Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Tomb Raider Underworld – felbontásbeli különbségek

Arról, hogy a fejlesztők gyakran malmoznak a nextgen programok felbontásával, többször, több játék kapcsán is lehetett már olvasni – amikor néha az [I]annyi[/I] mégsem annyi -, de mivel a dolog nem egyszerűen mérhető, általában nem foglalkoznak vele a szakemberek.Akik rendelkeznek mindkét nextgen géppel, és esetleg mindkettőn látták az Eidos Tomb Raider Underworldjét, észrevehették, hogy a PS3 változat élei – pl. Lara vonalainál is szembetűnő, én például még képeket is csináltam róla, de aztán a békesség kedvéért inkább kidobtam őket – nem annyira recések, mint az X360 verzióban.Nos, a [A http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1250842&postcount=227]Beyond3D fórumán[/A] kiokoskodták ennek okát: a PS3 kód “valódi” 720p-ben fut, 1280×720 felbontással és 2xAA élsimítással, míg az X360 port csak 1024×576-ban 2xAA-val.(Hasonló mérést végeztek korábban a Far Cry 2-nél is, de ott már nem emlékszem, melyik kód teljesített jobban.)Xbox 360 Underworld:[2582]Playstation 3 Underworld:[2583]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. ha jobban megnézed akkor látod mekkora a küll

  2. Hihi, először azt hittem, hogy a kép alá van írva hogy melyik verzióról készült. Igen, mondom, tényleg szebb egy picit PS3-mon. Aztán rájöttem hogy fordítva van. És megint megállapítottam, hogy dejó, PS3-mon tényleg jobb.Ebből két következtetés vonható le:1. A két kép gyakorlatilag majdnem teljesen egyformán szép2. PlayStation fanboy vagyok… 😀

  3. PS3-on kerekebb Lara feneke. Fontos tényező. 🙂

  4. Sok különbséget nem látok, max a fényerő semmi más ennyi. Szerintem ezek az összehasonlításos dolgok értelmetlenek: itt így ott úgy valahol ez szebb valahol az… Bár nagyrészt én a kontrasztot látom különbségként az meg minden tévén’ állítható kivéve a junosztot, vagy azon is ?:D

    • Vegyél egy 360-at nameg egy PS3-mat + egy legalább 2db 100cm feletti Full hd tvt meg 1-1 példányt az Underworldből és egymásmellett indítsd le a két gépet.Akkormajd meglátod mekkora a különbség.Addigmeg sztem képek alapján neszólj semmit..

      • Akkor ez a hír tök fölösleges volt ha csak mindkét géppel és két 100cm feletti HD tv-n látszik a különbség.

        • Én egy 107 centis fullhádé Philips-en tolom. Engem általában pont a recésség tud zavarni, de a 360-as TRU-ban talán épp csak a hajónál tűnik fel a dolog, utána már abszolút nem jellemző a hiba. Sőt, az én szememnek igen kellemes a látvány.Beszélnek itt sok mindenről, de mivel mindkét géppel van lehetőségem játszani, le tudom vonni a konzekvenciákat. Van, ami szebb PS3-on és van, ami nem. Ami bizonyos, hogy a PS3 HDMI kimenete tisztább, élesebb képet is ad (ami furcsamód nem feltétlenül jelenti azt, hogy egy ekkora megjelenítőn ez előnyt jelent – pl. a letölthető Burnout Paradise emiatt jóval furábban fest). Az egyetlen játék, aminél egyértelmű és állandó PS3-előnyt észleltem, az a Clive Barker’s Jericho volt: PS3-on valami eszeveszett dögösen mutat 1080p-ben. A 360-as sem csúnya, de a PS3-as köröket vert rá.

          • “Ha jóltudom a letölthető Paradise kicsivel más felbontáson mozog.Barátaim beszámolójábol tudom csak ezt levonni.Mivel nekem a “”gyári”” lemezes verzió van meg ott alkalmam volt 1080pn is kipróbálni és aztkell mondjam van azért különbség mozgás közben a boxos verzióhoz képest.Főleg törésnél látszik a különbség.”

          • Akkor itt lehet a hiba. Meg is lepődtem, mert korábban mindenki azt mondta, hogy a két Burnout között nincs különbség.

          • Ha két különbőzö géprevonatkozóan értetted akkor azért lehet mert nem szívesen hallják hogy valami jobb PS3 -mon.De a letölthető Burnout állítólag nem 100% azon a felbontáson ketyeg mint a lemezes .Hogyebben mennyi az igazság azt nemtudom.De a törés és a felbontás 100% hogy jobb PS3-mon ez tapasztalat.

