Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

RIDE 3 (PLAYSTATION 4)

Kisebb csúszás után, de legördült a Milestone motoros játékokért felelős futószalagjáról a következő példány, a [B]RIDE 3[/B]. Az elképesztően hangulatos videók mellett jó pár újítás is napvilágot látott, amiket átbogarászva joggal reménykedhetünk egy igazán tartalmas és szórakoztató motoros játék eljövetelében.A Ride széria az előző két részével nem írta újra a motoros játékok történelmét, viszont kellemes szórakozást nyújtott annak, aki rajong a kétkerekű gépekért és hajlandó szemet hunyni néhány gyermeteg hiba felett. A harmadig epizód minden téren előre fejlődött: új grafikus motor, még több pálya és gépcsoda.
[YOUTUBE]LVKULxSo9VY[/YOUTUBE]
Talán az egyik legfontosabb dolog, hogy immáron az Unreal Engine 4 dolgozik a játék alatt, aminek köszönhetően a lehetőségek kinyílnak a grafikán és a tartalmi részen dolgozó fejlesztők előtt. Mielőtt belemennénk a technikai részletekbe, előtte érdemes pár szót ejteni az új karrier szekcióról, mivel vélhetően itt töltjük majd el a legtöbb időt.Az első bemutatkozó versenyünket egy bivaly géppel kezdjük el, ahol is ráérezhetünk milyen egy gyorsasági motoron ülve pálya-versenyezni. A játék első versenye igazából egy mérlegelésnek is felfogható, hiszen semmilyen komoly tétje nincs, viszont kellően részletes skálát kapunk a nehézségi szint optimális beállítására. A kötelező próbakörök után már tényleg a karrierünk beindítására koncentrálhatunk, aminek első lépéseként ki kell választani az első motorunkat a minimális kezdő tőkéből, amit kézhez kapunk.Ha ezen a nehéz döntésen túljutottunk, után a fő karakterünkön lesz a hangsúly, akit ugyancsak teljesen személyre tudunk szabni. Miután meglett az alkalomhoz illő ing és cipő, indulhat is a nem éppen rövid motoros életpályánk.Rengeteg versenyt kapunk, különböző kihívásokkal és teljesen eltérő helyszínekkel, illetve több mint kétszáz motorral, aminek persze egy része DLC formájában elérhető, de a különböző fantázianévvel ellátott csomagoknak köszönhetően, nem kell egyesével megvenni. A tesztpéldányhoz mellékelt Sport Bikes csomag részeként még néhány új versenyt is kapunk a gépek mellé, úgyhogy aki ilyenformán szeretné a későbbiekben kibővíteni az amúgy sem szegényes tartalmat, annak adott a lehetőség.A játék fő varázsát a többi motoros stuffhoz képest a változatosság adja. Ha úgy tartja kedvünk, verethetjük cross motorral, gyorsaságival, vagy csak egy kis teljesítményű cirkálóval is élvezet vadászni a szerpentines kanyarokat. Amit így a harmadik rész esetében hiányoltam, hogy nem lehet csak úgy kimenni a szabadba és minden kötöttség nélkül nyomni neki. Nem minden játéknak áll jól a nyitott világ, de legalább egy kisebb részt feloldhattak volna a szabadon száguldó játékosok előtt a fejlesztők. Talán a következő részben ezt is megkapjuk.A korábbi epizódokhoz képest is meglepő, mennyi módosítási lehetőséget kapunk és nem csak a karakterre és a bukósisak festésére kell gondolni, hanem a motor fékbowden vagy hajtáslánc fejlesztésére is, ami persze nincs ingyen. A sikeres versenyzéssel egyre csak gyűlő pénzt, új kétkerekű vásárlása mellett tuningra is költhetjük, így akár egy kis alap motorból is igazi fenevad varázsolható amennyiben kellő mennyiségű zsetont teszünk le az alkatrészüzletben. A részletességi fokokat misem tükrözi jobban, minthogy az időszerű olajcserére is gondolnunk kell néhány versenyt követően. Vizuális szempontból is kiválóan modifikálható szinte minden elem, így hát aki él-hal a motor tuningolásért, az itt kiélheti