Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
State of Play 2020. augusztus 6.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
Tokyo Game Show
Ubisoft Forward

Quentaro

GTF Klub & Adatok

2015.02.10. in

Üdv mindenkinek! Ez egy „dicsekvős” naplóbejegyzés lesz – én kérek elnézést! Tehát amióta – még a Gran Turismo 5 kapcsán felmerült a “Közösségi funkciók” eshetősége, nagyon lázba hozott. Végül a GT6-ban kaptuk meg ezt a lehetőséget, méghozzá frissítés formájában, 1 évvel a megjelenés után! De megérte várni!http://www.gran-turismo.com/hu/news/00_8867754.htmlÚgy gondolom, az újabb részek erőssége – legalábbis ez áll a fókuszban – az időmérő kihívások mellett az online versenyzés! Amikor 6 évvel ezelőtt elkezdtem a [a http://granturismofever.hu]Gran Turismo Fever[/a] oldal fejlesztését, már akkor tudtam, hogy nem híroldal lesz, hanem a közösségi versenyzés áll majd a középpontban! Lássuk meddig jutottunk: WEBOLAL—————150 tag31 tagnak több mint 30 hozzászólása van37 aktív felhasználó az elmúlt 7 napban13.500 hozzászólás80-nál több egyedi látogató naponta6 év működés[1]VERSENYEK—————24 versenysorozat81 induló a versenyeken, 38 különböző résztvevő már idén14 induló a versenyeken (alkalmanként 2 mezőny)KÖZÖSSÉG—————229 Gran Turismo 6 Klubtag a játékban612 Követő a Facebookon!A Gran Turismo 6 fejlesztése még nem ért a végéhez, a Vision Gran Turismo járgányokon túl érkezik a pályaszerkesztő, B-spec mód, továbbá egy hivatalos „FIA Bajnokság” [a http://www.gran-turismo.com/hu/gt6/user/#!/clubid/1001425/]Ha kedvet kaptál, csatlakozz Te is![/a] Nem csak online versenyekkel találkozhatsz, hanem DRIFT és IDŐMÉRŐ kihívásokkal is!