          • Azért volt szebb a burnout ps3-as verzió mert az volt a célplatform,és a 360-as verzió a port.

        • A játékosokat tájékoztatni kell a valóságról, ezért egyáltalán NEMvolt felesleges eza hír.

          • “kevés ember van abban a szerencsés helyzetben,hogy mindkét gépe meglegyen+ 2 FULL HD tv is.tehát csak az itteni képek alapján tud összehasonlítani sok ember.viszont ha “”Addigmeg sztem képek alapján neszólj semmit.. “”a hozzáállás, akkor felesleges a cikk…”

  5. és ez valakinek számít most őszintén?

  6. Te jó ég…

  7. 150 óóó jeeeee 😀

  8. “Inkább egy olyan hír jönne már, hogy “”Már csak 10 nap a Heavy Rain-ig””… :D”

  9. Én is kiprobaltam és nem rossz játék,de engem valahogy nem köt le.Fallout3 most a nyerő (ps3)

  10. Akkor a fanboyok ma már nyugodtan alszanak?:DSzőrszálhasogatás FTW 😀

  11. Esküdni mertem volna hogy itt majd torokra menő őrjöngés veszi kezdetét, hát mi van vannak még értelmes konzolosok a földön?:D

  12. A PS3 még a következő X generációt is túléli. XDXD

  13. LOL. A két kép között annyi a különbség, hogy a PS3-as képre Photoshoppal raktak egy Unsharp Mask szűrőt, illetve egy kicsit megbabrálták a gradációs körbéit. Ennyi és nem több, inkább a Dead Space-t kellene hasonlítgatni, ott tényleg óriási a különbség 🙂

  14. A látvány bizony magáért beszél!

  15. Nah megyez nektek még 120 kommentet kérnék.ÉS okos hszeket. 😀 Micsoda karácsony utáni mulatozás!! XD Még műsort akarok úgyhogy tessé belehúzni ám ! 😛

  16. sztem a box soha nem tudott 720p de még 1080p se

  17. még olyan is van hogy jo renderelt képhez 10-20% zajt adunk hozzá, ebben az esetben filmszerü lesz a képés azokon a pixeleken ahol a zaj van ott nem kell bonyolult shaderrel számolni, mert nem számit a pixel szineigy itt meglehet sporolni 10-20% eröforrástigaz hogy a gpu nem alkalmas ehhez mivel 2*2 clusterben számolja a képetezért is irtam tegnap hogy a cellnek kellene shadelnie

  18. Már azt is jobban tudja mindenki, milyen híreket kell kirakni? A manóba, ennyi szakértőt…

    • Persze, hogy mindenki minden jobban tud. Mindig lesznek okosabbak, akik megmondják, hogy mi a frankó. Most már én is azon gondolkodom, hogy egy két fórum professzort felbérelek, hogy tanítson mert rájöttem, hogy semmit nem tudok hozzájuk képest. :DSzégyellem is magam a tudatlanságom miatt 😀

    • Látszik hogy csak most kezdted a szakmát. Még pár év és beletanulsz. Addig is kérj tanácsot az itt,lévö rutinos,öreg rókáktól.:)

  19. Olvastam egy darabig, aztan csak annyit lattam egy ido utan, hogy bla-bla-bla … :P(f@szom butitajm …)

  20. “Kellett ez a hír. Legalább mindenki “”lemozogta”” az ünnepi ételeket. :)”

  21. Martin, ezt kárvolt felhoznod mert a boxosok meg a Sonysok úgyis egymásnak ugranak.Nemvolt elég nekik hogy karácsonykor otthon lebzselhettek.Nemhogy mostis játszanának verik a nyálukat meik gép a jobb.PS3 ténleg szebb ennyi.Nagydolog ellehet fogadni eztis.

  22. Ez a hangyafasznyi elteres elhanyagolhato, az viszont nem, hogy az MS pofatlanul rairja minden egyes jatekara, hogy 720p-s felbontason fut. Az elteres szembe tuno.

    • Sajnos mind a két cégnél rajta vannak pofátlanul a dobozon ezek…de ez legyen a legnagyobb baj én azt mondom.

