Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

TWO WORLDS II (PLAYSTATION 3)

A lengyel Reality Pump fejlesztőstúdió elég veszélyes döntést hozott – szerintem – akkor, amikor az The Elder Scrolls uralta RPG-vidékre betette a lábát a Two Worlds első részével. Mert hiába vannak még hasonló alkotások, úgyis minden akció-RPG rajongó a TESIV: Oblivionhoz hasonlítgatta a művüket, és ez nem lesz másként a folytatás, a [b]Two Worlds II[/b] esetében sem. Viszont én mindenképpen el akarom kerülni azt, hogy a két játék között bármiféle minősítés alapú kereszthivatkozásokat létesítsek, mivel ez nem a TES világa, hanem egy különálló, egyedi játék. (Így is tele van a nemi szervezetem az olyanokkal, akik ilyesmit csinálnak hobbi szinten például az FPS-ekkel, és egymásnak esnek: az A játék ugyan rondább mint B, de B játék története gagyibb, mint A játéké, és különben is…Szóval az Oblivion vs. TWII vitát itt el is rendezném azzal, hogy nekem az előbbi jobban bejött, de minekutána a másikkal is eltöltöttem elég sok időt, bizton állíthatom, hogy aki ráérez a stílusára, megbarátkozik a sajátosságaival, az simán beleölhet akár száz órácskát is a barangolásba. De óhatatlan az, hogy sok helyen sóhajtsunk majd fel, hogy ezt már ismerjük innen vagy onnan, vagy ez itt és ott jobban meg volt csinálva – amire az alcím „deja vu” kifejezése is utal.[GT]707848[/GT]Akinek nem volt szerencséje az első részhez az ne aggódjon, mert a cselekmény ugyan folyatás, de annak ismerete nélkül is kiválóan érthető és játszható a game.Történt ugyanis hajdanán, hogy Antaloor világában kezdetben ugyan paradicsomi béke uralkodott, ám mint az lenni szokott, ez nem tartott sokáig. A népek és fajok elkezdtek lázongani, egymással háborúzgatni, és ez olyan szinten művelték, hogy már a négy őselem léte is veszélyben forgott. Eme kaotikus és romokban heverő világból emelkedtek ki a modern kor békét hozó istenei, vagyis Maliel, aki a levegő istennője, valamint Throglin, ki a föld, Yatholen, aki a víz és Aziraal, aki pedig a tűz istene. De mint tudjuk, az ilyen békés esetekre mindig tartogat a sors egy aktuális főgonoszt, aki most Gandohar névre hallgat. Hogy megszerezze a négy elemisten feletti uralmat, előbb kiütötte a tűz istenét, majd egyik leszármazottjuk emberi testéből akart erőt nyerni ahhoz, hogy felvegye a harcot a maradék hárommal is. A szenvedő alany (egy lány) neve Kyra, és a történetben a bátyja kissé furán animáló figuráját kell majd terelgetnünk, kinek az egyik fő célja a hugi kiszabadítása, valamint az, hogy a régi háborúban még az emberek főellenségének számító orkokkal megbéküljön – vagy legalábbis kiderítse eredeti szándékukat. Ugyanis Gandohar börtönéből az ő segítségükkel szabadul ki, és a továbbiakban is ők lesznek a fő quest feladatait adók legfőképpen, mint azt a vezérükként funkcionáló Sárkánykirálynő parancsolja vala nekik. [GT]702382[/GT]Főhősünket szerencsére akár saját képünkre és hasonlatosságunkra is alakíthatjuk kezdés előtt, ami jó, mert az idétlen hajú default-emberemet egy idő után már eléggé rühelltem. Sajnos végig őt kell néznünk, mert belső nézetes módot vagy egyéb kameraállítgatási lehetőséget nem adtak a játékhoz, bár a fegyveres harc sajátosságai miatt ez nem is igazán lenne működőképes. Kasztot és fajt sem kell neki megadnunk, kivéve, ha online játékban szeretnénk részt venni, mert ekkor lehet többféle elf, vagy féltörpe, esetleg félork (fura lehet eme lények szaporodása). A kasztját is megadhatjuk, vagyis harcos, íjász vagy mágusféle alakzatban tudunk majd haladni vagy falut építeni. Ez a falu-manager mód a multiban érhető el, és alapból kell hozzá tízezer Aura, vagyis a lokális deviza. Eme pénzből egy terület birtokosai leszünk: kapunk saját házikót, egy segítő helyi vezetőt, majd építhetünk többek között farmot, kocsmát, őrházat és boltot az építkezésre kijelölt területeken, ezeket fejlesztgethetjük – figyelve a jóléti (25 fős) társadalmunk elégedettségére, távol tarthatjuk a banditákat, majd a kereskedők