magát, csak közbe nehogy megfeledkezzük arról, hogy a lényeg a garázson kívül történik.Ahogy haladunk felfelé a Ride karrierünk szamárlétráján, úgy nyílnak meg az egyre gyorsabb és jobb motorok, így hát nekünk is folyamatosan fejlődnünk kell, mert ami az elején elég egy futam megnyeréséhez az már a végjátékban lehet kevés lesz. Idő visszatekerés, ideális ív jelölés és a többi szokásos segítséget tudjuk használatba venni a sikeres versenyzés érdekében, ami az elején, amíg megszokjuk az irányítást, szinte kötelező. A jobb analóggal az irányváltás mellett a dőlést is tudjuk állítani, a rendszer hasonló a korábbi MXGP részekben tapasztalthoz, de azért így is kellett pár kör, mire ráállt a kezem. Stílusát tekintve, valahova a szimulátor és az arcade közé tudnám besorolni a Ride 3-at és itt nem kifejezett az motor terelgetésére gondolok, hanem az egész játékélményre. Ezzel persze semmi gond sincs, csak érdemes tudni vásárlás előtt, hogy aki ízig vérig hardcore motoros élményt szeretne, az jobb, ha előtte tesz vele pár kört, nehogy egy csúnya borulás legyen a vége. Az online rész egyik újdonsága a Weekly Challenges névre hallgat, ahol heti rendszerességgel jönnek kihívások,amiket, ha ügyesek vagyunk tudunk teljesíteni, ezáltal pedig felkerülni a ranglistára. Komolyabb online élményeket kereső egyéneknek érdemes egy haverral is megvásároltatni a játékot, mivel nem lesz egyszerű versenytársakat találni. Ez persze adódhatott abból, hogy az első pár órában az egyjátékos résszel érdemes gyakorolni, így előfordulhat a későbbiekben az online is feltöltődik lelkes pilótákkal. A játék sava-borsát a single rész adja a rengeteg versennyel, de ettől függetlenül is érdemes ránézni a többjátékos szekcióra.Amikor beraktam a gépbe a Ride 3 lemezét, még kicsit tartottam a túlzott szimulációtól, de aggodalmam alaptalan volt, hiszen remekül sikerült felállítani az egyensúlyt és a kellően részletes beállítási lehetőségeknek köszönhetően mindent testre lehet szabni. Ez igaz magára a motorunkra is, és emellett a karrier is bőségesre sikerült, tartalmi szempontból. Az Unreal 4 is teszi a dolgát a játék alatt, így a kinézetre se lehet különösebb panaszunk. A kétkerekű csodák vásárlásakor lehetőségünk adódik egy showroom szerű nézetben részletesen szemügyre venni a kiszemelt gépet. Amikor ráközelítettem az egyes alkatrészekre, egyből a padlón volt az állam, mert annyira tiszta és éles az összes textúra, az összes alkatrész. Le a kalappal a modellezők előtt, akik így odavarázsolták a képernyőre a több mint kétszáz motort! Belső nézetből vezetve ugyancsak előjön, hogy a játék hanghatások terén is jól teljesít, zseniálisan megoldották ahogy a bukósisak leszigeteli a hangokat, és a menüben felcsendülő dallamok is illenek a játék hangulatához.
[YOUTUBE]Mp-N80p-APc[/YOUTUBE]
Sok évnyi tapasztalat a kétkerekűek világában és jó pár erősen közepesre sikerült játék után, de végül sikerült egy jó motoros játékot kiadnia a Milestone csapatának, ami előtt le kell emelni a bukósisakot. Az összes fellelhető motoros licence jelenleg az olasz stúdió kezében van, ami a konkurencia nem létezése miatt aggodalomra adhat okot, viszont, ha a jövőben is ilyen játékokkal próbálnak a nyeregbe csábítani minket, játékosokat, akkor nagyon jó dolgunk lesz.Aki szereti a könnyed motorozást, annak bátran merem ajánlani, hiszen itt nem kell ugratókkal bajlódni vagy minden versenyen a világbajnoki címért harcolni a leggyorsabb motorokkal. Egyszerűen csak élvezni kell, ahogy a virtuális gázkart tövig húzzuk és semmihez sem fogható élményben lesz részünk. [i]