    • Már megint ez a Gonosz MS…720p-ben jön ki a gépből, csak nem annyiban számolja, hanem egy skálázó chip felskálázza.A dobozon lévő 720p/1080p-s felirat a kimenő jel felbontását jelzi, nem azt a felbontást, amit a gpu számol.. (mellesleg a ps3 ebben gyengébb, hiszen általában csak a 720p-s jelet támogatja, skálázóchip hiányában, így a 1080p-s skálázást a tv végzi)Ezt a hírt meg kár volt berakni, hírértéke zéró, kár leereszkedni xbot szintre, és sajnos ha összevetnénk az eddigi multi címeket, SAJNOS nem a ps3 jönne ki győztesen 🙁

      • Miért mindenki a mültból indul ki,…???Az utóbbi megjelent multiplatform játékok már mind PS3-on festenek jobban. Lentebb le is írtam pár címet…

      • ez részben igaz,mert rengeteg játék elindul kikényszerített 1080p-ben…pl a Resistance 2/Dead Space is,bár a végeredmény pocsékszar képet eredményez(valszeg a tv-m upscaler-je jobb)…Viszont itt egy még érdekesebb hír,nem mintha számítana valamit is,mert a játék ettől beszarás:Wipeout HD 1080p:http://insidethedigitalfoundry.blogspot.com/2008/09/wipeout-hds-1080p-sleight-of-hand.htmlValami hasonlóval operál a Motorstorm 2 is,mert néhány helszínen láthatóan leesik a felbontás,viszont amit kipumpál magából a gép annak nincs párja…

      • 720p jön ki a gépből, mert az van a dobozra írva? De az 1024×576 az nem 720p, az lópikula, abból max a tévé próbál felskálázni ilyen-olyan sikerrel, attól függően, hogy 350 ezres vagy 120 készülékről van-e szó.

  23. Ez tök jó…

  24. Uhh hát van külömbség! Peddig nem sok szokott lenni a két konzol között, de it látványos

  25. érdekes, ekkora képeken is látszik h a ps3 verza szebb. vajon a 2 gépen mekkora lesz a különbség valójában? hol lesznek az íves felületek folytonosabbak , az árnyékok részletesebbek, a víz hullámzása (fizikája) élethűbb?

  26. A nintendó wii változat mindkettőtt veri…

  27. itt van egy karakterem concept terve , ez mellett a ps3 már csak olyannal képes megbirkozni amin nincs haj :Da boxnál meg nem is tudom mozgatni se , pc-n lefut azért hála a brutál vga-knak[img]http://kepfeltoltes.hu/081227/referency_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

  28. igazábol nemtom , a karakterekkel eddig én is rengeteget szivtam ahhoz hogy élethüen mozogjon erömü kell megkockáztatom hogy a cell csak 2 karakterrel birna el realtimeigaz a box egyel se:D

  29. nagy a valoszinüsége hogy az uj box kompatibilis marad a mostanival, ezt az ocska hardvert minél elöbb leváltják annál jobbigy nem ugy kell számolni hogy ujra felhasználo bázist kell gyüjtögetnielegalábbis ha van eszük akkor igy csinálják

  30. de menne hidd el, a ps3 koncepcioja elavulta programozoi tudás fejlödésére épit , a mai gyors világban erre már nincs idö, mire kijönne egy normális 50-60%-os kihasználásu gém, addigra kijön az uj box és eröböl lenyomjaés ezt ugy mondom neked mint notorius ps fan , aki boxot programoz:)

    • En sem ugy mondom ezeket mint egy ps fan (holott az vagyok 😀 ) igaz, jo reg nem dolgozom mar a szakmaban de azert elvegeztem a mernoki kart, meg van jo nehany 3D grafikus varazslo cimboram. Sokat diskuralunk errol-arrol, igy naprakesz vagyok (ugy,ahogy) A lenyeg, hogy kizartnak tartom, (ahogy a szakertok is) messze nem eleg a 360 GPU GT5 engine-hez, nagyon kell a izom CPU is

      • talán ha egy programozoval is beszélnél..:)a gt5 nem valami hüde nagy eresztés , legalábbis a demo ami kijöttautot modellezni nagyon könnyü akár mennyi polyrarealtim kirakni is sokkal könnyebb mint egy karaktertse nagy fizika se nagy ai, talán az egyetlen kihivás a stabil 60 fps, majd meglássuk mennyire sikerül azzal a csoda gpu-val 🙂 mondjuk ugy hogy nem erre van tervezve 😀 akkor inkább a box gpu

        • és vajon mikor csinálnak végre egy olyan kosaras játékot, ahol a karakterek nem szökdécselnek? focis játékot, bármit…