révén hempereghetünk a profitban.A multizás további lehetőségei ismert szabályok alapján bonyolódnak, mivel van Deathmatch, párbaj, Crystal Capture és páros kalandozás hét fejezeten keresztül. Bár jómagam a magányos hősöket kedvelem, és még a Falloutban sem bírtam magam mellett senkit, de aki szereti a netes fantáziálást, az egy frankón kezelhető multit kap ezekkel. (Bár nekem voltak sokszor kapcsolódási nehézségeim, mert mindig kidobált a host…)[29352]A szingli játékmenet kasztjaihoz visszatérve, ha egyedül nyomulunk, akkor akármelyik főképesség bármelyik skilljét elsajátíthatjuk és fejleszthetjük, nincsenek megkötések az evolúciónkat illetően. Szintlépéskor két külön kategóriában kapunk elosztogatható pontokat, amik közül az első a négy fő tulajdonságunk, vagyis az Endurance (max. életerő, cipelhető súly), Strenght (harci teljesítmény, nehézpáncélzat használata), Accuracy (íjászattal kapcsolatos dolgok) és a Willpower (mágiapontok). Ezeket átmenetileg bizonyos oltároknál is növelhetjük, ami főleg a tápolási periódusokat rövidítheti le, mivel ugye keményebb ellenfél leveréséért több XP jár. Ezeken kívül a hagyományos skilljeink növelésére is lehetőségünk adódik, amiken belül az egyes képzettségeket nagyrészt könyvekből szerezhetjük be. Ez annyit tesz, hogy mondjuk az íjászaton belüli, célzott lövés erejének a növelésére szolgáló Ranger Precision képzettségünkhöz meg kell találni a hasonló nevű Skill Bookot, ami által már miénk is a hőn áhított tudás, és fejleszthetjük is, ha szükségét érezzük. Ez abból a szempontból jó, hogy ha tudjuk, mik szeretnénk lenni, akkor ez mellé bármilyen másodlagos képességet kiművelhetünk, nincs megkötve a kezünk.A szintlépésen kívül szabadon felhasználható skillpontokat osztogatnak olyan dolgokért is, hogy hányszor használtunk sikeresen álkulcsot, vagy mennyi kreatúrát küldtünk a másvilágra nyilazás által, vagyis nyomokban azért megvan a máshol szokásos „csináld minél többet a fejlődéshez” rendszer is. És mivel az Assassin öt, a többi pedig olyan 11 megszerezhető és fejleszthető skillt ad nékünk, van miből válogatni!De mi van, ha rossz irányba fejlődtünk, és varázsló létünkre a kardforgatást erőltettük, vagy találtunk egy új képességtankönyvet, amit jó lenne egy másik helyett felnyomni? Erre egy igen jó megoldást kínál a világ, mivel csak el kell mennünk egy Soulpatcher nevű figurához – például a varázslócéhbe –, aki kemény pénzért agymos, vagyis emléket töröl, imigyen felszabadítva az addig megszerzett skillpontjainkat, amiket újra elosztogathatunk, immár célirányosabban.[29351]A szokásos harcos, mágus, bérgyilkos, íjász és általános (fizikai sérülés / varázslat / méreg ellenállóság, életerő regeneráció) képességek mellett viszont feltűnik egy érdekes skill is, mégpedig a fegyvereink, páncéljaink és egyéb kiegészítőink tuningolását szolgáló Crafting, ami magában foglalja az ugyancsak művelhető alkímiai hatékonyságunkat, vagyis az erdő-mező növényeiből és állati alkatrészeiből kotyvasztható itókák tuningját. Ez nem keverendő össze a javítgatással, mivel itt nincsenek elhasználódó fegyverek, hanem ezek hatékonyságát javíthatjuk fel, illetve módosíthatjuk valami jó kis tűz vagy egyéb alapú bónusszal. Így egy kezdőknek való kard is használhatóvá tehető addig, míg egy komolyabbat nem vehetünk a kezeinkbe a megfelelő karakterszintünk hiányában.Érdekes ezen kívül még a varázslati rendszer is, ahol varázskártyák pakolgatásával alakíthatunk ki magunknak szimpatikus eszközöket, mivel külön határozható meg az elem és a hordozó egyaránt. Imigyen készíthetünk projekciós vagy területre ható bármilyen kombinációt, s ez jó hír az elkötelezett mágusok számára (én általában harcossal nyomulok az efféle játékokban).