Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

TOM CLANCY’S HAWX (PLAYSTATION 3)

A sikeres író, Tom Clancy nevét összeragasztani az ugyancsak sikeres repülőgépes játékokkal tuti siker: ebből lett a [b]Tom Clancy’s HAWX[/b].Bár a bácsi nevével pecsételt játékok nekem személy szerint utánzásnak tűntek (SOCOM után Ghost Recon, MGS után Splinter Cell), de a legutóbbi munkáiban azért már megcsillan némi egyediség. Itt most konkrétan az EndWarra gondoltam, aminek egyik elemére (a SLAMS rakétarendszerre) most utalnak is az tesztalanyom egyik missziójában. Sőt olvastam, hogy a vezető designer a havksz idővonalát a Ghost Recon Advanced Warfighter 2 és az EndWar dátumai közé tette. Sajnos a Fejlett Háborúharcos Kettő kimaradt nekem, de az EndWar valóban felismerhető, ha a sivár földi tájat nézzük…[GT]46253[/GT]Ám előtte installáljunk! A „szotyi által torkunkon lenyomott kötelező install” előnyeit minden épeszű ember megérti, így az átlagosnak mondható 20 perces művelet alatt együnk valamit, vagy tekerjünk egy gyorsat a barátnőnkön. (Imádom az ilyen macso dumákat.) (Nem az evésre gondolok, hanem a másikra.) A játék olyan 5 gigát pakol fel a teljesen merev lemezünkre, és azon nyomban patcheli is, ha felkötöttük a netre magunkat. Ha eleve ilyen állapotban voltunk, akkor a folt letöltésével indít amúgy is, de ez csak 41 mega, nem vészes. Én a gépkönyvet tanulmányozgattam, míg ment a csík, de hamar fel kellett adnom. Konkrétan a HUD magyarázatnál akadtam el, mivel nem láttam semmit belőle. Egy 6×4 cm-s képen 29 darab, karikában ábrázolt számot próbáltak meg megjeleníteni, természetesen szürke alapokon. Az egész a régi játékok fénymásolás ellen védett kódlapjait idézte, amik szintén csak bizonyos optimális fényviszonyok között voltak olvashatóak. Az Options-ben nincs túl sok érdekesség, ellenben aki szereti a különleges irányítási formákat, az örülhet a beépített hangvezérelt parancsinterfésznek! A headsetet (vagy PS Eye mikrofont – ezt csak tippeltem, mert nem próbáltam ki, de az eddigi voice recogniserek is simán kezelték) igénylő metódus tízféle szót ismer fel, amikkel például válthatunk a radar és taktikai térkép között, fegyvereket cserélhetünk, vagy utasíthatjuk a kísérőinket.Ezek a kísérő gépi haverjaink nincsenek túlbonyolítva: vagy védenek minket, vagy pedig támadják az aktuálisan kijelölt célt. Hatékonyságuk erősen megkérdőjelezhető, mivel az egyik pályán egyetlen tankkal szórakoztak vagy három percen keresztül, miközben én kilőttem 7 másikat, 5 helikoptert és 4 támadó vadászrepülőt. Ez mondjuk jó abból a szempontból, hogy nem lustulunk el, és jó sok XP-t gyűjtögethetünk be a megsemmisített célokért. Az XP jelen esetben nem szerepjáték rendszerű, hanem csak simán rangot lépünk tőle, ami elősegíti az extra gépek és speckó fegyverrendszerek megszerzését. Repülőkből van egy pár, ezzel nem spóroltak a román fiúk – a fejlesztő ugyanis az Ubisoft Romania. A ma ismert típusoktól kezdve a futurisztikusabbakig van mindenféle, sima vadász és FB, azaz vadászbombázó.A gépeket ötféle fő tulajdonság alapján lehet megválogatni, bár a missziókhoz mindig ajánl általában egyet a játék. Persze van, hogy az adott küldetés nem repülhető mindennel, mert mondjuk egy vékony vadász nem bírja el a szabadesésű bombaterhet. Szóval van földi és légi célok elleni hatékonyság, gyorsaság, kezelhetőség – ez főleg a fordulási manővereknél fontos, no