Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Vanquish – öt nehézségi módban

A Platinum Games (Bayonetta) által fejlesztett, SEGA kiadású, Playstation 3-ra is várható [B]Vanquish[/B] nevű külső nézetes shooterben egy friss bejelentés szerint öt különböző nehézségi fokozat közül választhat a játékos. A szokásos Casual (Easy), Normal és Hard módok mellett ott lesz az épeszű embernek talán kissé furának ható Casual Automatic opció is, valamint a hardcore God Hard verzió.A Casual Automatic fura jószág. Tulajdonképpen elég csak mozognod és nagyon nagyjából céloznod, a program befogja helyetted az ellenfeleket, amiket csak kényelmesen le kell durrantanod. A rendező Shinji Mikami szerint ez egyáltalán nem öli meg a játékélményt, hisz az akció intenzitása miatt még így is egyfajta “woohoo!” hangulata lesz a dolognak, annyira pörögnek az események.Mikami egyébiránt a normál fokozatot ajánlja. Erről azt mondja, kell majd egy kis idő, hogy az átlag player megszokja az önálló célzás működését benne. (Remélhetőleg ez nem arra utal, hogy a Vanquish kezelése-gombkiosztása valami idegesítő összevisszaság lesz…)A negyedik, God Hard nehézségi fokozat csak az első végigjátszás után válik elérhetővé. Ezt Mikami úr csak a “pár kiválasztottnak” kalibrálta, és saját bevallása szerint is “mazochistának” kell lenni hozzá. (Vajon kell majd a platina trófeához?)[23024]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. A Bayonettában már a normállal is szenvedtem eleget…

  2. “Nagyon “”szép””, innen már tényleg nem kellene sok, hogy végigjátssza magát a… “”játék””. A “”játékos”” meg mindezt csak nézné.”

  3. Istenem, God Hard…Miért nem Very Fucking K*rvára Hard? xD

  4. Remèlem a GodHard tènyleg gecinehèz lessz,utoljàra a Mass Effect 2 tudott megizzasztani.

  5. 5 nehézség? A Postal-ban több mint 10 van.

  6. Nagyon várom a gamét!!!!!

  7. Én azt várom, hogy magát végigjátszó játék is kijöjjön. Közben meg lehet kajálni, netezni, dumágatni pl.

    • …tizenkettőért’ 😀

    • Tulajdonképpen már van ilyen: cod-ban bekapcsolod az aim-botot és nézed ahogy kiírt mindenkit a pályán. Meg azt hiszem wow-ban is van hasonló, csak hátradőlsz és nézed ahogy az ai tápolja a karakteredet:)

      • a WoW-ban van ilyen?:D jó tudni:P akkor én is játszanék vele ha a játék magától fejlődik.de ez az auto casual elég nagy ratyiság:) haverom kishúga asszem elsős és Xbox-on a Bayonettával meg a Darksiderssel simán tudott játszani(na jó azért nem úgy mint egy profi mert a szakadékok átugrása már bonyolult olt neki:P) de meg tudta ölni az ellenséget:D