És, hogy a mindehhez kapcsolódó fejlődési rendszer mennyire korrekt? Az mindenesetre jó, hogy olyan 5-7 óra után el lehet érni azt a szintet, ahol már kevésbé kell félnünk a hirtelen haláltól. A szörnyek sem követik olyan vehemensen a szintünket, vagyis nem kell tartanunk Level 19 struccoktól és vaddisznóktól, valamint bátran visszamehetünk később olyan helyekre, ahol addig a monsterek szénné aláztak minket. Sőt, mintha egy idő után a főhősöm túlzottan nagy erőre kapott volna, mert nem igazán volt senkitől félnivalóm – hozzáteszem, 15-18 óra játék után írom ezeket, ami az elérhető területhez és questekhez képest nem túl sok. A korai szavannák élővilágát persze később felejtőssé teszik az ősgyíkok és egyéb – néhol kissé erőltetettnek ható – szörnyek, így az állatbarátok örülhetnek, mert a kezdetben jó tápolásnak bizonyuló orrszarvú helyett ezeket kell gyilkolni a tapasztalati pontjainkért cserébe.Ezzel kapcsolatban csak egy bajom volt, ami nem is igazán baj, csak furcsaság. Itt a fegyvereket és egyebeket ugyanis nem lehet szabadon funkciógombokra tenni, hanem van három úgynevezett „készletünk”, amiket váltogathatunk, és ezek mind egyedi felszereltséggel bírnak. Szóval mondjuk az egyesre teszünk íjat, a kettesre kardot, a hármasra pedig varázsbotot vagy buzogányt, és ha elfelejtettünk valamelyiknél ruházatot is cserélni hozzá – mert mondjuk találtunk egy jó kis páncélgatyót –, akkor ott a régi szerelésünket adja ránk a játék. Nagy segítség viszont az, hogy az ellenségeknél megjelenik az az infó, hogy az adott lény mi ellen védett, így megfelelően tudjuk kiválasztani a célszerszámot. Ez reális is, hiszen egy óriáshangya miért is lenne támadható méreggel, vagy egy vastagbőrű állat tompa és nehéz tárggyal? Egyébként sok fegyvernek, akár nyílvesszőnek is kettős vágó / ütő hatása is lehet, és ha egy ilyenbe még belenyomunk valami jó kis módosító kristályt, igazán elégedettek lehetünk az eredménnyel.[29350]Antaloor világa nem egybefüggő, hanem elkülönülő szigetek alkotják. Alsorna, ahol kezdünk szinte a legkisebb, így ha már szétmászkáltuk rajta magunkat elégedetten, akkor gondoljunk arra, hogy a fő sziget, Eikornas ennél olyan százszor nagyobb. Ez után jön a közepes Erimos, és a második kisméretű Eollas. A szabadtéri kirándulások mellett kisvárosok és települések várnak ránk és arra, hogy mindenféle questeket adjanak nekünk teljesítés céljából. Hogy mit fogadunk el, illetve mit hogyan oldunk meg, az viszont ránk van bízva, így nem csak a nemes lelkű hős szerepében tetszeleghetünk. Néha egy-egy feladat megoldása többlépcsős, így nekem is volt, hogy elszedték a pénzemet, átvertek vagy efféle, ami igen jó élvezeti faktor, és a lineáris játékmenet legjobb ellenszere (amikor párszor visszatöltöttem az állást, nem erre az aspektusára gondoltam mondjuk).A szigetek közötti, illetve az egyéb távolságok áthidalását a lassú úszkálás vagy gyaloglás, illetve a staminánk kifogyásáig használható rohanás mellett mindenféle gyorsító eljárásokkal spékelték meg. Ennek az egyik korai szakaszban megismert módja a teleportálás, ami a nálunk lévő hordozható kővel bármikor megejthető, csupán a célállomás fix teleportját kell kijelölnünk. Van ezen kívül egy személyi teleportkő is, amit ha lerakunk, akkor az ezek után szintén fix állomásként üzemel. A részletes területek bejárására kapunk lovakat, illetve ha látunk egy lovat, akkor azt használhatjuk is lovaglás céljára, mert lopás vagy más bűnözési forma a játékban nincs – maximum kötekedhetünk a városokban, vagy ránk szólnak, hogy az a láda, amit ki akarunk nyitni már valakié, és ne piszkáljuk. A vízi közlekedéshez pedig hajókázhatunk majd a tengeren, ami valós és aktív elfoglaltságot jelent, mivel manuálisan állítjuk szélbe a vitorlát és kezeljük a kormánylapátot!A lovagláshoz visszatérve: vannak lóversenyek is, ahol vigyázni kell, hogy a paripánkat ne hajtsuk túl az erejét jelző csíkon, mert akkor jól ledob és rosszabb esetben kezdhetjük is elölről a dolgot. Szerintem ezek a lehetőségek igen jók és élvezetesek, pozitív meglepetést okozván nekem a játékmenet kapcsán, nem csak a funkciójuk miatt, hanem azért is, mert hangulatosabbá tették a szigetes barangolásaimat. [29354]A kezelhetőséget igen jónak minősítem, bár azért akadnak kisebb gondok… Az első az, hogy