Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

turanszkij

Saints Row 3 Demó!

2011.11.19. in

[1]A mai nap közzétették a Saints Row 3 játékot az Onlive rendszerében, ezen kívül a játék első fél óráját mindenki ingyenesen kipróbálhatja. Mindenkinek ajánlom, ugyanis fergeteges lett szerintem! Akkora marhaságok vannak benne megállás nélkül, hogy csak kapkodom a fejem, jobbnál jobb akciójelenetek, amik Newton törvényeit egytől egyig meghazudtolják. Nagyon király játék ami egyáltalán nem veszi komolyan magát, ezenkívül a kor elvárásait teljességgel teljesíti (:D) mind grafikában, fizikában, irányíthatóságban.Mivel a Grand Theft Auto sorozat inkább a lassú, valósághű irányba halad, ezért remek felfrissülés a Saints Row: The Third, mindenkinek ajánlom, és be kéne szerválni PS3-ra is. :)http://www.onlive.com/games/details/saints-row-the-third#&type=trailers(Sajnos ez az onlive nem tökéletes, főleg Magyarországról, de azért mindenki kaphat egy képet a játéról, engem mindenesetre meggyőzött!)

Japán Store él + Welcome Back!

2011.07.08. in

Az utóbbi napokban visszatért a Playstation Store Japánban is, és csak úgy mint a többiek, ők is kaptak egy Welcome Back csomagot, ami a következőket tartalmazza: [b]PS3:[/b]LocoRoco: CocorecchoThe Last GuyHustle KingsEchochromeWipeout HD[b]PSP:[/b]Loco RocoEverybody’s SukkiriPatapon 2Little Big Planet30 napos ingyenes PSN Plus előfizetés.Nem mérhető össze az USA/EU frissítésekkel, mert csupán PSN játékokat kaptak ott Japánban a PS3-makra, de valószínűleg ott nem is volt ekkora felháborodás.A következőképp érhetitek el:[1](Felül arra a fehér dobozra menyjetek rá, hasonlóan a UK storehoz)[b]Kipróbáltam a Hustle Kingset és az Echochromot, midkettő szinte full angol, teljesen jól játszható mindenki számára![/b]

