Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

THE AMAZING SPIDER-MAN 2 (PS3)

„A nagy hatalom nagy felelősséggel jár”- mondogatta mindig Ben bácsi Peternek. Én is úgy érzem, elég nagy felelősséggel kéne járnia egy olyan ikonikus szuperhőst feldolgozó filmnek vagy játéknak a megalkotása, mint a Pókember. Persze az értékelőből már előre láthatja a Tisztelt Olvasó, hogy egy átlagon aluli stuffról fogok értekezni a következőkben (a PSC-nél az átlag egészen pontosan 5 pontot jelent).A Beenox ez idáig három pókos játékot készített, melyek véleményem szerint egész jól sikerültek. Sajnos ezt negyedik alkotásukról, a PlayStation 3-on tesztelt [B]The Amazing Spider-Man 2[/B]-ről nem tudom elmondani. Az egész program olyan, mintha egy majdnem kész cuccot valaki kitörölt volna és így rövid időn belül újra kellett volna kezdeni a fejlesztést. Mély szomorúságot hagyott bennem a három napos tesztelés (a második napon direkt megtekintettem a filmet is), majd két napig a plafont bámultam és gondolkodtam. Ilyen nehezen cikket még nem szültem meg; a game abba a súlyosan gagyi kategóriába tartozik, amiről inkább videotesztet kellett volna forgatnom…Lássuk hát, mit sikerült összeizzadniuk a drága fejlesztőknek ebben a pókemberes, sandbox-szerű valamiben.
[YOUTUBE]AuwuWokrats[/YOUTUBE][B]Párhuzamosan a mozifilmmel, mondták ők…[/B]Nem vagyok filmesztéta, így a movie-t nem fogom elemezni, csak az esetleges párhuzamokra fogok kitérni. Na, ebből vajmi kevés lesz…A 2012-es film és játék után járunk, a város szinte bitre ugyanaz, mint a korábbiban (New York megspékelve néhány a Pókember-témákból ismerős helyszínnel). Kiemeltek pár mondatot és szereplőt a moziból, más helyszínre helyezték őket, alakítgattak a fizimiskájukon (Harry és Max felismerhető, a többiek arcát szerintem random generálták). Az említett párhuzam ezen túl ki is fullad 1-2, a filmben is látott csatajelenetben. Semmi önreklámozás óriásplakátok formájában, vagy hasonló mozis easter egg. Mondjuk ettől a cucctól biztos, hogy senkinek sem fog megjönni a kedve a hasonló című alkotás megtekintésére a filmszínházakban.Kezdésnél a csimasz Petert irányíthatjuk, aki civilben a sétáláson és a futáson kívül másra nem képes (na jó, később fényképezhetünk is vele). Már itt dobtam egy hátast az “5 métert mész, majd jön a töltőképernyő” metóduson (ráadásul gyenge minőségűek és sokszor vontatottak az átvezetők). Sajnos a történetmesélés iszonyat lagymatag, amit a külcsín csak tovább fokoz, természetesen negatív irányban. Azért valamennyire élvezhető a sztori, amiről egy szót sem fogok írni – maradjon meglepetés azoknak, akik majdan végigjátszanák a szoftvert.Az első szembetűnő dolog, ami elénk tárul, az a gusztustalan látványvilág lesz. Néhány szóban összefoglalom a stuff grafikáját, aztán alátámasztom néhány ténnyel, és többet nem beszélünk róla. Rendben? Tehát a Csodálatos Pókember 2 képi világa:[I] rossz, silány, vacak, csapnivaló, szemét, hitvány, értéktelen, tré, avétos, gyatra, ergya, ótvar, ócska, pocsék, kommersz, bóvli, borzalmas, borzadály, satnya, fabatkát sem érő, filléres gagyi.[/I] Egyedül a főhős ruhája az, ami 2014-es színvonalat képvisel, minden más PS2 szint. Ha a 2-es PlayStation konzolra jelent volna meg, akkor a különbség a tereptárgyak és a házak előugrálásának sebességében rejlene. Szerencsére ilyen téren a program nem hibás, a 8 magvas Cell processzor tökéletesen elboldogul ezzel a minimalista programmal.Egy óriási betondzsungelt építettek, amihez egy nagyobbacska park is társul. Hatalmas mellberúgás volt számomra ezt a cuccot az inFAMOUS után játszani. Bár a forgalom és a járókelők száma elégséges, sőt teljesen rendben van, a táj kopár hatást kelt. Az épületek nagyon hasonlóak és természetesen rondák. Az utcán leledző fák mellé beállva a kontraszt még szembetűnőbbé válik: a növényzet egyenesen PSOne szintet képvisel. Percekig nézegettem az ocsmány környezetet, majd elkezdtem háló-hintázni, ami szerencsére jól sikerült.