Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Titan Souls (PS4, PSV)

A PS4-re és Vitára megjelent [B]Titan Souls[/B] leginkább a Zelda és a Shadow of the Colossus közös, kétdimenziós gyermekének mondható egy kis Dark Souls beütéssel. A játékból gyakorlatilag semmi nem derül ki arról, hogy mit miért csinálunk, de nem is ez a lényeg.Főhősünk egy elpusztíthatatlan nyílvesszővel és íjával felfegyverkezve vág neki, hogy megölje a tucatnyi szunnyadó Titánt, majd megkaparintsa lelküket (innen a cím). Az alapkoncepció briliánsan egyszerű: egy csapás és végünk; de a Titánok is ugyanúgy pusztulnak el. Nincsenek egyszerű, „átlagos” ellenségek; nincsenek gyűjteni valók; plusz feladatok vagy új fegyverek és eszközök – csak a Titánok és mi. Mozdulataink is korlátozottak: gurulhatunk, majd utána sprintelhetünk; és kilőhetjük a nyilat. A nyíl kilövéséhez egy kis időre van szükség, és minél tovább húzzuk ki, annál messzebbre megy. Ugyanezt megtehetjük inverzben is: ha kilőttük, ugyanazzal a gombbal visszaszívhatjuk magunkhoz. Ha megvan, újra kilőhetjük. Mivel a Titánoknak ugyanúgy egy lövés elég a halálhoz, a felhúzás mértéke nem igazán befolyásolja a végkimenetelt. De hogy lehet megölni egy Titánt?A játék alapvető kihívása, hogy megtaláljuk az aktuális Titán gyenge pontját, majd rájöjjünk, hogyan röpíthetjük bele a nyílvesszőt. A sebészi pontosság, ravaszság és a pengeéles reflexek mellett a türelem óriási faktor: a halált követően a legközelebbi checkpointnál térünk magunkhoz, így meg kell tennünk a rövid utat vissza az áldozatnak választott Titánhoz.A Titánok maguk kifejezetten kreatívak és elmések, de gyakran idegmorzsoló lehet a folyamatos halálozás a megfejtés felé vezető úton. Ha a játékos elég ügyes, másodpercek alatt véget vethet a küzdelemnek; máskor akár percekig is elhúzódhat.
[YOUTUBE]9AV4Cd7wdpA[/YOUTUBE]Ha lejátszottuk a kalandot, extra nehézségi fokok nyithatók meg: a „no roll” mód blokkolja a futás és gurulás lehetőségét; a „hard mode” felgyorsítja és kibővíti a Titánok mozdulatsorait. Mindkettőnél beállítható az „iron mode”, ami megszünteti a játékokban a checkpointokat – egy halál, és vissza a játék elejére. Ezt az igazán türelmeseknek, ügyeseknek, magabiztosaknak vagy mazochistáknak találták ki.A pixel-grafika egyszerű és nagyszerű. A különböző tájakat mint egy apró babaházat barangolhatjuk be. Hősünket is viszonylag távolról látjuk, így kifejezetten picinek tűnik. A környezet gyakorlatilag kellemes kikapcsolódás két idegtépő ütközet között, mialatt varázslatos zene szól. A klasszikus hangszerek vegyítése tökéletesen beleillik a táj és a játék hangulatába, a harcok során pedig megfelelően intenzív.A Titan Souls egy apró kis gyöngyszem, de az előnyként felsoroltak mind felfoghatók hátrányként is. A plusz tevékenységek hiánya csökkenti a szavatosságát, és bár van mit csiszolni rajta: mindenfélekép érdemes kipróbálni – ha csak a nosztalgia érzése miatt is.[B]

Kiadó: Devolver Digital
Fejlesztő: Acid Nerve
Megjelenés: 2015.04.15.
Ár: £11.99/€17.99/4590Ft
Játékosok száma: 1
Kép: 720p
Demo: Nincs
Méret: 354MB (PS4), 272MB (PSV)
Web: http://www.devolverdigital.com/games/view/titan-souls
PSN feltöltőkártya: https://www.konzolokszervize.hu/[/B]

10 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Minden alkalommal le tudnak nyűgözni ezek a független fejlesztők.

  2. Elfogadnám ps+ játékként.

  3. Nem rossz, de megint csak PS4-re. Erre nem foghatják rá, hogy nem bírná el a PS3. Ha jönne PS3-ra tuti vétel lenne.

  4. Zelda, SotC, Dark Souls az első mondatban… Eddig is kacérkodtam a gondolattal, hogy letöltöm, de mostmár biztos! 😀

  5. PS+ban jöhetne. 🙂

  6. Nekem nagyon tetszik a grafikája. Sajnos nincs meg.

  7. Ilyen indie pixeljátékokért én pénzt nem adok (pláne nem ennyit), viszont PS Plusban elfogadnám.

  8. Elég gagyinak néz ki, ráadásul megint ez a pixel grafika.