Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Tömeges kivonulás jövőre?

Úgy tűnik egyre sürgetőbb lenne megoldást találni a Formula-1-es csapatok vezetői, és a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) illetékese(i) között a kialakult súlyos nézetkülönbségben, a sport – nem is oly távoli – jövőjét illetően. Többször volt már szó róla, természetesen itt a PSL F1 hírrészlegében is, miszerint a csapatok egy jó része nem ért egyet az FIA 2010-es szabálytervezetével, azaz az “egyik napról a másikra” redukált 40 millió fontos költségvetési plafon jövőre történő bevezetésével, valamint az ezzel párhuzamosan életbe lépő kettős szabályrendszerrel, ami azon istállókat részesítené technikai kiváltságokban, szabadabb mozgástérben, akik a csökkentett büdzsével szállnának harcba a következő évben. A Ferrari, a Renault, a Toyota és a Red Bull már sajtóközleményben tudatta a világgal és legfőképpen a Nemzetközi Automobil Szövetséggel (értsük együtt: Max Mosley-val), hogy amennyiben nem tudnak megállapodni egymással záros határidőn belül, és a fenti szabálymódosítások bevezetésre kerülnek, úgy az említett csapatok nem adják le nevezéseiket a 2010-es bajnokságra, és felfüggesztik a Formula-1-es projektjeiket. A dolog egyik oldalról nézve persze lehet egy szépen, stílusosan becsomagolt blöff is, (szimplán csak fenyegetőzünk, erőt fitogtatunk), ugyanakkor elég erősen fennáll a veszélye annak hogy az istállók vezetői tényleg komolyan gondolják a sportágból való kilépést. A viszony a csapatok vezetői (FOTA) és az FIA között mindenesetre elmérgesedni látszik, ellentétben azzal amit Bernie Ecclestone állít, ám a megegyezést minél hamarabb tető alá kell hozni – amennyiben lehetséges – mert a jövő évre leadható nevezési határidő májusban lejár. Kíváncsian várjuk a fejleményeket, ugyanis tényleg elképzelhetetlen egy Formula-1 rajtrács mondjuk a két Ferrari, vagy a két Renault és Toyota nélkül, nem beszélve arról hogy az autókat jelenleg vezető pilóták, világbajnokok hová mennek az esetleges csapat kivonulások után? Krikettezni, netán golfozni? Meglátjuk…

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. szevasz fia

  2. Még ha így is lenne ami szerintem kizárt, a pilóták sorsa miatt valahogy nem aggódom.Én szívesen lennék bármelyik helyett munkanélküli.

  3. “Lépjenek csak ki és csináljanak új versenyt a FIA meg vegye be!Kretének gyülekezete!Szerintem a fociba is kéne valami hasonló!A “”szegényebb”” csapatok játékosai minden büntetés nélkül rúghatják fel a “”gazdagabb”” csapatok focistáit!”

  4. Megoldodik majd minden.:)

  5. “””a jövő évre leadható nevezési határidő májusban lejár.””Akkor két hét, és mindenre fényderül. Addig mehet az arcoskodás.”

  6. Remélem megoldják. Nem is a csapatokat hiányolnám, hanem a pilótákat akiknek nem marad autó a seggük alatt. Tudom, hogy vannak új jelentkezők, de nem hiszem, hogy minden kinek sikerülne első évben az ami a Brown-nak.

  7. szerintem annyi az esélye a kilépéseknek, mintha lenne egy olyan év az F1ben ahol egy szponzorok nélküli fehér autó vezetné a világbajnokságot.ááá ez sosem fordulhat elő..

  8. Műbalhé.

  9. “Ez az egész engem az Indycar szétválására emlékesztet.Érdekesnek találom,hogy a gyári csapatok pár éve már egy konkurens bajnoksággal fenyegetőztek, akkor is a pénz miatt-keveselték a kereskedelmi osztalékot-,most keveslik a költségeket.Én mint forma 1 rajongó, lehetjobban járnék, ha a gyártók kiszállnának.1973 óta kísérem figyelemmel a sorozatot,akkor mindegyikmai szóhasználattal “”kis csapat”” volt,a Ferrari is, meg a Mclaren is. ’74-ben Fittipaldi 3 győzelemmelis világbajnok lett.Nyílván nem akarom vissza sírni a “”régi szép időket”” ,a SPORT szempontjábóltalán jobb lenne, ha inkább a versenyzőkön múlna a siker,nem egy csapat mérnökön!”

  10. Szerintem a Ferrari nem engedi meg magának hogy kivonuljon, mert az F1 a legnagyobb reklámjuk is egyben.

    • Alapesetben ez igaz is. De most válságban vannak az autógyárak. Most kevesebb is elég ahhoz, hogy a főnökség megszavazza, hogy vége. Vannak lényegesen olcsóbb autósportok is, amivel reklámozhatják a Ferrarijaikat.

    • Szerintem F1 már annyira jó reklámot nem csinál nekik inkább lejártatja őket

  11. Szerintem megoldják.:)