(A játékot a kiadó biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a [url=http://platinumshop.hu/product/9281/PlayStation-4-PS4/ar-akcio-olcso/Jatek/Sport/Ride-3-elorendeloi-DLC]Platinum Shop[/url] budapesti boltjában, vagy webshopjából a kék linkre bökve meg is rendelhető.)[/i]

8/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

73 hozzászólás

Hozzászólás

  1. PS4-en még nem motorztam, PC-n is már nagyon régen. Szívesen játszanék vele.

  2. Autós játékok után jól jön egy kis változatosság

  3. PS2-n is imádtam a Tourist Trophy-t, itt is szeretnék hasonlót

  4. Szeretném megnyerni a játékot, mert nagyon jól kikapcsolja az embert a versenyzés, illetve a haverom is örülne neki.

  5. “PC-n rengeteget “”motoroztam”” ezer éve…ideje lenne PS4-re is áthozni a dolgot:)”

  6. Nem volt még motoros játékom.

  7. Platina volt az első kettő is. Ez is jól mutatna a digitális kupa polcon.

  8. Nem volt még motoros játékom.:)

  9. Kerekparozom,heti otszor edzek,annak is ket kereke van,Hatha ezzel konnyebben menne

  10. 12 éves korom óta motorozom,szeretem az ilyen játékokat.Télire,hiánypótlónak.

  11. Azért szeretném megnyerni mert kiváncsi vagyok mennyit fejlödött az ride2 höz képest,meg azért is mert gyerek korom ota motorozok.Motorok amik megfordultak a garázsban ,az Suzuki rf 600, gsxr 600 k3,zx6r 2005, egy igazi klasszikus gsxr 750 91 évjárat,gyerekkorom kedvenc vasa,most pedig egy sv 650 pihen a garázsba amit törötten vettem és összeraktam magamnak.

  12. Én megmondom őszintén utoljára motoros játékkal amivel játszottam az a Road Rash első része volt 😀 De ami sima motor versenyes volt az pedig a Motor Racer 2 szintén Playstation 1-en 😀 Szóval örülnék egy jó kis motorozásnak egész jónak tűnik 🙂

  13. Outrun után jó móka volna!

  14. anno a Tourist Trophy-val játszottam sokat, a teszt alapján ez is tetszetős nekem, főleg a hangok miatt

  15. Van egy Gilera Runnerem 50cm3 elég az ide-oda rohangászni, a nagy távokra jó lenne Ride3.

  16. Egyik szériához sem volt még szerencsém, ez a teszt alapján jól sikerült. Csapatnám!

  17. Mert száguldás, két keréken száguldás, szeretem. 🙂

  18. A Ponyvaregény óta szeretem a motorbicikliket. Ezér’.

  19. Általános 7.ben, 95′ környékén, volt egy Honda MTX 80ccm-es enduro mocim. Szóval húznám ismét CSUTKÁIG!!!

  20. Van benne Ducati, és az jó.

  21. az életben nem játszottam még motoros játékkal, ezt szivesen kipróbálnám.

  22. Eddig csak MotoGp játékokkal játszottam a motoros játékok közül, de nagyon szívesen kipróbálnám ezt is!

  23. Driveclub motor kiegészítője megvolt, az bejött, de másik motoros játékkal nem játszottam még.

  24. Nem volt még motoros játékom.

  25. A második rész megvan, jó lenne a harmadik is! Nagyon szerettem, kíváncsi vagyok miben tudtak fejlődni? 🙂

  26. Csipázom a motoros játékokat.

  27. Már az előző rész is nagyon tetszett, kíváncsi vagyok h mennyit fejlődött a game.

  28. Soha nem motoroztam sem élőben sem virtuálisan.Itt lenne az ideje, hogy legalább az egyik módon kipróbálhassam

  29. Szeretni motor.

  30. Már az első két széria is csábító volt, azt hiszem ideje lenne beszerezni már egy részt belőle. Bár az új rész megjelenése, most annyira nem csábító.

  31. Megvan az első két rész, természetesen ez sem maradhad ki.

  32. SBKX volt az uccsó motoros cumóm, uh jó lenne már egy újabb, klassz moto-sim, és ez olyan. 🙂 Ezt nagyon szeretném. EZ NEKEM KELL! 🙂

  33. Mert kell !!

  34. Szeretek motorozni.

  35. kellene valami versenyjáték

  36. Szeretek motorozni.

  37. Nekem sincs még motoros játékom, de elférne.

  38. Autos jatekom van, motoros még nincs, pontozas alapanjan egesz jo. Kell!

  39. Csapatni akarom két keréken!

  40. Az MXGP 3 is tetszett, kíváncsi vagyok erre is.

  41. nagy kihívás lehet, egy motoros játékot csinálni. érdekel, itt mennyire találták el a dolgokat és élvezhető lett e. a driveclub motoros kiegészítője amúgy, szerintem kifejezetten élvezhető. remélem a ride is fel tudja venni vele a versenyt.

