Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Square Enix – a nyugatnak macsók kellenek””

A felkelő nap fejlesztői által prezentált videojátékok legfőbb ismertetőjegyei már a kezdetektől fogva a különleges, egyedi felfogásban dizájnolt japán karakterek. Az ázsiai kultúra külsőségeit magukon viselő hősök és antihősök komoly kettősség súlyát hordozzák a vállukon: a gyakran kifejezetten szembetűnő, sőt néha talán finoman tolakodó feminin – “lányos” – vonásokkal elképzelt figurák eléggé megosztják a játékostársadalmat. Aki kedveli a japán gémeket, az általában pont miattuk, a nyugati iskolától messze eltérő dizájn hatására játszik efféle stuffokkal, akiben viszont ellenérzést váltnak ki az ázsiai programok, ők ezt a “buzis” stílust kifogásolják.Yosuke Saito, a Square Enix egyik vezető producere és Taro Yoko, a Cavia fejlesztőstúdió vezetője tisztában vannak a helyzettel. Amikor a két cég leszerződött a [A http://playstationcommunity.hu/note/3335]NIER[/A] című kalandjátékra, a probléma hamar előtérbe került. A japán játékkészítők szembesültek a tényekkel: a nyugati playereknek macsó hősök kellenek!A NIER története a főhős szívének legkedvesebb személy megmentéséről szól. A szoftvert eredetileg úgy álmodták meg a Caviánál, ahogy az a japáni játékfejlesztői “nagykönyvben” meg van írva: a főhős egy tipikusan japó, belőtt sérójú, nyüzüge, csinos arcú, fiatal srác, aki lánytestvére életéért küzd. A próbaverzió annak rendje és módja szerint meg is érkezett a Square Enix Los Angeles-i stúdiójába, ahol az amerikai kollégák némi tanakodás után felvázolták a japán stúdiónak, hogy szerintük a game buktatója lehet a lányos főhős. A vitába beszállt a Square európai részlege is, mondván hiába működik ez az animék és mangák fantáziavilágában, de egy ilyen “gebe” harcos tulajdonképpen nem képes akkora kardok forgatására, amik a játékban használhatók. Így aztán a nyugati szakemberek javasolták, sőt erőltették az opciót, miszerint a Cavia készítsen két kvázi megegyező verziót a programból, melyeknél csak a főhős – és szerette – személyét cserélik le.Így született meg a Nier Replicant, a kizárólag japán piacra szánt szánt, Playstation 3 exkluzív változat, illetve a Nier Gestalt, ami Japánban X360 exkluzív. Amerika és Európa a Gestalt megfelelőjét kapta NIER címmel.[21142][21141]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “A nyugatnak macsók kellenek…Érdekes, hogy ezt egy páran a főnöki székekben eldöntötték, hogy mi kell az embereknek. (végül is ők “”jobban”” tudják, mi kell nekünk)(Sorry, hogy megint írtam, de ezt még muszáj volt:)”

  2. Már anno a PS1-es játékoknál lehetett szereplőt választani, erre pont egy playstation3-nál kell külön osztani… De szerintem eleve az anime külsejű lett jobb.

  3. Remélem megbukott a próbálkozás és eztán már csak tényleg japán cuccokat fogunk kapni.

  4. Hogy mik vannak!? Érdekes info!

  5. Csak kipróbáltam a játékot ,szerintem nagy rakás kaka!

  6. Nekem mindkét Nier nagyon tetszik és annak örültem volna igazán, ha az elején választhatóvá teszik, melyik verziót akarom végignyomni. A Blu-ray lemezre ráfért volna a két sztori, és így 2x annyi időt töltöttem volna a játékkal.

  7. Semmi baj azzal a japán karakterrel, azok mindig is ilyenek voltak … nekem jobban bejön az a keleti stílus, mint ez a csöves itt alatta (há’ hogy áll má’ a haja? xD) =D

  8. én ugye az europai verzioval játszom minden faja viszont a psn-röl letölthetö nier dlc-ben a japán karakter szerepel.

  9. Most jól döntöttek, azért ez az Apa figura nagyon különleges lett!

  10. És akkor mostmár lesz Final Fantasy macsó edisön is?Ja, hogy ott arra építik az egészet… és mégis megveszik? 😀

  11. “Ha már ilyen zord a sztori, akkor legyen olyan a főhősis, szóval inkább a hústorony. Engem kicsit emlékeztet Gutsra a Berserkből. Mostanság én is inkább előnybe részesítem az ilyen “”reálisabb”” karaktereket.”

