Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Skull & Bones – elment a játék egyik rendezője

Nagy gondok vannak ezzel a projekttel is.

A Skull & Bones társrendezője, Antoine Henry elment a Ubisoft Singapore-tól. A veterán közel 15 évet dolgozott a cégnél, és olyan nagykaliberű projektekben vett részt, mint a Watch Dogs vagy az Assassin’s Creed Valhalla. A hajócsatás játékon 2017-ig dolgozott vezető játéktervezőként, és később lett társrendező. Tavaly egyébként szó volt arról is, hogy komoly menedzsmentbeli gondok vannak az alkotással.

Az alkotást még a 2017-es E3-on jelentette be a Ubisoft, viszont eredetileg az Assassin’s Creed IV: Black Flag kiegészítőjeként kezdték meg a fejlesztést 2013-ban. Különálló szellemi tulajdonná nőtte ki magát, a cég szingapúri irodájával az élen. A dolgok nem alakultak túl jól, és 2020-ban a stúdió egykori menedzser rendezőjét, Hugues Ricourt kirúgta, miután több alkalmazott is szexuális zaklatással és visszaéléssel vádolta meg.

Azonban már ez előtt gondokba ütköztek, mivel a párizsi iroda beavatkozásai miatt nem volt kreatív víziója a projektnek. A korábbi és jelenlegi Ubisoft alkalmazottak is megerősítették, hogy a vezetőség pánikszerűen kukázott központi koncepciókat, ami teljes mértékű átgondolásokat eredményezett a 8 éves fejlesztés alatt. Sőt, tavaly megint újraindították a fejlesztést. Egy jelentés szerint egy alku is felmerült a szingapúri kormánnyal, miszerint a stúdió jelentős támogatást kap, ha a közeljövőben élő szolgáltatást készít – ez pedig további nyomást gyakorolt a már így is zűrökkel teli alkotási folyamatban.

Utoljára 2023-ra tolták a megjelenést, a legfrissebb, 2021 októberi pénzügyi jelentés szerint a fejlesztés stabilan halad. Mások azonban azt feltételezik, hogy a Beyond Good & Evil 2 -vel együtt elkaszálják őket: abban az esetben is a központi kreatív vízió hiánya és egyéb, hasonló problémák mérgezték a fejlesztést.

3 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Háááát valahogy érezhető, várható volt.
    Skull & Bones ha jól emlékszem az Assassins Creed 4 hangulatos hajócsatái ihlették.
    Aztán a kalóz témát hamar elkapta a Sea of Thieves és az idő ettől fogva már nem nagyon kedvezett a Skull & Bones-nak. Ez is egy jó példa arra, hogy akkor mutassunk be egy játékot, amikor már látszik a megjelenés is.
    Mert mostanság bejelentik őket és onnan számítva 3 év minimum kell a megjelenésig.

    Mekkora bejelentésük volt a Beyond Good & Evil 2 is… Jön Jön Jön!!!(igaz még el se kezdtük)… majd évekkel később kuka. Érdekesek ezek a játékfejlesztések, amikor ilyen hatalmasnak várható játékokat is kaszálnak.

    Splinter Cell is kíváncsi vagyok meddig “készül” (ha készül) és mikor kaszálják el.
    Mert azt a karaktert már minden lehetséges játékukba beszúrták 20x, meg már mindenki azt várta, “na most biztos azért szúrták be, mert bejelentenek egy új részt”,… de soha sehol semmi.

    Néha megnéznék egy olyan God of War féle “hogyan készült” egy órás videot más játékokról is, még az ilyenekről is, hogy “hol bukott el és miért kaszálták el”.

    • Sea of Thieves-el elég nehéz konkurálni online kalózosdiban. Meg ott ugye elég nagy a fun faktor, amire a skull&bones annyira nem feküdt rá, hanem inkább arra hogy epic seabattle meg ilyenek. már amennyire én kivettem az eddigi mindenféle videókból meg bejelentgetésekből.
      de sebaj. én itt a Sea of Thievesnek drukkolok. 😛

  2. Mit szenvednek már ezzel a szerencsétlen játékkal. 🙁