Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Returnal – még nem döntötték el, mi legyen a mentésekkel

Valami megoldás lesz.

A Returnal elképesztően pozitív fogadtatásban részesült, jelentős részben izgalmas kockázat-jutalom dinamikája miatt, ahol ha a játékos meghal, visszakerül a játék elejére, elveszítve legtöbb holmiját. Az elképzelés megvalósítása érdekében az alkotást fejlesztő Housemarque úgy döntött, hogy nem lehet menteni a futamok közben: ha kilépsz, az egy halállal ér fel – ezt azonban több kritika is érte.

A finn csapat elismerte ezt, figyelembe véve, hogy többen nem tudnak ennyi órán keresztül egyhuzamban játszani, és a PS5 alvó módba helyezésén kívül nem tudnak máshogy megszakítani egy-egy játékot. Mikael Havari marketingrendező megerősítette az Axios Gamingnek, hogy még mindig ötletelnek azon, hogy miként oldják ezt meg, tekintettel arra, hogy a különböző játékosoknak különböző elvárásaik vannak. Felhívta a figyelmet arra, hogy a készítők célja az volt, hogy koncentrálós “hardcore” hangulatba kerüljenek a játékosok – de figyelnek a reakciókra. Előbb-utóbb kitalálnak majd valamit, de bejelentenivalójuk még nincs Havari szerint.

A Returnal kizárólag PlayStation 5-re kapható, tesztünket pedig ITT olvashatjátok el róla.

7 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Ha mondjuk még iskolás lennék akkor azt mondanám ez még kihívás is lenne illetve a játék egyik fő eleme lenne ez. De lassan 31 éves fejjel ez nekem nem gyere be. Meló után hazamegyek, ha nem kell boltba menni stb. akkor kb. 3-4 órát tudok játszani vagy bármi mást csinálni hétköznap ez a játék nem kikapcsolódás lenne. Meg a legnagyobb hülyeség ha kilépsz a játékból és kikapcsolod a gépet akkor is kezdheted a játékot a nulláról.

  2. Így tesztek olvasása alapján nekem az jött le, hogy az a játék “eszenciája” hogy kvázi nincs benne mentés és ez adja meg többek között az előrehaladás izgalmát. Persze értem én, hogy nagyon el tudja venni a az ember kedvét ha kezdenie kell mindent elölről ha urambocsá meghal egy amúgy is nehéz játékban.
    Én személy szerint egy olyan megoldást raknék bele, hogy választhatsz 2 opció közül: egy amolyan old school mód amiben nincs mentés mint a ilyen most is van és egy mentések mód. Mindenki elégedett lenne.

    • Itt inkább arról van szó, hogy úgy kellene bele mentés, mint mondjuk egy FromSoft játékban (vagy ezer másik Rougelike-ban) hogy amikor kilépsz a főmenübe ,mert mondjuk valami dolgog van ,vagy mással is játszanál akkor amikor visszatöltöd a játékot onnan folytasd ahol abbahagytad, nem pedig “elölről”.
      Ha nincs kb 3 óra szabadidőd ,nincs értelme játszani ,mert nem tudsz haladni.

  3. Ez a Rest-mode-os megoldás fság… Ha így meg lehet oldani, akkor már tehetnének is bele mentést. Így kb. csak szívatás. Menjen a gép, foggyon a z’áram. ;D

  4. Egy mentés mindképp kellene bele. Minden próbálkozásra lenne 3 save lehetőség, vagy annyi lenne, hogy csak egyszer lehet visszatölteni egy mentett állást. Valamit változtatniuk kell(ene). Bejönne a game, de így ez is marad későbbre. Nem szalad el, aztán nhátha… 🙂

  5. Itt is előbb a bugokra kellene fókuszálni. A minap szabadnapos voltam ,mondom most van időm haladni.
    Két óra makonyálás után végre volt egy jó build-em a biome 5-ben, két kulcs már megvolt mikor egyszercsak “kifagyás”… Azóta elő sem akarom venni a játékot.

    1
    • Na ezt nem csodálom, a legszopósabb biome eleve, és ennyi farmolás és idő után kifagy,hát lehet tört volna valami nálam 😅 Én meg már 2 napja szopok az utolsó trófeával ami kellene a platinához, az istennek sem akarja a 2. biome-ben azt a mappot beadni ahol megtalálható az utolsó xenoglyph😏