    • “””Nagy kihívás lehet, egy motoros játékot csinálni. érdekel, itt mennyire találták el a dolgokat és élvezhető lett e. a driveclub motoros kiegészítője amúgy, szerintem kifejezetten élvezhető. remélem a ride is fel tudja venni vele a versenyt.””Nagyon eltalálták…ezt a GT féle TT mellett kell emlegeti. Ez egy szim.Hivatalos versenypályákkal. Nordschleifen motorozni brutális élmény. :)”

  42. Kíváncsi vagyok, hogy mit tud nyújtani egy motoros játék.

  43. jónak tűnik,kipróbálnám

  44. Egyedül éltem életem, de boldogan,Nagy szerelmet jó Isten elém hozta.Váratlanul bukkant fel életemben,Miért történt akkor, nem értem.Poór Edit

  45. Még sosem játszottam motoros játékkal.

  46. Szerintem a legjobb motoros játék, az előzőrészeket imádtam.

  47. PS4-en még nem játszottam motoros játékkal.

  48. Kereken 1 hónapja nyertem meg itt PSC-n a RIDE első részét. Nagyon bejön a cucc. Szívesen bezsebelném a harmadikat is. 🙂

  49. Gyerekkorom óta imádom az autós játékokat, szívesen kipróbálnék egy motorost is.

  50. Szeretem a száguldást

  51. Még soha nem játszottam motoros játékkal a Megadrive-os Road Rush széria óta, szóval itt lenne az ideje… 😀

  52. Azé akarom megnyerni, mer kell…XDNajó…az előző részt rongyosra játszottam, így ez is tuti beszerzős lesz, de egyenlőre nincs rá időm, így felesleges 30.000-ért bezsebelni most.De ha ingyen jön…:)Ha megnyerem, tavaszig amíg Binder jön Magyarországra addig kijátszom, utána nekiadom a lemezt.Rögtön két embert tesztek boldoggá vele. 🙂

  53. Nem érdekel.

  54. “1.-2. Platina, ezt is szeretném végig “”tolni”””

  55. Előzőeket imàdtam.A màsodik rész online szopókàja közben rengeteget baromkodtunk haverral! Először volt online, hàtha megint jönne!

  56. Azé akarom megnyerni, mer kell…XDNajó…az előző részt rongyosra játszottam, így ez is tuti beszerzős lesz, de egyenlőre nincs rá időm, így felesleges 30.000-ért bezsebelni most.De ha ingyen jön…:)Ha megnyerem, úgyis Hatrix komám veszi át a lemezt, uh tavaszig amíg megyek Magyarországra, ő is kijátszhatja…:)Rögtön két embert tesztek boldoggá vele. 🙂

  57. A legkisebb fiam teljesen odavan a motorokért és a motoros videojátékokért, egyszerűen csodálatos lenne, ha megnyerném! 🙂

