Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Tekken 7 – a belső nézetes VR nem lenne jó

Katsuhiro Harada, a [b]Tekken 7[/b] producere egy a múlt héten megrendezett eseményen felelt a rajongók kérdéseire az alkotás PSVR tartalmával kapcsolatban. Harada megemlítette, hogy sokak automatikusan azt gondolják, a játék VR verziója belső nézetet jelent.[i]”Képzeld el, hogy van egy küzdősportoló, aki odajön, és pont az arcod előtt püföli a levegőt. Ebből kiindulva elképzelheted, hogy nem lenne valami szórakoztató élmény. Plusz, képzeld el, hogy a levegőbe kerülsz és ott is tart az ellenfél, vagy valami hasonló – nem jó és nagyon kellemetlen.”[/i]Így a VR tartalom inkább kapcsolódik majd a „karakter elemekhez”. Úgy véli, ha egy verekedős játékot VR-ra terveztek volna már az első pillanattól kezdve, akkor a helyzet jobb lenne, de „fogni a [i]Tekken[/i]t és átültetni belső nézetes VR-ra nem a legjobb megoldás”.[i]”Inkább a karakter elemekre fókuszálunk, ahol személyre szabhatod a harcosokat és megtekintheted több szögből, vagy lelassíthatod a meccset egy számítógépes ellenfél ellen, majd elforgathatod a kamerát, olyan nézőpontokat hozva létre, amelyekben még sosem volt részed. Ezekkel lesz a Tekken igazán élvezhető VR-ban.”[/i]A játék június 2-án érkezik PlayStation 4-re, míg a PS4 Pro verzió állítólag „érzékelhetően jobb lesz” a grafika terén.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “Lehetne olyan, hogy a ring szélén ülök és úgy játszani.””a 3d s játékok hőskora, mennyi innováció, merész ötlet, amiből már elég keveset tartottak meg””miért, ha egy ps4et 3D TVre kötök az nem 3D? (valahol már kérdeztem ezt de nem kaptam választ)”

  2. Jól véli. Anno Bushido Blade ben volt egy POV mód, gondolom kísérleti jelleggel)ó. (ó a 3d s játékok hőskora, mennyi innováció, merész ötlet, amiből már elég keveset tartottak meg) Na ott sem volt valami élvezetes a dolog, Harada jól gondolja.