Sony Szerviz – Kellemes Meglepetés

2013.10.18. in

Sziasztok!Gondoltam írok egy bejegyzést a Sony Szerviz-zel való “találkozásomról”, mert mielőtt gépet vettem, és nézelődtem az interneten, azt tapasztaltam, hogy vannak akik panaszkodnak, hogy nem teljesen megfelelően végzik a termékek javítását vagy a vevők tájékoztatását. (Természetesen a többi gyártónál is biztos akadnak gondok, de most a Sony-ról lenne szó)2012. Decemberében vettem egy Sony E-szériás laptopot, és ezzel vállaltam, azt a “kockázatot”, hogy ha szervizbe kell küldjem kicsit jobban fogok idegeskedni.Kezdődtek a gondok, de azok a Windows 8-cal voltak, (ennek ellenére én szeretem a nyolcast, és nem kell bántani :D) és végül, úgy döntöttem, hogy felhívom a szervizet…Először is kaptam egy kódot, amivel bármikor visszahívhatom őket és egyből tudják ki vagyok és mi volt a probléma. Telefonon keresztül nem lehetett megoldani a hibát (eltűntek olyan fájlok, amiknek nem kellett volna, és ezek nélkül nem indult el a Windows, és nem is tudtam újratelepíteni… ez azóta is rejtély hova lettek) Nem volt más választás el kellett küldeni a Németekhez.Másnap jött is a futár, aki előtte felhívott, majd elvitte a kis Vaio-t. (Péntek)Következő munkanapon kaptam az sms-t, hogy megérkezett a szervizbe a készülék. (Hétfő)Kedd délután hívtak, de nem voltam telefon közelében, így sajnos másnapra maradt ez a beszélgetés.Szerdán, már felvettem a telefont és tájékoztattak, hogy tapasztalták a hibát, és garanciálisan kicserélték a merevlemezt és újratelepítették a Windows-t.Jön egy sms, hogy a laptopot átadták a futárnak és 1-2 napon belül remélhetőleg itt lesz nálam. (Csütörtök)Reggel hív is ugyan az a futár, aki elvitte, hogy visszahozta a laptopot.Egyelőre teljesen rendben van. Ráadásul nagyobb merevlemezt kaptam, amit nem tudom, hogy így akartak-e, de jól jártam 😀 A tájékoztató papírokkal együtt kaptam még egy Sony képernyőtörlőt is, juhé 😀 és a legfontosabb, hogy a gépen nincs egy karcolás sem, sőt talán még tisztább is lett :DSzóval teljesen meg vagyok elégedve az ügy lebonyolításával és gyorsaságával. (remélem nem is ér meglepetés) Korrekt volt az egész és mindig tájékoztattak a dolgok állásával. Biztos fordultak elő problémák másnál ilyen esetekben, de úgy látszik tökéletes munkára is képesek. Tudom, ennek kötelezőnek kéne lennie, de az nem ebben a világban valósul meg :DNem kívánom, hogy szervizbe kelljen küldeni a készülékeket, de az írások ellenére most már jó tapasztalatom van a Sony Szervizéről, és remélem más is így lesz vele.[1]