egy gomb mást jelent, ha nincs a kezünkben fegyver, vagy ha van, és ezt bizony meg kell szokni. A másik pedig a néha tapasztalható lassúság, amire az a legjobb példa, hogy nyilazgatok, de az ellenfelek közelebb jönnek, mire én megfordulok és futnék el, miközben váltanék kardra, de a bekapott találatok és a több ellenfél lekezelése miatt a játék nem reagál kellő időben. Ezt leszámítva a harcokkal nincs semmi baj, a nyilazgatás életszerű és kellően tuningolva hatásos is – akár három áldozatot is kijelölhetünk egyszerre a soha ki nem fogyó vesszőknek hála. A fegyverhasználat külön kombókat kapott egykezes és kétkezes fegyverekre – vagy ha az egyik kezünkben fáklyát tartunk mondjuk egy dungeonben –, a varázslatok pedig szépek és ütősek, ha erre helyezi valaki a fejlődés irányát.Az ellenfelek viszont egyrészt hülyék, ami azt a jól ismert jelenséget eredményezi, hogy egy háttal ácsorgó alak nem mindig veszi észre a mögötte zajló harcos felfordulást, másrészt pedig egy adott területhez kötődnek, aminek a határát nem lépik át. Ezt kihasználva lehet például egy erősebb akármit elcsalni a territóriuma határához, ami ott megáll, és ilyenkor szanaszét nyilazni egy kis potya-XP reményében.Ami viszont nagyon nem tetszett, az a hullarablás, mivel ilyenkor az összes cuccot átveszi az ember, és csak utána válogathat a hasznos holmik és a szemét között – ez utóbbit eldobálva, megtartva eladási szándékkal, vagy pedig szétszerelve alkotórészeire a fegyvertuninghoz. Nem tudom, mi gátolta meg a fejlesztőket a részletes böngészés alkalmazásában, hiszen ha tele a zsebünk, akkor úgyis ilyenre vált át a turkálás, valamint a szekrények és ládák tartalmát is így nézhetjük át. No meg a Quest Log rendszerét sem ártott volna átdolgozni kissé, mert ilyen módon ömlesztve elég „izés” kimazsolázni belőle a hasznos infót.További fikantéria illeti az animációkat és a hangokat. Párbeszéd közben a két fél hajlamos túlmozgásos, abszolút oda nem illő gesztikulálásokat végezni, ami nevetségessé teszi még a komoly szituációkat is, és ezen kívül még a harci és egyéb mozgások felére ráfért volna egy revízió. A hangokkal meg az a bajom, hogy nincs bennük túl sok érzelem, csak eldarálják a szinkronosok a leírt szöveget automatán, amit a beszélgetésekbe ráadásul elég darabosan illesztettek be. No meg azok az akadozó átvezető filmek…[29349]A játék ezeket a bibiket leszámítva nagyon a helyén van. Szép környezetek, gyorsan és mozgáselmosással mozgatott táj, változatos monsterek, érdekes questek tömkelege a főszálon kívül, kockajáték a szerencse fiainak (asztalrugdosás rulez!), ritmusjáték alapú hangszeres zenélés akár kísérettel is, zsebtolvajlás, harcos- és varázsló céhek belépés és újabb questek felvétele céljából, egyszóval van minden, ami RPG-be kell. Nagy kedvencem volt többek között egy Oculus nevű szemgolyó, ami alapvetően felderítési feladatokra használható, ám egyes változatai csapdát vagy egyéb meglepetést is tudnak prezentálni a mit sem sejtő monsztereknek.Egyszóval, nekem bejött nagyon a stuff! És tudom, hogy a Trinity és a Dragon Age II is bejátszik a választási listába, de aki szereti az egyszerűbb, szabadon mászkálható világokat, az mindenképpen nézze meg ezt is – pláne, hogy a nagy érdeklődésre való tekintettel meglehetősen hamar elkapkodták a példányokat, és utánnyomást kellett elrendelni, ami szerintem jó előjel mindenkinek. Én most nyolcast adtam rá, de eléggé ingadoztam a hetes irányába egy darabig, szóval ha objektívak akarunk lenni, akkor egy nagyon erős hét és fél pont a korrekt értékelés – személyes pozitív élményeim miatt viszont megtoltam még egy féllel.(Ezt a kalandot támogatónknak, a [A http://www.platinumshop.hu]Platinum Shop[/A]nak hála tudtuk letesztelni. Köszönjük! A game üzleteikben megvásárolható, illetve webshopjukból megrendelhető. A Two Worlds II egy igen kelendő szoftver, gyakran hiánycikk – ha egy jó fantasy sztorira vágysz, szerezd be mihamarabb! Ha a Platinumban költöd a pénzed, említsd meg nekik a PSC-t. Köszi.)