[52965][B]Karma is a bitch, de emellett még értelmetlen is[/B]New York városában lengedezve szerencsétlen tinédzserünk pókösztöne folyamatosan bizsereg (a „pókösztön” egyfajta tudatalatti veszélyérző képesség). Mielőtt rátérnék a feladatok részletezésére, szólnék pár szót az irányításról.Kétfajta kezelést különbözetünk meg, amiket nevezzünk nyitott és zárt térben történőknek. Az utcán kapjuk a legnagyobb szabadságot. Már a kezdetekkor bármerre lengedezhetünk hálóvetőink jóvoltából. A bal karral mozgunk a jobbal pedig nézelődhetünk. Hálót lőni külön a bal és külön a jobb kezünkből is tudunk, erre a célra az L2/R2 páros szolgál. Ha rövid ideig tartjuk lenyomva, akkor egy rövidebb, gyors lengésre leszünk képesek. Ellenben, ha hosszan nyomva tartjuk, nagyon magasra is eljuthatunk. A lényeg azon a bizonyos pillanaton múlik, amíg a ravaszokat nyomjuk. Karjainkat felváltva használva hatékonyan tudunk haladni. Ezzel talán a Pókember játékok történetének legjobb hálóhintázós “szimulátorát” sikerült megalkotni. Később képességeinket fejlesztve képesek leszünk még gyorsabb lengésre, valamint egy csúzlis kilövésre is (az utóbbi létjogosultságát nem értem, de azért 2 lépcsőben is fejleszthető).Megmaradt az úgynevezett webrush is, ami egy cél irányzott kilövés. Sárga Spidey sziluettek jelzik a lehetséges rush helyeket. Ilyen pont szinte bármi lehet, mondjuk egy víztorony teteje, egy lámpaoszlop, vagy egy erkély. Az R1-el kilőhetjük magunkat, majd a ponthoz érve az analóggal tovább ugraszthatjuk hősünket további rush pontok felé, vagy akár újbóli hintázásba kezdhetünk. Az előző részben a mozzanat közben megfagyott az idő pár másodperc erejéig: itt is lehetőségünk van erre, csak tartsuk nyomva az R1-et. Ebben az epizódban nem éltem vele, a mozgás folyamatosságának rovására megy.”Nem kell kapkodni, nem sz@ar ez” – tartja a mondás, ami itt hatványozottan igaz. Tíz percet gyakorolva elég szépen vehetjük a kanyarokat, érzéssel lőhetjük be a kilengéshez szükséges magasságot, tudni fogjuk, meddig érdemes zuhanni. Ha gyorsan, kapkodva próbáljuk terelni pókunkat, akkor csak az idegrendszerünket vágjuk tropára.Tizenöt úgynevezett “verseny” található a városban. Időre kell áthaladnunk színes karikákon, de ezek elég hitványul lettek balanszírozva. Volt, hogy fél másodpercem maradt, de olyan is akadt, hogy 40mp plusszal fejeztem be a kihívást. Ha nem ismerném jobban őt azt is hihetném, hogy a pincsi kutyám lőtte be a szintidőket. Az R2-vel tudunk a falakon futni horizontális és vertikális irányokba is, a Háromszöggel pedig megtapadhatunk. Az X-et nyomkodva egy bizonyos fokig feltornázhatjuk magunkat, de ilyenkor érdemes egy R1-et nyomni valamelyik háztető felé, mert hamar visszazuhanhatunk. Zárt szakaszoknál a hintázás limitálva lett. Inkább a lopakodásra, a falon mászásra redukálódik a mozgásterünk. Elég hosszúra nyúlt a beígért pár szó, lényegében itt leírtam szinte az összes pozitívumát a játéknak.Szóval a metropolisban lengedezve random eventekbe botolhatunk, ezekből szám szerint hatfélét különít el a program. A Rescue alatt bajba jutott embereken kell segítenünk (törmelékek, égő roncsok, vagy vasúti kocsi közé szorultak, hajón rekedtek, áramütés érte őket). Az egésszel a legnagyobb baj maga a kivitelezés. A megmentésre váró civilek nagyrészt ugyanazt a szöveget lökik, így a 75%-uk nyugdíjba vonult zsaru lesz. Miután felkaptuk az áldozatokat, el is kell őket juttatni a közeli kórházak egyikébe (átlag 300-500 méter a táv, ami a megmentésükkel együtt fél percet vesz igénybe). Képzeljük el a jelenetet, hogy a sérültet egy kopaszodó, középkorú orvos támogatja a kórház bejárata felé, majd ebben a segítségükre siet a támogató doki ikertestvére. Lényegében nem voltak képesek két különböző karakter modellt készíteni ezekhez a küldetésekhez! A Bombnál egy pokolgépet (milyen szép magyar szó) kell felkapnunk és a tengerbe hajítanunk, a Fire-nél pedig egy tűzoltóautóra pattanhatunk, ami egy tűzesethez szállít minket, ahol a lángok közül kell kimentenünk a szerencsétleneket. A Car Chase event egy autós üldözés közepébe röpít, ahol minden esetben egy túszt kell kirángatnunk a hátsó