Katsuhiro Harada, a [b]Tekken 7[/b] producere egy a múlt héten megrendezett eseményen felelt a rajongók kérdéseire az alkotás PSVR tartalmával kapcsolatban. Harada megemlítette, hogy sokak automatikusan azt gondolják, a játék VR verziója belső nézetet jelent.[i]”Képzeld el, hogy van egy küzdősportoló, aki odajön, és pont az arcod előtt püföli a levegőt. Ebből kiindulva elképzelheted, hogy nem lenne valami szórakoztató élmény. Plusz, képzeld el, hogy a levegőbe kerülsz és ott is tart az ellenfél, vagy valami hasonló – nem jó és nagyon kellemetlen.”[/i]Így a VR tartalom inkább kapcsolódik majd a „karakter elemekhez”. Úgy véli, ha egy verekedős játékot VR-ra terveztek volna már az első pillanattól kezdve, akkor a helyzet jobb lenne, de „fogni a [i]Tekken[/i]t és átültetni belső nézetes VR-ra nem a legjobb megoldás”.[i]”Inkább a karakter elemekre fókuszálunk, ahol személyre szabhatod a harcosokat és megtekintheted több szögből, vagy lelassíthatod a meccset egy számítógépes ellenfél ellen, majd elforgathatod a kamerát, olyan nézőpontokat hozva létre, amelyekben még sosem volt részed. Ezekkel lesz a Tekken igazán élvezhető VR-ban.”[/i]A játék június 2-án érkezik PlayStation 4-re, míg a PS4 Pro verzió állítólag „érzékelhetően jobb lesz” a grafika terén.
Tekken 7 – a belső nézetes VR nem lenne jó
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
mitsuhiko
“Lehetne olyan, hogy a ring szélén ülök és úgy játszani.””a 3d s játékok hőskora, mennyi innováció, merész ötlet, amiből már elég keveset tartottak meg””miért, ha egy ps4et 3D TVre kötök az nem 3D? (valahol már kérdeztem ezt de nem kaptam választ)”
Itachi
3D mármint nem úgy 3D mint a 3DS mozik, hanem hogy nem oldalról scrollozó.
Itachi
Jól véli. Anno Bushido Blade ben volt egy POV mód, gondolom kísérleti jelleggel)ó. (ó a 3d s játékok hőskora, mennyi innováció, merész ötlet, amiből már elég keveset tartottak meg) Na ott sem volt valami élvezetes a dolog, Harada jól gondolja.