White Knight Chronicles 2 tapasztalatok

2011.01.15. in

Nemrég megjött nekem a White Knight Chronicles 2 ide Paksra, egyenesen Japánból. Ígéretem szerint írok is róla egy pár sort, mi minden változott az első részhez képest.Először is, mind a két játék helyet kapott az egy szem BluRay lemezen, így az első részt újrajátszhatjuk a második kiadás összes újításával együtt. Ha nincs mentésünk az első részről, akkor meg muszály az első résszel kezdeni, hogy a szereplőket kellőképp felerősítsük, és tisztában legyünk a történettel is. A japán régiójú játék nem látja az első rész “International” kiadású mentését!Na akkor térjünk a lényegre, a játék ugyanis nagyon megváltozott, annyira, hogy nem is tudom hol kéne kezdeni.[b]-A grafika szebb lett: [/b]Ez elsősorban a főszereplők kidolgozásán fog érződni; Főleg a szemeik nagyon szépen néznek ki, de összességében is jobban néznek ki, már nem HD-be húzott PS2-es modellekre hajaznak. A játéktér eddig is nagyon szép volt, de ehhez hozzáadtak pl. Balastor Plainen, Balandorban, Greydall Plainen egy olyan effektet, hogy a felhők árnyékai mozognak a földön, na ez nagyon jól néz ki. A homokban és hóban megmaradnak a lábnyomok. A bejátszásoknál a képernyőből egy kicsit levágtak fent-lent a filmszerűbb élményért, és észrevehető effekt lett itt a depth of field, amit többször használnak már, és szebb mint az elsőben (ez ugye a kamera fókusza: a háttérben lévő tárgyak homályosak). Nem tudom, hogy grafikai szempont-e, de az egész GUI (kezelőfelület) dizájnosabb lett, szemrevalóbb, és harc közben az akciók kiválasztásánál megnyúlik egy kicsit a téglalap, így olvasható az egész neve a skillnek.[b]-A harcrendszer:[/b] Na ez a legizgalmasabb az egészben. Sokkal gyorsabb, mert a “karika” nemcsak gyorsabban pörög, de amint kiválasztottunk egy akciót, már el is kezd töltődni, így mire megáll a karakter, mi már nyomhatjuk is a kövi támadást (mondjuk ha nehézpáncél meg dárda+pajzs van nálunk, akkor egy kicsit kell azért várni). A kezelőfelület kicsit megváltozott, nem a megszokott módon kell védezekni és parancsokat kiadni. Ha nyomva tartjuk az R1-et, akkor tudunk védekezni X-szel, a nyilakkal kiválaszthatjuk a gép által irányított társaink taktikáját, a négyzet és kör gombokkal utasíthatjuk őket kombózásra, a háromszög gombbal pedig a fehér lovagnak valami auráját hívhatjuk elő, ami vég minket és csapattársainkat. Ezek voltak amik R1 gomb nyomva tartása mellett elérhetők.A bossoknál bejött egy BREAK CHANCE nevezetű dolog, ami ugye volt az első részben is, de random volt, vagy legalábbis annak tűnt. Ez a break chance arra jó, hogy térdre kényszerítsük a dögöket. Úgy működik, hogy ha sokáig gyapjuk a lábát olyan támadással amivel szeben gyenge (ilyenkor arany színű a sebzés szám), akkor nemsokára megjelenik egy effekt a lábainál amiket ki kell ütni ahhoz, hogy elfeküdjön. Ilyenkor rá kell csapnunk egy olyan típusú támadással, amire gyenge a szörny. A bossok ezenkívül kerülhetnek RAGE módba, így sokkal gyorsabbak és erősebbek lesznek és vannak nagyon erős támadásaik, amiket megakadályozhatunk a lovaggal, ha gyorsan nyomunk egy háromszöget. Egyébként a White Knighttal (és a többivel) való harc még élvezetesebb lett, mivel sűrűbben támadhatunk, nem csak oldalaznak, hanem ezek is tudnak már futkosni a harcmezőn.Ami sokaknak szúrta a szemét az első részben, hogy az ellenség közelharci támadással tök távolról eltalál. Na ez már nem úgy működik. Igaz, hogy ha már mondjuk elkezdett ütni feléd valami, és olyankor gyorsan elfutsz, akkor betalálhat, de távolról már nem tudnak elkezdeni ütni, hanem oda kell menniük hozzád. A státusz effektek is sokkal jobban érezhetőek, mivel minden buffot és debuffot jelez a rendszer a karakterek neve mellett, és persze a szörnyek neve mellett is, így nagyon jól átlátható az egész, és a területre ható varázslatok hatósuga is jelölve van egy vékony színes vonallal. Egy csomó támadás is kapott hatósugarat, amiben mindent megsebez, főképp a lándzsa, ez is jól látszik, hogy meddig fog elérni.Mostantól kevesebb (szinte semelyik) támadás nem használ AC-t önmagában, viszont kombókban nincs olyan amelyik ne igényelne egyet. Ebben az a jó, hogy jobban látjuk