8/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

37 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Nahh nahh, a sárcok tanútak az előző rész hibáiból ? nagyon hangulatos kis darabnak tűnik, nyáron nemvagyok nagy játékos de mivel ez a stílus igen ritka ezért őszre és téli estékre tutira beszerzem majd, érdekel nagyon. Addigra már úgyis fillérekért hozzámvágják.

  2. “Tökéletlensége ellenére is, a műfaját és a jelenlegi kínálatot tekintve, egy kellemes értékelhető “”gyöngyszem””.! Számomra sikerült kitöltenie az űrt, amit a Fable 3 hiágya miatt éreztem.”

  3. Ha kellően olcsó lesz akkor vszeg beszerzem.

  4. ment a kivansaglistara

  5. Én inkább diétázok , majd mint az őrült neki esek a Dark Souls-nak meg a Skyrim-nek 🙂

  6. Különben sztoriban, hangulatban és cselekményekben (mellékküldik stb.) néhol erősen ráver az Oblivionra.

  7. To open console on PS3 do the following:Hold down L1 + R1 then while holding it down press sequentially: SELECT then DPAD LEFT then SELECT then DPAD RIGHT. An input box+on-screen keyboard should appear.Fomenuben ment nekem csak.

    • Áh. Nem nagyon nézek cheat dolgokat a játékokhoz, de jó tudni. 🙂

      • En sem a cheatek miatt neztem, hanem siman google-ben rakerestem, h lehet-e vele v.mit kezdeni. Kidobta ezt meg a parancsokat amivel lehet novelni az fps-t.

        • haggggyad mar, ilyet is lehet??? LOL akkor lehet h csak ezert megveszem ,es megnezem magamnak :]

        • Pécén tudtam ezekről (egyszer töröltem vinyó átköltöztetéskor vagy 8 óra játékomat és gondoltam felgyorsítom a haladásomat, de nem vitt rá a lelkiismeret), érdekes, hogy a konzol portba is benne hagyták.

  8. Kizárt, hogy a Skyrim előtt foglalkozzak bármiféle fantasy játékkal. Még ha ez nem is tűnik rossznak.

  9. Csak nekem szaggatott a jatek? Konzolba raklap parancsot be kellett irni, h v.mennyire elviselheto legyen. Nem irta eddig senki, lehet nalam volt v.mi, de anelkul, h kikapcsoltam volna benne (konzol, fomenuben) a dolgokat meg a fomenu is szaggatott.