        • Magam is programozo lennek vagy mi fene, meg hat mint mondtam a barataim kozt is akad jo nehany szakmabeli. Szerintem hanyagoljuk a vitat, latom, hogy teljesen mas az allaspontunk. En igy gondolom: A PS3 hardware szakerto kezekben joval nagyobb vizualitas megjelenitesere kepes mint a 360, ez TENY! Hidd el, nem csak en gondolom igy, a szakmabeliek is igy velekednek. Egyszeruen nincs ido a megfelelo optimalizalashoz. Ez a bajTovabbi jo forumozast jo ejt mindenkinek

    • nem jöhet ki most az új boxnem csinálhatják meg mégegyszer hogy 4-5 év után lelövik, ha azt akarják hogy legyen még nevük a konzolpiaconés ha jönne is, 2010 után, nulla eladott példánnyal állna rajthoz egy addigra már több tízmilliós PS ellen? sok sikert 🙂

  31. A B válasz a helyes. Az alsó hajó szebb.Egyébként meg teljesen felesleges ez a melyik a jobb gép vita. Az autós fórumokon is vannak szuzukisok, a konzolosokon meg xboxosok. El kell fogadni.

  32. de ez a polygonszám növelés nem mutat száémottevö grafikai különbségetegy 20ezres vs 1 millio polys object nagyon hasonlo , csak annyi a difi hogy nem olyan szépek az ivek , de ahhoz hogy ez kijöjjön a 16-szoros AA is alapfeltétel, nulla vagy 2-szeres AA-val szinte semmi különbség nincs ahhoz hogy egy engine sokkal több legyen mint a többi ez nem elégmeg kell emelni a polyszámot 2-16-szorosáraa textura memoriát 10szerezni kell (Carmack ezen az uton halad)növelni kell az antialiast minimum 8 vagy 16-szorosrafelbontást kell emelni 1920*1080 és fel kell venni ehhez plusz 200 grafikust ami 20 millio$ plusz költséget jelentnem valoszinü hogy bármelyik cég bevállalja ezt

    • Egyebkent igazad van teljesen mindegy, hogy mennyi polygon van a kepernyon. A lenyeg ha berakom a Forza2-t vagy a PGR-t majd utana a GT5P olyan mintha egy ujabb generacios konzolal jatszanek. Eg es fold a kulonbseg!!! Majd ha latok csak megkozelitoleg is hasonlo ennyire reszletes 3D-s modellezest akkor visszaterhetunk a temahoz. 100%-ra veszem, hogy nem lesz ilyen, megpedig egesz egyszeruen azert mert gyenge a 360 ilyen szintu vizualitashoz

  33. az i7 már elég jol megközelitette, persze az sem olyan gyors még,de a cellt programozni nemkicsit rémálom , és még egy programot se láttam ami 10%-ban is kihasználta volnaigazábol játék alatt nem is kell olyan erös cpu , mert a gpu minden számitási müveletet le tud nyomni, akár fizika akár ai csak a mostani konzolokban a gpu nem olyan erös hogy erre is futná nekik , egy 4970×2 2.5 teraflops , ez 10-szer gyorsabb mint maga a ps3, és 20-szor a boxnáljövöre meg jönnek az 5 teraflopsos kártyák

    • “Pont ez a gond. A Sony&IBM ugy tervezte a PS3 felepiteset, hogy ne (csak) a GPU szamolja a muveleteket, ezert is kapott relativ “”gyenge”” GPU-t. A Cell multimedias muveletekre kivalo a magonkenti kodolasnak koszonhetoen, a baj, hogy SENKI nem hasznalja ki. A KillZone2 ami mar tobb magos engine-t hasznal de meg ez a jatek is csak birizgalja a sejt magokat,…”

  34. igazábol annyira nem is lényeges melyik a jobb, leszögezhetjük hogy a pc-mben levönél mindkettö ocsakavasföleg a fejlesztökön mulik hogy fog kinézni a cucc, nem a hardware erején

    • A PC-dbe milyen CPU van ami izmosabb a 7magos Cell-nel? En nem tudok olyan piacon levo Intel vagy AMD procirol ami nyers szamitasokban akar csak megkozelitene a Cell-t…

    • Igazad van, tenyleg a fejlesztokon mulik minden. A lenyeg, hogy a PS3-ban meg BOVEN van tartalek, a 360-ba mar kevesbe

