Amennyiben UPC előfizető vagy és problémáid adódnak a PSN-csatlakozással, a következő a megoldás:[I]Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot. Sajnáljuk, hogy probléma adódott a PSN hálózat kapcsolódásához. Telefonbeszélgetésünkre hivatkozva mellékelem Önnek a portok számát melyeknek nyitva kell lenniük ahhoz, hogy a PSN fiókja csatlakozhasson a PSN szerverekre az internetes kapcsolat segítségével : TCP: 80, 443, 465, 993, 3478, 3479, 3480, 5223, 8080 UDP: 3478, 3479 Kérjük ellenőrizze állapotukat internetes szolgáltatójának a segítségével. Amennyiben a fent feltüntetett portok nyitva vannak és minden rendeltetésszerű a szolgáltató részéről, kérje meg internetes szolgáltatóját, hogy módosítsa pillanatnyi IP címük státuszát dinamikusról statikusra, esetleg biztosítson egy új lokális IP címet amennyiben az előző lépés nem hozta a kívánt eredményt. Addig is amennyiben bármilyen kérdése van, kérjük jelezze számunkra kollégáink a lehető leggyorsabban válaszolnak kérdésére. Tisztelettel, PlayStation Ügyfélszolgálat[/I]([A http://playstationcommunity.hu/u/imafabric]forrás[/A])
UPC – PlayStation Network gondok
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
exer
Ja persze, no offense, csak adalék volt. Igazából nekem a teljesen IPv4 dolgaimmal is szarakodik a PSN 2 napja, szal na 🙂
Ruzsi
Az UPC-s ismerősöm azt mondta, hogy 5000 ügyfelük állt át ipv4-ről ipv6-ra és emiatt lehet gond. Állítólag előbb-utóbb minden szolgáltaó kénytelen lesz, mert elfogynak a címek az ipv4-ben.
exer
Ez alapvetően igaz, de nem így működik. Ugyancsak pislogna a kedves ügyfél, ha nem lenne IPv4 forgalmazás. Egyébként ez már sok-sok éve téma, de elég lomhán megy az átállás, több mint egy évtizede húzódik, habár a lehetőség mindvégig adott volt. Én nem gondolom, hogy az a tény kellene, hogy befolyásoljon bármit, hogy IPv6 címeket is osztanak. Az más kérdés, hogy layer 2 és 3 eszközöket hogyan tudják konfigolni, illetve milyen eszközökkel rendelkeznek.
Ruzsi
Én csak beírtam, amit megtudtam és azért, hogy ne kezdjen el mindenki portokat nyitogatni feleslegesen egy ilyen ügyfélszolgálati levél alapján, mert lássuk be, hogy a fenti közlemény magyarul: Kedves felhasználó, fingom sincs, hogy mi a baj, mert ezer és egy okból kifolyólag lehet a problémája, ezért írok valami, ami tuti, hogy nem árt.
Lotar
🙂
Red13
#csakadigi
mentoloshypo
Remélem a T-Homenál ilyen nem lesz.
Hunvarlan
Ha lesz is hamar megoldják nekünk ebben biztos vagyok.
Matichku
Na azt én is nagyon remélem.