ülésről, a Police Deadlock alatt ugyanakkor a rendőrséget blokád alá vevő rossz fiúkat kell eliminálnunk. Az utolsó és tán a leggyakoribb event főleg a kezdetekben a Petty Crime névre hallgat. Ezeknél bandatagokat érhetünk tetten, amint zárakat mackóznak, falat firkálnak, autókat gyújtogatnak, járókelőket terrorizálnak.Repetitív, unalmas küldetések ezek, melyeknek jó része szerepelt már a korábbi részben is (csak ugye most sz@rabbul festenek). Nem kötelezőek, de ha nem csinálgatjuk őket, akkor ellehetetlenítik a “szórakozásunkat”. Értem itt ez alatt a borzalmasan gyenge karma mérőt, ami mindkét irányba 3 egységet számlál. Akár 7-8 perc alatt ki lehet maxolni pozitív irányba, ami a hőst jelöli. A gondok akkor kezdődnek, amikor nem foglalkozunk a véletlenszerű eseményekkel, és ez által a “veszélyes bugris” kategóriába kerülünk. Na, ilyenkor jönnek az ádáz harcok…[52964][B][S]Lopott[/S] Egyszerűsített “harcrendszer”[/B]A bunyó rendkívül egyszerűre sikeredett. Az Arkham játékok mintájára a Négyzettel üthetünk, a Háromszöggel védhetünk, vagyis kontrázhatjuk a támadásokat. A különbség annyi, hogy itt a kombó nem szakad meg, nem ütünk luftot és kevesebb a lehetőségünk. Az L1-el kihúzhatjuk a fegyvereket a ránk törő gézengúzok kezei közül, vagy őket is magunkhoz húzhatjuk néhány pofon erejéig. Az R1-el mi ugorhatunk nekik, a Körrel pedig hálót lőhetünk rájuk. A koreográfiák nekem tetszettek, az ide-oda ugrálás is sokkal jobban illett a Pókarchoz, mint a Bőregérhez. Viszont a harcok nagyon hikomatosak: hard fokozaton 1-2 alkalommal hullottam csak el a 14 főbb küldetés, a 12 Combat Challenge, és a több tucat mellékfeladat alatt. Nincsenek élettöltők és nem fogunk automatikusan regenerálódni. A D-padon a le irányt nyomva tartva kötözhetjük be sebeinket. Ellenségtípusból vajmi kevés van. A mezei harczosokon© kívül akadnak nagyobb darab tagbaszakadt tagok, akiket egy shotgun-szerű lökettel térdeltethetünk le, majd így büfiztethetünk meg. Lesznek még gyorsan mozgó ninja lányok, akiket magunkhoz húzhatunk, valamint páncélos katonák, akiknek a felfejlesztett hálóval kell leolvasztanunk a védelmét. A variációk kimerülnek néhány skinben, nagyjából ennyit tud a program. Bossokból egész sok akad, egészen pontosan 8-an lesznek. Legyőzésükhöz elég, ha a gamer betöltötte a 6-8 éves kort…Amint a karma mérőnk negatív irányba csúszik, megjelenik az Oscorp vállalat zsoldos hadserege, a Task Force. Az alakulat erejének nagysága függ a negatív státuszunktól, ami -1-től -3-ig terjed. Komolyan írtam “ellehetetlenítést”, mert ami ilyenkor folyik, az vicc kategória. A kereszteződéseknél erőtereket állítanak fel, a levegőbe pedig egyfajta kerítést lőnek. Ezeken áthaladva egy időre búcsút inthetünk hálóvetőnknek. A védőhálóról lepattanva egy kisebb egység is tiszteletét teszi. Az épületek falára ágyúkat szerelnek, amik sebészi pontossággal találnak. Apró fürkész droidok próbálnak szkennelni, és ha sikerrel járnak, egy óriás vadászrobottal kell viaskodnunk. Közepes méretű harci gépek legyeskednek körülöttünk, a semmiből tűnnek elő és sokszor azt sem tudjuk, honnét lőnek ránk.Mint írtam, már a történet legelejétől barangolhatunk, ami felszedhető tárgyak miatt lehet érdekes. Összesen 300 képregény lap, több tucat audio napló, 30 láda, 5 rejtekhely, 30 fotónyomozás + főnökünk kérései és 15 verseny várja a kalandorokat. Marha élvezetes tud lenni a titkok keresése egy negatív státusznál… Annyi könnyítés azért van, hogy felfelé gombbal egy különleges látásmódot aktiválhatunk, amitől a gyűjthető tárgyak világítani fognak. Egy event teljesítése után fél szintet pozitív irányba csúszunk, de negatív büntit kapunk, ha emellett 1-2 másik esemény pont akkortájt szűnik meg. Az egészet egy devizahitelhez tudnám hasonlítani: szépen fizetgeted a törlesztőt, de a helyzeted csak rosszabbodik… Egy jó 20 perces hősködés után vissza állhatsz pozitív irányba, amit érdemes úgy is tartanod, különben jönnek érted a [S]providentesek[/S] kommandósok.Ez az egész karmásdi egy átgondolatlan, felesleges, bosszantó dolog. Egy olyan hőst alakítasz, akinek egyszerre 5-6 helyen van riasztása, amiből nem tudod mindet teljesíteni. Ráadásul, ha egy mellékküldit elbuksz, akkor jön egy negatív TV-híradós bejátszás, amivel lejáratnak. Tök mindegy, hogy előtte megmentettél 40 embert, te leszel a sz@rszemét alak, akin egész New York City tűzoltósága röhög.