Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

TEKKEN 6 (PLAYSTATION 3)

A Tekken sorozat széles körben népszerűvé válásának két fő oka közül az egyik az, hogy játékosbarát irányításának köszönhetően a gombnyomogató amatőrök számára is képes azonnali sikerélményt nyújtani, de a láncdobásokat mesterfokon elsajátítani kívánó profik is megtalálják benne elvárásaikat. A másik pedig a változatos, hasonló játékok közt kiemelkedően karizmatikus szereplőgárda. Az újabb részekkel a játék hol kisebb, hol nagyobb mértékben, de folyamatosan fejlődött, új karakterek csatlakoztak a korábban sem szűkös választékhoz és nincs ez másképp a legutóbbi, hatodik Tekkennel sem.[GT]50810[/GT]Tudni kell, hogy a játék nem mai, valójában már két éve uralja a játéktermeket. Többször esett át balanszoláson, javítgatáson, a Playstation 3-as verzió pedig ennek a folyamatnak a végeredménye.A két év azonban nem csak a rendszeres fejlesztgetés által kikristályosodott játékmenetben tükröződik vissza: a grafika sem mai színvonal. Első pillantásra ronda, másodikra még rondább, aztán ahogy az ember szeme kezd hozzászokni, úgy lesz napról napra szebb. A PSN-en elérhető Tekken 5 DR-re, mint összehasonlítási alapra tekintve elmondható, hogy a karakterek fejlődtek, részletesebbek, de a színek nem olyan természetesek, a fehér például rendellenesen ragyog egyes pályákon. S bár technikailag az először rész helyszínei technikailag elmaradnak az újaktól, összességében mégis hangulatosabbak tűnnek. Ott és akkor farkasfalka gyűrűzött a két harcos körül, nehézfiúk drukkoltak nekik a gettóban, itt és most viszont elszabadult malackák, jódlizenére bégető birkanyáj vagy paradicsomfesztiválozók csapata adja a hátteret. Egyes pályák rendelkeznek fallal (nem mind), sőt áttörhető fallal és padlóval, de ezt nem sikerült fele olyan látványosan sem megoldani, ahogy azt a Dead or Alive 2 tette még 2000-ben. Az összkép annyiban más még, hogy értelmetlenül lejjebb lett húzva az életcsík, a kamera pedig sokkal közelebb van a karakterekhez, akik így alig férnek el a képernyőn. Meg lehet szokni, közelről sem olyan vészes, mint amilyennek hangzik, de az 5-höz képest kicsit olyan, mintha King Kong és Godzilla harcát látnánk.Hangok szempontjából nagyobb visszalépés tapasztalható. A játék menüjében lehetőség van a kedvenc karakter és pálya beállítására, így van alkalma az embernek végighallgatni az összes zenét, feltéve, hogy van hozzá türelme. A kampány mód pályáin a legrosszabb a helyzet, helyenként már a ’80-as évek trash sci-fi dömpingjét idézi a hangzavar, amit szerencsére elnyomnak a tömegverekedések effektjei. Nem fontos szempont a játék élvezeti faktorát illetően, de csinált már ennél jobbat a Namco, többször is.[14267]A játékrendszer két új, gyakori vitatémául szolgáló újítást kapott.Ezek egyike a [b]Rage[/b], amely a fogyó életcsík végénél kapcsol be és megnöveli a játékos által okozott sebzést, esélyt adva ezzel arra, hogy úgymond visszatérjen, akár győztesként kerüljön ki az elveszettnek tűnő menetekből.Sokan rossz újításnak tartják, érthetetlenül állva az előtt, hogy a játék a gyengébb helyzetben lévőt segíti, s ahelyett, hogy általánosságban izgalmasabbá tenné a küzdelmeket, jobbára csak lerövidíti azok végét.A másik sokat vitatott újdonság a [b]Bound[/b], melyet karakterspecifikus támadások hoznak elő. Eredményeképp az ellenfél finoman visszapattan a padlóról. Miért is? Azért, hogy hosszabban lehessen zsonglőrködni vele.Nem ritka, hogy a tekkenes zsonglőrmutatványok (juggle) még a gyakorlott játékosok számára is teljes mértékben ismeretlenek. Lényegében arról van szó, hogy bizonyos támadások – mint például egyes felütések – képesek a másik játékost elszakítani a földtől, felrepíteni a levegőbe. Gyakran megesik, mindenkivel előfordul az is, hogy megcsinálja, majd bevisz még egy-két ütést, mielőtt ellenfele földet érne. A profik viszont ezt a védtelen állapotot szokták keresni és kihasználni arra, hogy a lehető legnagyobb sebzést vigyék be a lehető legkisebb rizikóval, jóval megnövelve ezzel a saját esélyüket a győzelemre. Egy igazi zsonglőrnek elég egyetlen ilyen lehetőség arra, hogy – a nem teljes életcsíkkal rendelkező – ég és föld között lévő ellenfelét egyetlen juggle-lánccal eljuttassa a KO mezejére. A bound pedig éppen azt teszi lehetővé, hogy az egyébként elkerülhetetlen földet érés visszafordíthatóvá váljon, vagyis a leérkezőt visszapattintva a levegőbe tovább lehessen folytatni a „szárnyra kapott homokzsák” püfölését.Nem véletlen hát, hogy a juggle már generációk óta tartó, örök vitatéma. Az ellene vallók szerint nem fair, hiszen sokszor elég annyi, hogy az áldozat egy vagy két alkalommal nem véd ki egy launchert (levegőbe küldő támadást), s gyakorlatilag már teheti is le a kontrollert, fonhatja be a haját, innen kezdve a játék számára véget ért. A zsonglőr már nem ellene játszik, hanem az ezerszer gyakorolt ritmusjátékát ismétli. Nem az a baj vele, hogy természetellenes, hiszen egy beszélő medve és egy kiborg harcos is az, hanem az, hogy az egyik fél ezáltal kiszorul a játékból, tehetetlenné válik.A juggle mellett állók szerint pedig ez egy olyan lehetőség a játékban, melynek kihasználását vétek lenne elszalasztani, az ellenzék pedig egyszerűen csak lusta és/vagy ügyetlen ahhoz, hogy megtanulja maga is használni ezeket a praktikákat.[14265]Mindkét oldalnak igaza van, annyi azonban kijelenthető, hogy a zsonglőrködéstől írtózó, hétköznapi tekkenesek inkább a reflexeiket használják, védekeznek, visszatámadnak, látványos technikákkal szívatják és égetik egymást, na meg magukat, oda-vissza. Hol egyik, hol a másik győz, a kiélezett menetek végén üvöltöznek örömükben, de a tudás mellett szerepet kap a szerencse, a szituáció is. Ezzel szemben a profi játékosok számára a legfontosabb cél a győzelem. Ők azok, akik versenyeket szoktak nyerni, s egyben azok, akik többnyire védekeznek, keresik a rést a pajzson, s ha megtalálták, onnan kezdve már minden csak rajtuk áll. Azon, hogy be tudják-e gépelni ritmusra a juggle kombót, a [i]le-előre-meg-dög-lesz-meg-dög-lesz[/i] sorozatot. Gyakorolnak, megdolgoznak a sikerért, náluk a technika, a szabályok ismerete, a hatékonyság dominál. Más módszerrel játszanak, más élményt is kapnak, mert a két harcmodor (vagy legyen inkább játékstílus) közt nagyon kontrasztos a különbség. Ettől függetlenül mindkét oldalnak megvan a maga varázsa, ha a zsonglőröknek nem lenne komoly létszámú bázisa (ők a leginkább hárdkór tekkenjátékosok), akkor feltehetően nem könnyítené dolgukat a Namco, hanem nehezítené.Ha van juggler a fedélzeten az olvasók közül talán majd kijavít, de az az érzésem, hogy a part ezen oldalán tapasztalható eufória odaát kopottabb, ellenben ők joggal mondhatják másokra, hogy: „Na igen, boldogok a tudatlanok!”Feltehetően azon sem csodálkoznak, ha két-három alkalom után már nemkívánatos vendégnek számítanak egy Tekkennel összekötött házibulin, hisz’ ezt a játékot azonos szintű ellenfelekkel a legélvezetesebb játszani. Kezdőknek a kezdőkkel, haladóknak a haladókkal, a profiknak pedig a profikkal.Részben emiatt sem nyújthat felhőtlen szórakozást az online játékmód. De a gond nem csak az, hogy – a barátlistáról való válogatástól eltekintve – sosem tudhatja az ember, hogy vele azonos hozzáállású játékossal hozta-e össze a sors, sajnos maga a szoftver sincs optimalizálva. Gyakori, hogy durva lassulások tapasztalhatók, emellett a kapcsolat megszakadása vagy szándékos megszakítása esetén éppen a fair játékos kap büntetést, neki esik vissza az értékelése. Ha lehet hinni a híreknek, ez a hiba update formájában hamarosan orvosolásra kerül, de jelenleg ez van a csomagban, ezt kell szeretni.[i](Megjegyzés: A cikk írásának apropójából és miután bűvészkelléké válva végig lettem pattogtatva az egyik pályán, vettem a fáradtságot és begyakoroltam Asuka egyik 8 ütéses juggle-jét, csak azért, hogy megbizonyosodjam róla: tényleg hatékony a dolog – de tényleg akkor fogom befejezni a Tekkent, amikor a haverok már csak így akarnak játszani ellenem.)