Aktuális GT6 versenyek

2014.03.20. in

NISSAN GT-R TARTÓSSÁGI KUPAA FIA GT3-as szériához tartozó, erősen átalakított, NISMO által tuningolt GT-R-el maga a játék producere, Kazunori Yamauchi is kipróbálhatta magát – ennek köszönhetően autója a GT6-ban lemodellezésre került!Itt az ideje, hogy Te is próbára tedd képességeid egy ízig-vérig izgalmas endurance versenyben! Az egyenlőség jegyében csak a Nissan NISMO 2013-as GT3 modellje választható, méghozzá az egyenlő esélyeket szem előtt tartva mindenféle módosítás nélkül!március 21, 20:30 szobanyitásHoszt és szoba neve: Quentaro81, HUNGARIAN players only(private) !A mikrofon nem használható.Kérlek mindenképp jelentkezz a versenyre ha indulni szeretnél – http://bit.ly/versenyzés[1]Autóválasztás620 TP korlátozásLegjobb használható gumi: nincs korlát (típus csere kell)Használható: GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport ’13GT-R NISMO GT3 Base Modell ’13 (festhető)GT-R NISMO GT3 ’13GT-R NISMO GT3 15th Anniversary ’13 (olajcsere nélkül!)–Tehát az olajcsere 3 modellnél megengedett, de a 15th anniv modellnél NEM!Az autók tuningolása tiltott, Nitró tiltottCsak gyári légterelő elem használható Pálya beállításokPálya neve: Deep Forest – 95 körLegfeljebb 10 perc kvalifikációVersenybeállításokKicsi (megjavul) sérülés1 kötelező kiállásVAN kötelező gumitípus váltásRajtrácsról kiugrás ellenőrzéssel indítás[2]Kérném különböző autókat használjatok – illetve a Base Modell változtatásával (szám, szín) tegyétek egyedivé az autótokat, és a választást írjátok a jelentkezés mellé!Az autó nem módosítható (tiltott a tuning, és a beállítás is) – az Anniversary modell esetében olajcsere sem alkalmazható.A versenysorozat várhatóan 15 futamból áll.Kezdők is jelentkezhetnek, remélem mindenkinek tetszik majd a verseny, és ezúttal is lesznek izgalmak!—————————————————————————————————————————————————————————————————————-MITSUBISHI vs SUBARURed vs. Blue – az örök csata, mely a rallypályákon kezdődött, a GranTurismoFever oldalon folytatódik. Ezek a járgányok már vérbeli vadállatok, de még épp kordában tarthatók. Te melyik oldalra állsz: a bámulatos teljesítmény, vagy a precíz elektronika nyűgöz le? Elkezdődik a második kör: új autók, ugyanazokon a pályákon – ezúttal (átmenetileg) Impreza helyett BRZ lesz, és a tuning tiltott, a gumikeverék pedig verseny kemény! Jó szórakozást!március 23, 18:30 szobanyitásHoszt és szoba neve: Quentaro81, HUNGARIAN players only(private) !A mikrofon nem használható.Kérlek mindenképp jelentkezz a versenyre ha indulni szeretnél – http://bit.ly/versenyzés[3]Autóválasztás528 TP korlátozás, 432 LEVerseny kemény (VK) a legjobb használható gumi Használható: Subaru BRZ R&D Sport ’12vs.Mitsubishi Lancer Evo IX GSR Touring Car ’05Az autók tuningolása tiltott, Nitró tiltottCsak gyári légterelő elem használhatóPálya beállításokPálya neve: Suzuka Circuit – 21 kör és Tokyo R246 – 24 körLegfeljebb 7 perc kvalifikációVersenybeállításokKicsi (megjavul) sérülés0 kötelező kiállás, Nincs kötelező gumitípus váltásRajtrácsról kiugrás ellenőrzéssel indításA verseny 3×5 versenynapból áll, 5 hétvégenként erősebb vasakra váltunk, de a lényeg, és a pályák ugyanazok maradnak (megjegyzés: a körülményekben lehet változtatás)![4]A boxszerviz résznél az olajcsere, és a karosszéria merevítés használható.Ha bármi ötleted van, amely jobbá tehetné a versenyt, ne tartsd magadban!A verseny időtartalma körülbelül másfél óra!Csatlakozzatok bátran – mindenki talál magának ellenfelet!–Verseny előtt olvasd el: [a http://granturismofever.hu/gtf/index.php?action=kb;area=article;cont=1]Szabályok[/a][a http://granturismofever.hu/gtf/index.php?action=kb;area=article;cont=2]Olvasd el: Etikett[/a]Továbbá: szerdai napokon DTM futamok várhatók, no tuning, one make nap lesz.