meg persze a páncélzat, ami életünk egyik fontos védelmezője. Emellett még találkozunk a Payload nevű fegyverzeti jellemzővel, ahol láthatjuk, hogy a masina földi és/vagy légi célok ellen ajánlott leginkább, az átesési sebességgel és stabilizálódással, aerodinamikai és tolóerő értékeléssel, a gépágyúk hatásfokával, valamint a speciálisnak mondható elektronikus fegyverzettel és lopakodási képességgel. Igen, van klasszikus lopakodó benne, lehet örvendezni! (No meg Gripen, hogy egy bizonyos úr külön örüljön, bár csúszópénz opciót nem láttam a hangár menüben…)[4819]Kezelés kérdésében sajnos nem tudok egyértelműen állást foglalni. Ez itt még inkább nehezebb téma, mint egy autó szimulátornál, ahol legalább verseny közben láthatunk egyes extra sportmodelleket, vagy vezethetünk GT5P-s hagyományos kocsit. De egy futurisztikus vadászgépes játékot hogy értékeljen az ember? A gépek érezhetően máshogy fordulnak, emelkednek, más az átesési sebesség – ezt érezni a gyakran használt csúsztatásos manővernél, de hogy a valódi gépek is ezt csinálják-e, fogalmam sincs. Külsőleg hasonlítanak a mai modellek eredetijéhez, és persze más a pilótafülke is belső nézetben típusonként. Azt mondhatom el talán biztosan, hogy úgy éreztem, finomabban kell bánni velük, mint a repülős Ridge Ace Combat Racerben. Persze ha Expert kezelési módban repkedünk mert a Normalban kapunk egy kis irányítási rásegítést. (Ez most nem a Namco stuff leszólása, szóval nem kell nekem esni.)Sőt, a HAWX is kapott egy általam „árkádnak” nevezett módozatot! Ebben a gépet kívülről látjuk, a kamera fix, és csak a célponttal kell törődni nagyrészt. Nekem borzalmas volt és ki is kapcsoltam azonnal, de nem úsztam meg, mert később kötelező feladatként kellett szenvedni vele. A kisméretű gépen néha azt sem láttam, hogy éppen merre áll az orra, és fogalmam sem volt a többi gép helyzetéről, mivel ezeket a hagyományos módban általában fejben tartom, és úgy kalkulálom ki az elfogási pályákat és egyéb manővereket. Olyan volt az egész, mintha egy autós játékot nem belső vagy kocsi mögötti kamerával kéne játszani, hanem felülnézetben. Nem mondom, hogy nem szokható meg, de én örültem, mikor vége lett és a továbbiakban nem forszíroztam. Nem tudom, hogy ezzel most kinek is akartak kedvezni… Talán a casual réteget próbálták meg bevonzani a magaségi háborúskodásba? No, mindegy.A gépek mint említettem jól irányíthatóak, bár a kézifékes fordulást nem árt begyakorolni, mert általában a minket üldözőket csak ezzel tudjuk lerázni, vagy lövőhelyzetbe kerülni velük szemben. Ez annyit tesz, hogy fullosra kitekert terelőlapok mellett visszavesszük a sebességet egészen átesés közeli állapotig, amitől a vasmadár élesen elkanyarodik. Úgy tapasztaltam, hogy a folyamatos gázelvétel helyett jobban kézben tartható a sebesség a pumpálós technikával, vagyis a gázkar húzogatásával. Ami a lényeg, hogy földközelben óvatosan bánj ezzel, hiszen a repülőnek kell bizonyos idő és sebesség, hogy áteséskor visszanyerje az önuralmát. A játékmenet az ilyenkor teljesen megszokott sémát követi, vagyis kis színes négyzeteket kell aktiválni az X gombbal, amikor sárga csendesből piros csipogóssá változnak. Ha az X gombot megnyomtuk, a Háromszöggel máris válthatunk a következő kis négyzetre, és csipogáskor vagy sípoláskor készülhetünk az újabb nyomásra. Ha nincs több kis színes négyzet a közelünkben, akkor menjünk arra, ahol a térkép