[/i][14266]Ünnepelendő változás, hogy az animációkat tovább fejlesztették. Sokkal természetesebben mozog mindenki, mint korábban bármikor. Minden szereplő kapott néhány új mozgást, a régebbiek előhozását pedig helyenként finoman megbolondították. Leginkább a különféle kungfu stílusokat alkalmazó Lei Wulongnál ütközött ki a dolog: sokkal jobban kombinálhatóvá váltak az egyes állatok mozgására épülő harci technikák, a részeges stílus pedig mintha újjászületett volna.A szereplők száma hattal bővült a hatodik részben (+1 Azazel, a főellenfél). A játék újdonsült főszereplőjének tekinthető és megtépázott kakasra emlékeztető hajkoronájú (adjon rá valaki egy sapkát) Lars kicsit olyan, mintha Songoku és Darth Vader keveréke lenne, a tőle elszakadni nem bíró Alisa pedig egy a perverz japán képzelgésekhez igazított, hamvas bőrű android lány, aki szerepelt már pornómanga címlapján is. Őket követi a hájpacni Bob, akin ránézésre hetven kiló súlyfelesleg van, mégis helyből nyomja a hátra szaltót, Leo, aki piros kendőjével, kiálló hajtincsével és kisfiús alkatával simán nyerné a tini tangókirálynő díjat a Kék osztriga tehetségkutatóján, Zafina, a kígyómozgású kultista némber, valahonnan a piramisok környékéről és Miguel a nagyra nőtt, macho latino guerrero.Mint minden, ugyanúgy ez is ízlés kérdése, de a két utóbbitól és a poén karakternek tekinthető Bobtól eltekintve az újak szó szerint új hullámosak, látszik rajtuk, hogy a Namco egy újabb vásárlóréteget próbál megszólítani velük. Mindez mondjuk nem ütné ki az ember szemét ennyire, ha egyszerűen megnyitható, hétköznapi szereplőkről lenne szó, de nem így van, a játék sztorijáért felelős Scenario Campaign mód Lars és Alisa köré épül ahelyett, hogy a régi nagy kedvencekre fókuszálna, azokra, akiket a játékosok már sok-sok éve ismernek és szeretnek.(Ha kíváncsi vagy a karakterekre részletesebben is, látogass el [A http://playstationcommunity.hu/blog/12904] Dragonken blogjába[/A].)Azazel, a főgenya egy bekezdést kétség kívül megérdemel, utána meg megérdemelne egy karcolást a lemez azon felén, ahol adat formájában tárolva van. Fogadni mernék, hogy ha a világ verekedős játékaiból összegyűjtenék a főnököket egy Boss Fighter Turbo nevű játékhoz, azzal simán be lehetne kerülni a legkisebb példányszámában eladott produktumok közé, s ezen a csak azazelb@%+ottnak hívott Azazel szerepeltetése sem tudna segíteni. Igazi, doástengu kategória, ugyanarról a csoportterápiáról szökhetett meg, ahol régen a mortálos Motarót is kezelték. Légből kapott keveréke True Ogrénak és egy kristálysárkánynak, akinek a fejébe húzták egy fáraó fejdíszét. Csal is, de buta is, azt a 4-5 mozdulatát hamar ki lehet tanulni, aztán már el is lehet felejteni, mert még mindig a Tekken 6 az a játék, amely a legimponzánsabb és legváltozatosabb karaterfelhozatallal büszkélkedhet. Bárki megtalálja köztük a személyiségéhez leginkább passzolót, ami valószínűleg nem az egyiptomi szörny.[14268]A Namco már korábban is elkövette Tekken Force néven azt a ballépést, hogy a játék szereplőit beerőltette a beat’em up játékstílus keretei közé. Az eredmény egy olyan minigame volt, ami bár nem volt teljes mértékben játszhatatlan, a saját lábán sosem állt volna meg. Megnyitható, ajándék játékmódként viszont örülhetett neki mindenki, kitolták vele a szavatosságot. A Tekken 6-ban azonban fordult a kocka. A játék főmenüjének legfelső pontjaként debütáló Scenario Campaign Mode-ra keresztelt Force (második helyen van az Online és csak harmadik a hagyományos játékmódokat, mint Ghost Battle-t, Time Attackot, Survivalt tömörítő Offline) nem vesz el a játék értékéből, melyet elsősorban a Versus párbajok nyújtanak, inkább csak blamázs, hogy hatalmas hangsúlyt fektettek rá a fejlesztők, mégsem sikerült maradandót alkotniuk.A történet, amivel kapcsolatban az „erőltetett nonszensz” dicséretnek hangzik, úgy ismerhető meg, ha a játékos a mellé betársult, gép által irányított Alisával végigszenved 40 pályányi tucatellenfelet és pályavégi főnököt.Ebben a játékmódban gyűjthető a ruha- és fegyvervásárlásra költhető legtöbb pénz, illetve az életerőt, támadást, rage-et, egyebeket (csak ebben a módban) befolyásoló kiegészítőket olykor a levert ellenfelek is elpotyogtatják. A végeredmény az, hogy bukósisakos, rózsaszín inges, zöld rövidnadrágos, hegymászó bakancsos bohóc válik a karakterekből, de legalább könnyebben, gyorsabban véget ér vesszőfutásuk.A fegyverek behozása kellemes adalék a párbajokhoz: sebzést alig okoznak, de sikeres használatuk legalább annyit ér és legalább olyan látványos, mint a legjobb tauntoké (heccelő mozdulatoké).A sztori egyébként a szokásos japán klisémaszlag a jóképű amnéziás fiúról és a tündibündi kiscsajról, aki az első találkozás után azonnal jóbarátként viselkedik és akár a térképről is lemenne vele, miközben a világ a pusztulás tornácáról tekintget a mélybe. Itt-ott felbukkan egy-egy titkolózó cselszövő is, akikről sosem derül ki, hogy a végkifejlethez miért is kellett szerepelniük.A pályavégi ellenfelek az alapjáték karakterei, kik legyőzésük után használhatóvá válnak a térkép közepén terpeszkedő arénában. Kiválasztva őket egy négy (!) ellenfeles, arcade mode utánzatot kell végigjátszani, aminek teljesítésével végre megnyílnak a karakterspecifikus befejezések.Nem tévedés, komolyan négy ellenfélről, négy pályáról van szó, ami így szőröstül-bőröstül elférne a Madách forgószínpadán. Ezeknek a befejező videóknak a valódi arcade módban lett volna a helye, annak végigjátszását jutalmazandó. Minőségüket tekintve olyanok, mint régen, néha rosszabbak: részben humorosak (Paul, Ganryu, Heihachi), részben egyszerűek (Julia, Feng), de nagyon rövidkék. [i](Nem kell feltétlenül foglalkozni velük, néhány óránként a játék automatikusan megnyit egy újabbat azok számára is, akik nem kívánnak a Scenario-val foglalkozni.)[/i][14264]A Tekken 6 sem grafikailag, sem zeneileg, de cselekményben sem nevezhető kellemes élménynek, az átvezetők javát pedig altató pirula helyett lehetne árulni. Nem elég, hogy az egyes szereplők mind saját nyelvükön (angol, japán, kínai) beszélve is gond nélkül értik egymást – mint Han Solo és Csubakka –, de olyan agyhalált előidéző jeleneteket is végig lehet nézni, mint amikor az első kódkártyás ajtót még meghackelik, a mögötte lévő másodikba meg csak simán beütik fejből a kódot, ráébresztve a játékost arra, hogy a Start gomb nem csak arra használható, hogy a kezdőképernyőről belépjen vele a menübe, hanem a nem kívánatos részek átugrására is tökéletes.[14263]A NAP VÉGÉNA [b]Tekken 6[/b] egy remek árkád alapra épülő játék, amit a köré rakott hulladék sem tud maga alá temetni. Hiába található a szemétdombon buta és erőltetett sztori mód, defektes online, idejétmúlt, két éves grafika, melegfelvonulásról lopott ruhatár, jódlizó birkanyáj, felejthető zene, a régebbi részeknél fantáziátlanabb pályák, értelmetlenül közelire állított kamera, kiherélt practice mód, felső tűréshatárt karcoló töltési idők, hányinger töltő- és karakterválasztó képernyők, az azonnali rematch helyenkénti hiánya, a régi rajongók ízlésvilágába nem feltétlenül passzoló új karakterek, ez még mindig a nagybetűs TEKKEN, ami jobb, mint valaha. Felsorolt hibák ide vagy oda, a nap végén akkor is ezzel fognak játszani a rajongók, ha az évtizedes követelés ellenére a Tag módot most sem hozták vissza benne, mert amit tudni kell, azt tökéletesen tudja.Egy dolgot viszont kötelező észben tartani vele kapcsolatban: a Tekken 6 egyedül játszva hamarabb kimerül, mint egy húsz éves laposelem. Ez a játék csak akkor muzsikál jól, ha legalább két kontroller és két játékos van a házban, akkor viszont világklasszis virtuóz, mondhatni a végtelenségig – amit minimum a következő Tekkenig számítunk.[B]Külön köszönet [A http://playstationcommunity.hu/u/dragonken]Dragonken[/A]nek a meglátásokért és segítségért![/B](A játékot kiemelt támogatónktól, a [A http://www.platinumshop.hu]Platinum Shop[/A]tól kaptuk tesztelésre. Köszönjük! Üzleteikben megvásárolható a hagyományos kiadás, a pulóveres Limited Edition, sőt, ha azt szeretnéd, egy pazar arcade kontrolleres verziót is rendelnek neked!)[14262]

