Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Tekken 7 – hivatalos bejelentés és trailer

[54503] A [B]2014-es EVO[/B] vasárnapi napjára betervezett [B]Katsuhiro Harada[/B] bejelentés előtt kiszivárgott egy [B]IGN[/B] videó, ami az AOL-on volt látható, de azóta törölték. Viszont a szemfülesebbek lementették és felrakták YouTube-ra, ami itt megtekinthető még:[YOUTUBE]R3LuFSZqp4E[/YOUTUBE]A videóból megtudható, hogy a [B]Bandai Namco Games[/B] éppen a [B]Tekken 7[/B]-en dolgozik next gen konzolokra, [B]Unreal Engine 4[/B] motorral. A videó szerint [B]Katsuhiro Harada[/B] azt nyilatkozta, az [B]Unreal Engine 4[/B]-nel igazán minőségi vizuális élményt kapunk majd, sőt még annál is többet. Azt is mondta, hogy a könnyű kezelhetőség miatt a [B]Tekken 7[/B]-et bármilyen általuk kívánt platformra meg tudják csinálni.Sajnos Harada hazarepült a bejelentés előtt és a videót is levették idő közben. Így, amíg a [B]Bandai Namco[/B] nem jelenti be hivatalosan a T7-et, addig ne vegyük készpénznek.[B]*FRISSÍTVE*[/B]Úgy néz ki Harada nagy mókamester, ugyanis mégse repült haza, mint azt mondta. A játék hivatalos bejelentése mellett egy előzetes is villant a rendezvényen, ami már fel is került a netre. Ami elsőre szembeötlő, hogy mindenki angolul beszél a videón, a másik dolog pedig, ami a végén látható, miszerint leghamarabb július 25-én a [B]San Diego Comic-Con[/B]on lesz bővebb infó. Harada megnyugtatta a rajongókat Twitter oldalán, van japán szinkronos előzetes is, ami nem sokára felkerül.Angol nyelvű előzetes:[YOUTUBE]R3LuFSZqp4E[/YOUTUBE]Japán nyelvű előzetes:[YOUTUBE]l8VbR8vkS0A[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Remelem jon egy ingame video is hamar.

  2. Beszerzős!Ps4-en online találkozunk! 😀

  3. A francokat final battle 🙂

  4. A páratlan részek mindig jobban bejöttek…

  5. The Final Battle?Érdekes lesz, várom!

  6. Megjelenés napja lesz, az új születésnapom!

  7. Szerintem itt a fejlődés grafikailag nagyobb lesz mint a T5 utáni részeknél.

  8. Várós 🙂

  9. Na ez már bunyós játék lesz!!!

  10. Na csak nem repult haza, es bejelentette EVO-n par perce. Volt kis trailerecske is.

  11. eddig milyen motorral ment?

  12. Vegyék ki azt az undorító dekázó módot és újra ringbesszálok!

    • Milyen dekázó módot?

    • Erre csak ezt tudom mondani:https://www.youtube.com/watch?v=0R8QnV_8oNs&feature=player_detailpage#t=26Nagyon nagy tévhit, hogy a régi részekbe nem volt dekázás. Sőt, ott még durvább is volt, mert 1-2 karakterrel alig kellett valamit csinálni és már is brutálisakat sebeztek mire földet értél. 🙂

      • És akkor ott van a többi rész is.Tekken 2:https://www.youtube.com/watch?v=bJJZkp3_L-ITekken 3:https://www.youtube.com/watch?v=TG2FIWOvIrsAnno az online mód hiánya volt az a tényező, ami miatt nem tudtunk ezekről. 😀 Akkoriban én is csak pötyögtem rajta, egészen Tekken 5-ig.

        • “Tekken 4-ben nem igen lehetett kombózgatni. Talán az egyetlen ilyen része. Ám tetszett!Nálam szerintem a TTT2 volt az uccsó, már valahogy nem mozgat a T7. Online vs-re tökéletesen alkalmas a TTT2 is, most egy “”kicsit szebb graf “”meg néhány új mosómedve karakter miatt nem dobom el az agyam.”

      • Brutális sebzésekre balansz a megoldás.

        • Ez a juggle dolog egy bugnak/gliccsnek indult nagyon régen amit a szemfülesek fedeztek fel, de végül meglátták benne a potenciált és erre épít szinte minden bunyós játék már.De gondolom nem kell mondanom, hogy egy profi bunyós játékos elsősorban nem ezekre a kombókra épít, mert szinte az összes levegőbe felütő mozgás nagyon unsafe és büntethető keményen. 😀 Inkább a mindgame kerül előtérbe, ijesztések, mixupok, csipegetik a másik életét stb. Persze aztán ha látja a lehetőséget akkor eltolja a startert és a juggle kombót.

      • “Vágom, hogy már az első részekben is lehetett ilyeneket csinálni. Sőt, egyik régi ismerősöm a MK2-ben is szarrá alázta az ellent a levegőben. De az a legundorítóbb számomra, amit leírtál korábban:””Ez a juggle dolog egy bugnak/gliccsnek indult nagyon régen amit a szemfülesek fedeztek fel, de végül meglátták benne a potenciált és erre épít szinte minden bunyós játék már.””Okés, hogy ha megtanulok rendesen játszani, akkor nem feltétlenül ilyeneket kell használni, meg le tudom védeni az ellen próbálkozásait (majd menne a bünti), de ha egyszer benyelek egy ilyet az nem kicsit bszná fel az agyam. SC4-ben játszottam egy haver ellen, aki nem hagyott felkelni a padlóról és így nyírt ki. Azt hittem a joyt átküldöm a kis koponyáján. :)”