Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

The Darkness II – képek és infók

Az első Darkness játékot fejlesztő Starbreeze Studios más munkát kapott, így a kiadó 2K-nak új csapatot kellett keresnie a Playstation 3-ra is idén ősszel érkező [B]The Darkness II[/B] munkálataira. A választás a Dark Sector és Pariah címeket készítő Digital Extremes-re esett.Sheldon Carter, a stúdió projektvezetője egyértelművé tette egy GDC-n adott interjúban: a Digital Extremes nem csak egyszerűen elvállalta a feladatot, de a The Darkness téma rajongójává is vált a csapat. A eredeti képregény füzetek részletes áttanulmányozásával induló munka fontos állomása volt, hogy felkérték Paul Jenkinst – aki az első Darkness game sztoriját is írta -, hogy ismét ő készítsen történetet. Ezzel azt kívánták biztosítani, hogy mindenképpen megmaradjon az az atmoszféra, mely az első játékot olyan egyedivé tette.A The Darkness II-ből már játszható demo is létezik – ezt mutogatták a GDC-n.A helyszín egy nagymenő étterem, a főszereplő továbbra is az ördögi Jackie. Szemtanúk szerint a game grafikája láthatóan színesebb, mint korábban, de a jellegzetes noir (borúsan sötét) hangulat megmaradt. A szoftveren látszik, hogy a művészeti vezető és kis csapata tulajdonképpen a játékot teljes egészében [I]megfestette[/I], ami annyit jelent, hogy nem csak néhány látványterv alapján dolgoztak, hanem minden egyes helyszínt pontosan elkészítettek szabad kézzel is. A próbaverzió kifejezetten jól futott, ugyanakkor pár textúra és karakter még eléggé idejét múltnak tűnt. Főhősünket két csinos nő üdvözli asztalánál……a következő pillanatban egy autó vágódik be az étterembe az üvegfalon keresztül. Tűz, robbanás, jajveszékelés. Jackie lába megsebesül, nyílt seb – mindezt FPS-nézetből látod. Emberünk menekülőre fogja a dolgot a konyhán keresztül, ahol azonnal fura rémalakokba botlik. Nincs más hátra, mint bevetni azokat a bizonyos [I]csápokat[/I].A The Darkness II a jelek szerint jó kezekbe került. A fejlesztők komolyan veszik a munkát és el akarják kápráztatni a rajongókat. Ősszel kiderül, mit sikerült összehozniuk!

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Királyság, örülök a hírnek.

  2. Szánom-bánom, de én még csak most akarom beszerezni az első részt. Aztán, ha tetszeni fog, jöhet majd ez is, grafikai megoldásoktól függetlenül.

  3. Képregényes-kontúros grafika, ezaz! 😛

  4. Én imádom a The Darkness-t, de nekem nem jön be a C-S grafika ehhez a címhez. Maradt volna ugyanaz az engine, jól nézett ki az anno, kis tupírozás, azt jónapot. NA mindegy, már csak a történet is miatt is kénytelen leszek beszerezni 🙂

  5. Köszi a hírt, várom!

  6. Tetszik a hangulat.

  7. Nekem marhára bejön a képeknek a hangulata!:p

  8. Amúgy eddig nem jön be, hiába imádtam az első részt. Talán majd egy demó megváltoztatja a hozzáállásomat.

  9. “Nem cell shaded grafika, csupán a karakterek, meg az objektumok kontúr vonalai ki vannak emelve. Hasonló, mint az Alpha Protochol-ban, de ahogy az AP-ben is csak néha-néha fordul elő ez az “”effekt””, itt is csak némely képeken látható, tehát lehet grafikai hiba, optimalizálatlanság.”

  10. Szerintem nem cell-shaded graf ez, hanem még nincs rendesen textúrázva.

  11. Ez a cell grafika nagyon nem bejövős.

  12. Ezek a képen engem a XIII-ra emlékzetetnek… olyan cell shaded hatásúak az emberek.. nem rossz, de az előző rész grafikája jobban passzolt szerintem…