8/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

187 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Nekem nem tetszik,bízom benne a Tekken Tag Tornament2 jobb lessz!

  2. IMÁDOM…

  3. óóó de jo lenne ha már jácchatnék vele :/

  4. Tekken 3 volt a legjobb az összes rész közülLegalábbis nekem

  5. jól van mostmár meg fogom szerezni, mert az 5 is a birtokomban van és nagyon szerettem.

  6. Nem értem miért azt írták ki a neve mellé hogy ps3 mert nekem meg van psp-re eredetibe és nekem nagyon tetszi a játék jó grafikával jo kis combokkal!!(elárulom psp-re jobb mindt ps3-ra sokkal szebb agrafoja psp-n)

  7. Nekem most nagy kedvencem a T6.Lehet hogy nálam még jobb az 5-nél is.Zeneileg ez a rész áll legközelebb hozzám,a grafika is tetszetős,az SC mód is jó.Vannak hibái de szerintem majdnem tökéletes.

  8. Nagyon korrekt teszt.Első blikkre én is így pontoztam magamban:)

  9. Jaa..Már megijedtem:) Nem vágom én azért annyira…Sztem bárki aki neten külföldi tekken fórumokra jár vágja ennyire vagy jobban.

  10. Ami egyensúlytalanság volt T6 ban azt itt BR ben rendbehozták.

  11. Jó én noob vagyok meg boksz fan de ha ez a legjobb tekken akkor nemtudom milesz :D… elég huzamosan kipróbáltam, nemnagyon jött be okés király meg minden de egyszerűen nemérzem azt a letehetetlenséget azt a profizmust amit anno a 3. résznél, ennél még az 5. is sokkal de sokkal élvezhetőbb volt.

  12. Jobban tetszett volna,ha a játékmódok az ötödik részhez hasonlóan lettek volna megoldva. Itt olyan összekutyultnak tűnik az egész. Az előző rész story módja nagyon tetszett a párbeszédek miatt, ebben viszont semmi ilyen nincs. Az Arena négy menetes küzdelme pedig túl kevés. A megnyerés videók sem a helyükön vannak szerintem. Az online-al pedig ugyanaz a gondom,mint sony100-nak. Kár érte. Viszont ha csak a bunyós részekre koncentrálok,akkor a hatodik rész is igazi Tekken. A Vs. mód pedig megunhatatlan.

  13. A karaktereket nagyon jól fejlesztették a mozgás sokat javult sok új combo ezért tetszik, a story mód elképesztően sz..r nagyon örülök az online-nak de nem tudok normálisan játszani mer mindig akad, egy gomb lenyomás után sokszor a reakció idő 2 másodperc is van. Remélem megjavítják majd.

  14. Nem kellett volna lekiscsajozzalak, sorry.De már vagy egy éve nem szólt be senki.

  15. Nem tudom.Az újdonság megvan benne, mert hoztak jó pár új arcot.Tény szükség is volt rájuk.De sztem nagyon jók lettek és mind mind ötletes és egyéniség(jó Lars haja az nekem sérti az ízlésem, de a harcstílusa hihetetlenül dinamikus,tetszik) Harcrendszer is teljesen ok, külön örülök – noha nem vagyok Lei használó de kung fu s – hogy Leinek átdolgozták végre a mozgáskultúráját mert már nagyon gáz volt.Szóval karakterek meg VS terén hozza amit vártam a játék, de játékmódok és a körítés arra bátran mondhatom, hogy a valaha legrosszabb a sok Tekken közül.

  16. Jóvan’ ez, de nem érzem azt, amit a Street Fighter 2 – nél és Tekken 2-3 – nál. Valami újdonság varázsa, vagy állcsont koppanása a kemény padlón jó volna.

  17. Uhh, a 2D s háttérnél én is majdnem kitértem a hitemből…Kicsit úgy érzem olyan bénaság ez a játék kivitelezés és szerkesztés szempontjából mint volt anno a Soul Calibur 3….Max annyi, hogy itt nem látta a VS kárát a Scenáriónak.Ott még a VS nél sem volt béta-teszt, szal nem panaszkodom, de olyan kicsit összecsapott, régi jó újracsomagolása csak a csomagolást elszarták.