GT6 – hétvégi versenyek

2013.12.19. in

Korábban szokásban voltak errefelé is a GT6 versenyek. Gondoltam megpróbálkozom a keletkezett űr betöltésével. Ha igény mutatkozik rá, minden hétre kiteszem az újabb fejleményeket…Egyelőre pénteki, és vasárnapi napon vannak versenyek, de idővel biztosan máskor is lesz (ha valaki más is szervez korrekt versenyeket).A szabályok nagyon egyszerűek: légy úriember. Nem az első kört kell nyerni, várjatok amíg szakadozik a mezőny. (Főleg nem az első kanyart kell megnyerni – lesznek akik hosszabb féktávot vesznek, de ez nem jogosít fel a 200-al történő beleszállásra 🙂 )A pályát fehér vonal és/vagy rázókövek határolják – minimum 2db keréknek ezeken belül kell maradni (mintha jogsit, spec versenyt csinálnád – csak azért nincs hard bünti, mert szellemes a szellemautók látványa).Annyi még hozzá, hogy ha valaki gyorsabb, előbb-utóbb úgyis elmegy valahol…Ha nem vagy biztos a dolgodban, nem érzed 100%-ig a vasat, ne kockáztass – úgyis hibázol, ne más kárára tedd.Ha valakit véletlenül mégis kilöksz, mindenképp engedd vissza magad elé.—————————————————————————————————–Eurocup Mégane TrophyRenault Eurocup Trophy egy olyan bajnokság, amelyen minden versenyző azonos márkájú versenyautóval, azonos teljesítmény-tényezők mellett indul, ezzel garantálva a szoros futamokat.A Renault Sport Mégan típust 2005 óta használják, a bajnokság 1976-ig visszanyúló történetében 9 különféle modell fordult meg.Eljött az idő, hogy TE is próbára tedd képességeidet e nagyszerű sorozatban!december 20, 20:30 szobanyitás[1]Hoszt és szoba neve: [majd még kiderül ld. lent], Eurocup Mégane Trophy ! A mikrofon nem használható.AutóválasztásHasználható: Renault Sport Mégane Trophy Base Model ‘11520 TP korlátozás Verseny: médium – a legjobb használható gumi Az autók tuningolása tiltott Nitró tiltottCsak gyári légterelő elem használható Pálya beállításokPálya neve: 1. Apricot Hill 14 kör (10 perc időmérő)2. Apricot Hill 24 kör (15 perc időmérő)(A verseny időtartama ~másfél óra)Legfeljebb 15 perc kvalifikáció10-es időjárás változékonyságKezdetben 0%-ban esős időjárás0% vizes felület A verseny nappal lesz megrendezve.VersenybeállításokKicsi (megjavul) sérülésGyenge (kevés) büntetés1 kötelező kiállásVan kötelező gumitípus váltásLégörvény erőssége: GyengeGumi/üzemanyagfogyás: NormálGyorsítás (csalás): nincs Verseny befejezésének késleltetése 150 másodpercVan látható sérülésABS Elérhető (minden más tiltott)Tapadás csökkenése a nedves pályán: valósA verseny 15 futamból áll, alkalmanként kettő kerül megrendezésre (kivéve Monaco-t, ahol csak egyszer megyünk).A második versenyen kötelező boxkiállás van érvényben. Az autó nem módosítható (tiltott a tuning, és a beállítás is), viszont a “Base Modellt” mindenki kedve szerint cicomázhatja – a már foglalt festékeket és rajtszámokat más versenyző már nem használhatja (a jelentkezés mellett lehetőség van beírni az adatokat).[3]——————————————————————————————————Sportos ferdehátúak versenye 4-6Hétvégén újra szervezett verseny keretein belül találkozhatunk – immár a GT6-ban. Most a csapotthátú európai kisautóké a főszerep, de ezek az ölebek ne tévesszenek meg senkit: néha bizony torokra támadnak!A kiseb(b)ek könnyedségükkel, és öblös turbóval pótolják hiányosságukat, és próbálják elcsípni szívómotoros társaikat.A verseny lényege, hogy veszélytelen formában tapasztalhassuk meg az új körülményeket, és olyanok is kedvet kapjanak a játékhoz, akiket egy nehezebben kezelhető gépsárkány eleinte elrettentene.december 22, 18:30 szobanyitás[2]Hoszt és szoba neve: [majd még kiderül ld. lent] Sportos ferdehátúak ! A mikrofon nem használható.Autóválasztás383 TP korlátozásKomfort: médium a legjobb használható gumi1030 kg feletti autókAz autók tuningolása megengedett.Meghajtás: FF Nitró tiltottHátsó szárnyak kivételével minden légterelő elem használhatóPálya beállításokPálya neve: Tsukuba – 28 körMatterhorn Dristelen – 17 kör (sötétben indul)London – 28 kör–A verseny időtartama legfeljebb 2 óraTÖBBI a fenti verseny szerint (csak ABS, gyenge sérülés, no penalty stb)Csak a fenti autók közül választhatsz. Első légterelőt és diffúzort tehetsz rájuk, de a hátsó szárny használata TILTOTT!Lehetnek eltérések, a nagyon erős, vagy nagyon gyenge autókat kivehetjük a versenyből (hendikep rendszer nem lesz).A tesztelés és a beállítás fontos szerephez jut, viszonyításképp beírhatnátok az elért időket!Tapasztalataim szerint a részleges önzáró differenciálmű kiinduló nyomatékának és fék-érzékenységének 5-ös értékre vételével is nyerhető némi idő…Az egy napon megrendezett futamokon ugyanazt az autót kell használni, de versenynaponként választhatsz majd másik autót (a verseny előreláthatólag 3 vasárnapon át tart majd) – a végeredményt ezután közzéteszem, és a győztes bonthatja a pezsgőt! 🙂 [4]——————————————————————————————————-Jelentkezni a http://granturismofever.hu oldalon is kell (a “linkelt események” résznél “Jelentkezés”, mobil eszközön (stb) nem látszik), a könnyebb áttekinthetőség kedvéért. (Oda teszem ki majd a divízió beosztást – kinek kit kell felvennie, melyik szobában lesz, egyéb részletek).Ha jössz, annak igazán örülünk – biztosan remek élményben lesz részed, de kérlek a verseny előtt menj néhány kört a pályákon, hogy meglegyen a biztos autókezelés, féktávok.