  58. “Beszállok én is.A Ride 3-mal nem játszottam (majd egyszer fogok), de a Ride2-t kiplatináztam, nem ma volt.Előre leszögezem, nem vártam egy Binder által írt mindenre kitérő tesztet (amikor elküldés előtt átolvasom az övét, van hogy NÉHA én is töröltetek vele részeket, ami felesleges), de azért ettől kicsit én is kicsit többet vártam. De ha nem is részletes és ha csak a teszt tartalmát nézzük, sajnos sok helyen pontatlan.- “”Ride széria az előző két részével nem írta újra a motoros játékok történelmét,””Hááát mondj még egy ilyen címet. MotoGP nem ilyen, Motocross cuccok nem ilyenek. Még a DriceClub Bike cuccot se mondanám. Mi az ami hasonló? Egy volt az ezer éves “”Tourist Trophy”” PS2-n. Ez a mondhatni a régi Gran Turismo motoros megfelelője. EGY MOTOR ENCIKLOPÉDIA! Rengeteg régi 90es évek beli és korábbi klasszikus cassal. – “”Amit így a harmadik rész esetében hiányoltam, hogy nem lehet csak úgy kimenni a szabadba és minden kötöttség nélkül nyomni neki. … de legalább egy kisebb részt feloldhattak volna a szabadon száguldó játékosok előtt a fejlesztők””Feloldani? Miből és mit? Ezt most komolyan mégis hogy gondoltad? Ez a játék most akkor open world lett? Tudtommal nem. Az adott fix versenypályák mellé tegyenek be neked egy full Forza Horizon térképet? Vagy mit? Nürburgrin GP-röl lehajtva csapassad neki a szomszédos hegyi utakon? Hungaroringről legurulva begyere Budapestre? Vagy mi? Ennyi erővel a Gran Turismo 3-4-5-6-Sport esetében is hiányoljuk már, hogy miért nincs szabad autókázás. Igaz nem erről szól az alapjáték, de mégis tegyék bele. Meg miért nicnsenek benne kocsik, meg repülők amikor a Crew2-ben már van. Ezt nem értettem mi akart lenni de kicsit vicces. – “”A korábbi epizódokhoz képest is meglepő, mennyi módosítási lehetőséget kapunk és nem csak a karakterre és a bukósisak festésére kell gondolni, hanem a motor fékbowden vagy hajtáslánc fejlesztésére is, ami persze nincs ingyen. “”A korábbi epizódokhoz hasonlóan ismét rengeteg módosítási lehetőséget kapunk, olyan mélységig elmerülve, mint a fékbowden vagy a hajtáslánc fejlesztése. Ha ez nem lenne elég a karakter ruházata és a bukósisak festése mellé újdonságnak megkapjuk, hogy a motorunkat is kedvünkre, stílusunkra szabadon matricázhatjuk. Hatalmas Plusz pont a fejlesztőnek. (Én valahogy így írtam volna.) … Mert ha valami újdonság az előző részhez képest (ebben a bekezdésben) akkor az a matrica szerkesztés és még ha nem is mész bele nagy mélységekbe, de megemlíthetted volna. Értem én, hogy oda tettél egy trailert, meg egy képet róla, de ezt egy mondatban akkor is leírhattad volna, MERT ÚJDONSÁG! (“”Gondoltam inkább arra fektetem a hangsúlyt ami megváltozott vagy esetleg sokkal jobb lett az előző részhez képest.”” – by Te)- Fizika, vezetésMivel nem próbálta, így nem tudhatom. A 2. részében nagyon jó volt a fizika, így csak remélni tudom, hogy nem vágták haza egy új fizikával az eddigi kiváló vezetési élményt. Ehhez vezetni kell, hogy megtudjam.-“”Az online rész egyik újdonsága a Weekly Challenges “”Hát őőőő tudtommal ha jól emlékszem a 2-ben a játék ezen része okozta a platina hosszadalmas részét. Mert ahhoz, hogy minden kupont megvegyél ahhoz folyamatosan kellett csinálni ezeket a feladatokat. Szóval nem “”újdonság””, hanem inkább “” visszatértek a korábbi részben ismert feladatok””.Ennyire futotta gyorsan.Arra, hogy további infóra ott a Komment, meg a fórum. Nem tudom erre mit mondjak. Akkor ne legyen teszt, hanem egy borító kép és alatta kérdezni lehet a tesztelőtől mire vagyok kíváncsi. Vagy mindenki aki megvette írja le a saját véleményét hozzászólásban. #MinitesztgyűjteményON!”

  59. Kelleni fog . 🙂

  60. “Komolyan az a negatívum hogy szoki kell az irányítást?Ez egy szim…brutálisan jó fizikával!!! Majdnem elejtettem a telefont mikor olvastam azt a részt ahol “”leárkádoztad””. xDAz újításoknál említettek jórésze meg bennevolt az előző részben is (heti eventek, részletes alkatrésztuning stb).Az írásod alapján az jön le nekem, az életben el sem indítottad az előző Ride-ot.Mivan a matricázással? Hogyan működik? Körülményes? Könnyen kezelhető? Jó minőségűek a rétegek? Mennyire ad szabad kezet? Mik a limitek (ha vannak)?Nomeg az éjjszakai futamok, az az igazi újítás…Fotomod van?A motoros üléspozícióját továbbra is lehet állítani?Az esések fizikája még mindig olyan részletesen modellezett?A visszajátszás lassítás is megmaradt olyan elképesztően brutál aprólékosnak? (remélem)Ezt a videót ajánlom minden benzinagyúnak…nem hosszú…Ride-ból való…lassítás és a fizika prezentálása: https://www.facebook.com/399166560163739/videos/1360359624044423/Az online meg azért kihalt, mert egyrészt most jelent meg, másrészt ez egy elég keményen rétegjáték. Itt sosem lesznek annyian.Hamár a Ride2-höz nézed a változásokat…az online mennyivel lett jobb, ha jobb lett.”

