Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Rövid hírek

Jacques Villeneuve-öt többször is láthattuk a Szingapúri nagydíjon mint nézőt. Minden bizonnyal több volt ő ott mint néző, hiszen nem titok, hogy mindent elkövet, hogy bekerülhessen a Forma1-be ismét. Jelen helyzetben lehet is esélye bekerülnie, hiszen az új csapatoknak szükségük van tapasztalt pilótára, mert nagyon kevés tesztlehetőség van/lesz jövőre is.A kanadai azonban elmondta, hogy nehéz a dolga, mert nagyon nagy most a konkurencia és mivel a csapatok nehéz anyagi helyzetben vannak, sokszor azt veszik fel, aki pénzt (támogatót) hoz a csapathoz.Rosberg teljesen csalódottan nyilatkozott a futam után. Bosszús volt, amiért egy buta elfékezése miatt átlépte a vonalat, ami miatt megbüntették és ezzel elszált az esélye még a pontszerzésre is.[I]”Fölösleges hibát vétettem, amikor túl későn fékeztem, és áthajtottam a boxkijáratnál lévő fehér csíkon”[/I] – mondta. [I]”A lehető legrosszabb pillanatban jött be a Safety Car”[/I] – kesergett, mert emiatt nagyon sokat vesztett a boxutca áthajtással.Mark Webber nem rejtette véka alá a csalódottságát a hétvégi versenybírósági döntés miatt. Emlékszünk rá, hogy a rajtot követően Webber Alonsoval csatázott és csak úgy sikerült megelőznie, hogy közben elhagyta a pályát. Ennek következtében a csapat rászólt az ausztrálra, hogy engedje vissza mag elé Alosnot és Glockot, mert vizsgálják a pályaelhagyását. Ő ezt meg is tette.[I]”Az első kör elég rázós volt, ami aligha meglepő egy utcai pályán. Fernando harcoltam a 7-es kanyarban, és mindketten szélesen fordultunk. Szerintem ötven-ötven százalékban oszlott meg a felelősség a balesetben, a felügyelők azonban úgy döntöttek, hogy Fernandót és Glockot is el kell engednem, így odaveszett az első etapban elvégzett kemény munkám. Úgy érzem, eléggé szigorú volt a büntetés, Kimi Spában hasonlót csinált, és megúszta”[/I] – mondta. Webber versenyének végül fékproblémája vetett véget, amitől az összes Red Bull és Torro Rosso pilóta szenvedett.Fernando Alonso megszerezte idei első dobogós helyét hétvégén. Mindezt úgy, hogy kihasználta a társai hibáit. [I]”Azt hiszem, a hétvégén minden bejött nekünk, és előnyt kovácsoltunk néhány lehetőségből.”[/I] – mondta. Remi Taffin, a motorrészleg vezetője elárulta, hogy a motor amit Alonso használt már harmadik futamos volt, ezért is nagyon elégedett a csapat a harmadik hellyel, amit Alonso volt csapatvezetőjének, Briatorenak ajánlott.Lewis Hamilton, akit a verseny elején Rosberg, majd később Vettel üldözött, nem nagyon tudott tőlük elszakadni. Hamilton azonban nem tekintette őket komoly ellenfélnek ennek ellenére. [I]”Tisztában voltam vele, hogy erős a stratégiám, ezért nincs rá szükségem, hogy nagy előnyt autózzak ki a mögöttem állókkal szemben.”[/I] – árulta el. [I]”Két-három másodperccel haladtam Nico előtt, ami bőven elég volt. Vettel versenyképesnek tűnt, de öt körrel kevesebb benzint cipelt, szóval tűrnöm kellett, hogy a sarkamban liheg, de ez egy percre sem okozott igazán problémát. Csak cirkáltam, és végül tisztességes előnyre tettem szert Timo Glock előtt. Ő is jó köridőket futott, de válaszolni tudtam rá, így tartottam a különbséget.””A csapat említett a rádióban egy kisebb problémát a KERS-sel kapcsolatban, de én a pilótafülkében semmit sem vettem észre” – árulta el – “Ki kellett kapcsolnom, majd újra elindítanom, és egy kicsit komplikált volt a gombok kapcsolgatása, de végül bevált, és utána már csak élveztem a vezetést.”[/I] – nyilatkozott elégedetten a verseny után.Jaime Alguersuari-nak valószínüleg nem ez lesz a legemlékezetesebb versenye. A verseny elején hátúlról óriási nyomást kapott Sutiléktól, majd egy ütközést is elszenvedett tőle, majd a boxkiállásakor elhúzta a tankolócsövet, aminek a következtében tönkre is ment a tankoló berendezés és csapattársát nem tudták megtankolni ezért Buemit még egyszer be kellett hívni a boxba. Végül egyikük sem tudta befejezni a versenyt és műszaki hiba miatt kiálltak.Heidfeld, aki Sutil miatt volt kénytelen befejezni a versenyt nem kímélte honfitársát. [I]”Talán meg kellene próbálnunk egy agyat találni neki”[/I] – vélekedett. – [I]”Véleményem szerint tiszta őrültség volt Sutiltól, hogy továbbment, és körültekintés nélkül visszagurult a pályára. Az autóm elejével már elhúztam mellette, de ő belém rongyolt. Nyilvánvalóan azt gondoltam, hogy meg fog állni. Hagytam egy kis rést, balra húzódtam, amikor megláttam mozogni. Figyelnie kéne, hogy merre hajt.”[/I] – nyilatkozta dühösen.Sutilt az incidens miatt 20.000 dollárra büntették.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Érdekes ez a szériahiba a Red Bull fékjeinél… Hogy hibázhatnak ekkorát?