PlayIT GT6 teszt

2013.12.02. in

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer kinézek egy ilyen eseményre, de a GT6 kihelyezett állások, és a PS4 elég nyomós oknak bizonyult a megjelenésünk mellett.[1]A sorbanállásról szerintem sokat elmond, hogy indulás előtt hívott egy barátom, hogy már 1 órája ott vannak a sorban, úgy egy óra múlva, amikor odaértünk, még láttuk őket, alig 20 méterre lehettek előttünk. Másik komám 10 perc után megköszönte a lehetőséget, és hazament.3 fázis volt, így a pénztárnál nem tülekedtek, és egyszerre nem volt odabent túl sok ember. Két jótanács a jövőre nézve: vagy elővételben kell jegyet venni (esetleg valami spécit), vagy pedig este 6 körül érkezni. (Nem nyávogni feleslegesen, vagy kivárod, vagy hazamész, nem lesz jobb a szervezés, mert TE szidod, sőt, lehet a szervezés jó, így optimális üzleti szempontból, Te pedig nem igazán érdekelsz senkit sem. Voltak a rendezvényen elegen. Szóval fő a pozitív hozzáállás! :))Bent semmi zavaró problémával nem találkoztunk. Mindenütt emberek voltak, mindenütt várni kellett, de nem voltak nevetségesen hosszú, reménytelen sorok, érezni lehetett, hogy van mozgás (kint ez nem így volt).Megnéztem a PS4-et (tényleg csak néztem), körbemászkáltam a terepen, aztán jött a lényeg!Gran Turismo 6A Sony emberei korrektek voltak, ugyanakkor gondoskodtak arról is, hogy legyen pörgés. Aki nagyon nézett, annak berendezték a gépet, de aki tudta mit csinál, azzal nem akadékoskodtak (pedig a segítségeket aztán nekik kellett visszakapcsolni…)[2]Képben voltak, hogy mi-merre, de sajnos tanácsokat nem adtak: a ránézésre kevésbé rutinos résztvevők számára talán visszafogottabb négykerekűeket, és könnyű pályát javasolhattak volna…4 alkalommal ültem a gép elé, cimborákat is figyeltem. A várás nem volt vészes, senki nem tolakodott, egyszer kellett szólni, hogy mindenkinek csak két köre lehet, mások is erre várnak…Később gyakorlatilag 2 embernyi várás volt, ami teljesen rendeben volt.A technika: fat PS3-ak, és sokatlátott DFGT-k. A kormány lazasága nem okozott gondot, ellenben a pedálok puhasága nekem szokatlan. Sajnos fülesek nem voltak, és semmit sem lehetett hallani, de így legalább ráeszméltem, hogy mennyire hagyatkozom a hangokra, mind a váltás, mind pedig a csúszkálás irányítása kapcsán (gumihangok).Igyekeztem variálni: új pályák, ismertek, erős autók, kevésbé vadak, puha gumi, és utcai stb.Belbecs[3]* Az autóknak súlya van. És ezt nem csak a fizikai paraméterre értem. Ahogy mozognak, sokkal komolyabb lett, érzed, hogy itt valami történik, hogy tétje van a dolognak.