Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

SOCOM 4 – életképek és látványtervek

Friss beállított jeleneteket és a karaktereket bemutató látványterveket tudok mutatni a Playstation 3 exkluzív [B]SOCOM 4[/B]-ből. A kis csapat tagjai Chung Kwan, Park Yoon-Hee, Wells és Schweitzer, a főnök pedig Cullen Gray, ott középen. (Úgy látszik most már minden shooterbe is kell legalább egy nőnemű szereplő.)A játék 2010 végén jelenik meg.[20596]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Elég bika ez a látvány, legyen hozzá korrekt szingli is és akkor számomra kötelező lesz.

  2. Tényleg jónak tűnik a grafikája.És csajszik jöhetnek minél több gammába!!!(Iszapbirkózás szimulátort még nem csinált senki? :))

  3. A csaj csak jól jön.

  4. Sziasztok!A 3 ról jól lecsúsztam utána jött a BF:BC és az jól lekötött de ezt már én se hagyom ki >) és tényleg jól néz ki

  5. Én meztelen nőkkel csinálnék egy shootert, klassz playboyos bulákkal. Kiváncsi lennék hányan koncentrálnának az ölésre 🙂

  6. Erre a játékra mindenképp odafigyelünk.A csajos kép mintha fotó lenne.

  7. REMINGTON ACR! Ez az, de király!

  8. Brutál lesz :DD

  9. első napos lesz.. .így képekről azt hinném ,hogy az U2 motor hajtja..

  10. Követelem,hogy jó legyen!

  11. hát nagyon meglátszik,hogy a Sony vette kezelésbe a játékot, sokkal jobb lesz mint az előző

  12. Én tuti előrendelem. 😀 Ezt a multis hangulatot meg sem közelíti semmi… tényleg semmi.

    • az biztos, hogy amíg nyúztam addig hibái ellenére tényleg ez a legjobb multis cím idáigde csak, ha együtt vagyunk magyarok rendszeresen (most már nem hiszem,hogy összejönnénk,mert már nem fogom újra megvenni én se )

  13. Remélem jó lesz! A confrontation nagyon jó volt, hibái ellenére élveztem.

  14. Számomra MGS4 beütése van a képeknek.

  15. Jól néz ki a csajszi.

  16. Ez már kb. az a SOCOM minőség amit a PS3 megjelenése óta vártam tőlük. Aztán jó is legyen.Alattam szólóhoz hozzászólva.A Move célzását elnézve nem hinném, hogy pontosabb lennél vele, mint joyyal. legfeljebb úgy, ha egy a MOVE kontrollert egy fegyverbe tudod helyezni, és azzal célzol (meglehet előbb vagy utóbb jön majd hozzá ilyen kütyü is.Amúgy a Game trailers-en van fent videó ami mutatja milyen a MOVE Kontrollerrel. Én maradnék a joynál.

    • Szerintem precízebbnek tűnik a MOVE, mint a kontroller. A kontrollernél a kitérítés nagysága szerint mozdul a célkereszt, A gond az, hogy a sztikek kitérítése általában nem lineárisan ad jelet, és nem is lehet a holtzónát, meg ilyeneket bekalibrálni általában. A MOVE-nál nincs holtzóna, vagy mesterségesen generált mozgatási sebesség, mert a MOVE pozíció jelet ad és nem mozgásit.

      • A Ps2-es Socomokban és a confrontationban is lehetett,lehet állítani sebességet,gyorsulást és a deadzone-t is.Szóval elég jól konfigurálható az irányítás.

      • “én egyenlőre kételkedem a precíz célzásban a move-valTudom, vki már egyszer leírta,hogy precíz lesz, de akkor is. Egy eheret lehet csúsztatni és ki van támasztva a kar. A move-val meg a levegőben kell ráállítani a célkeresztet az ürge fejére. Azért itt már benne van a rezgés, “”túllépés”” stb.Nem mondom,hogy a joy jobb lenne, de nem hiszem,hogy hátrányba is kerülnék vele. nem is örülnék, mert ilyenre már nem akarok költeni.”

  17. Pöpecül néz ki!Múvval, meg 3D-ben tarolna rendesen.:D

  18. Grafikailag már az előző PS3-as résznek is így kellett volna kinéznie.

    • Mivel kur…a jó multis hangulata volt a confrontationnek, ezért sztem másodlagos volt a grafika. Ha akarom akkor ronda, de annyira meg mégse ,hogy bárki is azt nézte volna. Én a randasága ellenére is 4pontot adnék rá az 5ből.

  19. én majd arra leszek kíváncsi hogy ez hogyan fog működni a move-val

  20. Nem lesz rossz a grafika!