A DICE, a Criterion és az EA Motive összeült és arról beszélgettek, hogy milyen, amikor három stúdió közösen szorgoskodik egy játékon – jelen esetben a [b]Star Wars Battlefront II[/b]-n.A PlayStation Blogon Craig McLeod a DICE-tól, Mark Thompson a Motive-tól és Matt Webster a Criteriontól mesél arról, hogy mit tanultak az első résztől és mit jelent egy olyan játékon dolgozni, amely magába foglalja az eredeti, a folytatás és az elősztori trilógiákat.A folytatás november 17-étől kapható PlayStation 4-re.[youtube]U5SxvTFZ6lY[/youtube]
Star Wars Battlefront II – a fejlesztők mesélnek
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
soliduss
Megmondom őszintén én még ingadozok. Az előző rész multija jó volt… de nagyon nagyon kevés.A fighter squadron móka nagyon adta, de a többi csak egy átlagos bf light volt :DA story mód érdekel, de csak akkor ha a dicenak semmi köze hozzá. Úgy tudom ,külön team dolgozik rajta… ez a Bf Hardline-nál bejött… de ott se lett maradandó.Nem vagyok könnyű helyzetben..