  18. “Ami a külsőt illeti…Uraim, balgaság lenne ráfogni a csúnya, gonosz M$-re, hogy a dupla rétegű dvd miatt lett mindkét gépen randa a játék. Meg lehet nézni, mi mindent lehetne lehetne rápakolni egy ilyen lemezre. Helyette inkább mondjuk ki: a Namco sz@rt arra a hagyományra, hogy az Tekken-t mindig az aktuálisan legszebbre csinálják meg. Gyakorlatilag ez történt: portolták a tavaly foltozott, kibővített, Blood Rebellion alcímű játéktermi verziót, majd hozzácsapták ezt a Scenario mód nevű borzalmat (amit végül a fő játékmódnak (!) neveztek ki), ami ráadásul még randább mint a “”rendes”” módozatok. Még arra sem vették a fáradtságot, hogy a ma még bénábbnak ható “”elfolyós padlójú”” pályákat jobban megcsinálják, az áttörhető falak/padlók jelenetei közel sem annyira látványosak, mint az elvárható lenne, plusz néhol szintén maradtak az iszonyat béna 2D-s hátterek is. Ezek nem hardverfüggő dolgok. Kábé ennyit a grafikai oldalról.A játék egyéb részeit majd legközelebb savazom. :)De a lényeg az lenne, amit antaru is leírt: a játék magja, a VS mód gyakorlatilag változatlanul élvezetes.”

  19. Ja és ebben a érszben ugyan van bound ami elég lámaság, de a juggle ok bevihetősége nehezítve lett a 4,5 és DR hez képest.Az előbbiekben az ember sima 1,1,1,1,1 el el tudta a másik félt küldeni falig ahol szétszedte wall stun al.Ezt itt nem lehet olyan könnyen.Plusz nerf elve lett a sebzés is jobban mint az elöző részekben azaz minél több találatot viszel be juggle közben az proporcionálisan kevesebbet sebez mint az előző részekben.

  20. Hmm.. Egyébként tényleg ki kellett volna hangsúlyozni, hogy a Versus része a lényeg és az király.A Scenario és a többi baromság a játékban szar, de ha nem lennének ott, még akkor is lenne a játékban annyi tartalom, mint a Street 4-ben.

  21. Utolsó bekezdés ellenére 8 pont, meg legjobb Tekken? Ugyanmár…

    • Melyik a legjobb Tekken és miben jobb, mint ez?Jó lenne tudni.

      • A TTT a legjobb szerintem… a mai napig azzal nyomjuk a haverokkal…

      • Ja, hogy te vagy a tesztelő és ezt se tudod? Ciki…

        • Azért ne menjünk már le ilyen szánalmasba…

        • Gratula. 😀

          • Thx ^^

          • Ez így nem több a levegőbe beszélésnél.Ha nyomod a kritikát, akkor támaszd is alá valami érvvel.Nem azt várom, hogy írj két oldalt arról, hogy miért is jobb a Tekken 4 vagy a Tekken Tag, de minimális infó lehetett volna a válaszodban, ami alapján már azt gondolhatnám, hogy érdemes veled foglalkozni, netán elfogadni a véleményed és nem csak egy épp menstruáló kiscsaj vagy. ^^

          • Nem vok. Tekken 3. Ez sose volt kérdés. Ha ott voltál és toltad amennyit én meg még sokan akkor tudod miért. Utána csak az 5 tudta megközelíteni, de az se úgy. Ezekhez képest a 6 az semmi. Semmi előremutatás, sőt visszaesés vehető észre. Nem minden a multiplay, még ha egy idő után már csak az marad, akkor sem. Persze új, meg sokat várta mindenki, én is, de már az új karaktereknél tudtam, hogy foscsi valami. Most egyedül a hype adja el, meg a kényszer a rajongókon. Tömören ennyi.

          • neked a T3 volt az első Tekkened, ugye?

          • “Újabb gügyögő idióta.””foscsi”” Sztem az új karakterek nagyon ötletesek és jók.Egyetlen hibája van a T6 nak az pedig, hogy túl sok erőt fektettek a SC módba és a többi módot negligálták.Az Arena tényleg szégyen.Tekken történelemben ilyen gyorsan nem lehetett behozni ending eket.Ja és nem is beszélve arról, hogy volt, hogy elég volt csak játszani, és alapból nyíltak meg, végigvitel nélkül.Nekem hiányzott a klasszikus story mód.A T/6 jó, főleg annak aki ért is hozzá és nem a játékmódokon él, hanem tényleg a harcon.Végre ki van egyensúlyozva a játék, nincsenek olyan nagy tier béli különbségek mint anno T4 ben vagy éppenséggel TTT ben.”

          • Idióta aki a világra hozott.

          • Igen egyetértek…(ugyebár nem ártott volna megjelölni, hogy kinek a kije:P)

  22. Kipróbálom.

  23. Sajnos ez a játék egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet, pedig nagyon vártam. Imádtam mindig is a Tekkent, az első két részével rohadt sokat játszottam, nagyon élvezetesek voltak. A Tag úgyszintén, viszont a 4 nálam a mélypont volt, de az 5. résszel visszatért a régibe. Nekem ugyanúgy bejött mint a második vagy harmadik rész. Viszont ez a 6. nem igazán. Valahogy úgy érzem, hogy a játékot nagyon a Scenario módra koncentrál, ami hát nekem enyhén szólva nem jön be. Egyszer elég volt rajta végig menni, de már kínszenvedés volt. Azt sem találom valami jónak, hogy ugyanitt lehet behozni a karakterek kis filmjeit. Ha jól emlékszem 5 ellenfélt kell legyőzni? és már be is adja őket. Ruhákat én nem is nagyon használom, mert valami normális, jól kinéző cuccokat nem találtam eddig. Online mód biztos királyság lesz, és a arcade mód is, viszont én már nem találtam meg a Tekken hangulatot ebben a részben,ezáltal nem hinném, hogy sokat fogom tolni. Grafikára csak annyit tudok mondani, hogy nálam nem mérvadó, de itt nincs mit szépíteni, kifejezetten gyenge, de csúnyának nem mondanám, bár… Ha a DoA 4-el vagy a Virtual Fighter 5-el kéne összehasonlítani, akkor csúnyán alul maradna. Meg igazából nálam a verekedős játékok királya a Tekken volt mindig is, de erre a részre egyáltalán nem mondható el. Én olyan 5-6 pontot adnék rá, sajnos. 🙁

  24. Egyet nagyon sajnálok az opját,nekem nagyon egyszerű a tekken 5 opjához képest . Kár hogy nem hasonlóra csinálták meg az opját a 6nak….

  25. online részre egy patch hogy ne lagoljon , akkor minden rendben lesz . Kár hogy a storyt egybe rakták a mászkálós részével nagy hiba volt sztm . De összességben jó kis game ,meg kéne venni a gyűjtőit belőle 🙂

    • Nekem pont fordítva van. Haverokkal tök jól megy barátlistáról. Csak néha tapasztalható kissebb lassulás 10-15 körönként. Idegenekkel viszont ramatyul laggol. Az estek 70 %-ban. 🙂

  26. Nyilván akadnak kivételek, de összességében véve az online jelenleg tényleg sz*r. Meg eleve engem az bosszant, hogy külföldi tagokkal full laggmentes meccseket tolok, míg a magyarokkal egy épkézláb derbit nem tudok lenyomni. A másik meg az új ranked, azt még elviselném, hogy előre kell kiválasztani a karaktert, meg hogy random adja az ellenfelet, de azért nem ártana, hogy előbb mutatná a kapcsolatot, és eldönthetnéd h van-e kedved végignézni egy jó kis képregényes buttonmashes fightot, vagy inkább újra próbálkozol és netán összerak egy olyan emberrel, akivel élvezhető is lesz a bunyó.