[52961][B]Amikor a nagy hatalom nulla felelősséggel párosul, és azt némi jó szándékkal fűszerezik[/B]Mindent egybevetve a Csodálatos Pókember 2 nem egy játszhatatlan hulladék. A harcok egyszerűek és könnyűek, félig-meddig látványosak. Pókember “apukája”, a híres Stan Lee is szerepel a játékban, sőt hangját és arcát is adja hozzá! Egy képregény boltot vezet, ráadásul a Parker család jó barátja. A vén Stan szereti becameózni magát a Marvel játékokba és filmekbe, talán itt kapja eddigi legnagyobb szerepét. Apai életbölcsességgel traktálja a fiatal hőst, valamint az ő boltjában található a megszerzett jutalmak jó része. Az árkád automatából érhető el 12 béna harci kihívás, az egyik sarokban pedig vagy két tucat otromba concept artot tekinthetünk meg.A legérdekesebb dolog viszont a lapocskák gyűjtése után járó eredeti Pókember füzetek olvasásának lehetősége. Tökéletesen szkennelt, remekül látható nosztalgiabombák ezek, én még ilyen fasza képregény olvasó lehetőséget játékban nem láttam! Lehet jobban jártunk volna, ha kiadnak egy ilyen olvasót vagy 600 füzettel, valami budget áron…A történtben előre haladva, valamint különböző kritériumokat teljesítve növelhetjük Peter ruhatárát, amit a szobájából érhetünk el. Hogy oda juthassunk, fel kell pattanni a metró tetejére. Tizenhárom kosztüm közül válogathatunk (amihez még 5 DLC ruha is tölthető), vannak egészen jól festő és gagyi jelmezek is. Ezek a ruhák különböző attribútumokkal rendelkeznek (például nagyobb sebzés, gyorsabb regenerálódás) és viselésük alatt tapasztalati pontokat szerezhetünk. Egészen 8 szinten át fog fejlődni az aktuális pizsamánk, a karmánk függvényében pedig további bónuszok csapódnak hozzá. [52962][B]Végítélet[/B]A hangzásról nem szóltam még. Az ütésnek ütés hangja van, a városban lengedezve kellemes muzsika szól, de nem tudnám felidézni a dallamokat. Nem voltam megelégedve minden szinkronszínésszel, összességében átlagosan teljesít ilyen téren a program. Spidey-nak mindig van egy jófajta gagje, amit benyög random, ezek sokszor igazán megmosolyogtatók. Az Aduásszal folytatott harc közben vagy egy tucat kövér emberes viccet elsüt, néhánynál pauzálnom kellett a játékot, úgy szakadtam a röhögéstől (igazából nem kellett megszakítanom a küzdelmet, ez amolyan írói túlzás volt – mint írtam a harcok könnyűek, tehát volt időm nevetni bőven).A Csodálatos [B]Gagyi-ember[/B] Pókember egy a közepestől kicsit rosszabb alkotás. Van benne néhány dolog, ami egy kis értéket képvisel, de alapjaiban véve gyenge game. Messze nem a legrosszabb képregény feldolgozás, a Marvel fanboyok és fangirlök tehetnek vele egy próbát, de csak egy jelentősebb árzuhanás után.A trófeavadászoknak sem tudom őszintén ajánlani egy gyorsabb, könnyebb numera reményében, mert a huncut fejlesztők elhelyeztek benne egy elég unalmas arany serleget. Mind a 13 jelmezt fel kell húzni 8-as szintre, ami marha sok időt vesz igénybe. Három nap alatt teljesítettem szinte az összes belső tartalmat és eme trófeán kívül minden egyebet. Ha egy napot rászántam volna a folyamatos tápolásra, akkor a világon elsőként ránthattam volna ki a platinum serleget (ebben már megelőztek, ráadásul, mint említettem, letargikus állapotban voltam a teszt után).Summa summarum: játszottam már sokkalta rosszabbat is az Amazing Spider-Man 2-nél. Ha a leírtak ellenére kedvet kaptál hozzá, akkor tegyél vele egy próbát. (A szoftver PS4-re is megjelent, de ebből egyelőre nem kaptunk tesztverziót.)(A játékot partnerünk, az Activision szolgáltatta tesztelése. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a [A http://www.konzolokszervize.hu/playstation3/amazing-spider-man-2-ps3]Konzolok Szervize[/A] budapesti boltjában, illetve webshopjában a linkre bökve.)