* Érzékenyen reagál a kisebb kormánymozdulatokra is, nagyobb a kontroll, egészséges határokon belül sokkal könnyebb korrigálni, mint a GT5-ben* Az autót szépen rá lehet borítani a kanyarra, a KW kitett magáért. A hajtáslánc kedvesebben reagál a visszaváltásra (pedig ez a GT5-ben is jó volt). Jól meg lehet fogni a vasakat.* Élvezet terelgetni az autókat, a sebességérzet számomra sokkal jobb! Amikor előzési helyzet van, tényleg azt érzi az ember, hogy itt most verseny van.* A gépi versenyzők viselkedése nem oly buta. Egy elnézett féktávnál bekukucskálnak, mellettünk maradnak, visszatámadnak, ha vége a dalnak, nem teszik ránk a kormányt – nem löknek ki. A féktávokkal még most is hadilábon állnak.* A nehézséget az ellenfelek autójának ereje adja (mintha jobban tapadnának, és “bátrabbak” Ezt nem igazán értem hogy van), nem az okosodása.* A fékezés egy élmény. Sokkal kellemesebben elnyúlik. Ha viszont kicsit keményebben rálép az ember, jön a megtorlás – kíméletlenül.* Lehet kanyarban fékezni (csak nem érdemes). Ilyen helyzetben nagyon vékony a határ, ami még belefér, de lehet mókás dolgokat művelni (nem annyira merevek a “szabályok”, mint a GT5-ben)* Kicsit a túlkormányzottság felé mozdult a játék az alulkormányzottság helyett (nem az van, hogy bizonyos helyzetekben mindenkinek ki kell szállni, és kézzel ívre tolni az elejét, mert a kormányzás épp nem számít).* (Úgy érzem, az autók jobban kanyarodnak. Nem tudom, ez lehet szubjektív, vagy autója válogatja.)* A végére hagytam a legjobbat: a Yokohama sok okosat mondhatott a PD-nek: Nem az van, hogy a keményebb sportgumi olyan, mintha jégen mennél. A Soft pedig nem olyan, mintha konstans egytonnás leszorítóerő hatna az autóra. Ezt elég nehéz megfogalmazni. Tapadási határok vannak (nem olyan élesek), illetve időeredmény eltérések (aszfaltra továbbított erő). * Úgy gondolom, sokkal nagyobb szerepet fognak kapni a “helyzetek”, mint a rutin. Pontosabbnak lehet lenni, koncentrálni kell.(MEGJEGYZÉS: Mindezt egy középszintnél is gyengébb (mostanában) játékosként írom, lehet, hogy tévedek. Ezek inkább érzések, mint jól kiforrott, körbetesztelt tények.)[4]Külcsín* Nem igazán éreztem számottevő grafikai előrelépést. Simább a kép. * Természetesebbek a fények. De a GT5 után nem estem hanyatt a látottaktól* Hallani meg semmit sem hallottam (bár ez engem csak a fordulatszám miatt érdekel, sosem zavartak a porszívóhangok). * * Állítólag öblösebb lett, erőteljesebb. Bár fogalmam sincs, hogy akkor most lesz-e még első napos hangfrissítés. Szerintem nem ezen múlik.* Szép stabil képkocka/másodperc.* Tök jó, hogy zászlóval intik le a futamot. :)6-a péntek, kilövés – stay tuned

GTF – ízlés kérdése ( design help pls )