  35. a box gpu-ja jobb, sokkal..a ps3 pont azzal viritana amire szarnak a fejlesztök, fizika, ai stb…grafikailag mindkét gép a végét járja, bár a ps3 tudna jobbat de kétlem hogy bárki is megcsinálná a specko deferred rendertesetleg még carmack mutat majd valami meghökkentöt

    • Ez nem pont igy van de mindegy…A Cell nyers szamitasi teljesitmenye SOKKAL!!! erosebb a 360-nal, es mint tudjuk a 3D grafika alapjat kepezi a haromszog szamitas amihez kell az ero. A GPU kizarolag cop fx szerepet tolti be a PS3-ba. Tehat grafikailag IS joval tobbre kepes a ps3 hardware. Az mas kerdes, hogy milyen ps3-ra dolgozni. Polyphony megmutatta, hogy mas kategoria a Cell, eleg megnezni a GT5P

    • “Ezt a “”box gpu jobb”” dolog meg ugyancsak relativ.Marmint miben jobb?Nehany szamitasban gyorsabb, ez teny de ef ektezesben joval gyengebb,… tehat nem lehet kijelenteni, hogy melyik GPU a nyero. Nem ugy mint CPU ugyileg, ahol egyertelmu a Cell folenye “

      • memóriában jobb, vagyis a nagy felbontású textúrák terén jobb elvileg, de inkább csak egyszerűbb, mert azáltal hogy a PS3 műveletvégzése gyorsabb, sok dolog másképp is megoldhatóigazából tök más a két gép felépítése, pont ez okozza a problémát, meg kell húzni melyik az elsődleges platform, azt valamelyik szív

        • Elsosorban nem a multiplatform jatekok a dontok, egyertelmu, hogy egyszerubb felepitesu hardware-en egyszerubb a munka. Ha egy software kizarolag PS3-ra keszul es megfeleloen van optimalizalva akkor olyat lathatunk amit 360-on soha. A GT5 engine soha az eletbe nem futna el 360-on a high polygonok miatt…

          • de elfutna, mert a box gpu-ban van tesselator , amit még egy program se használ ez annyit csinál hogy egy alacsony polygonszámu objectet felbont több kicsi polyra, akár 256 szoros is lehet a különbségpl ha egy auto 5 ezer polys, ennyi kell minimum akkor a képen láthato kocsi 1 millio polys is lehet a ps3-ban ezt a cell csinálhatja, csak problémás átküldeni a gpu-ba mert az relative lassabb mint ha a gpu csinálnápersze valszeg a polygphonynnak meg kell ezt oldania , mert egy 1 millio polys auto durva memoriát zabál , és ha igy tárolnák akkor nem marad hely a pályának , sem a texturáknakmig boxon ez a tesselator 1 sornyi programot igényel hogy bekapcsold, addig ps3-on szopni kell mint a gomboc hogy ugyanazt elérd,

          • Egy auto 250-350e polygon 1080p-be 60fps 16db 1x-re a kepernyon,… Soha nem menne 360-onKurvara szenvedtek a Forza2-nel a 60e polygon-nal is 620p-be 35-40fps-elPGR max 80-90e haromszog 25fps 576psorolhatnamkizart 360-on ilyen gfx

  36. Szőrszálhasogatás … de azé mégiscsak a PS3 nyert no 😀

  37. Most akkor mi is összehasonlítgatunk mint a gametrailers?Mondjuk itt legalább tényleg LÁTHATÓ a különbség.

  38. “Régebben pont fordított összehasonlítóképeket láttam, a PS3-as volt sötétebb és “”recésebb”” és az X360-as a másik…”

  39. “El sem hiszem, hogy végre valami jobban mutat az “”elvileg”” erősebb PS3-on, mint X-en. Még néhány év és megtanulják programozni.”

    • Sorolhatnek meg neked jo par multiplatform jatekot ami jobban fest…pl:Mirror’s Edge, FarCry2, DeadSpace, COD4, COD5, Prince of Persia, Oblivion, stb, stb,……….

  40. Egetverő probléma, egyeseknek bizonyára még álmatlan éjszakákat is okozhat.

  41. peu importe…

  42. Mellesleg az X-es verzió sokkal szebb… *hihi*

  43. így talán nem tűnik fel annyira.de számomra marha kiábrándító volt dobozon hogy recés volt Lara.meg persze ki tudja még mi, csak azt nem láttam. soha nem mentem a grafikára habzó szájjal. de ez tényleg csúnya így a szemnek. ma már.bár a Turok papírfüvet nálam semmi sem übereli a 2008-as égés kategóriában.

