Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Tomb Raider: The Dagger Of Xian – remake készül

Úgy látszik, hogy elérkeztünk ahhoz az időszakhoz, amikor egy maroknyi ember képes tripla A-s minőségű játékokat előállítani pár éves fejlesztési idő alatt. Régebben volt egy [a http://playstationcommunity.hu/note/14146]Metal Gear Solid remake[/a] próbálkozás, amit sajnos elkaszáltak, jelenleg készül a [a http://playstationcommunity.hu/note/17142]Past Cure[/a] a független, valamint pár emberből álló Phantom 8 stúdiótól, és a sort még lehetne folytatni.Most pedig egy Nicobass nevű fickó vezette csapat elkészítette a [b]Tomb Raider – The Dagger of Xian[/b] első pályáját az Unreal Engine 4 grafikus motorral. Az eredmény voltaképpen úgy fest, mintha a Crystal Dynamics készítette volna el a [i]Tomb Raider Anniversary[/i] (az első [i]Tomb Raider[/i] remake-je) mintájára. Sajnos semmi esélye, hogy akár a demó, akár a kész játék eljusson konzolokra, hacsak a Square Enix fel nem karolja a projektet.[YOUTUBE]ia5dXPSts6s[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Az összes TR játék megvan nekem. A régi részeket többször is végigjátszottam anno, soha nem voltak gondjaim az irányítással. Nem is értem miért megy itt a rinya. Penge: Mintha a számból vetted volna ki a szót! Nagyon dúrva butulás tapasztalható a mai játékokban, ami különösen fokozódott a mostani (ps4) generációban. Nekem az is fájt ammikor a fps játékok élerető csomagjai felváltotta az önregeneráció, h bebújok a fedezékbe 2mp eltelik és megint rambo vagyok. De legnagyobb szívfájdalmam, h már a szerepjáték réteget is elérte a korcsosulás. Már trendivé vált, h nem sérül a felszerél, mert ugye a dagadt pattanásos kis nyomoroncoknak komoly gondot okoz az, h elmenjenek újrakovácsoltatni a cuccaikat. Emellett pedig a gép osztja ki helyettem sokszor a fejlődési pontokat, nem pedig saját magam, mert ugye az is nehéz ma már ezeknek a kis hulladékoknak, h azon agyaljanak mit fejlszenneke, az életerőt, vagy az ötűerőt stb. Jó tom vannak még ellenpéldák, de egyre kevesebb már. 🙁

  2. Ezt el tudnám viselni.

  3. Banyek, hirtelen levert a víz. Bár nem ez a kedvenc részem a klasszikus sorozatból. 🙂

  4. Ez nem pixel játék lesz, vessssszen! 😀

  5. Nagyon-nagyon értékelném én is ha elkészülne teljesen, felkarolnák, stb. Sosem igazán tudtam eldönteni, hogy a 3. vagy a 2.-e a fő-fő kedvenc részem. 🙂

  6. Kiraktam a TV-re úgy néztem meg, bitang jól néz ki, kár hogy nem lesz belőle semmi :/Amúgy nem picit rohantak meg az emlékek, az egyik legjobb Tomb Raider játék 🙂

  7. Kellemes hangulatú, kár hogy nem lesz befejezve.

  8. bárcsak jönne egy teljes verziós remake belőle.az egyetlen TR játék amivel egy percet sem játszottam :((

  9. Most azonnal megvenném ha lehetne! Remélem egyszer majd kiadják PS-re.

  10. Most mar ez meno ? En ugy emlekszek, hogy szar volt az iranyitasa es hajat tepte mindenki.Gondolom szebb grafikan is szar az iranyitasa. A demot nem toltottem le, szoval nem vagyok teljesen biztos benne, hogy az iranyitas szar.De nem zarhatom ki azt a lehetoseget, hogy ugyanolyan szar iranyitani, mint regen.

    • Játszottál a Tomb Raider Anniversary-val? Annak nem volt szar az irányítása. A régi epizódoknak volt szar az irányítása.

      • Nem tudom milyen szinten valtoztattak. Ezt egy ember heggeszti evek ota, es ranezesre tele van hibaval. Letoltheto ez a palya ingyenesen, de olyan szarul nez ki a mozgas, meg egy par dolog, pl ego gyufa a viz alatt, hogy nem vitt ra a lelek.Arra emlekszek, hogy regen bixelbaszo orgia volt a jatek.

    • nem volt szar az irányítása, te voltál béna. a szakadékokat centizni kellett, tényleg jellegzetesnek számított, de a rossztól elég messze állt. nem véletlen számított sikernek a széria ,ami az angel of darkness-nél kezdett rosszá válni

      • Ahogy akkoriban a 3D-s technológia, úgy annak irányítása is elég gyerekcipőben járt. Nekem speciel az a halvány emlékem maradt meg róla, hogy hosszú percekig próbálkozok felkapaszkodni vagy elugrani egy párkányról vagy valami magasról, a lövöldözős részeket meg inkább hagyjuk. Ami igazán megfogott az a környezet pazar kidolgozása.

        • De abban remélem egyetértünk, hogy a mostani trend, az automatikus ugrás/kapaszkodás kombó pedig ultra gáz. Ezerszer inkább a klasszikus TR irányítás, mint ez a béna hülyegyerekeknek kitalált faszság.