    • Mostantól minden játék, aminek szemét az irányítása, a szimulátor? Mert én már mentem motorral, valahogy nem tűnt olyan bonyolultnak. 😀

      • Ebben a játékban szemét az irányítás??? Játszottál te valaha vele?Elég sok motoros cuccal mentem már…de ez messze a legjobb.A motor irányítása jóval komplikáltabb mint egy autóé. Így azt szimulálni is jóval komplettebb nehezebb.Anno a GranTurismonak is volt egy motoros ága…a Turist Trophie.Mi anno a Ride2-őt azért vettük meg Hatrixal, mert benne volt a Nordschleife. Aztán hatalmas pozitív csalódás lett a vége, az addiktív sztori és a szuper fizika miatt. Emellett Hatrix azt mondta, egy az egyben olyan mint a TT. (Én azzal nem játszottam)Ott van a video amit belinkeltem. Nézd meg…brutálisan jó a fizikája, az irányítás meg olyan jó mint a GT-ben!

        • “Azt hiszem én másról beszélek.A GTS környékén kijött valami autós izé, lehet te írtál róla, lehet nem, nem emlékszem. Az volt a mondás, hogy “”alapállapotban irányíthatatlan”” a kocsi, de ha mindent átállítasz és megszokod, hú de jó. Valamelyik okos még azt is bedobta, hogy jobb, mint a GTS.Szóval csak annyit szeretnék mondani, hogy autós-motoros játéknál az, hogy “”szokni kell””, kutyafasza.Továbbá nem értem, ha egy játéknál negatívum az, hogy “”szokni kell”” az irányítást, miért lesz “”jó”” a játszhatósága…?”

    • A tavalyi rész után (nekem legalábbis) érzésre árkádosabb a játékmenet, hazudni nem fogok ezzel kapcsolatban, erre írtam, hogy meg kell szokni. A beállításokkal még lehet annyit szöszölni, hogy kijöjjön egy neked tetsző kezelés,de egy átlag játékos nem fog ezzel több tíz percet szórakozni.Az alkatrészek mennyisége még az eddiginél is bővebb lett, gondoltam ez megér pár szót. Engem legalábbis lenyűgözött, mert Milestone mércével nézve is jó sok került bele. A matricáról mellékeltem egy screenshotot, mindenféle fajta módon lehet variálni, ha igényeset akarsz készíteni, akkor természetesen kell vele babrálni.Fotómód olyan, mint a többi milestone játékban, király, jól működik, de azért nem GT Sport. Úgy gondoltam az ilyen dolgokra nem szánok egy teljes bekezdést tekintve, hogy az oldalon inkább a nagyközönségnek szólnak a tesztek mintsem a szimulátor fanoknak. Próbáltam úgy leírni az élményt, mintha teljesen új lenne, hogy aki még nem mert belevágni egy Ride játékba az most hátha kedvet, kap de legalábbis képbe kerül. A részletekre ott a komment szekció vagy a fórum.Az online részt egyedül sajnos nem tudtam érdemben tesztelni, így nem akartam konkrét véleményt alkotni, olyan témáról amibe bele se tudtam szagolni.A videó atom király 🙂

      • Nézd. Én nem tudok azonosulni az ilyen “tesztekkel”.Ha a részletekre ott a fórum meg a kommentszekcio, akkor minek a teszt? Pont azt nem tudom meg belőle, ami érdekel.Én kérdezgessem mi hogy van? Azért jövök tesztet olvasni hogy válaszokat kapjak.De persze mások vagyunk. Nekem ez kevés.

  61. miért nem esik szó a motorhangokról?

    • A Zene/ Hang értékelőben megkaptam a maga érdemjegyét. Kiváló zenék (csak sajnos kevés) és remek motorhangok. Mostanság a Milestone fejlesztette játékoknál a járműhangokra nem sok panasz lehet ez már a Ride 2-ben is helyén volt. Gondoltam inkább arra fektetem a hangsúlyt ami megváltozott vagy esetleg sokkal jobb lett az előző részhez képest.

  62. Szerintem is egy nagyon jó és tartalmas játékot raktak le az asztalra.Nekem nagyon tetszik. A pályák is jól néznek ki, ezen kívül a motorok hangjára is hangsúlyt fektettek a készítők. A motorok, mint főszereplők persze mind csodálatosan meg lettek jelenítve a leg kisebb részletekig. Szóval csak így tovább Milestone!