mikor kéne kombóznunk, és mikor nem, illetve van is most már értelme többféle támadást berakni használatra. És sokkal jobban kitapasztalhatjuk most már azt is, hogy milyen szörny ellen milyen támadást alkalmazzunk (mivel arany színű sebzés szám lesz akkor, ha a szörny gyenge ellene), és itt nem csak az elementális skillekre gondolok, hanem a Strike/Thrust/Slash-féle mozdulatokra, mivel az is látszik mostmár, hogy melyik milyen, még harc közben is.A harc mostmár nem bugos! Nincs olyan, hogy blokkolás effekt látszik, de a rendszer MISS-t ír, nem, ha MISS, akkor elhajolunk, ha BLOCK, akkor kevesebbet sebződünk és nem esünk el. Egyébként észrevettem, hogy mintha a MISS-rate nagyobb lenne mint az első részben, de ezt nem tudom biztosra állítani.A LOG-ot, azaz a szöveges részt már nem kell olyan buzgón sasolni, inkább már csak egy plusz az is, mert minden státusz effektet látunk, a misseket is mindig kiírja a rendszer. Ja, meg japánul van, így elolvasni sem tudtam xD.[2][b]-Egyéb pluszok:[/b] Lehet REST-elni úgy, ha emotionsból kiválasztjuk az ülést vagy az imádkozást, ilyenkor az egész csapat leül és gyorsabban töltődik a HP/MP.A bányásztatnál csak egyszer kell odamennünk és kiszedni belőle a cuccokat, megad mindent elsőre. Ez a személyes kedvencem, mert ez az egy dolog idegesített az első részben, hogy ott turkáltunk perceken keresztül.A rövid kard skill ágban meg lehet tanulni a kétkezes kardozást, de eddig még nem sikerült eljutnom, meg van Counter Attack skill is 1AC-ért. Ez annyi, hogy felkapjuk a pajzsot, és ha valaki beleüt, akkor kap egy visszabökést.Az effektek nagyon szépek lettek, mind a régieket feljavították, és az újak is. Például szerintem az első részben nem volt szép a tűz. Na itt ez már nem igaz.Új bolt-a lovagok fejlesztéséhez, bár ezt még sajnos nem sikerült kipróbálnom, mert nem is nagyon értem, és mintha alapanyagaim sem lettek volna hozzá.A guildekben, ahol questeket vehetünk, vannak páncélok is, amiket valami “D”-kért, nem “G”-kért vehetünk. Ebben nem vagyok túl biztos, mert egy questet csináltam eddig, a Brave Littont, ami a legelső quest.Ja, ha a questeket nem neten toljuk, akkor társul hozzánk két ember a szingliből.Beállíthatjuk a Crystal Camera irányítását is, hogy milyen legyen a kamerakezelés, invert vagy ne, külön az alap kaerától.[1]Még a part1-et sem játszottam ki, kb Settiig jutottam, így a második részről sokat nem tudnék írni, csak amiket neten is megtalálhattok, mint GR50, level 80 max, avatar kap lovagot, neten 6 fős party, időjárási effektek. A GeoNET-et sem tudtam kipróbálni, mivel csak japán accounttal működne, de mivel használt játékot vettem ,így az online rész aktiváló kódja sem működik már. :-(Ha valami kérdés van, tegyétek fel, mert szerintem amúgy is egy csomó dolgot kihagytam. :)[u][b]UPDATE1: [/b][/u]-Ja, igen, ha egy darabig nem mozgunk karakterünkkel, akkor csinál pár nyújtást, lazítást, ásítást, stb, szóval mozgolódik egy kicsit.-Karaktergenerálásnál vannak új frizurák, például Kara és Yulie frizurája biztos választható, de meg kell venni.-Harc közben néha elkezd mozgolódni karakterünk egy kicsit, nem csak egyhelyben áll.-Minden animáció gyorsabb, és nagyon rövid ideig vagyunk olyan állapotban, hogy animáció közben nem eshetünk el. Például az első részben. Megnyomjuk a támadást, sebzünk, és visszatérünk kezdeti harci állásba, na eddig nem eshettünk el. Most Amint beért a találat rögtön eleshetünk, de kombó közben még mindig nem.-Ha megölte valaki a szörnyet, mikor rátámadtunk már, akkor már nem sebzünk rá, hanem csak melléüt karakterünk.-Harcközbeni LAG-szerűség teljesen megszűnt, azaz nincs például olyan, hogy talpon vagyunk, de nem tudunk támadni azért, mert a következő csapás megöl majd minket, és még sok idegesítő helyzettel sem találkozunk.-Persze sok új skill van, és érthetőbb hogy mi mire való, és mindegyiknek más jele van, amitől nagyon jól megkülönböztethetőek.-Gyógyító varázsló kapott támadó skillt, aminek van területre ható változata. Ez nem elementális alapon működik.-Ha szintet lépünk, nem négy pontokat kapunk, hanem az eleje felé 2, majd három, később (még csak 30 körül vagyok) 9 pontokat kapunk, de szerintem később még többet.