  12. Attaqrva, milyen kommentek a felyemet meg szarrá röhögöm. xDNekem egyikkel sincs bajom…

  13. Nemtom, hogy raiden, meg a két Devil Májkrémes ürge mitől lenne nyeszleg. Jó, Nero feje kicsit lányos. Na mindegy.A japó, feminin (vagy milyen), belőtt, össze-vissza álló hajú, nyeszleg, vézna, ijesztően ronda fejű izéktől kiráz a hideg.Az európaiak, meg az amik, azt jól mondták, hogy valami macsó kell, ami nem olyan, mint egy hermafrodita, de azért emberszabású legyen könyörgöm!!! Ez az ork, troll, ogre, kentaur, hulk, óriásdínó keverék, agyaszlopált micsoda, ez valami borzalom. Bár inkább, mint hogy japcsi legyen, de ez is shit.

  14. ennyi erővel cloud strife is egy gönye gyerek és mégis mekkora kradja van

  15. Sackboyt is azért szeretjük, mert annyira macsó…Nekem nem kellenek izomagyú bádibilder főhősök. Lehet, hogy a hamburgerzabáló zsíragyú amcsiknak jobban bejön, de hogy egy kalap alá veszik az összes nyugati nemzetet, hát szerintem ez nem volt egy szerencsés nyilatkozat.Arra meg csöppet sem gondolnak, hogy aki vesz egy japán játékot, az pont azért teszi, mert ízlésvilágához közel áll a japán stílus?

  16. Azért az alkesz se sokkal jobb, mint a Raiden fiúka.

  17. Egyik se tetszik. Egyik homokos, a másik meg egy leélt alkoholista, öregembernek néz ki xD

    • “Csatlakozom. Elnézést kérek amiért először infó hiányában kapásból csajnak néztem az első képen látható “”srácot””. Nem szeretem a macsókat sem, de nagyon szomorúnak tartom, hogy egyre kedveltebbek a feminin egyedek mind a csajok mind a fiúk körében….”

  18. 1.: buzis. de a japánoknak ez jön be.2.: így szoktak kinézni azok a karakterek, amiket ezresével kell egy gombnyomással legyakni egy játékban. ezek jönnek veled szembe 0% IQ-val csak hogy ne átfuss a pálya bizonyos részein, nagyon gagyi 😀

  19. hát má nem azér de egy japán játékba sokkal jobban illik az első japán karakter mint a második szellemi fogyatékos barbár kinézetű:D

  20. Egyik sem szimpatikus.

  21. A japán játékokat úgy szeretem ahogy vannak… A japán karakterekkel!

  22. Dante és Nero is elég nyüzüge… Squall, Cloud, Zack, Tidus is elég sovány. Sőt, Pyramid Head is elég csoffadt és mégis mekkora késsel hadonászik…Szeretem, amikor okosnak hiszik magukat a fejesek, inkább kérdeznék meg a gamereket, hogy mégis mi lenne nekik a jó…

    • Teljes mértékben egyetértek veled. egy fantasy stílusú játékban ne akarjanak már élethű karakterábrázolást. Ennyi erővel a könyvet is kivehették volna mert hogy az életben a könyvek nem repülnek ám 😛 Amúgy nekem soha nem volt semmi gondom a japánok feminin főhős karaktereivel mert a játékaik minősége páratlan. (legalábbis régen az volt mostanában szerintem elég F0scsi).

  23. Megértem a problémát, és tényleg buzis az első képen látható figura (ilyen karakterekből nehéz számomra szimpatikusat kreálni, kivéve Raiden, aki nagyon cool), de szerintem átestek a ló túlsó oldalára, mert a végleges fickó (második kép) úgy néz ki, mint egy nyomorék ork. Cseppet sem jobb.

  24. Nem játszottam ezzel a játékkal (meg amúgy egy Square játékkal sem), de így jobban tetszik. Tényleg egy kicsit lassan herótom lesz a nagyon nyálas kinézetű selyemfiúkból, szinte csak azokat látni mindenhol. Még több badass karakter kéne!!!