Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Sinner – ez lenne a kínai PS4-es Dark Souls?

Hírforrások jelentése szerint a ChinaJoy 2017 rendezvényen, a Sony Interactive Entertainment Japan Asia sajtótájékoztatóján egy új PlayStation 4-es játékot mutattak be, melynek címe [B]Sinner[/B]. A Dark Souls klónként leírható game állítólag “nagyon magas minőségű” és “nagyon nehéz”, akárcsak az eredeti játék.Ami érdekes, hogy a szoftverről igazából semmi érdemleges információt nem találni netszerte, még a fejlesztő Darkstar Games oldalán sem…[YOUTUBE]0HxQjf4mgxs[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. egy az egybeni koppintésa a soulsnak, de sebaj, ha jó lesz akkor végigtoljuk!

  2. Nekem nagyon adja.

  3. Mese-szerű Souls játék. A kis figura nagyon gagyi, láthatóan túl van terhelve. Grafikán se láttam azt a magas minőséget. Sebaj dolgozzanak rajta és jöhet.

  4. 被击败你还没有准备好

  5. Érdekes a játék, a Code Vein mellett jöhet ez is, kíváncsi vagyok

  6. “Valaki mesélje el nekem, az miért jó, hogy “”nagyon nehéz””Nem hinném, hogy a legtöbb videojátékos mazochista lenne”

    • Azért jó ha valami nagyon nehéz mer úgy van benne kihívás. Azért jó mert arra sarkall hogy még jobb legyél. Azért jó mert így igazi sikernek könyveled el ha túlvagy egy bossfighton. Azért jó mert így izgalmas a játék, nincs az hogy kettévágnak, leszúrnak, lefejeznek, csonkolnak, de te még mindig élsz hála a very easy fokozatnak. Én ezt nem hívnám mazochizmusnak, bár lehet erről más fogalmaink vannak.A gamerek többsége mára egy picsogó punci lett. Ha valami nem megy egyből akkor rögtön beindul a sírás a neten, több játékon könnyítettek már emiatt….és egyre kevesebb ilyen nehézségű game van, na ezért örülünk neki.

    • Kinek mi a nehéz, szerintem az ilyen soulsborne játékok nem is nehezek, hanem az emberek hitványak. Anno Bloodbornet haverom miatt vettem meg, és azt sem tudtam mi fán terem. Az első 2 napom csak anyázásból állt, de szépen lassan rákaptam és felvettem a ritmust. Pár hónapja visszatértem és egy 350 fölötti karakterem és egy 219es törlődött faja felhős mentésnek amaradék 150 körülit töröltem méregből. Lehiggadtam és van 1 fullos karim amivel a maxos Dungeonokat tolom könnyen. Lords of the fallent is kitoltam 3x. Ezek a játékok nem nehezek, csak van 1 ritmus amit fel kell venni és tudni kell merre menj és mikor. Én a fejlődési menetet élvezem és azt, hogy ami eleinte nehéznek bizonyul, könnyű lesz nekem…. sok kislány meg sír miatta.Legnehezebb játékom eddig a nemrégiben kimaxolt Uncharted trilogy volt brutal szinten.Csak annyi, hogy a Destiny, amit imádtam/ok 1 könnyű játék, de a raidek is nehezek lehettek, ha rinyapinákkal ment az ember, 1 idő után azért is nem segítettem már, mert sírópityogós semmirevaló emberek helyett kellett lehozni valamit. Voltak emberek akik bekérték magukat a Nightfallom végére, amit egyedül toltam, akkor amikor még nehéz volt (nem a mostani gyerek szinten) és úgy lootoltak…. ugyanezek a NAGY emberkék picsogtak itt is és más fórumokon is 1 játékostársadalomban csakis a nehézség leküzdése után lehet tisztelni 1 játékost

    • Nem nagyon nehéz, szimplán az utóbbi 10 év legjobb játékélményét nyújtsák a Souls játékok, amiben minden csapásnak súlya van, és minden halálból tanul az ember. Ez úgy vonult be a köztudatba, hogy nagyon nehéz, illetve így lehet reklámozni.

      • Nanana! A Demon’s elég nehéz volt szerintem. Aztán jött a Dark Souls és a bonfire rendszer ami azért nagyban megkönnyítette a dolgunkat. …és ahogy haladtunk előre minden egyre könnyebb lett, a DSII, a DSIII. Közben megedződtünk a sok-sok Souls-al töltött idő alatt, ezért talán könnyebbre emlékszünk mint amilyennek megéltük anno.A Bloodborne picit kilóg a sorból, szándékosan nem sorolom ide.

    • Én sem vagyok mazochista de pl én a bloodborneal keztem belépni a stílusba ez addig fogalmam sem volt hogy milyen nehézségeket takarnak az ilyesfajta játékok. Megvettem mert tetszett videóm alapján majd egyik barátomnak el is adtam 1 hét után mert annyira nehéz volt hogy csak felidegelt haverom meg (souls játékokon nevelkedett) kb 15 perc alatt ment át azon a részen amit én 1 hétig próbáltam és ez arra sarkalt hogy gyakoroljak jó legyen mert megcsinálható és megvettem használtan a bloodbornet mégegyszer. Azót végig nyomtam és mikor átmentem azon a részen amit az elött nem tudtam megcsinálni az egy addig ahhoz soha nem fogható csodálatos érzés volt. Az első bosst mikor elsőre sikerült lenyomnom isteni élmény volt szerintem játékon boss fightnál ennyire addig még nem izgultam és mikor megjelenik a felirat hogy prey slaugthed hát az állat. Azóta túl vagyok a dark souls 3 mon hasonló élményekkel plusz a the surgeöt most kezdtem aztán majd nioht is kitolom szerintem. De mellete bloodborne old huntert is nyomom de ott még az első bossnál vagyok ami most 2 napja még nehéz de már alakúl valamelyik nap úgyérzem a baltám eléri végzetét

  7. Hát ez valahogy végtelenül gagyi

  8. Tudnám értékelni ha belátható időn belül megjelenne, elég tetszetős.