    • Te a PS3 verzióról beszélsz? 🙂

    • Én is használom a konzol parancsokat, bár nekem nélkülök sem volt lassú a játék, de az tény, hogy néha egy pillanatra megakad, de akkor általában felvillan egy lemez ikon, ami szerintem azt jelzi, hogy éppen adatokat tölt.Ja és itt van pár parancs, ezektől nem fognak elveszni a trófeák, mivel ezek nem csalás parancsok:- cam.bank.move 0 – csökkenti a kamera himbálozását futás közben- engine.bloommultiplier 0 – kikapcsolja a bloom effektet- engine.edgeaablend 0 – aa erőltetése tárgyakra- engine.mblurscale 0 – kikapcsolja a motion blur effektet- engine.mblurintensity 0 – kikapcsolja a blur effektet- engine.usedof 1 – kikapcsolja a DOF effektet – engine.dstfarplane 0 – FPS növelése, csak a karakter közvetlen köelében lévő dolgokat jeleníti meg, városokban ajánlatos használni, mivel a szbadban eléggé rosszul néz ki, hogy eltünteti a távolban lévő területet- graph.enablefog 0 – kikapcsolja a ködöt- graph.setfastrunspecialefx 0 0 0.0 – csökkenti a kamera himbálozását futás közbenEzeket minden alkalommal be kell írni a főmenűben amikor elindítod a játékot. A következő parancskódot csak egyszer kell megadni mivel ezt elmenti:- network.SkipNATRestriction 123 – kikapcsolja NAT korlátozást, amivel a multis csatlakozás javítható.Ezen kívül van még pár további tipp, hogyan lehet javítani a multis csatlakozást, hogy ne dobáljon le, illetve több lehetőseg adjon a játék választásnál:- kikapcsolni a Media Server-t a PS3 Network Settings menűben- kikapcsolni a UPnP-t a PS3 Network Setup menűben a Custom eállítást használni Easy helyett- router menűjében megnyitni a PS3 IP portjait, illetve DMZ módot adni nekikA multis lehetőségek közül én csak az első kettöt használtam még, bár egyenlőre csak magam játszottam, így nem tudom mennyire kell a másik kettő. Ja és igen, minta listából is látható azért vannak még bajok a játékkal, de remélhetőleg jönni fognak még patchek hozzá.

  10. Annyit javítanék ki a tesztben, hogy a súlyhatárt nem a Strenght hanem az Endurance képesség növeli. Ezt nem tudom, hogy a patch-ben változtatták-e meg, vagy már alapból így volt, de ami a kézikönvben szerepel, és amit te is írtál Dzson az hibás infó.

  11. ja multiplayer questek stabilan működnek max 4 playerrel találkoztam de lehet ettől több is. elég nehezek hangchat normálisan működikvan továbbá deatmach( bemész lvl1 en és szembe jön veled egy 30 as igen kellemtlen) nicsenek sajnos rangra osztott szobák..nincs player 🙂

  12. bejövős nagyon 🙂

  13. ugy volt h megveszem, de valaki (noose?? ) irta h csalodot benne es h nem hoza vissza az 1 feelingjet

    • én voltam 🙂 hát..sajátos vélemény de a nagyon kevés a skill benne.igazán monotonná válik a harc.. kis SPOILER a skillekrőligazán..van egy körbe vágás,egy rúgás amitől kifekszik az elen és lent a földön leszúrhatod..egy block breaker és egy szúrás..nos ennyi a harcos skillek ezzel lehet legjobban haladni..a rpuge kaszt..lopakodik..hátulról késelni humanoidokat ami kba játék 20% teszi ki szóval alig alig használhatónyiazni pedig van sima lövés..ebtegeli több elent és van egy multi arow, amjd később (fire,cold,poison)szóval askill tree túl egyszerű a harcok egyhangúvá válnak mage pedig..a amge..tűzlabda,villám..semmi epikus..talán a summoning látványos de nem éppen erős dolog..

      • Szerintem meg nagyon nincsen igazad ebben. Jó nincsen benne 200+ skill, de azért szerintem eléggé változatos még így is, bár ezek közül sok egy bizonyos fegyverhez kötött. A mágai viszont a legerősebb része a skill rendszernek, mivel te magad állíthatod össze alkotó elemeiből és ha azt vesszük, hogy van 15 elemi kártya amihez jön további 6 szállító és 6 módosító kártya eléggé változatos varászlatokat lehet összehozni belőlük.

        • kipróbálgattad őket?:) nem igazán voltak nagyon különbözőek.legfeljebb látványban…áh lehet én vártam túl sokat ettől a játéktól..nekem inkább volt egy kaland,akció játék mint rpg

      • * az előző komi noozi nak ment 🙂

  14. “Ez tuti vétel, hát igen az RPG-ben gondolkodni kell nem csak “”menni és lőni”” 😀 Ezért nem a te műfajod Greg :D”

  15. Kár hogy az RPG nem az én műfajom, a képek alapján nagyon tetszik.