    • elsőre én sem láttam semmit, aztán rájöttem, hogy mit kell figyelni.onnantól kezdve nagyon szembetűnő.amúgy nekem még mindig túl recés minden játék. de hát mivel ez ellen nem lehet mit tenni, pont leszarom 😀

      • Nyomd a LocoRoco-t.Az nem recés, és patent is. De csak a PSP verza jöjjön szóba, a PS3-as… nem is tudom mi.MUI-MUI!

        • ha tudnád, mennyire vágyom rá.youtube-os vidiket nézegettem /vagyis csak kettőt, de azokat kurva sokszor/ naphosszat. és még így is megállja a helyét :)mint egy vicces videoklip.de nem tudok csak emiatt /és a Patapon miatt/ PSP-t venni.

      • tudod mint veterán TR harcos nekem minden játékban az az első hogy megnézem a növényzetet ha van. 😀 régi TR alapja a papírfű. :Dezért tűnt fel nekem rögtön. :)/ bár ha nem koncentráltam volna rá akkor is kiszúrta volna a szemem. xD /

  44. Oruljunk, ne vitazzunk. Amen! :)(En mondjuk az a fajta vakeger vagyok aki soha ki nem szurna egy ilyet.)

    • Pont ma kaptam az infót, hogy dévédézésnél be lehet nyomni valami opsönt a PS3-om on (valaki így írta…), ami feltolja a képminőséget. És hogy ez milyen plusz élmény.Pont klasszikusokban utazok, azokon nem sokat segít. De azokon nem is kell. A Turok mondjuk tényleg komoly volt. Kockadínókkal. Aszittem’ Dino Crisis…

      • Ne viccelj, ez egy komoly dicséret. Én örülnék ha csinálnék egy dinós játékot és a Dino Crisihez hasonlítanák. 😀

        • Jó lenne belőle egy kajak folytatás. Fix kamerával.(Rezi egy – kettőm van készleten, előszedtem valamelyik nap. Gyakorlatilag játszhatatlan, görcsöt kaptam a dépadtól.)Az uccsó fix kamerás élményem az ObsCure volt. Multiban isten, példás mű.

          • Én a Parasite Eve 2-t kezdtem el tolni PSP-n. Analóggal nagyon is jó. Én szeretem a fix kamerás játékokat, Rezi, Dino Crisis, Parasite Eve a ma napig nagy kedvencem.Obscure 2 nagyon jó. Én PC-n toltam joypaddel, haverral. Tényleg élvezetes, és nagyon hangulatos.

          • Nem a kamerával volt a kínom, azt bírom. Az irányítással. Nem kezeli a gombát, rohaggyonmeg.Péespém meg pillanatnyilag nincs. Valahol elhagytam. Komolyan.Kellene egy sorozat a méltatlanul alulértékelt, vagy köztudatba be nem épült gémekből. Mint amilyen az ObsCure is. T. Szerkesztők!

          • “Az Obscure 7-8 pont körül lett értékelve mindenhol. Ez szerintem tökéletes pont, nem alul értékelt. Nem kiemelkedő játék, de egyáltalán nem is bukás. Egy jól játszható, egyszerű, “”egyszervégigjátszós””, kellemes játék.”

      • nah a kockadínókig én nem jutottam el.engem vicc nélkül felháborított a papírfű. a legocsmányabb ami egy játékban lehet. -számomra-x évvel ezelőtt a ’90es években természetes volt. de 2008-ban a többi game mellett a legundorítóbb dolog volt így megalkotni és kiadni.ehhez pofa kell.

        • Ha más nem, rántsd le a demót. Abban is van dínó. Tényleg a legnagyobb égés, minden szempontból.

        • Nekem ez a fuves dolog fel sem tunt… igaz, csak a demohoz volt szerencsem.Amugy meg ezeken a kepeken ok, h latszik, de nem tudom, ettol meg nem vagnam fol az ereimet.

      • Nem tudod mi az az opson egesz pontosan?Erdekelne…

  45. Ez a fontos, nem az, hogy a csajszi már az első lépéseknél beakad minden szárba. És az egyéb elcseszett megoldások.A hajó amúgy verinájsz. Mindkettő.Hajjajj…

  46. Jaj, mindjárt eret vágok. A TRU amúgy sem érdekel. 🙂

  47. Ahha,persze…Biiiiiztosss…miez?:D

  48. Szerintem annyira nem gáz ez az eltérés, élőben nem hiszem hogy annyira feltűnő lenne. Talán csak akkor lehet észrevenni, ha erre koncentrálsz. Ami sokkal szembetűnőbb, az az, mint a legtöbb ilyen összehasonlításnál: a 360 verzióban szép, élesebb, mélyebb színek vannak, a Ps3-nál fakóbb színek, élesebb szélek.