  27. pofára estem a játék láttán, óriási csalódás, minden ami jó volt eddig a Tekken szériában azt tökéletesen elrontották, szerintem hangulat sehol, üresjárat az egész és erőltetett minden egyes újdonsága, az animációk röhejesek.

  28. Dragongen :DEz volt az első teszt amit elolvastam az elejétől a végéig :)Sztem a pályazenék nagyon jók lettek meg a hangok is,ami engem zavar az maga az online rész,lassú alapból,szaggat,szal tiszta lagg az egész! 🙁

    • Bocsi, hogy ezt mondom, dude, de a hiba a te készülékedben (kábelében/routerében) van.Játszottam tegnap előtt egy sráccal, Delhiből nyomta, 3 vagy 4 csík volt a kapcsolatjelzőnél (sárga), és nem késett. Egy B! kombó sem maradt ki.

    • Azt a Dragongent ki kellene javítani, de nem tud belenyúlni senki, csak martin.

  29. Sztem ez a játékteszt nem csak arról kellene szóljon, hogy milyen plusz contentek vannak benne az előző részhez képest és ezeket mennyire szúrták el. Hiszen nincs olyan ember a földön, aki az SC mód miatt venné meg a T6-ot. A cikk meg arról szól, hogy minden egyben van nézve és pontozva.Azok kedvéért, akik még nem vették meg a gamet és most e cikk láttán elbizonytalanodnak, szeretném megjegyezni a következőket:Bár én is végigtoltam az SC módot a platinum miatt, de soha az életbe el nem indítom még egyszer. A játék a one-on-one megmérettetésről szól most is, mint mindig. Abban pedig kellő mértékben korszerű és innovatív. A régi playereknek is van mit tanulniuk az előző részhez képest, ez pedig nagyon nagy hiányosság szokott lenni a többi verekedős játékok újabb részeinél. Ez a mostani Tekken finomabb és cizelláltabb, a karakterek sokkal kiegyensúlyozottabbak (nincs imba karakter), mint bármelyik más eddigi részben. De ezek az egyenlő esélyek csak akkor kerülnek elérhető közelségbe, ha valaki eljut egy szintre, ahol egyáltalán előtérbe tudnak kerülni (!).A fenti cikkben egyrészről nagyfokú nemtetszés van a juggle-combokkal, másrészről a rage megjelenésével szemben. Holott a rage épphogy a juggle-combokban nem annyira járatos playerek esélyeit hivatottak növelni. Ha egy juggler és egy az alaptechnikákat használó (de játékot azért nem kezdő szinten ismerő) játékos harcol egymással, akkor ez utóbbi, a csupán reflexeit és a legerősebb technikákat használó emberke is majdhogynem annyit tud nyomni a latba, mint a naponta több órát gyakorló juggler (értsd ez alatt kizárólag a practice mode naponta több órai használatát – ismerek ilyet :)).Így én arra a következtetésre jutottam, hogy az egyik a másik miatt jött létre.És fontosnak tartom megjegyezni továbbá a juggle-kombókkal kapcsolatban, hogy a levegőben tehetetlenül sodródó játékos csak a töredékét sebződi a bevitt támadásoknak. Így gyakran egyetlen egy clean hites erős találattal be tudja hozni a hátrányát egy közepes kvalitású jugglerrel szemben, nem beszélve arról, hogy egy földön betalált „gyári” hármas kombó gyakran fél hp-t is leszakít.Értékelésem a VS-módot előtérbe helyezve:Sokat tölt? Az SC mód igen, de a VS és az Online szinte semmit. Ha összehasonlítom a T5DR-rel az online mód a lobby + karakter-választás + pályabetöltés + lobbyba visszalépés idejét, akkor gyakorlatilag ez a T6-ban a tizede.Látványosság: Sztem ez minden csak nem átlagos. A T5DR-nél a karakterek kicsit pixelesebbek, viszont a fények szebbek. Való igaz, élénkebbek, néha túlságosan is. A poén pályákon kívül viszont sokban kellemesen csalódtam. A napfogyatkozásos pályán lévő fények pl. briliánsak, így a látvány is az. A karakterek animációi sokkal jobbak, mint az előző részekben, és ezt én maximálisan a látványosság javára írom (mondhatnám úgy is, hogy az összes létező 1vs1 verekedős játék közül itt a legjobb és a legsokrétűbb a karakterek animációja).Játszhatóság: Valóban kiemelkedő.Szavatosság: Az SC módnak nulla, a VS módnak 100000 (kis túlzással). A T6 szavatossága a T7 megjelenésétől függ.Zene/hang: Az SC módnak nulla, a VS módnak jó.Hangulat: Az SC módnak nulla, a VS módnak kiemelkedő.Az online ranked valóban el lett szúrva kicsit, a kilépkedések miatt. Szerencsére ígérik, hogy javítják. Viszont az online player matchek nálam tökéletesen futnak az esetek 95%-ában. És itt számomra a visszatámadások kivitelezhetősége a mérvadó. Az pedig sokszor még a „sárga” kapcsolati jellel rendelkezők ellen is tökéletesen, időben kivitelezhető.

    • Szerintem meg az alapjáték újdonságait le lehet írni 3 sorban.De legyen ahogy akarod.A töltési időt viszont ne módosítsuk. Az 5 DR online töltését nem figyeltem, de az offline VS esetében a 6 többször hosszabb ideig tölt, mint az előző részben.

    • “Hát én már akkoris SF4-et veszek, vagy kivárom a T7-et… :DNekem a verekedős cuccok közül amúgyis ez a kettő sorozat volt a meghatározó, SF-et még Super Nintendós koromból ismerem, Tekkenből meg a 3-mas rész volt az első. Ezekhez kötődöm, nem is akarok mást kipróblni. Nehéz lenne más karakterekkel azonosulnom… :)De a két sorozat közül nekem mindig a Tekken jött be jobban stílus, “”körítés”” szempontjából, az hogy kissé (NAGYON!) japános beütésű, konkrét, létező, felismerhető harcstílusok vannak benne és cool karakterek!!!A Street Fighter meg olyan tényleg árkád, a valóságtól kissé (NAGYON!) elrugaszkodott, néhány jellegzetes karakterrel, meg hangulatos helyszínekkel. Csak az SF4 ki tudta hozni a legjobbat ezekből a jellemzőkből, a Tekken 6 meg nem.”

    • Köszi a magánvéleményt,szerintem én sem fogok a játékban csalódni ! 🙂

  30. Basszus! Pedig annyira vártam a játékot… erre tessék…Azért nem vettem Street Fighter 4-et, mert mindig is a Tekken volt az etalon verekedős cucc számomra és gondoltam megvárjuk ezt a hatosat és az nagyon király lesz.De ezek szerint a Street Fighter is jobb lett ennél…

    • “””De ezek szerint a Street Fighter is jobb lett ennél…””Lehet, de kinek? Neked vagy másnak? Hsz-ed alapján nem játszottál még vele, akkor hova temeted? Próbáld ki először.Ez vonatkozik mindenkire aki még nem játszott vele, de már szarozza.”

      • “Nem szarozta senki, biztos jó… olyan “”jóka””… meg “”nemrossz””…De a Tekken sosem ebbe a kategóriába tartozott…Pont most írtam, hogy legjobb verekedős sorozat számomra a Tekken, de ez a darab a leírások alapján nem olyan lett, amilyen lehetett volna.”

