Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Returnal – előzetes, részletek és képek a harcról

Ehhez a játékhoz bármikor visszatérhetsz.

A Sony Interactive Entertainment és a Housemarque közzétett egy új előzetest a Returnalról, amely ezúttal a harcrendszerre fókuszál. A kaland készítői részleteket is elárultak arról, hogy mit kínál majd a külső nézetes, roguelike akció-lövölde.

A csapat játékstílusok sokaságát szerette volna vegyíteni, így találkozhat a stúdió védjegyeként szolgáló, pörgős, robbanásokkal teli árkád akció, a finomhangolt vezérlés és a bullet hell stílus, mindez külső nézettel és átgondolt sztorival átitatva. A frenetikus csaták mellett jutalom jár Atropos procedurálisan generált tájainak felfedezéséért. A Housemarque úgy tervezte meg a Returnalt, hogy egyszerre nyújtson kihívást, de jutalmazza is a kalandorokat, és mindig legyen benne elég változatosság ahhoz, hogy “csak még egy menet” beleférjen.

A főhős, Selene számos fegyverrel és eszközzel rendelkezik majd. Vannak, amelyeket magával hozott az ellenséges, idegen bolygóra, és vannak, amelyeket ott talált és sajátjává alakított. A különféle fegyverek idővel alakulnak át és bővülnek: például a “Spitmaw Blaster” klasszikus sörétes puskaként indul, a feloldható sajátosságokkal viszont robbanó hüvelyekkel vagy kilőhető, ütközéskor szétszóródó savtócsákkal lehet erősíteni. Mindegyik harci eszköznek lesz alternatív tüzelési módja is, amelyek tovább fűszerezik az élményt: a DualSense adaptív ravaszával ha az L2-t félig nyomjuk le, akkor célzunk a fegyverrel, ha pedig teljesen, akkor lépünk az alternatív tüzelési módba. A készítők 10 alapfegyvert és több mint 90, darabonként három szinttel felszerelt fegyvertulajdonságot és 10 alternatív tüzelési módot ígérnek, így lehet bőven kísérletezni majd a lehetőségekkel. Sűrűn lehet új fegyvereket találni, de Selene-nél egyszerre csak egy lehet, így érdemes megfontoltan dönteni.

Hősünk számára a halál nem menekvés: minden alkalommal az időhurok elejére kerül, pillanatokkal azelőtt, hogy lezuhan a bolygón. A legtöbb képessége és tárgya elveszik, de vannak, amelyek megmaradnak, így folyamatosan lehet haladni a játékban. Az egyik megmaradó elem a rejtélyes Cthonos, egy idegen készülék, amely mindegyik ciklus elején egy véletlenszerű tárgyat generál. Ez a másvilági eszköz figyeli a teljesítményünket, és ha elérünk egy szintet, akkor új tárgyat kínál azonnali használatra, amely onnantól kezdve az ellenségektől bezsebelhető zsákmányok közt is felbukkanhat. Vannak speciális “paraziták” is, amelyek egyszerre pozitív és negatív tulajdonságokat is adnak: például az egyik tölti az életünket, ha kevés van belőle, de cserébe halálos savat hagynak hátra az ellenségek amikor kiiktatjuk őket. A móka központi eleme tehát az, hogy felmérjük a potenciális kockázatokat és a lehetséges jutalmakat, és azokat mérlegelve hozzunk döntéseket.

A Returnal kizárólag PlayStation 5-re jelenik meg március 19-én.

2 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Egy próbát megérne.

  2. valamiért az axiom verge ugrott be róla