  49. engem a PS2-őn zavartak a recék, de baromira, ahol az AA hiánya miatt valósággal vibrált a kép a poligonok találkozásánála felbontásból fakadó recék ellenben sosem zavartak, mert ahhoz úgyis alkalmazkodik a szemem, másrészt valszeg nem nézem akkora képernyőn hogy ez zavarjon

  50. A 2xAA nem sokminden. De a felbontásbeli különbség eléggé övönaluli. Ezekszerint az Ms gépezetben már nincs több kraft.És még csalnak is, mivel ugye 1280*700 – tól beszélhetünk HD felbontásról nem ?Visszatérve az élsimításra : van olyan cucc Pc-n amit akár 16* szoros élsimításra is feltolhatok, gyakorlati jelentősége nincsen, inkább csak a játék lassul be, de nagyon. Azonban az 1024*768 kontra 1280*1024 -es felnbontás között már óriási különbség van, azaz a pont amiben 360-on elbukott a gép.

    • “Az a “”cucc””, amit feltolhatsz 16x-osra, az az Anisotropy Filter és az élsimításhoz köze sincs, a távolabbi textúrákat teszi élesebbé.”

  51. a fasznak írják rá akkor hogy miben szalad a játék ha úgy sem igaz? meg mi ez a 1024×576 felbontás???

  52. Ez 1 PS-oldal, sokan mégis x-et védenek -.-

  53. lehidalok a különbségtől

  54. Mindenesetre nekünk PS3 tulajdonosoknak szerintem nem kell az igazolás. Tudjuk, hogy faja gép ez, elég csak bekapcsolni és tolni valamelyik kircsi gamét. Már nagyon várom, hogy megérkezzenek az új játékaim a gameről 😀

    • “Nem az “”igazolásról”” szól ez, hisz lehetne fordítva is, inkább arról, hogy hiába írják a dobozra, 720p vagy 1080p, a fele sem igaz.A technikai részéről annyit, hogy engem pl. zavar, ha a 2008-ban feltűnő recéket látok egy nextgen programban.”

      • A dobozon lévő tájékoztatással korábban is voltak problémák. De értem az álláspontodat. A recék engem annyira nem szoktak zavarni. Az MGS4-ben is voltak. Kedden végre volt időm és végigvittem normal-on. Sztem pici recékkel is áll leejtő volt, főleg a Liqvid vs Snake harc a hajó tetején. Engem inkább az szokott zavarni így 2008-ban, mikor minden ultra high felbontású, tű éles, sehol egy rece se, de amikor ráközelít a kamera videóban a karakter arcára akkor sokszor nincs tekintetük, érzelem az arcukon, csak poligonokat látni. pl: Rise of the Argonauts, igaz csak videón láttam ezt a progit, de tényleg rémes, pedig reméltem a gow3ig jó lesz majd.

  55. Atari, nes, snes, psx, dremcast, n64-es időkben volt jó. Le volt szarva a felbontás meg a hd 😀 Mondjuk engem most se sűrűn érdekel. A mirrors edgét is sd tv-én nyomatom…

  56. Far Cry 2-nél is a PS3 volt a nagyobb felbontással bíró játék úgy emlékszem, de itt a post:http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1242724&postcount=91még egy kép, figyelem az árnyékoké:http://img389.imageshack.us/img389/7746/93420520vn9.jpg(kis érdekesség: resistance 2 native -> 1280×704, 2xAA, továbbá a bioshock 1.1-es patch-e eltűntette az egész játék elől azt a filtert, ami az egész képet elhományosította + textúrákat is cseréltek, u.olyan mint az xboxos válzotat, büszke tulaja vagyok [patch-estül :D] http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1247593&postcount=210)

  57. Az X360as szebb!

  58. Egy játék grafikája nem a felbontástól lesz szép. Tök unalmasak ezek a flame keltő témák már. Reméltem, hogy legalább itt kúrvára leszarják ezeket a dolgokat, de nem. Hajrá 200 kommentig meg se álljatok. Nagyon furcsállom, hogy pont martin tette be ezt a hírt. Régen nem ilyen voltál mester. Régen az ilyen technikai blablát pont leszartad. Legalábbis a tesztjeidből ez jött le nekem. Egyik MGS tesztnél vagy pl Primal tesztnél nem nézted ezeket a dolgokat.MGS1 amúgy pont jó példa, hogy a felbontás nem számít annyira, hiszen a pc-s port eléggé kula volt sztem az eredeti PSX-es verzióhoz képest.A grafika design elemei és a színek együttese, egységes látványvilág egy megkapó hangulatot árasztva. Ezek a fontosak szerintem. Az, hogy 1280*720 vagy sem sztem tök mindegy.

