Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Vanquish – nyitott harcmezős játéknak indult

Shinji Mikami, a Playstation 3-ra is bejelentett [B]Vanquish[/B] TPS rendezője a fejlesztő Platinum Games blogjában árulta el, hogy a game eredetileg egy meglehetősen különleges, nyitott harcmezőn játszódó stuff lett volna. Az alapötlet szerint igen nagy, szabadon bejárható területen kellett az ellenség bázisait egymás után elfoglalni, de ezt a szisztémát végül elvetették, mert a játékos szabadságának kordában tartása által sokkal minőségibb látványvilágot sikerült a képernyőre varázsolni.Mikami szerint a Vanquish grafikája jelen állapotában egyszerűen gyönyörű – ez az az elem, amire a rendező fel szeretné hívni a leendő vásárlók figyelmét. A japán játékkészítő guru ugyanakkor nagyon sajnálja, hogy a kötöttségek miatt csökkent a “boost”-olás, azaz a gyors becsúszásos haladás lehetősége a végleges verzióban, ami Mikami egyik kedvence volt az eredeti változatban.Úgy tűnik, jelen generációban még mindig nehezen jön össze a fejlesztőknek – vagy a konzolok nem elég erősek hozzá -, hogy egyszerre csináljanak különlegesen szép és szabadabb mozgásteret biztosító játékokat…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. remélem majd vmikor lesz demó PSN-en

  2. Ugyan márt! Hát a Just Cause 2, vagy a RDR, GTA 4 …Ezek mik! Szabad tereken játszódnak és kiválóan kidolgozottak.

  3. Nem baj így a story is több teret kap.

  4. Lesz multi része a Vanquish-nek?

  5. Nehezen jön össze de egyeseknek még is sikerül-lásd RockStar.

  6. “Egyébként az érthető, hogy a végleges verzióból kikerült egy csomó dolog, mint pl. a töménytelen boostolás. A fejlesztés során használt test kit-ekben 1GB ram, míg a “”sima”” PS3-ban csak 512MB memória van és az is 256-256-ra oszlik. Ebből kihozni ilyen grafikát és teljesítményt, mint amit egy-két cím mutat…PC-s fejlesztők példát vehetnének róluk.”

  7. Magyarul kitalaltak egy jól hangzó játékötletet, hogy meglegyen a pénz, majd megcsinálták azt, amit végül is ki lehetett belőle hozni. 😀 (Nem rokonai a japánok a magyarnak? XD ) Mindenki jól járt. A fejlesztőknek lett munkájuk, a kiadó sem bukja a befektetést, a játékosok meg kapnak egy szép stuffot.

  8. fúúú te elolvastad a cikket?

  9. akkor nagy játéktér szar grafikával , tuti nem veszem meg