kis színes jeleket rajzol, amik idővel majd csendes és csipogós négyzetekké metarmorfolódnak. Ha esetleg gépfegyverrel akarunk repülő négyzetet lőni, akkor ne a négyzetre célozzunk, hanem az előtte haladó kis kör alakra. Ha ügyesek voltunk, akkor úgyis a négyzetet találjuk el, mivel a lövedékünk és a négyzet egyszerre ér ugyanazon pontra. Ám vannak fegyvereink, amik egyszerre akár négy színes kis négyzetet is képesek csipogós pirossá tenni, növelve ezzel a hatékonyságunkat. Bombázásnál pedig egy nagy kört tolunk a földön, és az ebben pirossá váló jelek lesznek majdan lerombolva a detonációban. Ám ha kíváncsiak vagyunk arra, mit is takar a négyzet, akkor az X nyomva tartásával a kamera a kilőtt „halált” követi, és ha figyelünk, akkor az utolsó fél másodpercben felismerhetővé válik a harckocsi vagy akármi, amit célzásunk tárgya volt.A 18 küldetésből jó kilencet lenyomtam, de a továbbiakban csak a keddi leadás és a történet lapos és (számomra) érdektelen mivolta akadályozott meg a végigjátszásban, de ez alapján is azt mondom, hogy a kezelés és harc teljesen jó! Három nehézségi fokozat van, amit a gépünk sérülése és a limitált ammo különböztet meg főként. Az első missziókat nem is a halál miatt kellett párszor újra kezdenem, hanem mert a játék bizony elég jó taktikai érzéket is kíván! Ameddig pár kijelölt célpont van addig okés, de amikor meg kell védeni pl. az olajfinomítót, és sok irányból jönnek egyszerre a tankok, helikopterek meg vadászgépek, oda kell figyelni, mit csinál az ember. Ekkor már számít a rárepülési pálya, vagyis hogy a harckocsioszlop tengelyében repüljünk, hogy a tűzvezető radar gyorsan befogja a következő célokat (mint az közismert). Ugyanez a kapkodás fordulhat elő, amikor a bombázóink vagy a helikopteres mentőegységünk felügyelete a cél. Sőt, egy küldetésen belül gyakran változik is a helyzet, új utasításokat kapunk, vagy maga a történet vált irányt, egyszóval ez nem egy nyugodt kacsavadászat. Légiharcban talán az elektromos fegyver jelenti a legjobb előnyt, de ez meg már stílusfüggő. Én a kergetést és a rakétázást preferálom például… Aki ezekben járatlan, az kérhet pályaszimulációt, ekkor egy alagútfélén kell átrepülni pontosan, ami attól függően rajzolódik, hogy éppen mondjuk egy ellenséget üldözünk, vagy földi célra akarunk támadási pozícióba kerülni. Ez utóbbira jó példák a bunkerek bejárata mögött elhelyezetett légvédelmi egységek, mert ezeket csak elölről tudjuk eltalálni, ahonnan nem védi őket semmi. Hasonló az emeletes házak között manőverező harckocsi, amit az utca vonala felől érdemes levadászni. [4818]A grafikáról a netes korszakban már nem is nagyon kell írni semmit, mivel ott a kattintható videó és a rengeteg kép. Akinek egyből a műholdképek és pl. a Google Earth jut az eszébe az nem téved sokat, mivel a pályák alapjait a [A http://geoeye.com/CorpSite/]CorpSite[/A] szponzorálta. Ők a gépkönyvben és a game menüiben is benne vannak pár jó kis demo scenario képpel, a műhold meggyőző 50 centis optikai felbontást jól bemutatva. Ez a mi szempontunkból azt jelenti, hogy egy bizonyos magasságig tényleg teljesen olyan, mintha az adott földrész vagy város felett repülnénk, csak alacsonyabbra süllyedve venni észre azt, hogy maximum a magasabb épületek és fontosabb létesítmények kaptak valamilyen kiemelkedő formát, minden más csak egy sima lapos fénykép. De az összhatást akkor is jónak értékelem, és