2013.08.07. in

Sziasztok!Van egy kis rajongói oldalam, és ezzel kapcsolatban volna kérdésem!Korábban már kikértem a véleményeteket lapterv ügyben – bizonyára emlékeztek 😉 de most eljött az idő, hogy más rendszerre, egy fórummotorra váltsunk.Így megint elérkezett a designválasztás ideje – a lentebb látható témákon kisebb módosításokat lehet eszközölni.Nos tehát következzenek a képek:Ez egy igazán érdekes profi theme, a probléma annyi vele, hogy fix szélességű, és talán nem illik a GT-s tartalomhoz.[1]A következő szemrevételezni való egy igazán szép darab, a gond az vele, hogy fix szélességű, kevés a hely a menünek, a blokkjai nem túl kiemelkedőek.[2]Egy többszínű (változtatható), letisztult megoldás, sok gondom nincs is vele, talán túl egyszerű.[3]Számomra ez a másik favorit. Teljes szélességű header képet lehet hozzá adni, ami nem tetszik, hogy túl világos.[4]A kisebb változtatásokon túl a tartalom is dobni fog rajtuk.Itt is “szavazhattok” : https://apps.facebook.com/opinionpolls/poll?pid=ACI64CyDWDYKöszönöm a véleményeket! 🙂

Csak 15 szavazaton múlik – pls HELP !

2013.06.26. in

GT5 – fotóverseny!——————————-Előrebocsátom, hogy rühellem a csúcsfotó/cukibaba/dögösbögyös típusú szavazásokat – még csak tét se kell hozzá, és máris rápörögnek az “ismerősök” stb.Tehát nem gondoltam volna, hogy egyszer én is írok egy ilyen bejegyzést… most mégis itt vagyok!Ha tétje van a dolognak, a nyereményért csinál reklámot az illető – saját magának! De persze a szervező közben sok-sok kattintást kap, felhívja magára a figyelmet, és esetleg adatokhoz is jut…A leghatásosabb ingyenreklám![1]MOST VISZONT…… nemzetközi mezőnyben, gémer témában mutathatjuk meg, hogy kinek van több barátja! 🙂xSzabikax versenytársunk fotóját beválasztották a legjobbak közé egy versenyben – szóval itt a lehetőség, hogy felírjuk Magyarország nevét az európai GT scene térképére! Kérlek szavazzatok az 533-as opcióra!https://www.facebook.com/questions/473876042686876/Köszönet a szavazatért!//a verseny nyereménye egy F1 feltét a T500-as kormányhoz – szóval ne féltékenykedjetek xSzabikax-re – neki kell kormányt venni hozzá!!! 🙂

PS MPVs program – a legjobbak közt vagy?

2013.03.18. in

Ma találkoztam egy érdekes hírrel az IGN-en: A Sony levelet küldött a PS3 játékosok felső 1%-ának, azoknak akik a legtöbb trófeát gyűjtötték be, tekintélyes gyűjteménnyel rendelkeznek, és aktívan gémerkednek.[1]A Sony levelében a legelkötelezettebbeknek nevezi e tehetséges játékosokat. Emellett megemlítik az online tevékenységeket – a többi játékos segítését (végigjátszásokkal stb), aktív bloggerkedést/fórumozást…[2]Nem hinném, hogy a dolog lényege a náculás volna – sőt, épp ellenkezőleg: azt gondolom, ez a Sony új mindent megosztós, Facebookkal PSN barátkozós szolgáltatásához kell majd.Lehetséges, hogy “hivatásos” játékos segítők lesznek – akiket a Sony különféle finomságokkal honorál is.Erre utal, hogy komoly kérdőívet kell kitölteni, játékos FB és egyébhozzáférést csatolni stb.(Ha a kisebb pszichológiainak mondható tesztből az jön le, hogy egy önző dög az illető, szerintem kapásból kiesik.)[3]Állítólag a trufákhatár 10000 körül van, nos kár, hogy így kiestem, pedig jó lett volna… :D- Valaki kapott üzenetet? Szerintetek mire készülnek a japók?- Te segítenél másoknak problémát megoldani, szerveznél eseményeket?- Kérnél segítséget, elfogadnád más tanácsait? Egyáltalán: jó ötlet ez a közösségépítős “izé”?[4](forrás: 100°C… [a http://www.ign.com/articles/2013/03/15/sony-reaching-out-to-top-1-for-playstation-mvps-program] IGN [/a])

