Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Tom Clancy’s Rainbow Six: Quarantine- egy óra játékmenetből derültek ki részletek

Mozgásban az eredetileg Quarantine néven ismert projekt.

Közel egy óra játékmenet került fel (amit azóta el is távolítottak) a Tom Clancy’s Rainbow Six: Quarantine-ről – amelyet belsőleg átneveztek Tom Clancy’s Rainbow Six: Parasite-ra -, miután a Ubisoft privát technikai tesztjé streamelték élőben felhasználók.

A projektetet eredetileg még a 2019-es E3-on leplezték le, mint a Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege csapatalapú lövöldözős móka spin-offját. Azóta azonban publikusan nem igazán mutattak belőle semmit, csak annyit árultak el, hogy a játék világának jövőjében járunk, ahol egy mutáns idegen parazita veszélyezteti a világot.

A videó alapján az eredeti alkotás operátorai közül sok megtalálható ebben a projektben is, miközben mindegyikük gyorsasági és páncél értékelésekkel rendelkeznek, amellett, hogy különleges képességeik vannak: például érzékelhetik az összes mozgó ellenséget a térségben, el tudnak helyezni elterelésként funkcionáló hologrammokat, vagy le tudnak rakni egy géppuskát. Az összecsapásokban a játékosoknak együttműködve kell az idegenekkel megküzdeniük, miközben különféle feladatokat kell teljesíteniük, mint például az adatszerzés. A csapatok eldönthetik, hogy haladnak-e tovább az egyre nehezedő küldetésekkel, vagy specifikus pontokon távoznak, megőrizve bezsebelt zsákmányaikat. A hátrahagyott operátorok nem lesznek elérhetőek addig, amíg egy újabb küldetésben meg nem mentették őket. Az alapvető játékmechanika megegyezik elődjével, a játékosok pedig megerősíthetik a falakat az ellenfelek lelassításához, vagy épp szétzúzhatják azokat, hogy váratlan csapást mérjenek rájuk. Az idegenek neve “Archaeans”, és több típus van belőlük, eltéreő képességekkel és viselkedésmódokkal: ha kiszúrják az operátorokat, akkor erősítést hívnak, így ügyelni kell a lopakodásra is: ilyenkor fészekszerűségekből érkeznek majd újabb gonoszok, és nem állnak le, amíg el nem pusztítják bázisukat.

A tervek szerint idén szeptember 30-áig jelenik meg az alkotás PlayStation 4-re és PlayStation 5-re, bár végleges címe még nem ismert, elvégre nem túl szerencsés a jelenlegi helyzetben a “karantént” kiemelni nevében. A videót azóta eltávolították, de egy hang nélküli változat még megtekinthető. Egy régebbi rövid játékmenet szegmenst ITT tekinthettek meg.

Hozzászólás