mivel ez repülőgépes cucc, ne akarjunk kóbor kutyákat elütni a házak között repkedve. Sőt, az általam sokat emlegetett élsimítás is tűrhetően működik, bár érthetetlen módon a hangárban nem aktiválták eme filtert, ezért ott a gépek szélei elég recések, ami a szuperül kinéző játékrész mellett amatőrségnek számít. Rángatásnak vagy röcögésnek viszont semmi nyomát nem tapasztaltam, még akkor sem, ha éppen tömegnyomor volt a képen. Nekem tetszett a látvány. Sajnos elég kevés objektum rombolható le, a házak oldalain maximum sötét paca marad a rakétatalálat nyomaként, csakúgy, mint a [i]Januári folyó[/i] nevű város felett őrködő Jézusszobron. Pedig azt még bombával is lőttem…Egy rondaság szúrta csak a szemem, a hajók nyomvonala a vízben, mert olyan volt, mintha valami tejfölt öntöttek volna szét róluk és azt húznák maguk után.Bár a történetet az elején szokás tálalni, nekem mégis a végére jutott, mivel nem ez adja el a játékot. Egy olyan 2014-2020 környékén létező jövőbeli világban vagyunk (az első pár pályát leszámítva), ahol vállalatok adják bérbe az embert és technikát afféle zsoldosként. Az USAF-ból egy ilyenbe kerülünk, aztán Artemis gazdánk megszeg egy szerződést, ezáltal ismét az ellenségünk lesz, de a kevéske csavart és progressziót nem akarom lelőni, maradjon valami nektek is. Lehet, hogy csak én nem vagyok fogékony a Clancy stílusára, de egy katonai könyveket futószalagon gyártó embertől azért többet várnék el háttérsztori szintjén – mert ha most elmesélném öt mondatban a történéseket, leírnám az egészet. Az is igaz másfelől, hogy a játékai inkább a könyveinek a hátterében élvezhetőek, illetve neten is van egy rahedli infó a katonai szervezetekről és a futurisztikus harci technikáiról, de lehetne legalább egy kis füzet mellékelve azoknak, aki csak játszani akarnak.[4820]Az online részről is írhatnék oldalakat – ha tudtam volna csatlakozni akár egy hosthoz is. Vagy legalább hozzám csatlakoztak volna, akkor én indítottam volna többszereplős co-opot vagy versust. Ez a két fő lehetőség van, a versust inkább Team Deathmatch-nek képzeljétek el, és persze pontozásos rangsort is kezel a játék. Egyszer jött be csak valahonnan két gyerek, egy lopakodóval meg egy F-14-essel, de pillanatok alatt szanaszét lőttek. Mikor észrevettem, hogy a legegyszerűbb repülőben ülök, már késő volt. Game Over után gépet váltottam, majd újabb fél órán át próbáltam netre menni, de mindig ledobott a hostról valamiért. Jó lenne valamilyen dedikált szerver erre vagy valami orvoslás, mert amúgy csábító a netplay.A játékot személy szerint ajánlom, mert a hangulatba sokat besegít a kísérők rádióforgalma és a parancsnok meg a felderítőgép jelentései menet közben. Nem csak egysíkú rakétázás meg gépágyúzás van, hanem speciális helyzetek és feladatok, mint pl. mikor a radarzavarók miatt használhatatlan a célkeresőnk, és időre kell megtalálni az utolsó célunkat, miközben pirossal jelölt védelmi zónák között lavírozunk. Sőt, fel is lehet venni az akciózásunkat videóra, amit aztán Youtube-ra feltöltve villanthatunk aviátori képességünkkel! A műveletről [A http://blog.ubi.com/hawx/article.php?content_id=9247]itt van egy kis videó[/A]. Végszóként annyit, hogy ha nem lenne így is vagy 6 feltorlódott, végigjátszatlan játékom, szerintem tutira beszerezném!(A játék megvásárolható szoftverdealerünknél, a [A http://www.platinumshop.hu]Platinum Shop[/A]nál.)[GT]46088[/GT]