GT Academy 2012 Magyarország – VIDEÓ

2012.09.24. in

Megrendezésre került a magyar Academy döntő!Bizonyára hallottatok már a Nissan és a Sony együttműködésével életre hívott Gran Turismo Akadémiáról – melynek köszönhetően már 3 virtuális pilóta ülhetett át a versenyszékből, egy igazi pályaautó volánja mögé![1]A legutóbbi nemzetközi megmérettetésen a hivatalosan résztvevő országokon túl más nemzetek fiai is saját zászló alatt indulhattak. Úgy hiszem ez tekinthető egy előzetes igényfelmérésnek is, melyben hazánkfiai kiváló eredményt értek el:Összetettben a 28 helyen álltunk trófeák tekintetében, míg ha a résztvevők számát is figyelembe vesszük a 9. helyen végeztünk![2]http://eu.gran-turismo.com/gb/academy/2012/trophy_ranking/Az utolsó fordulóban időeredmények tekintetében sem panaszkodhatunk, hiszen az 57., 73. és 185. helyet is magyar versenyző bérelte ki!Higgyétek el, ez nagyon szép eredmény, ha figyelembe vesszük, hogy a világ minden tájáról 1 milliónál is több GT fan több mint 190 millió alkalommal próbált az élre jutni!Így hát a Nissan és a Sony kis hazánkban is aktivizálódott, és egy előzetes időmérő bajnokság után a 30 legjobb játékos élőben mérettethetett meg az első helyért!http://www.gtacademyhu.com/eredmenyekMegjegyzés: Mintegy megerősítésként, hogy a nagy testvér figyel bennünket, a Sony ki tudta szűrni utólag azokat, akik az eredeti szabályok adta kiskaput kihasználva könnyebb autóval versenyeztek – így valóban igazságos eredmény született [3]GRATULÁLOK: 1. Sinka Dániel 2. Zsinór János (madzagjohnny82) 3. Nagy Lajos (a képen nem sorrendben!)Remélhetőleg ez még csak a jéghegy csúcsa, és a rajongók lelkesedését figyelembe véve, jövőre talán a nemzetközi GT Academy rendezvényre is kijuthat tőlünk néhány tehetséges racer – legyetek résen! ((-:TOVÁBBI MÉDIA a méltán népszerű Facebookon: http://on.fb.me/QP1Hu0(Köszönet a képekért Jaffa-hu-nak és a videóért zomimi78/xerox-nak!!)[4]

CLOUD gaming – felhő játék

2012.05.31. in

Jön az e3, a világ legjelentősebb játék-expója!Mitől lesz érdekes egy ilyen esemény?Számomra nem az új címek bejelentésétől – a Rockstar ezt nagyon jól csinálja, legfeljebb FÉL ÉVVEL a megjelenés előtt jön érdemi hír a cuccaikról.[1]Meg aztán nem kell ahhoz kiállítás, hogy egy játékot bejelentsenek – sőt, néha az ember nem látja az erdőtől a fát. 🙂Az E3 számomra az innovációról szól!Lehet az egy játékon belül is, lehet valami új fejlesztési megoldás, új ötlet, új hardver…Korábban írtam egy blogot: http://playstationcommunity.hu/blog/28471Úgy látszik kissé földhözragadt módon gondolkodtam – mi van, ha a válasz a felhők között van?[2]A [a http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2012/05/30/what-is-cloud-gaming-and-why-do-sony-want-it]hivatalos PS magazin [/a] cikkében szó sem esik a PS4-ről… TV-ről, VITÁ-ról viszont igen![3]Persze a SONY nem egy Nintendo, vagy Apple, Kutaragi óta a nagy lehetőségek (ld. oprendszer futtatás) inkább eltűnnek. De játszunk el a gondolattal!TE mit szólnál hozzá, ha a jövő játékai az internetről töltődnének az arcodba?