BlazBlue PS3 témám!

2010.10.24. in

Új témát készítettem, ugyan nem dolgoztam rajta annyit mint az előzőeken, mert nem készítettem saját ikonokat, hangokat. 16db HD háttérképet tartalmaz a Continuum Shift sztori módjából, amik spoileresek lehetnek azoknak akik nem játszották végig a játékot![b] Letöltés: http://addat.hu/83718359/Continuum-Shift.p3t.html Vagy: http://data.hu/get/3109081/Continuum_Shift.p3t.html (Erről PS-sel is tudjátok szedni)[/b][1] [2] [3] [4]

(Új) BlazBlue: Continuum Shift

2010.08.13. in

[1] Sziasztok! Nemrég sikerült beszereznem a BlazBlue legújabb, második részét, és ahogy ígértem, írok róla egy rövid “izét”. 🙂 Nem sok felhajtás volt valahogy e játék körül sem, ezért nagy meglepetésként ért, amikor megláttam az egyik haveromat hogy ezt tolja. Rögtön be is néztem a Platinumshopba, ahova szerencsére már megérkezett a játék, nem is szarakodtam, rögtön lecsaptam rá.Az első rész sok szép emléket hagyott bennem, kezdve a dizájntól magáig a játékmenetig, a legapróbb részletig ki volt dolgozva. Ez majdnem teljesen igaz erre is, mivel szinte ugyanaz az egész, de igen nagy tartalommal kibővítve.Sajnos az első résztől megszokott kézikönyv itt nem köszön vissza nekünk, a mostani igen spórolósra sikeredett; vékony, és fekete fehér képek kaptak helyet benne. Ez kicsit lehangolt, mert az első rész tele volt nyomatva látványosabbnál látványosabb képekkel, magyarázatokkal.Ha betesszük a lemezt, az intró fogad minket, ami nem lett annyira emlékezetes, mint a Calamity Trigger esetében (az árkád verzió intrója is jobban tetszik), de párszor meg lehet nézni anélkül, hogy lenyomnánk.A menü sem a régi, de nem is lehetne elképzelni, hogy a CT menüje itt is beválna, ugyanis rengeteg menüpont jött be. Egy csomó új mód, ezeket fedezzétek fel ti, nem akarom felsorolni, utána lehet nézni, pl a trailerekből kiderül. Csomó új beállítás, amik megkönnyítik az életünket, plusz opcionálisan még telepíthetünk is a HDD-re.Sokaknak nem tetszett a karakterválasztó képernyőn megjelenő figurák dizájnja, de nekem spec. semmi bajom vele, a harcok és a sztori mód alatt maradtak a régiek. A doboz is nagyon ízléses lett, nem túl csiricsáré. [2]Tartalomra viszont garantálom, hogy senkinek sem lesz panasza: Kaptunk három új karaktert (Hazama, Λ-11, μ-12, Tsubaki), plusz egy DLC-set is (Makoto). Továbbá a sok-sok játékmód, sztori mód, plusz a vicces kis filmek és a hatalmas megnyitható galéria biztos mindenkit leszögeznek a képernyő elé egy jó darabig.A harcrendszert nem érte különösebb változás, a kötelező rebalanszoktól eltekintve, de azért sikerült feldobniuk ezt egy pár újdonsággal is. Az online mód is ugyanolyan jó, mint amit megszokhattunk, egyszerre hat ember képes beszállni egy szobába. A LAG az maradt a régi, vagyis a meccs elején elég erős szaggatást tapasztalhatunk, de amikor megkapjuk az irányítást, ez gond nélkül eltűnik.A megszokott humor és a verekedős játékoktól szokatlanul jó történet erre a darabra is maradéktalanul érvényesül.A végére egy kis összefoglalás:[b][u]Rossz:[/b][/u]-kézikönyv-intro (opening)[b][u]Jó:[/b][/u]-doboz-tartalom-harcrendszer-humor-történet-zene[YOUTUBE]gMRqwj4l3rs[/YOUTUBE]

White Knight Chronicles 2 PS3 témám!

