeteget spóroltak.