4/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

50 hozzászólás

Hozzászólás

  1. The Amazing Spider-man eredetileg képregény nem ?

  2. Melyik a jobb? az edge of time vagy a shatered dimension ??? valamelyik beszerzésén nagyon gondolkodom … bár látom hogy az egyik 8 at a másik 6 ot kapott 😀 de mégis :P… nálam amúgy első napos vétel volt ez a cucc XD de én jól elvagyok vele így hogy négyet adtatok rá sokkal rosszabbra számítottam 😛 bár ha két nappal hamarabb jön ki ez a teszt lehet nem vettem volna meg XD

  3. http://9gag.com/gag/aRQ8z8GÉs ezen a Gif-en még jól is fest a játék….

  4. Érdekes az első része nem kifejezetten teccet’…Ez ilyen rossz lett?

  5. Aktuális Brit eladási toplista:The Amazing Spider-Man 2TitanfallFIFA 142014 FIFA World Cup BrazilCall of Duty: GhostsMinecraft Xbox 360 EditionLego The HobbitThe Lego Movie VideogameChild of LightBattlefield 4Nos, ezért nem reformálnak Activision-ék, mert az emberek a szart is megveszik szép csomagolásban.Van még kérdés ezek után? 🙂

  6. Fúj, bottal sem…

  7. Metacriticen magasabb átlagon áll a játék, mint a film 😀

  8. Pár napja nyilatkozta az egyik marvel főnök, h az összes marvel játék szar és ezt megelégelték és felülvizsgálják az összes jogot amit eladtak és mostantól csak komoly stúdióknak engedik, h marvel játékot csináljanak. Lehet ez volt az utolsó csepp nekik, mondjuk a batman játékok után nem csodálom, h betelt a pohár náluk, nem is lenne gond, ha elvennék ezektől a stúdióktól és végre értékelhető pókember játék jönne ki.

