Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Sekiro: Shadows Die Twice – a Bloodborne harcrendszerével

A VG247.com híre szerint egy lelkes modder “átalakította” a PlayStation 4-re is kapható FromSoftware akció-RPG, a [B]Sekiro: Shadows Die Twice[/B] harcrendszerét úgy, hogy az a stúdió talán legkedveltebb Soulsborbe játéka, a Bloodborne szisztémáját használja.A MOD lényege, hogy a legtöbb jellemző sekirós kunsztot – ugrabugra, counter, parry – lecseréli dash-re, azaz a Bloodborne / Dark Souls játékok ikonikus “kitérésére”, vagy “kicsúszására”, nevezzük is akárhogy a mozdulatot.A dolog egyetlen szépséghibája a mi szempontunkból, hogy a tuningot sajnos csak a PC-s verzióra lehet ráhúzni…[YOUTUBE]3YdVTwjCfDQ[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. En amikor elkezdtem jatszani a Sekiro-t nagyon sokat szenvedtem vele mert nem ertettem hogy kell vele jatszani a harcrendszernel gubanc volt allandoan meghaltam, szidtam is hogy ezt igy nem elvezem, nem volt jo, csak szenvedessel jatszani egy jatekot, de aztan rajottem par dologra, gyakoroltam utana mar nem volt gond miutan rajottem a dolgokra utana mar elveztem az egesz jatekot

  2. Én bevallom az első boss leverése után nemsokkal letettem a játékot. Egyszerűen meguntam, hogy csak és kizárólag egy olyan harcstílust kell használnom amit eleve nem szeretek. Nem a használatával volt bajom, mert hamar eltanulható volt, hanem azzal, hogy más lehetőségem nem volt. Ezért is jöttek be jobban a Souls játékok, mert ott többféle stílusba tudtam nekimenni a kihívásnak, ahol az én szájízem szerint harcolhattam. Itt bele voltam erőszakolva ebbe. Ez persze csak az ÉN véleményem, az ÉN bajom, semmi támadás nincs a játék ellen. Egyszerűen nem ÉN voltam a célközönség. 🙂

  3. Csak én imádom amúgy az összes From Software alkotást innen? Idén végigvittem egymás után a Sekirot, utána a Bloodborne-t és végül a Dark Souls 3-at. Mindegyik szenzációs szerintem. Persze a szívemben van sorrend, de az lényegtelen, mert akkora szívem van, hogy mindegyiknek van helye benne. 😀

    • Nekem a souls2 nem jött be. 2x is nekifutottam, de valahogy nem találta meg az lelkivilágom.A demon-t pedig valahogy kimaradt. ahogy láttam van esély hogy PS5-ön ott lesz. várandós 🙂

      • “Nekem tetszett a második rész is, bár azzal játszottam a legkevesebbet és mindössze egyszer “”szaladtam”” át rajta mágusként, amit megbántam félúton, mert nekem inkább kézre áll a közelharc. 🙂 A dlc-ket sem toltam ki, szóval még én visszatérek rá egyszer.A Demon Soulst meg szégyenszemre végig sem játszottam. Annak idején csak akartam szeretni ezt a stílust, de még nem álltam készen rá, úgyhogy én is várok a Ps5-ös verzióra. :D”

  4. Történelmi jelentőségű ez a játék rájöttem. Nem emlékszem még egy olyan alkotásra amiben az a tábor akinek tetszik a játék szarul kéne éreznie magát azok miatt akiknek meg nem.Division 2 meg a Days Gone nekem nem tetszett, de nem ragadok meg minden alkalmat arra, hogy fikázzam őket.Én szimplán azért szoktam védeni a Sekiro mert szerintem méltatlanul sok kritikát kap. Azt elfogadom, ha valakinek nem tetszik van ilyen, de sajnálni nem fogok emiatt senkit, mert önző vagyok. 🙂

  5. Én örültem, hogy mertek változtatni a bevált recepten. Szeretek új ötleteket látni, kipróbálni. Kísérletezzenek csak. Remélhetőleg az Elden Ring sem csak egy Souls klón lesz, hanem mernek ismét újítani a harcrendszeren.