  31. Nem értem miért lett olyan a végeredmény összességében amilyen. :S A karakterek bitang jól néznek ki meccs közben, a pályák csúnyácskák hozzájuk képest, a CG videók azt hittem sokkal szebbek lesznek. Olyan néhol mintha félkész lenne. 🙁 De ettől eltekintve hozza a Tekken érzést. Az online meg no comment, konkrét lassított felvétel egyenletes szaggatással, ha a patch tényleg orvosolja annak örülni fogok, de így ez nagyon nem jó. :S

    • Nekem a töltés a legfurább, kicsit mintha későn pakolná ki a karaktereket a Vs. screenre, vagy nemtom.

      • Töltéssel nincs bajom, csak annyit várattak, hogy az ember várta a megváltást, erre kicsit sántácska lett szegény. 😀

  32. Hát ez a lista alján szerepel nálam. Maradok a dragonball-nál.

  33. Köszönjük a tesztet! :)Engem most eléggé visszatántorított ez a vásárlástól, szóval majd akkor veszem meg ha nem lesz más….

  34. És ami még ellene szól az, hogy a dupla rétegű DVD tartalmat volt pofájuk egy BR lemezre rátenni minden egyéb plusz tartalom nélkül. Ugye értitek miért írom ?A Juggle rendszer tulajdonképpen a kombók leszármazottja. Kombók pedig már voltak a Killer Instinctben is, de azok legalább nem voltak kivédhetetlenek.Legalább igyekeztek és breakelni lehetett a kombókat. Szerencsére ezt a rendszert igyekezett a legtöbb verekedős cucc megtartani.A Mortal 3 -mal eljöttek ott is a kombók, de azzal még korántsem lehetett megnyerni egy menetet, nagyjából 8-10 hites kombók voltak, amiket még szerettem is.Motaro-t bírtam, egy kentaur :-))Azazel olyan kb. mint a 3-ban a True Ogre. Fantáziátlan.

    • T Ogre az jó volt még. Azazel az nem hogy ratyi, de kb támadás közben védekezik, és max akkor vered meg ha a gép úgy gondolja. Devil Jinnel szarrá lehet szopatni:http://www.youtube.com/watch?v=kZzdviszqZw

    • Pontosan értem miről beszélsz. Nem az a gond hogy multi lett, hanem az hogy a kétszer jobb gépre, 4x nagyobb tárolókapacitású lemezre ugyanazt pakolják rá mindenféle igazítás vagy változtatás nélkül. Persze ha fordítva lenne, biztos másképp lett volna.

  35. Sokkal inkább SF4!!!! Bár vs. – ban biztos ezzel is el lehet szórakozni. Tesztet még nem olvastam , majd kutyasétáltatás után bepótolom.:)

  36. Egyébként meg mászkálós mód = *epic win* !!

  37. Szerintem hardcore bunyósoknak az SFIV sokkal komolyabb, mint a T6.

    • Ezzel egyetértek.

    • Nem igazán értek egyet. Tekkenben sokkal több mindenre kell oda figyelni, mint pl egy SFIV-ben.Komoly játékosok nagyon kemény, egyben nem látványos észjátékkal szoktak nyerni. SF-ben is megvan ugyanez, csak sokkal kevesebb dologgal lehet gazdálkodni, több a kiszámítható dolog.

      • Éppen ezért mondom, hogy sokkal inkább hardcore. A Tekken zongorista játék, amatőr és profi szinten is egyaránt, csak máshogy. Az SFIV a heavy metal.

  38. Jó teszt lett grat.Bár nem értem, ha ennyire savaztad hogyan lett 8 pontos 🙂

    • Úgy lett 8 pontos, hogy a játék egy jó játék, amit az iskolában 4-es érdejeggyel osztályoznak, a tízes skálán ez 7 vagy 8.A gyenge grafika, az elrontott online és a sok-sok töltési idő az, ami ront rajta.Amit savaztam az pedig a körítés. De legyen az akármilyen, attól még ugyanolyan jó lesz arra használni, amire való.Ha olyan szempontból pontoztam volna, hogy ez egy PS3 szoftver és mennyit ér az árához képest, akkor 5-öt adtam volna rá.De az árak gyorsan változnak (illetve nem ez alapján értékelek), 7-8 ezer Forintért a Tekken 6 számomra kiváló vétel lesz.

      • Jah így már értem. Köszönöm a választ.

        • Azt viszont én sem értem, hogy a köcsög Street Fighter hogy lett 10, amikor a Tekken 6 a jobb. :PPPPPP

          • A Street Fighter az elődjeihez képest nagyon oda..szott, arra nem is lehetett volna más pontszámot adni, szerintem még játékra sem méltattad, ha ezt mondod.

          • Jó egy kicsit piszkálni a Streetesek.Azóta nem szeretem a Street, hogy átváltottak 3D-be.Az animált Street III sokkal szebb volt.Természetesen nem illik összehasonlítani mert más a játék, de én azt a fajta verekedős játékot nem érzem olyan élvezetesnek, mint a Tekkent.

          • Naa azért a Street Fighter mindig is nagyon jó volt. Nem ér savazni 🙂 :)Igaz a Street Fighter 4-et és a Tekken 6-ot is csak futólag próbáltam, hiszen eddig nem tudtam erre is pénzt félre rakni, szóval olyan nagy rálátásom nincsen összehasonlítás ügyileg. De szerintem attól, hogy mindkettő verekedős játék attól még kicsit összehasonlíthatatlanok. Gondolkodom valami jó példán, amin szemléltessem … Hát mondjuk a Killzone 2 meg mondjuk a Halo 3. Mindkettő scifi fps, de mégsem lehet nagyon összehasonlítani őket. Vagy lehet ez rossz példa. Na mindegy 🙂

  39. “Kellene egy szavazást csinálni arról, hogy Lars vágassa-e le a haját.Vagy egy ki a legjobb fickó/csaj a Tekkenben?-t.Egy másik helyen már lassan magyarázkodnom kellet amiatt, hogy nekem nem tetszik a “”svéd””.”

  40. A hibák ellenére is legtöbben ezzel fogjuk tolni a T7ig szvsz, úgyhogy ne siránkozzunk hanem inkább szokjuk a boundokat. Aki ezek miatt kihagyja az a jelenleg legélvezetesebb fighting gémet hagyja ki. Nem pont az amire vártunk, de kötelezö.

  41. Korrekt teszt.Multizás cseszte el igazán.

  42. A Tekken 6 mindig remek árkád alapra épülő játék!A menükre jellemző általános igénytelenség hát igen Tekken.Hosszú töltési idő az előző Tekkenekre nem jellemző ):

    • “””A menükre jellemző általános igénytelenség hát igen Tekken.””Ez sem igaz minden részre.Nézd meg az ötben milyen jó a karkaterválasztó képernyő, vagy azt, hogy a practice módban a “”Holdolt”” technikák közt simán lehet lapozni L2-R2-vel.Ezek a brutál töltőképernyők meg ebben a játékban debütáltak.”

  43. szerk: az egyik kedvenc

  44. Basszus?! :O Mit csináltatok a kedvenc játék sorozatommal Namco? :S

  45. Borzalmasan dühít, hogy a Tekken multiplatformosodás (ilyen szó nincs is…:D ) miatt ilyen gyatra grafikai minőséget produkált a Namco. A tesz kiváló, elolvastam a szakavatott Tekken mágusok véleményét is, tehát ezek után 100%, hogy kihagyom. Kár érte…

  46. Sajnálom, hogy elmaradt a várakozásoktól, ettől függetlenül számomra must have.

  47. “1 – A mászkálós módban megszerzett, majd megvásárolt öltöztetős cuccok felöltve látszanak később a mászkálós mód karakterein?2 – A netről leszedett “”ghost data”” hogy kerülhet betöltésre, kipróbálásra?3 – Úgy tűnik csak 1 danig tudok előrelépni a ghost feljesztéssel. Hogyan/hol tovább?”