7/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

77 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Nagyon jo kis teszt ,de a játék az nem az én világom

  2. ebben is lehet a trophy casebe a playstation storeon keresztül kupákat nyerni(nem igazit)

  3. nagyon jó játék és az is tatszik hogy trükköket is lehet csinálnién ugy hallottam hogy az orosz repölök kicsit jobbak

  4. Második vh-s repülőst szeretnék ilyen minőségben.

  5. Hát nem is tudom, én is játszottam vele, de nálam ez csak 5-ös

  6. Demó agyon játszva 😛

  7. Ezt megveszem!

  8. Nagyon jó teszt!Én is 7-et adnék rá 🙂

  9. Nagyon jó lett, Dzson, igaz, nem mindig értettem mindent, de hát az az én bajom, aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul. 😀

  10. Nagyon jó kis kivesézős teszt volt, ami tetszett. Köszi.Viszont a játék az kimarad számomra.

  11. 2 ingyen géphttp://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/3981007546/m/9851040937

    • még egy:hangárban kell végig csinálni és +egy gép a tied (próbáltam és tényleg megy)[lenyomva tartod az L2-t] #, L1, #, R1, /, ## = négyzet/ = háromszög

  12. Jó az iromány! És mennyire igaz, amit pozitívumként kiemeltél! : )

  13. Nem értem mit nyafogtok, a valóságban is így néz ki, oda megy a pilota, befogja az automatica és durr. Ha nem tetszik akkor repkedjetek P-51esekkel , meg Splitfirerökkel , ott nincs ilyen 😀

  14. “Kipróbáltam a demo-t, de nekem ez se jött be. Az “”árkád”” mód tényleg borzalmas. Mondjuk nekem ez a játék is csak annyi, hogy odarepülök megvárom míg befogja a célt aztán nyomok egy-két kört aztán robban egyet a kis távoli izé amiről ha nem írná fölé, hogy milyen célpont azt se tudnám micsoda.Ja és ha nyomok egy kockát már azzal se kell foglakoznom, hogy álljak rá a célre mert odavisz.A következő repülős játékba igazán rakhatnának egy automata rakétázó opciót és akkor már a kontrollert is letehetném.”

  15. Mondjuk azt nem értem, hogy kell driftelni , mert csak assistance modeban tudok. Meg a trófeák is érdekesek, mach 2 föllött kell zúzni, 1 óráig. A küldetések nem tartanak 30 percig, nem, hogy 2 mach fölött artani .

  16. A demót többször is végigjátszottam és nagyon tetszik a game!Elöbb vagy utóbb meg lesz!

  17. Demo-ja zsíír 🙂

  18. Fel, leszállni lehet a gaméban vagy nem erre van kihegyezve?

  19. kihagyom…

  20. “””Fejlett Háborúharcos Kettő””? HÁÁÁHHHHÁÁÁHHHDzsoni te kretén!xDnagyon jó teszt!”

  21. Hali.A DEMO nállatok is akadozott?Ezért nem vettem még meg.

  22. 1et értek a cikk nagyon király lett !Régóta vártam ezt a játékot , be is szerzem minél hamarabb 🙂

  23. Dzson még mindig királyak cikkeid! a Konzolban is a kedvenceim voltak. ez a hangvezérlős dolog felkeltette a kíváncsiságomat. milyen raj lehet. kb. úgy tudom elképzelni, mintha a Solid Eye-nak a funkcióit kapcsolgatnád parancsokkal. ilyen?

    • Nem, lenyomod azt hiszem a 2 alsó gombot, és ugyanazokat a funkciókat éred el mint pl. a gombokkal, mondjuk attack / defense a kisírő vadászok vezérlésére.

  24. Én úgy láttam, hogy 19 küldetés van…

  25. A Ghost Recon annyiban van benne, hogy az első pálya az ottani egyik pálya, csak fentről.

  26. Tom Clancy…eddig szinte minden gaméja tetszett, remélem ebben sem kell csalódni 🙂

  27. Amíg nincs Ace combat ps3-ra addig ezzel kell beérnünk. Nem rossz játék, én is beszerzem mihejst lesz rá pénzem.

  28. Nekem tetszett a Hawx PS3-as demó-ja, addig a percig míg ki nem próbáltam a PC-s demóját is. Bíztam benne, hogy ezt a grafikát már nem fogja bírni a jó öreg PC-m, és végre tényleg lesz értelme next gen gamekről beszélni. De nem így történt, a tavaly nyáron össze barkácsolt (70ezer ft-os)gépem, simán visz minden multiplatformos játékot.Nagyon nincsen kihasználva a PS3-mas hardver!

    • Ez a multik egyik tulajdonsága. Általános célú programozás és fejlesztői környezet – a TC játékok meg mindig is PC irányultságúak voltak elsősorban. De itt a többi PS3 játékkal hasonlítjuk össze a PS3 verziót. No meg ez nem egy hardver izzasztó cucc, alig van benne valami. Nekem a Bioshock élvezhetetlen diafilm volt az ugyancsak 70 ezres gépemen, PS3-mon meg be sem röccent észrevehetően.