    • “Ez egy technikai jellegű, méréseken alapuló hír. Nincs benne konzolszapulás, csak ténymegállapítás. Számomra a flame-keltés az, amikor a CNN kiteszi hírnek, hogy “”A Playstation 3 egy süllyedő hajó”” – mert az bullshit, ezek meg számok.”

  59. kíváncsi vagyok ebből a híből mi sül ki

  60. Hmm. Minimális kárpótlás a 360-ra érkező exkluzív pályákért, meg az extra kosztümökért. :/

  61. Igazából szerintem mindenki megveszi a saját gépére, jól szórakozik oszt’ jó napot!

    • De tökmindegy mert ha nem ps van rajta az már csak szar lehet.

      • Ha te mondod.

      • “Nem így van, én a Nintendot kedvelem legjobban. A DS-t jóval jobban szeretem, mint a PSP-t, holott technikailag sehol nincs hozzá képest, a Wii a szívem csücske. MarioGalaxy, Metroid, Zelda mindent visz. PS3 a minőségével kenyerezet le, a 360-ba semmi nincs, ami miatt szerethetném, tönkre ment az eddigi összes gépem, szar az egész szerkezet. Pénzéhes csicska cég az MS. “”Mi legyünk az elsők, mindegy milyen áron” mottó nekem nem jön be,… Mit kéne szeretnem benne?”

        • Nekem meg a PS2 és a PSP után 360-om lett és működik és tök jó rá a Mass Effect meg a Lost Odyssey és az Ace Combat 6… Nem kell neked szeretned benne semmit ha nem akarsz!

        • Egy céget nem szeretni kell hanem kihasználni. Én nem szeretem se a Sonyt se az MSt se a Nintendot. Ennyi. Ha elszaródik valamelyik is ott a szervíz. Most mi van akkor ha a 360 többször szaródott mint bármely másik? Semmi. Szerviz megcsinálta amiből neked anyagi károd nem származott. Kivéve ha otthon gyártottad arita dvd-kre a cuccost.

          • Nekem nem kimondottan azzal van a bajom, hogy elromlik. Mondjuk 6gép az nem egyszerű!!! (nemrég adta meg magát a 60gigás PS3 gépem) A 360-at azért nem kedvelem, mert baromi ratyi a gép minden szempontból. Borzalmas gyenge a kép és a hang minőség komolyabb rendszeren. Engem ez dühit, ez van. Nem azt jelenti, hogy nem lehet jókat játszani rajta, de nekem nagyobb az igényem. A PS3-t rákötöm milliós cuccra ott is pompázik a kép és a hang, az Xratyi viszont nagyon elvérzik.

          • Az új 60-asod szart be? Olyat vettem pár hónapja…Warez?

          • Ezért örülök hogy egy paraszti ember vagyok. Mármint leszarom mi hogy néz ki de legalább élvezzem a dolgokat. 🙂

  62. Esetleg megnézhetnénk ezt a képet ugyanolyan színárnyalatokkal? Mert kiváncsi lennék úgy az eredményre 🙂

  63. Apu apu kezdődik…

  64. Baze ez a konzolos társadalom már rosszabb mint a PC-s… 😀

  65. “Magam is többször bemértem videó-vágó professzionális műszerrel HDMI-n keresztül a felbontást X360 és PS3 játékoknál. Meglepő volt az eredmény. Az only for 360 játékok 95% messze nem éri el a 720p-t. Halo, PGR, Forza, és társai örülhetünk, ha 576p-be megy. Egyébként a FarCry2 PS3-on nagyobb felbontással megy, textúrák is részletesebbek.Sokszor papoltam erről egy másik “”multiplatform” (LOL) oldalon, de rendszeresen kioktattak a tudósok, hogy ez nem így van.”

  66. És akkor majd jönnek az igzbogzosok, hogy az nem is úgy van, hanem…. és azért van így, mert….!XD

  67. Ennyi 😀