          • így így. meg falon rohangálás, hogy ugorni se kelljen

          • Hányszor estem le, mert elfelejtettem nyomni az X-et és Lara butuska módon nem kapta el a szakadék peremét. :DDe akkor is a robbanó Lara a legjobb. 😀

          • A mai platformerek túlságosan fogják a kezedet, ezt aláírom. A régi TR-ek meg a ló másik oldala szerintem.

          • “Többször kipörgettem a klasszikus TR játékokat, és egyszer sem bosszankodtam az irányítása miatt. Tény, hogy figyelni kellett az ugrás/kapaszkodásra, de szerintem teljesen vállalható volt. Az olyan “”régi motoros”” mint pl az én generációm, nehezen veszi be ezt a mai könnyített irányíthatóságot, arról nem is beszélve, hogy ma már semmilyen logikai/gondolkodós feladat nincsen, mert ez a ma nem igény. Ugyanez elmondható a filmeknél és a zenéknél is, tisztelet a nagyon kevés kivételnek. Végezetül, szerintem nekem pont ezen okok miatt nem jön be a 4. generációs játékok, hiper-szuper grafika, 0 seggbuta dögunalmas tartalommal.”

          • Az írányítás szerintem egyes esetekben eléggé idegölő tudott lenni, ellenben idővel bele lehetett tanulni. Elég megnézni néhány YouTube végigjátszást, a profibbak nagyon szépen tudnak játszani, és ösztönösen kicentizik, amit kell. Ha az ember ráérzett, akkor nem volt vele annyi gond.De ezt a mai generációnak már nem lehet eladni. A régi motorosoknak meg mindigis túl könnyű lesz a mai trend, mivel ezeken a nehéz játékokon rendesen megedzőttek.

          • “A könnyítés és vele együtt a direkt butítás, véleményem szerint a COD és a FIFA-n nevelkedett gen miatt lett belőve, gondolom egyrészt igazodva az igényekhez (ma egy tizen egynéhány éves nem tudna játszani egy klasszikus PS1 vagy 2-es TR játékkal, mert az túl “”nehéz”” lenne neki), másrészt bőven elég ma a szuper grafika (elég csak azokat olvasni, akik pixeleket és fps számokat számolgatnak, és ha az egy picit is elmarad az igényeihez, hiszti, sírás van belőle), ne kelljen gondolkodni (COD, AC, BF, stb), és legyen multi orrba-szájba (még az olyan játékoknál is ahol azt nem kéne erőltetni, pl TLOU, Uncharted, TR), ahol a vérpistikék ki tudják élni a gyerekkori frusztrációikat, a kisebbségi komplexusaikat, stb. A lényeg a 4K, a brutál képi világ, a sok parasztvakitó technikai adat, ne legyen nehéz, ne legyen logikai feladvány, vagy ha van azt egy 5 éves is meg tudja csinálni, (amit egy idő után a gép magától is megoldja), legyen sok robbanás és sok társ akik helyettünk nyitnak ki egy ajtót, ne kelljen gondolkodni stb.Persze jól írod, egy mai gyereknek ez tök természetes, de nekem-nekünk ez kurva nagy blama.”

          • Az első mondathoz én még hozzá tenném azt, hogy a videojátékozás az évek során egyre kommerszebb lett, így a legtöbb kiadó egyszerűen nem engedheti meg magának, hogy a nagyobb címeket túlságosan nehézzé tegye – mondjuk ott vannak a különböző fokozatok, de azért mégsem ugyanaz az egész, mint a ’80-as, ’90-es években. Bár a Tomb Raider II-ből így is lazán elment annak idején 8 millió darab.

          • Az a baj, h itt nemcsak a játékok könnyítése megy már, hanem a tartalom beli butítás is sokszor ami már elérte az eleve kemény rétegnek szánt játékokat is, pl.: Dark Souls széria. Persze itt is tisztelet a kivételeknek pl. Horizon Zero Dawn, Witcher stb.

          • Ezt, amit itt most leírtatok a PS3-as generáció elején-közepén éreztem, és nem is nagyon akartam gépet venni. De mégis megtettem pár cím miatt, elkezdtem játszani, és rájöttem, hogy ha részben igazak is voltak az érzéseim, attól függetlenül ritka jókat lehetett játszani nem kevés játékkal. És lehet a mai napig, csak kicsit nyitottabban kell(ene)hozzáállni a dolgokhoz.

        • szó sincs erről. egyszerűen a 2d-s játékoknál is centizősben ugrottad a szakadékot, értelemszerűen 3d-ben is így kellett tenned. ha nem bírtál átkapaszkodni, párkányról elrugaszkodni, lehet nem a progiban volt a hiba

  11. Csatlakozom. Tessék felkarolni ezt a projektet. Tuti siker és vétel lenne.

  12. Nagyon durván néz ki, a Crash után megint egy hamisítatlan retro hangulatbomba. Remélem teljesen elkészül és jön PS4-re is.

  13. Ezt valaki tényleg felkarolhatná, tetszik….

  14. Ha ez megjelenne így, teljes formájában, PS4-en, azonnal venném! Elképesztően hangulatosan néz ki, látszik, hogy egy csapat kreatív és lelkes arc készítette. Szívesen látnám ilyen köntösben a többi klasszikus Tomb Raider epizódot is.