Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

The Dark Sorcerer – PS4-es erődemonstráció

Tegnap még csak két percen keresztül, ma viszont közel tizenkettőn mozog a [B]Quantic Dream[/B] PS4-es technológiai bemutatója, a The Dark Sorcerer demo. A döbbenetes minőségű és valós idejű számítással prezentált látványorgia alapul fog szolgálni a PlayStation exkluzív francia fejlesztőcsapat következő munkájához.[YOUTUBE]BqeuHGESZBA[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Tyűdebitang..

  2. szétröhögtem az agyam :), zseniális!!

  3. EZEK hülyék! 😀 😀 😀

  4. A Kara projectel mi van tudja valaki? Elméletileg az is PS3-ra készíti a CD.

  5. Nos….kevés, ennél prfibban összehozott techdemót láttam, a poénok ülnek, a karakterek a helyükön.

  6. “OffÉrdekes megoldás egy ilyen projekt emberi erőforrásigényének csökkentésére a Remedy új játéka, a Quantum Break. Csak éppen az a gond, hogy az eddig látottak alapján ez egy sima interaktív mozi a 90-es évek elejéről, ami nem igazán jött be már akkor sem.Sajna a júzer soxor nem igazán elnéző az alkotó elgondolásaival, könnyen kialakulhat benne az az érzés, hogy át akarják vágni.A Heavy Rain féle interaktív moziba nem lehetett belekötni, mert mindent lemodelleztek, így a videoszerűség ott éppen hogy egyfajta csodálatot váltott ki. De amikor a videót keverik a játékkal az pont fordított hatást vált ki.A 80-as évektől van az embereknek videokamerája, ma már akár minden telefonon. Ezért az emberek úgy érzik, hogy ez egy olcsó, gagyi dolog. Szal ha a Remedy tényleg “”csak”” egy interaktiv mozit csinál az a M$ következő nagy pofára esése lehet, függetlenül attól, hogy valójában mennyire jó a játék.”

  7. ha ilyen lesz a játékmenete is…. hú…

  8. nagyon faja lesz.

  9. the troll goblin 😀 hát ezek sem tegnap kezdték, nagyon ígéretes.

  10. sokatmondó komment a yt oldalon:what you people don’t understand is these graphics are easily achievable on a ps4 in real time because they don’t have the overhead of ‘running a game’ there is no npc ai, resource streaming, its all predefined scripts and animations being played back and rendered. Without the game logic you’ve got an extra 30% of the hardware to consume this is easily real time but games wont look like this at least not for a while until the devs figure out the optimization tricks for this system

    • Valszeg részben igaza van a kommentelőnek. Azonban ez nem egy egyszerű render.Mert Pl a varázslós rész particle fizikája valszeg real time, aztán amikor megjelenik egy tucat goblin azt is számolgatni kell rendesen, a szereplők ruhája is valós fizika lehet. Game ai-ra meg egyébre amúgy is ott a 8 magos CPU.Azonban hasonló minőségű játékra még tényleg várni kell, nem annyira az optimalizáció miatt, sokkal inkább, mert egy ilyen környezetet el kell készíteni, objektekkel, texturákkal, animációkkal. És ezek mind magasabb szinten állnak, mint a PS3 esetében. Ergo erőforrás igényesebbek is.

  11. Itt csak nálam nincs videó vagy ilyesmi?

  12. Mindenki szégyelje el magát és vonuljon remetének egy évig, aki azt mondta, hogy nem lesz nagy lépés a jelenlegi és a nextgen graf között……….

    • ha nem akarnak elorelepni ugy nem is lesz….