    • 1 – Igen látszani fog, bár néha azt kívánom ne látszana:D2 – Automatikusan bekerül a ghostok közé, ezt követően jöhet ellened ghost/arcade módban, de sajnos más módon nem lehet nyomni ellenük.3 – offline 1 danig lehet menni, 1 dan fölé már csak online rankedbe lehet menni.

  48. mijaza tekken?jobb mint a Virtuális Harcos Öt? O_o

  49. Ugyan ezeket a képeket korábban mindenki ajnározgatta, most meg szar?Iddontunderstand

  50. Remélem a Namco (Bandai) hamar felfedezi, hogy nem lett valami jó ez a rész, és hamar kidobnak egy jobb, méltóbb folytatást. Az SNK már mossa kezeit a XII bukása óta, leállítoták a gyártást, töröltek minden side-projektet, és gőzerővel dolgoznak a következő részen.

  51. Guc-nak kellett volna írnia ezt a tesztet szerintem.Amúgy meg előnyhöz lehet jutni az Item move-okkal,én kalapáccsal csaptam agyon az egyik kazuya-t..el is mentettem a replay data-t elég vicces volt.A karakterek is nagyon jól ellettek találva,nekem is egyedül Leo lóg ki a sorból.Grafika ide vagy oda…ez egy tekken,nekem így tetszik ahogy van.(Kyo te meg már úgy beszélsz mint a Gréyfoksz)

  52. “””hogy sikerült ezt összehozni a fejlesztőkenek?”” A válasz multiplatform kód. Anno a ps2 5 rész kifacsarta az öreg 2-est. Most meg hiába a bika erős kód, ha ugyanazt kell megcsinálni mint X360-ra, ott pedig a DVD eléggé lekorlátozza a mozgásteret. A tartalomnak állandónak kell maradnia így az engine nem lett valami fényes.Lehet nyugodtan köpködni, de véleményem szerint ez a fő ok…..”

    • Most lehet szidni a boxot, de érdekes hogy más játék egy dévédén is ki tud nézni normálisan, ez meg nem.Inkább azt tudom elképzelni, hogy kurvára nem sikerült normálisan futtatni a boxon a motort, az alapvető platformbeli különbségek miatt.(nem, nem azért mert szar lenne hozzá a gép)

  53. Nembaj. Ha jól számolom akkor a Tekken 10 isten király lesz.^^

  54. Köszi szépen!

  55. A graf szerintem jóval szebb mint a DR csak ki kell kapcsolni a blurt.

  56. “Ami még talán érdekesség:Online letölthetőek a barátaink Ghost karakterei és legutóbbi bunyójuk visszajátszása. Ghost karakterek tulajdonképpen “”megjegyzik”” az adott játékos combóit, technikáit, és azt használja fel ellenünk offline. Megerősítették már a fórumon hogy az én ghostom kifejezetten úgy játszik mint ahogyan szoktam. Replay egyértelmű, meg lehet nézni ki hogy teljesít online.A másik az item move-ok bevezetése. A customization menüben megvehető tárgyaknak általában van valamilyen kis extra funkciója. Law tudja használni a Legendary Nunchakuját egy támadás erejéig, Armor King a szöges baseball ütőjét (alias köcsögverő), Lei a menet végén egy speciális dobással ártalmatlanítja ellenfelét és a végén megbilincseli, stb.Karakterenként 3-4 item move biztos, de lehet több is van. A játék menetben nem tesz kárt, azaz nem sebeznek sokat, nem tud előnyhöz jutni tőlük senki. Viszont remekül feldobja a játékot, szerintem.”

  57. Igazság szerint ennek a résznek akkor kellett volna kijönnie, amikor valójában elkészült. Mostanra a T7-nek kellett volna megjelennie a mai elvárásoknak is eleget téve és ezt tovább csiszolva. Én elfogult vagyok, amióta megjelent ez van a gépben, de egy kihagyott ziccernek érzem, ami lehet többet rontott összességében, mint amennyit Bill papa zsetonja javított.

  58. Ja, és Alisától még mindig kiráz a hideg.

  59. “Az elmondattak alapján kicsit túlzásnak érzem a 8 pontot. :DA teszt amúgy remek, külön köszönet a “”Gyenge”” minősítést kapott zene/hang-ra! :)#22. dattebayo: Szerintem sok köze nincs a kettőnek egymáshoz. :S#11. martin: VÁVÁVÁVÁVÁ!!! Mi a fasz? MI VAN? Nincs benne co-up multi? Ez most komoly? :O :O :O :O :O : O :O”

  60. Tényleg nem nagy szám a grafika. Remélem a PSP verziót nem b_sszák el.

  61. Hat igen a Tekken egy playstation történelem. Azon gondolkodtam hogy amikor meg ps1el nyomtam a tekkent és a mostani tekken nyomom hat nincs akkora fejlődés mint ahogy én azt vártam.De azért persze nem lehet unatkozni nincs is jobb annál amikkor kiutheted virtuálisan a haverjaidat:-0

  62. Egyetértek a cikkben leírtakkal nagy általánosságban, korrekt, oké. Egyedül a zene/hang rész ilyen gyenge értékelését nem értem… Mennyivel rosszabb például, mint az említett Tagnak például?

    • Nem emlékszem már a Tag zenéire.A 6 megjelenése előtt az 5 DR Online-nal játszottunk sokat, abban jobban tetszettek a dallamok.

      • Az rendben is van, szerintem sem érnek a közelébe neki (és akkor a 2 és 3 zenéjéről nem is beszéltem még, mert ahhoz hasonlókat nem fognak írni sűrűn). De attól még erősnek érzem a gyenge értékelést… A funkcióját tökéletesen betölti, pár pálya (Azazel, alpesi birkás, tucc-tucc szökőkút pölö) aláfestői pedig különösen jók. A szinkronok pedig tökéletesk, mint mindig. Vagy csak én lennék túl nagy fan?

  63. Tessék.Multiplatform:S Ez lett belőle:(

  64. Egy Tekken 5 után nem ezt vártam. A teszt minden kérdésemre választ adott. Maradok az 5-nél.

  65. Legtöbbször a Campaign Scenariot szokták leszólni hogy ronda, unalmas, rövid.A grafika tény hogy rosszabb itt, de szerintem nem vészes. Nem ps2 színvonalú, annyira nem rossz, csupán látszik rajta hogy gyengébb mint in-game.Rövidek. Érdekes, amikor 1 pályát 5x próbáltam újra nem zavartak hogy rövidek,pont jó hosszúságúak. T4-es Force módnál pedig túl hosszúak voltak a pályák, ott az volt a baj. Akkor melyik a jobb? 40+ rövidebb pálya, vagy 4 rohadt hosszú? Ugye hogy az első. Gyakran van hogy lenyom a főellenség, pont jók ezek.Unalmas. Melyik beat em up játékban volt 40 választható karakter, fejenként több mint 100-as move list-el? Megint csak semelyikben ugye? Ennyi lehetőséggel hogy lenne unalmas? Akit nem érdekel és nem tud vele játszani annak úgy is minden unalmas.

    • Nem kell 40 választható karakter 100 move-val.A beat’em up maradjon olyan, mint a Final Fight, a namco meg inkább hozzák vissza a tekét és a tag módot, ha nagyon erőlködni akar.