2010.06.14. in

[1]Tegnap készült röpke öt óra alatt, mivel nem én csináltam minden ikont hozzá, csak a fő kategóriaikonokat. Az ihlet HollowBattusai [A http://www.ps3-themes.com/gaming/valkyria-chronicles-game-1-5.html]Valkyriás témájából[/A] jött, a kisebb ikonok egy része is ebből van átvéve.16 darab HD háttérképet tartalmaz amiket az eddig megjelent trailerekből szedtem ki. Hangokat nem tartalmaz, mivel az előző témámmal kapcsolatban is sok panaszt hallottam, ezért jobbnak láttam, ha inkább hanyagolom. 🙂 [A http://download380.mediafire.com/y3ttjipdbwcg/zoymzmiynmy/WKC+2.p3t]INNEN TÖLTHETITEK![/A][2][3][4][I]Kommenteket, tanácsokat szívesen várok, és ha bugosnak találjátok szintén írjatok! 🙂 Ui.: Remélem még idén jön, mert nemigen tudnék többet várni erre a játékra![/I]

Bleach Beat Collection

2010.05.29. in

[1]Nemrég bukkantam rá erre, miközben lyútyúbon nézegettem régebbi BLEACH részeket.A Bleach Beat Collection olyan zeneszámok összessége, amiket a Bleach anime-sorozat szinkronszínészei énekelnek. Szinte mindenkinek van legalább két száma és nekem nagyon tetszett némelyik. Ha érdekel, youtubeon te is rákereshetsz, hogy belehalgass, csak írd be, hogy “Bleach Beat”, ha mindegy kitől akarsz számot hallani, vagy a szereplő nevét is írd mellé, ha úgy érdekelne.[B]Kedvenceim:[/B][I]Matsumoto Rangiku: Ran Hana ~RANKA~[/I][YOUTUBE]k7i9BRKpTS0[/YOUTUBE][I]Ulquiorra: Our World[/I][YOUTUBE]0WCr8BoP76c[/YOUTUBE][I]Rangiku & Gin: Fuyu no Hanabi[/I][YOUTUBE]UbhUpufPWd8[/YOUTUBE]

Folklore – miért ilyen drága?

2010.05.11. in

[1]Manapság elkezdtem újra teszteket olvasni, nézegetni erről a játékról. Mielőtt a PS3-mat megvettem, azelőtt tudtam, hogy ez nekem kell, csak azóta olyan sok minden volt…Azt viszont nem értem, hogy mi az oka annak, hogy még mindig ennyire drága egy játék… külföldi oldalakon több mint 48 Euroért (kb. 10000 Ft) árulják, csakhogy egy Final Fantasy XIII-nek ennyi már az ára! Ezt nem értem miért lehet, mikor 2007-es játékokat manapság 3-4000 Ft-ért, olyan 15 Eurokért dobálnak. Úgy érzem nem nagyon kell már árcsökkenésre számítanom sajna. Szerintem Platinumshopból kell majd berendelnem 8000-ért, vagy egy használtat játékaim.hu-ról. Úgyis használt szinte minden gémem… 🙁 [2]

Vandal Hearts: Flames of Judgement

2010.04.14. in

[1]Nemrég kikerült a Playstation Storera egy érdekesnek ígérkező SRPG. A név a PS1es korszakból sokmindenkinek ismerős lesz, mert ez a játék a régi Vandal Hearts(ok) előzményeit dolgozza fel. Tulajdonképpen egy teljes értékű játéknak állították be egy interjúban, de egy letölthető cucc áráért. Az USA-s Storeon $14.99-ért vesztegetik. [2]Mivel a műfaj kedvelőjének tartom magam, ezért nagyon is érdekelni kezdett a program. Főleg ennyi pénzért. Természetesen nem fogok csak úgy gondolkodás nélkül költekezni, ezért akinek van tapasztalata a játékkal, szívesen hallanék pár szót, véleményt a gammáról. 🙂 [3]Trailer:[YOUTUBE]VCHRkHnhDDY[/YOUTUBE]

Firmware Update-mégis kijött…

2010.04.01. in

*Nem kamu!*…mert ugye ilyennel nem jó viccelni sem. Persze nemígy a Sony! Rossz hírt közlök a Linux userekkel, mégpedig azt hogy mégis kijött az új, otheros-t törlő “frissítés”. És akinek kell az a lefoglalt 10GB terület, az kénytelen frissítés előtt formázni a HDDt, ugyanis utána az az érzésem, nem lehet egyszerüen visszahozni…. Tök jó napom volt, mondhatnám tökéletes, de ez egy csapásra elrontotta a napom…. :(( [1][2][3]Kösz Sanyi! -_-