  6. Tudom, hogy sokaknak unalmas a parry és az evade jump, de ami igazán dögunalmassá tenné ezt a játékot, az ez 😀

    • “A parry és az evade jump nem unalmas sokaknak, hanem szimplán csak egy szar, erőltetett, nyomorult mechanika. Ezeknek a playereknek a dash talán egyszerűen csak élvezhetővé tenné ezt a “”remek”” játékot, melyről megjelenése után 3 hónappal már a kutya sem igazán ugat.”

      • Eddig messze az év játéka nálam például. Az más kérdés, hogy vannak akik szimplán azért szidják, mert nem tudnak vele játszani. Én például alig várom, hogy jöjjön egy Dlc és vissza ugrabugráljam magam ebbe a fantasztikus játékba. 🙂

      • Teljesen igy lattom én is . Volt 4 fasza jo jatekokuk . Souls trilogia meg bloodborne . Ezt szerintem is elcseszték .

      • Mivel nincs online része a játéknak, ezért kevésbé maradt szinten a játék az itthoni gamer-körökben. Azért a redditje meg a discord channelje pörög rendesen.Nekem kifejezetten tetszett, hogy mertek újítani, és nem kaptunk egy újabb Soulst vagy Bloodborne-t full ugyanazzal a mechanikával. És a videók alapján ezzel a sidesteppel nekem unalmasabbnak tűnik a játék, mint amilyen a saját harcrendszerével.

        • a gond az, hogy az újítás az nem más mint egy halom opció kidobása a souls-ból, bejött az ugrás meg ez a kampó ugribugri (amit azért már láttunk máshol is)namost ha ez übertuti lenne, akkor a dupla pénzt se sajnáltam volna érte (pl a souls3 is megvan ps4-re meg pc-re is) de így én (és még sokan a haveri körből) úgy éreztük, hogy enyhén torkonsz***tak minket egy halom zsetonért cserébe.

          • Sajnos azt nem tudom, hogy kőkemény Souls-játékosként milyen lehetett ezt a játékot megélni. Engem konkrétan a hideg ráz a Soulsok dark fantasy-s atmoszférájától, és akkor se tudnék játszani velük, ha gondolatvezérléssel tudnám irányítani a karakteremet.A Sekirónál nekem a fix főhős, a sztorivezéreltebb szemlélet és az erős japán lore nagyon bejött. Sőt, a parry-rendszer is tetszett a különlegessége. Mondjuk a Nioh szerintem összességében jobb és komplexebb élmény, ha már a műfajt nézzük.

          • Nem értem, hogy miért szopattak volna torkon akárkit is. Kötelező lett volna megvenni? Megjelenés előtt lehetett tudni, hogy sokkal másabb lesz mint az eddigi játékaik. Nehezebb lenne? Szerintem nem, csak mint minden más mókájukhoz ehhez is idő kell mire belejön az ember fia. Én közel 120 órát és 4 végigjátszást tettem bele. Minden fillért megért nekem.Ne várjuk már, hogy minden játékuk ugyanolyan legyen, mert akkor csalódni fogunk!

          • Látom a te képzelőerőd sem terjed tovább annál, hogy én, én én.

          • Persze. Én már csak ilyen önző vagyok. Ellenben másokkal akik azt hiszik, hogy az ő szubjektív véleményük objektív.

          • Személyeskedés és szúrkálodás, meg többesszám harmadik személy nélkül nem megy?

          • Szerintem kettőnk közül Te személyeskedsz inkább, de a részemről ezt itt le is zárhatjuk. Én elnézést kérek, hogy egy kicsit elragadtattam magam. Túlságosan kedvellek ahhoz, hogy ilyen irányba menjem egy ilyen ártatlan beszélgetés. Nem kell nekünk mindenben egyet értenünk.

