Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

SoulCalibur V – aranylemezen

A Project Soul csapata a Playstation 3-ra is érkező [B]SoulCalibur V[/B] saját Facebook oldalán jelentette be, hogy elkészült és végleges formában “aranylemezre” került a szoftver – az aposztrofált szakszó gyakorlatilag a sokszorosítható mesterlemezt jelenti. A hír mindössze azért meglepő, mert 2011.05.11-én még arról híreztem itt a PSC-n, hogy a game mindössze 10%-os fejlettségi állapotban leledzik…Gyorsan kifaragták!

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Várom, most újra elővettem a négyet (meg pár nap múlva a Mortal is meglesz). Kár, hogy semmi érzékem a verekedős játékokhoz, de füzet elő, kombókat lefirkálgatom, aztán mehet a pratice rész ezerrel. Mire kijön az 5, talán rá leszek állva. Vagy növesztek addig polipkezeket.

  2. én már előrendeltem mindegyik rész jó volt rengeteg órát beleöltem nekem 2. rész jött be talán a legjobban ha olyan lesz 30 órát eleszek a játékkal

    • 30 óra? Akkor kerüld el az online felületet! Versus fighting game-ekbe 100+ kell, hogy kellően élvezd, és ne alázzanak folyton folyvást! 😀

    • Én a SC IV Broken Destiny-vel 300 órát játszottam, ebben kb 1500 Quick Play meccs csak a legnehezebb ellenfelek ellen:) Ehhez jön még hozzá, amit Ps3-on toltunk Sanadával és Fight Clubokon.Soul Calibur részekkel 1500+ órát biztos eltöltöttem:)

  3. Remélem ennek a gyors munkának, nem egy bug-os szutyok lesz az eredménye!

  4. még jó hogy nem szeretem a sorozatot

  5. Csak a lassú munkához kell idő, a jóhoz nem 🙂

  6. Jó lesz ez.

  7. Remélem jó is lett 😀

  8. aranylemez és legalább 20 patch

  9. Remélem nem csak úgy kifarigcsálták, hanem tényleg összerakták, ha a 3 szintjére felér akkor már boldog leszek.

    • Hát tartalomban a 4-et mindenképp überelni fogja/kell. Volt benne pluszban egy tower mód és kifújt. A karakterek száma meglesz, a custom-izáció is jobb lesz videó alapján, már csak valami extra játékmód kell, mint a 3-ban a terepasztalos játékmód.

  10. Kimarad.

  11. Én csak a vendég harcosokra leszek kíváncsi. Gyanús, hogy azokról sincs még semmi hír.

    • Ezio-t az AC-ből már bejelentették 3 hónapja, más vendégkarakter valószínüleg nem lesz.

      • Ennyi, semmi Star Wars szereplő, Kratos, Snake vagy Dante ? AC hidegen hagy, de így legalább nem kell megvenni. 🙂

        • A Bayonetta designere is részt vett a készítésben, három karakternek is tervezett bónusz kosztümöket. Lobizott is a Namconál, hogy maga Bayonetta is bekerüljön, de arról nem szól a fáma célt ért-e, valószínűleg nem. Esetleg mint DLC karakter majd…

        • Az már régen rossz, ha a bónusz karakterekért akarod megvenni….

  12. Én már a 3. résznél elvesztettem a fonalat. Valahogy már az is sok volt, és kicsit átesett a ló túloldalára ( mondjuk az élet kijelző csík messze ott volt a legszebb :).

    • A kis terepasztalos rpg-s része szórakoztatóbb volt mint maga játék. Persze a VS-t is annyiszor nyomtok a haverokkal, hogy a 4 már nem is érdekelt. Bár a Star Wars-os tartalomért azt is bekéne szerezni.

  13. Ha jól emlékszem a hármas is gyorsan megvolt anno, 2005 tavaszán volt a hivatalos bejelentés és az első képek, aztán az év novemberében már lehetett is játszani vele, pedig igencsak tartalmas, és a ps2 képességeit jócskán kihasználó epizód volt. Ennél úgy olvastam, hogy több fejlesztőcsapat is összedolgozott egyszerre, pld. a story módnál egy külsős csapat segített be. És a grafikai motort is ugyanaz, mint az előzőnél, látszólag nem írtak újat, csak a meglévőt (ami egyébként még mai szemmel is pofás) csinosítgatták.Persze mindez még nem garancia a minőségre, de hogy hogy is sikerült a puding, azt úgyis megtudjuk hamarosan…

  14. A faragás csak az anyag minőségétől függ. Hogy gránit-e vagy homokkő? Arra kíváncsi leszek!

  15. Gyorsan kifaragták, majd jönnek hozzá a patchek, meg a DLC-k dögivel, nem probléma az ha 0 a tartalom 🙂