      • Lehet még több ember háborodott volna fel (jogosan) ha karakterenként van 1 combo és egy ugrás gomb :)Új mini játékot én is szívesen látnék. Tag mód hiányát nem hoztam volna fel negatívumként, hiszen az egy külön rész volt, nem egy bónusz valamelyik részben amit most elhagytak.

        • Biztosan, annak semmi értelme sem lenne, amúgy sem.A Tag Tournament nálam úgyanolyan Tekken rész, mint a többi, sorszám ide vagy oda.Ha abba belefért, akkor simán befért volna a többi részbe is, nem?Mindenki imádta. Mindenki imádná. A Namconak meg kisebb munka lett volna mint megtextúrázni a Scenario pályáit.

      • *namcoék, akarnak, magyarul. :)Különben nem baj, hogy benne van a játékban, mert ráfér a lemezre és el lehet ökörködni vele, de ez csak egy bónusz fícsör maradhatna.Ha már 3D beat’em up, akkor nálam God Hand, az meg teljesen másképp működik, mint a Tekken.

  66. Helyenként már majdnem azt mondtam, hogy egész jól nézne ki, de aztán fordult egyet a kamera, vagy jött a következő pálya, és rögtön elvetettem a dolgot.Nem értem, szerintem még a 2005-ös Dead or Alive 4 is jóval szebb. Mármint érteném, ha ez egy névtelen cucc lenne, csakhát ez egy Tekken bsszameg.Jó tudom, ne a grafikát nézzem, de egy Tekkentől elvárnám, hogy minden téren topon legyen, pláne ennyi idő után.

    • Na igen, ez a legnagyobb gond az új Tekkennel, hogy ennyi idő után egy sokkal komolyabb és kidolgozottabb verekedős stuffra számított mindenki. Tegyük hozzá: jogosan.

      • Pedig volt fél órád, hogy megismerd :DElsőre egy trágyadomb ami lejött belőle. Túl sokat akart belezsúfolni a Namco. A grafikán kívül más hiba igazából nincs vele. Sőt! Végre átalakították a harcrendszert, így végre nem lehet úgy nyerni a játékban, hogy nyomkodom összevissza a gombokat. Meg kell tanulni játszani vele! Kijön a patch ami javítja az online hibákat akkor onnantól kezdve bátran tegyen vele próbát bárki mert kellemes kis cucc lett.

        • úgy gondolom, éppen az eddigi részeknél nem jött be a random gombnyomogatás, most viszont az új és összefűzhető mozdulatoknak köszönhetően igen.online próbáltam Zafinát, mielőtt átbogarásztam volna a practice-t. bejött ezer mozdulat, látványosak, gyorsak, háromnullra gyaktam az ellent. úgy, hogy fogalmam sem volt a mozdulatokról. az ilyesmi eddig soha nem volt jellemző a Tekkenre.

      • Plusz ebben felborulni se lehet, bezzeg a Forza 3-ban. Jó játékot mindenkinek. 😀

  67. Nekem a legjobb a mászkálós rész. Egyelőre nincs benne co-op, ezért pályánként cserélve multizunk vele a barátommal. 🙂

    • igazán belefért volna ebbe a módba az offline multi, az lenne még királyság.amúgy meglepően jó az irányíthatósága. gondolok itt az analóg kar és a nyilak külön funkciójára, ezt nagyon faszán megoldották.

  68. Mindenki mondja, hogy csúnya és nem szép… Igaz, hogy messze nem kiemelkedő a látvány, de szeritem teljesen jól néz ki. A hangok ezzel szemben tompák és erőtlenek, itt tényleg javítani kellett volna. Amikor próbálgattam a Tekken 6-ot, végig azt éreztem, hogy újra meg kell tanulnom vele játszani. A megszokott mozdulatok nem mindig ugyanolyanok, a tesztben említett juggle nekem egyáltalán nem tetszik. Persze nem is vagyok profi Tekkenes, leginkább csak haverokkal szoktunk játszani ökörködés céljából, ez a pattogós-dolog abszolút megölheti a tétnélküli, komolytalan és laza bunyókat. Továbbá a Rage-et is abszolút feleslegesnek és butaságnak tartom, ebbe a játékba nem hiányzott. A főboss, Azazel nagyon béna – tisztára, mint ha csak azért rakták volna bele, hogy megmutassák a készítők, ők bizony tudnak ilyen nagy szörnyet csinálni.A karakterek finom mozgása viszont nagyon-nagyon tetszik. Összességében bejön a Tekken 6, viszont sok olyan dolog van benne, amit meglehetősen furának találok.

  69. Meg akartam venni , de inkább kihagyom..majd, valamikor olcsón, ha nincs más.

  70. ez egy nagyon korrekt teszt lett, zömmel bólogattam.a SC zenéi valóban rémesek, de a pályákon hallhatók /a jódlis rémséget leszámítva/ elég klasszak, már kedvencem is van.jah, SC. kétségtelen, hogy ez az az egy mód, ami képes kitolni az egyjátékos szavatosságot elég hosszan, ha nem is az élvezetes játékmenetnek köszönhetően, inkább a begyűjthető cuccok miatt. ha valaki szintén annyira gerjed a babázásra, mint én.viszont a babázás meg olyan, hogy koránt sem annyira tág a lehetőségek tárháza, mint reméltem. egy ideig mindenképpen leköt.és ha ez megvan, utána csak a bunyó marad, ami viszont tényleg elképesztő az újra animált mozdulatok és a kibővített mozgáslista után. és a lényeg itt van.szóval a Tekken 6 zsír.

    • “Ha elég lett volna pár sort írni, akkor annyi mondok a játékra:megéri, de nem teljes áron.A ruháktól nekem sincs igazából herótom, de nem elég jók.Összehasonlításként ott a Tekken 5 DR combtetkós, kimonós Asukájahttp://www.minnanomanga.org/galerie/autre/Asuka_Tekken_5.jpgvagy a Xiaoyu macis, szőrmés, egyéb ruhái, amihez foghatókat nem lehet összerakni, inkább csak “”batikolt pólókat”” lehet vásárolni.”

      • Azok bónusz ruhák voltak a konzolos verzióhoz, mindegyiket valamilyen híres manga művész álmodta meg. Ilyen extra ruhák itt is vannak bizonyos karaktereknek (pl: Lars, Jin, Kaz, Zafina, Lili, stb.)

      • Nagyon jo lett a teszt (komoly mennyisegu penzt mertem volna ratenni hogy Te fogod tesztelni).:)Hulye kerdes, de a multiplatformosodas miatt lett ilyen (mondjuk grafikailag), vagy ha eredetileg is csak az egyikre (mondjuk PS3-ra) keszul, akkor szebben ragyogna?

        • Olvastam én már olyat is, hogy az árkád gépben több a memória, mint a PS3-ban.Fogalmam sincs, utólag meg már nem is oszt szoroz.De tény, hogy a PS3 ennél sokkal többet ki tudna köhögni magából.

          • Hát igen így volt ez a Tekken 3-nál is az Arcade verzió sokkal jobb mint a PS1-es (látvány és grafikára gondolok)mert a ps1 nem bírta volna el a arcad verziót.De a ps3 biztos vitte volna (T6) ha az arcade jobb.

          • De azért a T6 Arcade verziót (ha jobb nem tudom) biztos nevetve vinné a ps3!

  71. Ezt kihagyom….talán majd 1x ócón ^^

  72. Hááát nekem inkább egy 7.. 🙁 Pedig nagyon vártam

  73. Grafika átlagos?:D Akkor nem veszem meg:D Simán jó még nekem a Dark Resurrection:D

  74. Többre számítottam.Na mindegy…A régi begyakorolt kombók még megvannak,lehet gyakni:)