          • Természetesen béke!

          • Bocsánat, hogy beleszólok, de sajnos te is állandóan a Sekirot húzod le. Nem kell ám mindíg emlegetni, hogy neked nem tetszik, mindenki tisztában van az álláspontoddal megjelenéskor már kifejtetted. Ha valakinek tetszik az miért probléma amugy? Azt rovod fel másnak, hogy mindíg csak magát helyezi előtérbe, hogy neki tetszik az adott játék. Neked nem tetszik. Sok ember van akinek még nem tetszik mégsem írogatják be minden Sekiro hírnél, hogy milyen rossz játék lett. Nálad is mindíg te csak épp negatív a felhang.

          • Látom nem érted: a Sekiro nem nekem nem tetszik, a Soulsborne játékosok többségének nem tetszik. Tisztességből, kényszerből, önámításból, gizdaságból, nyomorúságból szenvedtek vele egy csomóan. A játék megjelenése után jó ideig olvastam a topikját, hát annyi rinyálást régen láttam egy helyen, mint ott. Éppen ezért én már meg sem vettem.

          • “Másnak a nevében nem tudok nyilatkozni, csak a saját nevemben. Annyit elmondhatok nekem mint soulsborne rajongónak ez is nagyon tetszett. Én a sok nyafogót nem értettem miért túloz a nehézségével kapcsolatban meg a harcrendszert szapulva. Ahogy olvastam a kommentek többségét sajnos egyszerüen az volt a baj, hogy nem tudtak vele játszani. A youtubeon “”végigjátszva”” vagy mások véleményére hagyatkozva szerintem senki ne ítélkezzen.”

          • Vannak, akiknek túl nehéz volt. Leszarom.Vannak, akik nem tudtak rendesen játszani vele, mert nem elég ügyesek. Leszarom.És vannak, akiknek nem tetszett, mert túl szélsőséges és szűk a rendszere. Engem ez zavar a felsorolt opciók közül. Ez nem előrelépés, ez visszalépés. Ez olyan, mintha a Gran Turismo-ból kivennék az automata váltót és csak manuálissal lehetne menni.(Lásd még: alább wooltur és SokadikProba hozzászólását.)

        • A kulcsszó itt megint csak a NEKED. A Redditet meg talán hagyjuk, mert a Reddit-forgalom alapján a kecskeszex is legalább olyan populáris, mint a hagyományos, emberrel.

          • Egy szóval nem mondtam, hogy attól, hogy nekem ez tetszett, attól másnak is ugyanúgy kedvelnie kellene. Ahogy írtam, én a sima Soulsoktól mászok falra, és akkor se tudnék velük játszani, ha fizetnének érte, egyrészt az atmoszféra, másrészt a darabos irányítás miatt, de megértem, hogy ez valakinek imponál. Másnak a parry rendszer újítása nem jött be, van ilyen. Attól, hogy a From Software fejlesztett egy játékot, az nem jelenti azt, hogy automatikusan mindenkinek az ízlését ki fogja szolgálni, aki az előző FS játékokat szerette, és vica versa. Sajnálom, hogy ezt a modot nem kapja meg PS4-en az, akinek az eredeti harcrendszerben meggyűlt a baja a játékkal, de azt továbbra is tartom, hogy ez a fajta harcrendszer jóval unalmasabbá tenné a Sekirót.

    • A Souls-ban nekem pont ez volt a befutó stratégia.Egy késsel páncél nélkül végig csak sidestep.És szerintem ettől (is) volt a souls igazán nagy, hogy rengeteg lehetőséget adott a saját szád íze szerinti stratégia kialakítására.A parry-t én szívből utáltam, így aztán képzelheted, hogy mennyire jött be ez a játék… 🙂

      • Nem mindenkinek fekudt ez a feature. Nekem tetszett, mert nagyon szemelyesse tette a vivast a bossokkal. De megertem azt is akinek nem.