    • Előző Spiderman-ek rendbe voltak, meg a Wolverine is fasza volt. De a Thor, Green Lantern és társai, hát azok öklendezetesek.

      • Azok nem voltak rosszak, de kiemelkedők se, egyik se tudta megközelíteni az arkham szériát gondolom ez azért elgondolkodtatta a marvel vezetését is + azok anyagilag is elég szépen teljesítettek, szerintem az arkham cityből többet adtak el mint az elmúlt 3-4 pókember játékból összesen. Pókember az egyik legnépszerűbb szuperhős és batman mellett neki vannak még a legjobb ellenfelei sokkal többet kilehetni hozni belőle.

      • “””Előző Spiderman-ek rendbe voltak””szerintem azok is borzalmasak voltak”

    • Egy olyan jogot hogyan vizsgálnak felül amit egyszer már ő maguk eladtak? Csak kérdem.

      • Nem tudom:) De szerintem úgy értette, h a közeljövőben jár le és nem újítják meg ezekkel a cégekkel, de jelentheti azt is, h komolyabban odafigyelnek rá és nem fogják engedni, h kiadják ha nem hoz egy minimális szintet, de ehhez tudni kellene pontosan mi van a szerződésben. Biztos úgy kötötték meg, h a marvelnek is van beleszólása milyen játékok jöhetnek ki, csak gondolom eddig nem érdekelte őket, de ők jobban tudják.

    • Helyes! Emlékszem azt nyilatkozták a Wolverine game után, hogy az lesz alapszint. Aztán kaptunk egy béna Thort, egy gagyi Kapitányt, egy elbaltázott Deadpoolt (a poénokkal is az ötletekkel nem volt baj) és egy érthetetlen X-men játékot… Most meg ez a szutykos adaptáció.

  9. Volt egykoron, a dicső PS1-PS2-es korszakban az Activision-nek egy olyan ágazata, hogy Activision Value, ami arra volt hivatott, hogy az alacsony költségvetésű játékokat adja ki. Néhány kivételtől eltekintve elég gagyi játékkal szolgálta ki a játékos réteget, viszont nyomott áron a többi komoly játékhoz képest!Nagyjából 2008-ig működött, utána összeolvadt a nagy testvérrel. Azóta is adnak ki ugyanígy ilyen játékokat, viszont már teljes áron(!), köszönjük Activision!!! :)http://www.ign.com/companies/activision-value

  10. Szerintem a film is egy nagy szar volt. Sosem szerettem Pókembert.

  11. se a filmért, és se a játékért nem adnék 5ft-ot, annyira gagyi mindkettő

  12. Höhö vidit vidit.

    • Ultrabrutál a grafika, nem túlzás. Évek óta nem láttam olyat pl. hogy egy folyosón futva az ablakok FEKETÉK lesznek amikor melléjük érek. 😀 És még ha csak egyszer fordult volna elő….

  13. Kamu screenshot-ok! 😀 Jó nagy kópék a készítők, ha igazi képek lennének itt a galériában, akkor a bél kifordulna.Nem hittem el hogy látok rosszabbat, de ez a játék alulmúl most mindent nálam megint. Bűn ronda és fúj!

  14. Legyen-e pár perces videó bemutató erről a szutyokról?

  15. én nem vok grafikabuzi de erre akkor is azt kell, h mondjam, h különbet hányok!ez még ps3-ra retkes.

  16. Várható volt, hogy szar lesz…

  17. Néha az az érzésem, mintha az Activision szándékosan akarna hülyét csinálni magából! A CoD mellett (ami ugye megint csak egy rém megosztott megítélésű sorozat) volt nekik a múlt generációban értékelhető játékuk? Mert, hogy jó sokat kiadtak 8 év alatt az biztos.Ami a PS4-es verziót illeti: aki kipakol érte 17k-t az meg is érdemli.