Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Socom Confrontation – javítások és trófea támogatás

A Slant Six Games néhány hete megjelent PlayStation 3 exkluzív taktikai online lövöldéjéről nem éppen mondható el, hogy hibátlan anyag. Megjelenése után nagyon rövid időn belül már érkeztek is hozzá a javítások, és egy hivatalos közlemény szerint nemsokára egy újabb csomagot eresztenek a játékra. A patch többek közt trófea támogatást, DTS hangsávot, HUD átdolgozást, grafikai hiányosságok pótlását és egyéb kisebb játszhatósági problémák javítását fogja tartalmazni. A javítócsomag érkezésének pontos ideje egyelőre nem ismert, azonban minden bizonnyal közel a megjelenés.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “Ez egy olyan játék, amibe időt kell fektetni. Itt nem működnek azok a módszerek, amelyek sok FPS játékban kielégítő eredményt hoznak. A respawn “”hiánya”” önmagában elég, hogy sok rambot fikázásra késztessen. Továbbra is tartom a véleményem, hogy ennek a ténynek a kitartó, lelkes játékosok csak örülnek. Nem kellenek nekünk a vinnyogó, szaladgáló gyerekek. Helas, nem is látjuk őket a Socom-ban.”

    • “””exkluzív taktikai online lövöldéjéről nem éppen…..”” Hallod a bekezdést??? A megnevezést skubizd itt a lényeg!!! Taktikai lövölde és nem pedig össze vissza hülyegyerekek rohangálunk címszó! “

  2. Majd megoldják az ilyen problémákat 🙂

  3. Hátha korrekt lesz és darálhatunk trófeákért.

  4. fejleszto Slant Six… Zipper a MAG-on dolgozik.

    • Eddig min dolgoztak?Mert a MAG csak nyáron lett bejelentve.

      • MAG, E3 volt bemutatva, ami nem azt jelenti hogy akkor kezdtek el fejleszteni.

        • De az elmúlt években minden Socom-ot más csinált.Azóta a MAG-on dolgoznak?(Abból is kíváncsi leszek mikor lesz majd valami, jelenleg 4 játékossal lagol a LBP… 256játékoshoz nem ártana egy külön épület kell a szervernek.)

          • Szerintem csak a handheld verziókat csinálta más (ha jól tudom éppen a Slant6), de a PS2-es mindig Zipper volt.

          • Az oké, de PS2-n mikor volt utoljára Socom?2 éve a Socom Combined Assault?Azóta a PSP és ahogy lentebb írják a PS3 verziót is más csinálta.Kicsit fura…

          • Lehet épp ezért lett ez az új rész iyen minőségű, bár nem vagyok Socom játékos de a PS2 idejében nem nagyon volt panasz a címre.

          • Elmondhatom, hogy mindegyik résszel játszottam, de ez a PS3verzió valahogy nem izgat, nekem elmarad egy nextgen minőségtől. Már sokszor leírtam, így ezt nem ragozom tovább… csalódás ennyi.

          • Szerintem sokkal nextgenebb mint a ma megjelent játékok többsége, a probléma a hálozati részével van a játéknak amitől fagyogatott rendesen és egyéb más is volt/van.

          • Itt a gond hogy Hatrix kolléga sose játszott egyik socommal se online, csak offline. Mivel most ebben az epizódban az utóbbi elmarad, így neki van is oka panaszkodni. Grafika meg lag meg online ide/oda tökmindegy. Mindenhol beírja ezt az uncsi szöveget és sehol se talál megértést. *Majd a Monster Hunter3…. 😀 Nyomulj csak Wii-vel vazze….

          • Hallgattál volna bölcs maradtál volna.Ugyanis játszottam a Socom2-vel online nem keveset.A túszok védése elég jól ment, ezt még tanusíthatják is páran, csak egyszerűen annyira nem jött be az online része.

          • Mindegyik PS2-s socom-ot a Zipper csinált plusz kettő PSP-részt is, a tactik strike-os PSP részeket csinálta a Slant Six. Nemtom mióta dolgoznak a MAG-on, de mivel a Zipper nem egy nagy cég mint pl a konami ahol 200 ember dolgozott egy játékon ezért a fejlesztési idő kicsit hoszabb mint máshol.LBP viszont egy nagyon rossz példa, WH sem lagol 32 játékosal, Resi 2 bétában sem láttam lagolást 60-al, Sőt socom 3-nál se volt semmi 32 játékossal(kivéve ha valakinek szar kapcsolata van arról a szerver nem igazán tehet). Új socom-ot nem írom egyenlőre vannak problémák majd 1.3 után leírom a saját vélenyem milyen lett. 256 játékosnak eddig egyedűl hárdveres korláta volt szerintem, hogy a gép egyeszerre tudjon enyi kraktert mozgatni a képernyőn, hálózattal szerintem semmi probléma nem lesz a kérdés az az, hogy menyire lesz játszható és élvezetes az egész.(pl resinél 60 játékos beált egymással szembe egy bazni nagy pályán aminek a 10%-án mozogtak és egymást sniperezték) De már nagyon elmentem a témától:)

    • javítva, thx

  5. Nekem sajnos túl nagy falat volt a SOCOM.Nem tudtam megSOCni.Azóta túl is adam rajta.

  6. Lenne egy jó nagy magyar csapat, lehet , hogy egyszer én is beszerezném ezt a gamet 🙂

  7. Egyre több játék kap trófea támogatást… Lassan kötelezővé is tehetné akár a Sony…

  8. Nem Zipper, hanem Slant 6 …

  9. Úgy látszik a fiúk küszködnek ezzel a nextgen masinával.Pedig nem mondhatnánk, hogy elkapkodták a játékot.Annyi időt fordítottak rá, hogy azalatt 2 Resistance játékot kiadtak sztorimóddal, meg multival.Ez meg csak egy online részt tartalmaz.

  10. DTS!!!