Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Ubisoft – újból frissült a logó

Tizennégy év után a [b]Ubisoft[/b] újból frissítette logóját, amely így a vállalat negyedik változata lett. A 2003 óta élő “örvény” új stílusa mellett friss betűtípust is kapott a cég neve, de összességében kevésbé radikálisabb változásnak nézett elébe az előzőekhez képest. A sajtóközlemény bővebben is mesélt a váltásokról.[79962] Az eredeti, 1986-os verzió a 80-as évek hangulatát igyekezett visszaadni, a Ubisoft pedig helyi videojáték forgalmazó volt. Kilenc évvel később, 1995-ben megszületett [i]Rayman[/i], a Ubisoft pedig hozzáadta a szivárványt a logóhoz: ekkor lett forgalmazóból alkotó. Az új stílus a főként a családorientált tartalmat is hivatott volt tükrözni.2003-ban érkezett meg az “örvény”, újból változásokra hívva fel a figyelmet: a cég megvette a Red Stormot és létrejöttek új [i]Tom Clancy[/i] játékok, a kínálat pedig érettebb és diverzebb lett.A legújabb dizájn minimalista, modern és monokróm, a cél pedig az, hogy egy ablaként funkcionáljon a különféle teremtett világokba: elvégre már világokat hoznak létre, amelyek videojátékokként, képregényekként, filmekként, televíziós műsorokként, könyvekként és vidámparkokként léteznek.[79963]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Végülis ha jobban megfigyelitek akkor ez egy felülnézetes szarkupac. Hmm talán kósza véletlen?

    • quchy, te kis huncut… 😀 Hát csinált már rossz játékot a Ubifos… vagyis soft? Az utóbbi évek legdinamikusabban fejlődő kiadója.

  2. A nevet meg a logót egyszerre kéne megváltoztatni titkosba… ennek így nincs semmi értelme.

  3. Jó lett, letisztult, és egyszerű.

    • “A logo-nál miért pozitívum az egyszerűség meg a letisztultság? A korábbi “”bonyolultra”” rosszabb volt ránézni?”

      • A nagyon komplikáltak pl. nehezen használhatóak kis méretben és minden brand arra törekszik, hogy kicsiben és nagyban is jól mutasson a logójuk. Plusz az is pozitívum, ha fekete fehéren is megállja a helyét. Lehet pár éven belül már a ubisoft felirat is elfog tűnni a logóról.

  4. A legelső logora nem emlékszek.

  5. Megérett a pusztulásra ez a cég.