Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

SoulCalibur V – az első teszt

A PSM3 PlayStation-only magazin a hírek szerint a világon először hozhatott le tesztet (végre erősödik a nyugati nyomtatott sajtó?) 2012 februári számában a Namco Bandai Playstation 3-ra is rövidesen megjelenő, versus fegyveres-bunyós játékáról, a [B]SoulCalibur V[/B]-ről.A PSM3 8.9/10 ponttal díjazta a motyót. A tesztben kiemelik a friss arcokkal bővített, kiváló karakterlistát, mondván a figurák “gyönyörűek és változatosak, a széria történetében rég óta esedékes frissítést hozzák el”, valamint “a régi arcok és az újak egymáshoz lettek igazítva”.Az SCV a lap tesztje szerint “gyors és agresszív, és pont ez kellett a sorozatnak”. Az újítások miatt a “régi rajongók majd puffogni fognak”, de az új belépőknek “ez a tökéletes választás”.A SoulCalibur V 2012. február 3. magasságában várható Magyarországra. PSC teszt remélhetőleg elsők között!

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. A 3. részt megvettem és el is voltunk vele jó darabig, de csak egy fellángolás volt. A 4. rész is csak a SW tartalom miatt érdekelne.Maradok a Mortálnál.

  2. Jól írták a tesztben! Puffogok, és fogok is. Ahelyett, hogy elmélyítenék a harcrendszert, csak leegyszerűsítik? Aki selejt, az soha nem fog kombókat gyúrni, és practice módot látogatni, mindegy, hogy van e tartalma a játéknak vagy sem. A 4-esben legalább adott volt a lehetőség a komoly játékosoknak, hogy fejlesszék magukat. ( Ezért is jók a mai napig a SCIV partyk:) De a fenti teszt csak egy ember véleménye… Majd ha a kezembe lesz, az a biztos. Másnak nemigen hiszek.A videókban már láttunk 2-3 mozgásos kombókat, guard impactet, reversalt, quick stepet, just guardot, ez utóbbi nagyon is kíváncsivá tesz. szóval lesz itt mit kiismerni:)solidus 3. hsz. +1

  3. Én is várom .

  4. Egész szép adag pontot kapott 😀

  5. Gyorsasággal és agresszivitással semmi gondom. De ha a történetmesélés és karakter sztori mód ugyanolyan ratyi maradt, akkor azt hiszem nincs értelme beszereznem!

  6. Mekkora SCIV partit toltunk, köszi srácok!Ezt meg várjuk szeretettel!

    • Mi köszönjük, hatalmas derbi volt, legközelebb is ilyet! :)A hirhez hozzászólva: lehet, hogy megújult a character roster, de az új arcok rém jellegtelenek (ok, ez mondjuk szubjektiv), és a többségük csak kinézetében új, mivel pusztán replacementekről van szó. Igy meg aztán nem nehéz a régieket és az újakat egymáshoz egyeztetni.Viszont maga a játék az eddig látottak alapján biztató, várjuk szeretettel.

  7. Nálam kimarad.

  8. nem vonz ez a játék.

  9. nah hát akkor majd kiderül..játszottam a IV-el, az se volt rossz

  10. én már rég előrendeltem és már nagyon várom 2012 ö lesz az első játékom

  11. ….nagyoooooooooon várandóóóóóóós a gééém…:)

  12. Nem tudom mi lett a namco-val. Minden sorozatát újradizájnolja és kis túlzással minden eddigi rajongót arcon csapnak. Az Ace Combatnál is elég vegyes lett a kép. Kíváncsi vagyok itt mit fognak leegyszerűsíteni? 1 gombos speckó támadás…

  13. A sorozat nekem soha nem volt a kedvencem. Ilyen hülyeségek miatt, hogy Astaroth a kigyúrt állat a fegyverével oldalba legyinti a vinnyogó ribancot, aki a 2 kis vacak bicskájával kivédi az atomvonat támadását, majd a maga cirka 40 kilójával a levegőbe repíti… XD

    • Nagy karakter nagyot esik, ahogy Dragonken mester mondta nekem egyszer.

    • Mert pld. a Tekkenben rohadt reális, hogy a pehelysúlyú Xioyau nyitott tenyérrel dekázik olyan bőven száz kiló feletti karakterekkel, mint pld. Marduk, Jack, Azazel, vagy hogy simán képes lefogni a támadásukat, ahelyett, hogy elrepülne a picsába.De irhattam volan bármelyik 3D-s verekedős játékot, amelyikben lehetséges a juggle kombózás és reversal (magyarul bármelyiket)Valószinüleg azért nem erőltetik a reális fizikát ezekben a játékokban, mert annak a játékélmény és a balansz látná kárát…