Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
State of Play 2020. augusztus 6.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
Tokyo Game Show
Ubisoft Forward

The Last of Us Part II – érkezik az önkínzós nehézség és a permanens halál

Módosításokkal és újdonságokkal vár az 1.05-ös update.

A Sony Interactive Entertainment és a Naughty Dog holnapután, augusztus 13-án teszi elérhetővé a The Last of Us Part II 1.05-ös frissítését, amely új funkciókat, játékmódokat, trófeákat és egyebeket tartalmaz.

Visszatér például a széria veteránjai számára ismert “Grounded” nehézség, amelyben nem csak, hogy az ellenségek durvábbak és sokkal kevesebb az erőforrás, de nincs “hallgatózós” mód és deaktiválva vannak elemei a kezelőfelületnek is. Lesz egy “Permadath” mód is, ami azt jelenti, hogy ha egyszer meghalsz, vége a kalandnak. Ennek lesznek “enyhébb” változatai, fejezetenként vagy felvonásonként aktiválható checkpointokkal: utóbbira példa, hogy ha az első napon elbuksz, akkor azt a napot kezdheted újra. A “Grounded” mód két trófeával is bővíti az élményt: egy jár a nehézségi szint abszolválásához, egy pedig a permanens halál valamilyen szintű aktivációja melletti teljesítéshez.

Az újdonságok közé tartoznak a különféle képi és hangszűrők is, amikkel lehet módosítani a móka kinézetét és hangzását.

Lesznek játékmenet-módosítók is, amikkel be lehet állítani például az egylövéses halálokat, a végtelen lőszert vagy barkácsolást, vagy a végtelen hallótávolságot. Lehet szórakozni 8 és 4 bites, héliumos vagy xenonos hanggal is, továbbá tükörvilággal vagy lassított mozgással. Ezek mind a játék teljesítése után lesznek elérhetőek.

A felsoroltak mellett egyéb kért finomhangolási elemekkel is bővül az alkotás: ki lehet kapcsolni a hallgatózást, lehet állítani a kép szemcsésségét és további módokon kalibrálni a megjelenést. A speedrun közösség számára másodpercre pontos játékidőt is beépítettek a készítők a mentési menübe.

A The Last of Us Part II kizárólag PlayStation 4-re kapható – tesztünket ITT olvashatod, a frissítés pedig holnapután jelenik meg.

5 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Jó lesz ez streamben Dekadens-nek úgy érzem- grounded+permadath. 😀

  2. A Wolfenstein 2 Mein Leben megvan 2-4 óra alatt, ezzel szemben a TLOU2-ben egyetlen chapter 30 perc – 1 óra ezért lehet beállítani a chapterenkénti halált, szerintem a full játék permadeath futam túl hosszú lenne és talán az égvilágon senki sem vállalná be. 😀
    Viszont a Sony jó szokásához híven a Horizon és a Spider – Man példáját követve kaptunk trófeákat. 🙂

    • Fogd meg a söröm. 1 héten belül fent lesz a teljes Grounded with perm death only knife egyhuzamban végigjátszás életvesztés nélkül 🙂

      1
  3. Retek szemcse-genyó pá-pá ! A Földről eltörölném ezt az effektust ! A felesleges és erőltetett használatától feláll a hátamon a szőr.

    • Össze tudod kombózni akár a grounded + -t a permadeath -el vagy easy-vel és chapter-enkénti halállal vagyis nem dob ki teljesen a játékból hanem csak a chapter elejére.