      • Bocsi, de nekem a Bioshock is fullon megy! És a még nagyon sokk multi cim, egyedül a Fallout3 szaggatott full grafikán. (AsusP5KSE, Core2DuoE4600GHz, 2Giga RAM, NvidiaGeForce8600GT512MB, ezek szerint jól vásároltam, és raktam össze.)

        • Jah, de én nem csak alaplapot + ramot + procit vettem. 🙂 Úgy volt 70. A Fallout nálam meglepően jól ment, bár középkategóriás ATI kareszom van meg AMD proc. Talán a Bioshock NVidia optimalizált lenne?

    • OFFEgyetértek. Sajnos multi cím esetében a ps3 harmatosan muzsikál :(Nekem egy picit erősebb a pc-m, a falloutot is azon nyomom 360 kontrollerrel a kanapéról.Jóval olcsóbb is, jelentősen szebb is mint konzolon. :)OFF vége

  29. Nekem a demo nagyon bejott,tuti be is szerzem a gamet amint lesz ra pizem!

  30. Tuti vétel 🙂

  31. Én repültem vele 3x-or is. És határozottan tetszett. Főleg a kűlsős félig független kameranézet amivel mindent látsz. Még az utánad lőtt rakétát is. Rohadt jó:)

  32. Nekem sem az esetem a játék…de ízlések és pofonok.

  33. Azt azért hozzáírhattátok volna, hogy a képek az X-es verzióból származnak:P

  34. A demó tetszett, bár alapból nem nagyon rajongok az ilyen cuccokért.

  35. Áhh, az Ace Combat 2 óta semmi újítás, csak a grafika változik… és ez ráadásul nem is AC, hanem egy idióta amcsisrácmegmentiavilágot (azaz amerikát) agonoszoktól… Nekem csömöröm van az ilyentől…

  36. Nagy köszönet a tesztért, amint beérek melóba elolvasom!

  37. Köszi, hogy írtál az online részéröl is…ez kicsit más megvilágításba helyezi a dolgokat.

  38. Én játszottam a demoval, de erősen unalmasnak találtam, nem tudom, ebben a tesztben is Dzson négyzetei és háromszögei voltak jók, mert én is azt éreztem a sok üldözés közepette. És ilyen szinten egyet értek Martinnal.Anno Amigán a Fighter Bomber, Interceptor, meg a Gunship 2000 (? helikopteres cucc) volt az igazi, azokkal sok időt eltöltöttem, ok, nem hiányzik, hogy bekapcsoljam a hajtóművet, meg kiengedjem a fékszárnyakat indulás előtt, de azokban a programokban volt valami, ami miatt ott ültem előtte, mégha 8 poligon is volt egy hegy. Na mindegy, lehet, hogy csak öregszem. 😀

  39. Nekem bejön ez a game…

  40. Nem rossz játék úgyis ritka a repülős game , a teszt jó volt 🙂

  41. Ehhez a jatekhoz olyan hulye lennek mint a sár.

  42. szerintem egész jó kis játék, de azért meg nem fogom venni.

  43. Nem tetszik…:S

  44. ace combat-ot régen szerettem de ezt kihagyom.

  45. hát ezt kihagyom

  46. hát nem nagy cucc! e el lehet vele szorakázni!

  47. én is próbáltam a játékot,az ötlet jó csak kéne egy spéci Joy hozzá.

  48. Próbáltam a demót, de ez a 3D-s mozgás nekem sok.

  49. 1etértek MARTIN BELESZÓLásával

    • Igazából a vicces az, ha a HUD-ot kikapcsolod, így tiszta lesz a képernyő, semmi zavaró információ…de viszont akkor hogy lövöd le a gépet??:D:D Mert nincs célzóberendezés:D:D

  50. Új videoteszt mikor lesz. Már hiányzik.

  51. Imádom a vadászgépeket, a játék se rossz, szerintem a 7 pont az korrekt, bár én egyelőre beérem a demóval! Mikor jön a Resident Evil 5 teszt???

  52. Első!:D