Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

The Last Guardian – élőszereplős reklámok

Hosszas várakozás után Fumito Ueda alkotása végre itt van, a Sony pedig pár egyedi és nosztalgikus élőszereplős reklámmal mutatta be, hogyan élhették meg ezt átlagos emberek világszerte, és mennyit változhattak az elmúlt években.Az első videóban egy Japánra oly jellemző vállalati alkalmazott nézi a [b]The Last Guardian[/b] posztereit, és meséli egy kollégájának, hogy hét éve várja már a játékot. Munkatársa nem teljesen érzi át helyzetét, majd miután rákérdez, hogy nem örül-e, továbbáll fogadni egy telefonhívást.[youtube]LcPkwziOCp8[/youtube]A második egy „Game Jungle” nevezetű japán videojáték üzletben játszódik, ahol az üzletvezető egy 2009-es tervezetet mutat alkalmazottjának, arról kérdezve, hogy ő ismeri-e a játékot. A kölyök azt feleli, hogy emlékszik valami ilyesmire, de rég elfelejtette. Ezt egy telefonhívás követi, a fiú pedig meglepődve veszi tudomásul, hogy egy vásárló szeretné előrendelni az alkotást.[youtube]av6wst_fE0M[/youtube]A harmadik – bár a japánok számára készült a reklámsorozat – nyugati játékosokat ábrázol, és reakcióikat a 2015-ös újra-bejelentés kapcsán: elvégre nem csak Japánban, hanem itt is rengetegen várták ezt az egyedi alkotást.[youtube]7kDWZ5epzrE[/youtube]A negyedik reklám az élmény romantikus oldalát tárja elénk. Miután egy férj hazaért és felesége érdeklődik, hogy mit vásárolt, a férj azt feleli: egy PlayStation 4-et. A nő erre: „Nem tetted már túl magad a játékokon?” A férj pedig elárulja, hogy ezt a játékot várja már hét éve. Ekkor előveszi az [i]Ico[/i]-t és megkérdezi feleségétől, hogy emlékszik-e házassági esküjükre, amibe bele is kezd. Az eskü pedig nem más, mint az [i]Ico[/i] japán borítójának hátlapján található szöveg: „Nem engedem el ennek az embernek a kezét, mert olyan lenne, mintha a lelkemet tépnék szét.” (“Kono hito no te o hanasanai. – Boku no tamashii-goto hanashite shimau ki ga surukara.”) [youtube]eT0y9LS_MtM[/youtube]Az ötödik filmecskében pedig két bolti alkalmazott rendezgeti a Famitsu magazin legújabb példányait, miközben az egyik észreveszi a borítón a The Last Guardiant. Megemlíti, hogy hét évvel ezelőtt jelentették be a játékot, és hogy végre most már meg is jelenik. A fiatalabb kolléga nem teljesen érti, és elgondolkozik azon, hogy esetleg feljebb tehetné az újságot, egy „előkelőbb” pozícióba. Arra is kitér, hogy a menedzser biztos megharagszik rá, hogy nem ismeri a játékot, mire az idősebbik munkatárs elmosolyodik. Amint azonban kikerül a magazin, egy vásárló bejön és meglepődve nyúl is egy példányért. [youtube]LWQFz-JWzQs[/youtube]A The Last Guardian december 6-ától, azaz holnaptól kapható kizárólag PlayStation 4-re.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nèzd igèrem neked hogy ha a haverok között valakinek meglesz akkor elkèrem,ès futok vele egy kört.De èn erre nem fogok adni 2000FT-ot.

  2. Nem tudom,lehet bennem van a hiba.De engem ez a jàtèk nem hoz làzba.Kihagyom!!!