Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Street Fighter V – majdnem a fotórealisztikus grafikára mentek…

Koichi Sugiyama, a PS4-re is megjelent [B]Street Fighter V[/B] egyik producere, nemrég leült a [A http://www.gamespark.jp/article/2016/02/17/63777.html]gamespark.jp[/A] weboldallal, és mesélt nekik a játék készítéséről. Beszámolt arról is, hogy a fejlesztés kezdeti fázisaiban a Capcom fotorealisztikus stílust választott a játéknak. (Az interjút angolra az [A http://www.eventhubs.com/news/2016/feb/29/capcoms-koichi-sugiyama-photorealistic-version-street-fighter-5-existed-one-point/]eventhubs[/A]-nál fordították le.)[I]„[B]Game Spark:[/B] Mivel 8 év telt el a Street Fighter negyedik és ötödik részének fejlesztése között, volt bármilyen különösebb nehézség a folytatás elkészítése során?[B]Koichi Sugiyama:[/B] Hát, nagyon keményen kellett dolgoznunk a játék grafikáján. Az SF3-ig a sorozat renderelése pontmátrix pixel sprite-okkal történt. Az SF4-nél már 3D-s modellekkel készült a grafika, így több próbálgatás után jutottunk el ahhoz a vizuális hatáshoz, melyről ismert a sorozat. Az SF5 esetében az Unreal Engine 4-gyel dolgoztunk, mely arról ismert, hogy kifejezetten jó a fotorealisztikus látvány renderelésében. Így keményen kellett dolgoznunk azon, hogy a játék anime-szerű látványát létre tudjuk hozni – ismét kísérletekbe vágtunk, majd végül az „olajfestményszerű” lehetőségnél maradtunk. Sőt, a fejlesztés korai fázisaiban összeraktunk egy olyan buildet, mely fotorealisztikus grafikájú volt. Viszont ekkor rádöbbentünk arra, hogy a merész, anime-szerű kinézet és hangulat nélkül nem lenne Street Fighter, így lemondtunk teljesen a fotorealisztikus elképzelésről.[B]Game Spark:[/B] Street Fighter 5 fotorealisztikus grafikával? Azt megnézném.[B]Koichi Sugiyama:[/B] Igazából meg is nézheted. Ha az e-Capcom üzleten keresztül rendelted meg a Street Fighter 5-öt, akkor a mellékelt kiskönyvben van egy darab fénykép az említett fotorealisztikus buildről. Ryu ekkor tért vissza magányos, hegyi kiképzéséről, így szakálla nőtt és tele van vágásokkal és horzsolásokkal. A „Hot Ryu” ruha elképzelése innen született meg.”[/I]Az SRK Forum Bakfromon felhasználójának köszönhetően meg is tekinthetitek a kiskönyv beszkennelt oldalait.[65346] [65347]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Ha fotórealisztikus grafikát csináltak volna, talán jobban érdekelt volna a játék.

  2. Jobb lett volna fotorealisztikus grafikával .

  3. Mondjuk lehet jobb lett volna.

  4. “Hiba volt.Talán ez a kis “”vérfrissítés”” újra Tv harcost csinált volna belőlem…”

  5. Ez a játék nekem eddig óriási csalódás:( Olyan szinten le van csupaszítva, hogy már zavaró.

    • Egyetértek. Egyszerűen – számomra – unalmas vele játszani.

      • Ok, szuper, akkor nem vagyok egyedül. Értem, hogy SF 2 utánérzést akartak…De az egy egészen más rendszer volt. Jóval kevésbé megengedő, vért pisált az ember, így unalmassá sosem vált, hiába a kevés mozgás. Itt viszont…Plusz az ár…Ok, lehet azért drága mert majd jön belé a sok dlc/megnyitható karakter stb. Kérdés, hogy ha azok is ezt a sémát követik, mennyire lesz élvezetesebb. Az év csalódása számomra. (Ken külseje mellett, nem is értem, hogy a japó játékosok miért Cammy szerintük nőietlen feje miatt akadnak ki inkább, mintha az SF valami KOF kéne legyen)

  6. Laurát megnéztem volna fotó-realisztikusan. 🙂