BOLDOGSÁG…

2012.04.10. in

Először is leszögezném, hogy a “bevonzós”, pozitív gondolkodós, mindent elérős “kamu” pszichodzsudzsutól égnek áll a hátamon a szőr! Tehát szerintem ez nem olyasmi…A magyar nem egy boldog embertípus (6% érzi magát boldognak – juhúú), pedig a boldogság élettani hatásokkal is jár, a boldog emberek tovább élnek, kevesebbet betegeskednek, és ritkábban mészárolják le családjukat machetével.Persze most aztán jöhet a politika, meg a gazdaság ezerrel, mint érv, csakhogy nálunk szegényebb – afrikai – országokban is jobbak a számok!Az EU-n belül egyébként csak a románok boldogtalanabbak nálunk!Pedig a boldogságunkért tehetünk, és nem is pénzfüggő a dolog!50%-ban a génjeink határozzák meg azt a szintet, amely felett boldognak érezzük magunkat, 10%-ért a körülményeink a ludasak, DE 40%-ról MI TEHETÜNK (szándékos tetteinkkel befolyásolható.)Lássuk melyek azok a dolgok, melyeket a legtöbb HALDOKLÓ ember megbán élete végén:“Bárcsak lett volna bátorságom a saját életemet élni, és nem azt, amit mások elvártak tőlem.”Ez volt a leggyakoribb megbánás. Amikor az emberek visszatekintenek életükre, a fontosabb állomásokra, rájönnek, még álmaik felét sem sikerült valóra váltaniuk. A legtöbb embernek abban a tudatban kell búcsúznia a földi léttől, hogy a be nem teljesült álmokért egyszerűen ők maguk okolhatók, mert nem harcoltak értük kitartóan.“Bárcsak ne dolgoztam volna olyan sokat.”Valamennyi férfi beteg szájából elhagzott ez a mondat. A napi hajtás miatt nem maradt elég idő sem a gyerekekre, sem a feleségre. A legszomorúbb – az ápolónő szerint –, hogy női betegektől is hallott ilyet, pedig idősebb generációról lévén szó, ők még nemigen voltak családfenntartók.“Bárcsak lett volna bátorságom kimutatni az érzelmeimet.”Sok ember azért fojtja vissza érzelmeit, mert így könnyebb megőrizni a békességet. Az eredmény azonban közel sem vigasztaló, óvatos viselkedésükkel középszerűek maradtak, nem teljesedtek ki, nem váltak olyanná, amire igazából képesek lettek volna. Sőt, az sem kizárt, hogy számos betegséget a kereserűség és a bosszankodás váltott ki.“Bárcsak szorosabb kapcsolatot ápoltam volna barátaimmal.”Szintén valamennyi haldokló említést tett erről. Úgy tűnik, a baráti kapcsolatok is reálisabban ítéltetnek meg egy életvégi számvetésnél: a betegek elmúlt életükre visszatekintve rájöttek, a baráti kapcsolatainkra is nagyobb figyelmet kellett volna fordítaniuk.https://www.youtube.com/watch?v=PX8XEXmhHss“Bárcsak boldogabb lettem volna.”Sokan halálukig nem jöttek rá, hogy a boldogság megélése saját döntésük is. Szokásokat, magukkal hozott mintákat követtek, miközben élhettek volna kicsapongóbb életet is. Noha az előbbi kényelmesebbnek tűnhet, többet kapunk mi magunk is, ha több teret engedünk a lazaságnak, a felhőtlen nevetésnek.Végezetül akit még érdekel, hogy MITŐL lehetünk boldogok, és mi magyarok, mitől NEM vagyunk azok:http://www.origo.hu/egeszseg/20110413-tiz-ut-a-boldogsaghoz.htmlhttp://lifenetwork.hu/lifenetwork/komment/20100701-pozitiv-pszichologia-a-boldogsag-tudomanya.htmlhttp://www.origo.hu/egeszseg/20101214-ujabb-bizonyitek-hogy-a-penzzel-nem-jar-egyutt-a-boldogsag.htmlAz IMDB közönsége szerint messze-messze a világ legjobb filmje:Végezetül egy jó kérdés: Szerintetek a boldogságkutató boldog? (-: