Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Tales of Arise – szeptember elején érkezik, és PS5-re is kikerül

Rengeteg játékmenet, előzetes és infó.

A Bandai Namco bejelentette, hogy a Tales of Arise szeptember elején érkezik nem csak PS4-re, hanem PS5-re is, és több videót is közzétett a közelgő móka különféle elemeiről.

A kiadó részletezte az előrendelői bónuszokat és a különleges kiadásokat is. Az előrendelők új ruhákat kapnak Alphennek és Shionne-nak, kiegészítőket szerkóikhoz, valamint új főzési recepteket és alapanyagokat. A prémium kiadás birtokosai egy tárgycsomagot szerezhetnek meg arannyal, főzési elemekkel és boostokkal, nyolc teljes ruhát és hat kiegészítőt, valamint jobb főzési és barkácsolási képességeket bolti kedvezmények mellett, míg a “Digital Ultimate” vásárlói a felsoroltak mellett a játszható karakterekhez kapnak extra szerkókat, plusz más Bandai Namco franchise-ok együttműködéséből született speciális ruhákat. Kizárólag a Bandai Namco online üzletéből rendelhető meg a gyűjtői kiadás is, amely a játék mellett tartalmaz egy exkluzív, 18 cm-es figurát Alphennel és Shionne-nal, egy fémtokot, egy 64 oldalas, keményfedeles, rajzokkal teli könyvet, és fizikai formában egy zene CD-t.

A kiadó bemutatott két új csapattagot is. Rinwell (és kis szövetségese, Fururu) egy összeomlott városban találkozik a hősökkel. Segítséget kér a cyslodiai ellenálló csoportnak, és csatlakozik Alphenhez. Míg eredetileg a különleges Astral Artes képességeket csak a Rena bolygó népe használhatta, ő, bár Dahnáról származik, mégis képes hatalmas artes technikákat alkalmazni. Law egy fiú Calagliából, aki szintén Dahnáról származik, de a “Bull’s Eye” tagja, amely Rena rendőrrendszere – Law a csapat útjában áll, amikor Cyslodiába érkeznek. Mindkét új figura fiatalabb a fő duónál, és később újabb csapattagokat ismerheütnk majd meg.

A Famitsu is publikált friss infókat, miután Yusuke Tomizawa producerrel beszélgetett. Az alkotó kitért arra, hogy a fejlesztés jól halad, és már csak a végső simítások vannak hátra. Magabiztos abban, hogy nem lesz több késés, és valóban kapható lesz szeptemberben. A PS5-ös verzió épít a DualSense kontroller haptikus fvisszajelzésére: például más érzés lesz elektromos mágiát használni, és más tűzvarázslatot – plusz, a PS4-es tulajok ingyen kapják PS5-re is. Az alkotás támogatja majd a 60 fps-es teljesítmény módot, illetve a 4K-s grafika módot, és váltani lehet majd közöttük. Az anime jeleneteket az Ufotable készíti, és ebben az epizódban lesz az eddigi legtöbb ilyen jelenet. Kiderült, hogy van egy ellenséges karakter is, Biezo, aki nagyon erőszakos, és nem tartja Dahna népét embereknek. Ő egy úgynevezett “Surdo”, aki a dahnaiakat rabszolgasorsba taszítja, és a tűz spirituális erejét gyűjti, de siet, hogy jobban teljesítsen, mint a többi “Surdo” – fejszéje egy csapása halálos lehet, ha közvetlenül ér célba. Szó esett a “Boost Attack” támadásról, amelyet a megfelelő körülmények között bármennyiszer be lehet vetni: minden karakternek saját szerepe és hatása van, és alapvetően egy figurát irányítunk, de a megfelelő pillanatban egy ilyen “támogató csapást” lehet kivitelezni. A “Boost Strike” egy befejező támadás, amely azt teszi lehetővé, hogy az alacsony életű ellenségeket ki lehessen végezni: ezek a karakterkombinációk függvényében változnak, és eltérnek a Mystic Artes képességektől. A Mystic Artes, az Artes és a Skill lehetőségei – amelyek védjegyei a sorozatnak – visszatérnek, de ezek aktiválása más lesz, mint ahogy a többi részben is. A kikerülés az egyik fő lehetőség a csatákban: támadni lehet, majd kikerülni, utána pedig újra támadni. Tomizawa szerint “pörgős csaták vannak, ahol reagálni lehet egy választámadással az ellenségek mozdulataira”. A legtöbb támadás kikerülhető, de mivel gyorsabbak az összecsapások, lesznek nehézségi beállítások és egy automata funkcialitás is azok számára, akik kevésbé ügyesek az akciójátékokkal. Győzelmi képernyő nem lesz az összecsapásoknál: a csaták azonnal elkezdődnek, és a győzelem esetén újra a terepen lehetünk – lesznek azonban párbeszédek a karakterek között. A szabad ugrással és úszással több 3D-s terepet lehet majd felfedezni. Sőt, Tomizawa szeretné, ha valahogy megtapasztalhatnák a játékosok a megjelenés előtt az alkotást, de a konkrétumok még nem fixek a koronavírus-járvány miatt.

A friss kaland Dahna bolygóján játszódik, ahol egy másik közeli égitestre, Renára felnéznek a lakók, és tisztelik. A helyet az égi és isteni eredetűek otthonának tartják, és több generáción keresztül rejtegették a dahnaiak előtt az igazságot. 300 évig uralkodott Rena Dahna fölött, kirabolva erőforrásait és megfosztva lakosait méltóságuktól és szabadságuktól.A történet két olyan személyről szól, akik ugyan különböző világokban születtek, mindketten meg akarják változtatni sorsukat, és elhozni egy új jövőt. Az alkotás klasszikus Tales of játékmenetet kínál feljavított harccal és új, izgalmas karakterekkel. A projektet az Unreal Engine 4 hajtja, az animációért pedig az ufotable a felelős.

A népszerű széria legújabb fejezete szeptember 10-én jelenik meg PlayStation 5-re és PlayStation 4-re.

1 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Ez valami brutál jól néz ki és a harcokon is finomítottak, ezt is meg kell venni első nap 😅