Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

The Order: 1886 – információk a viktoriánus steampunk játékról

Az E3 2013 egyik legérdekesebb PS4 exkluzív játéka számomra a Ready At Dawn stúdió [B]The Order: 1886[/B] című szoftvere volt. A viktoriánus korabeli Londonban játszódó, alternatív történelmi eseményeket bemutató steampunk kalandot az európai PlayStation Blog mutatta be részletesebben.A kérdésekre Ru Weerasuriya stúdióalapító válaszolt.Milyen stílusú game pontosan a The Order?- Filmszerű, lineáris, külső nézetes akció-lövölde, melyben a történet a legfontosabb összetevő.Miért pont Londonra esett a választás a helyszín kijelölésekor?- London az egyik legérdekesebb európai főváros, melynek izgalmas a története. Érdekes dolgok történetek arrafelé a 19. század végén, ipari forradalom idejében. Mivel a játék valós történelmi eseményeket és személyeket is bemutat, a történet sokkal hihetőbb lesz.Felismerik majd a londoniak városukat?- Abszolút! Nyilván nem 1:1-es leképezést fogunk csinálni, de sok dolog visszaköszön majd.Felhasználunk objektumokat, melyek csak a fantázia szüleményei, de az olyan kulcspontok, mint a Parlament, a London Bridge, vagy a Temze a helyükön lesznek.A PlayStation playerek Ready At Dawn stúdiót leginkább a PSP-s God of War játékokról ismerhetik. Mit adott ez a tapasztalat a The Order: 1886 fejlesztéséhez?- Minden, amit az elmúlt 10 évben tanultunk hozzájárul majd az első nagy saját játékunkhoz. Egy platformra dolgozunk exkluzív formában, amiből a legtöbbet szeretnénk kihozni.A game mely részére mondanád azt, hogy a játékosok elámulnak majd rajta, mondván “ilyet még nem láttunk”?- Leginkább a játékmenetben lesznek nagyon-nagyon király megoldások. Nem lesz egysíkú a dolog, változatosra tervezzük.A másik a filmszerűség. Amikor mozit nézel, nem gondolkozol el az alkalmazott szűrőkön és effekteken. Mindent nagyon realisztikusra, mocskosra és látványosra akarunk csinálni.Akkor ez a város jó választás, London elég mocskos tud lenni…- Így igaz, ezért esett rá a választásunk.Egy nagy, új IP-n dolgoztok egy totál új platformra. Nagy a nyomás?- Ja, kemény dió. Aki mást mond hazudik. Sok a kiszámíthatatlan részlet. Nagyok az elvárások, de mi teljesíteni fogjuk őket![YOUTUBE]RJOe1EPJG9A[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Eddig jó! 🙂

  2. Szóval TPS. Erre voltam kíváncsi.

  3. Hát ez a game még mindig jónak ígérkezik :DD

  4. Hurrá, TPS lesz.Nagyon várom már az első gameplay-t.

  5. Várom , és figyelem . :]

  6. Nekem a Dishonored jutott eszembe róla!

  7. Videót még nem is láttam róla, szóval elsőnek elég meggyőző, de a játékmenetből semmit sem mutat, sajnos.

  8. Egyre jobban várom!

  9. nagy reményeket fűzök hozzá.

  10. tetszetős

  11. Biztatóan hangzik, nekem is felkeltette az érdeklődésem.

  12. Várom nagyon ezt a címet! Remélem nem rontják el és tényleg fasza kis történetet kapunk!

  13. Ez a játék nekem is az E3 meglepije volt. Egy szinten nem kell űberkirály szendboksz shúterre vágyni, mondjuk ami a ME-ben volt az tök elég is lenne. Az előbbi kategóriához pont elég az inFamous. Az is nagyon babán nézett ki a gyak fullra amortizálható kőrnyékkel. Ott csak az emberke animációján kéne kicsit javítani. Rohangál állandóan, mint a beszpídezett tesitanár. Kb mint a GTA-ban kéne ezt is megoldani, néha azért fáradjon el.

  14. Reméljük, nagyon várós!

  15. Lehet eső lehet sár. A Men In Black fejlesztői is ugyanezt mondták..Reménykedjünk.

  16. Ezt varom legjobban az eddig bejelentettek kozul. Remelem en is, hogy nem kapkodjak el es nem valami eszetlen sima monster shooter lesz belole.

  17. Várom.

  18. Csak szépen lassan készüljön! 2014 második fele pont jó lenne nekem ps4 konzollal együtt 🙂

  19. Ebből még egy atom dúrva játék is lehet ha tényleg odafigyelnek a készítők. 🙂

  20. Kíváncsi leszek rá