Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Resident Evil 5 – mozgás és lövés Y/N?

Mivel a Resident Evil 5 a jelek szerint vírus módjára megfertőzte a PlayStation.LIVE teljes felületét, a fórumokat, blogokat és híreket is egyaránt, jöjjön egy kis [A http://www.capcom-unity.com/kramez/blog/2009/02/02/rumor_control_no_run_and_gun_in_resident_evil_5]hivatalos[/A] Capcom [I]ködoszlatás[/I] a mozgás közbeni lövés jelenlegi vagy jövőbeli hozzáadásáról.[B]A RESIDENT EVIL 5 ÚJ IRÁNYÍTÁSI MECHANIZMUSÁBAN NINCS BENNE A MOZGÁS KÖZBENI LÖVÉS LEHETŐSÉGE.[/B]Ennyi Hölgyeim és Uraim, a vitákat akár le is lehet zárni.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Szerintam nagyon jó az urányítás csak ez a gond amit felhoztatok:(

  2. Rendben meggyőztetek ma megnézem kicsit mélyrehatóbban.Ja késsel a hóhért azt hittem ki se lehet nyírni de csak meg adta magát 3-4szer felütöttem vagymi de elötte azért löttem valamennyit csak elfogyott a skuló.

  3. Megvárjuk a teljes verzsönt és meglátjuk miről szólnak a pályák. Addig nem veszem meg. Sok az igény, rinyálni azt én is tudok. Még annyit ha kérhetem hogy ha lehetőség lesz a már teljesített pályákat bejárni, akkor viszont nehogy egyedül bolyongjak mindenféle rámtámadó zombiféle nélkül de a hangyasereg nem kell.

  4. Mondjuk várható volt. Én örülök annak, hogy nem qrvult be a capcom. Még így is túl sok a könnyítés a szánalmas casuel hülyegyerekek számára.

  5. Jácható így is, de az fix,h könnyebb lenne … és nem azért mert casual, hanem azért,m még nem is élethű,h megállsz egy rakat zombival szemben és szépen puffogtatod őket …

  6. Nem rossz game, de kurvaszar, hogy nem lehet lőni és mozogni egyszerre…

  7. teccik…és kész…szerintem az összes rész jó volt…most komolyan,

  8. Abszolut el rontják igy! mert nagyon jo volt a 4-ben is hogy nem mozgott a csávó csak azt ne feledjük el hogy itt 200 szor több ellenfél jön egyszerre. Az meg hogy X et lenyomva végig rohanjak a pályákon azt köszi nem kérem …..

  9. De most komolyan. A 4. részhez volt a mercenaries bónusz. Ha ott nem volt ez ekkora gond, akkor itt miért az?

  10. Király!

  11. Nem is kell a mozgás közbeni lövés. Egy skulóval is ki lehet nyírni az ellenfeleket.

  12. hopp, vagyis túlélés 🙂

  13. Ez a játék teljesen jó így,nem kell vergődni amiatt ami nincs benne.

  14. A hardvernak köszönhetően most már tényleg özönlenek az ellenfelek.A célzás közbeni mozgás hiánya így b@szott idegesítő tud lenni,az irányítás pedig még rátesz egy lapáttal…..Ez az én meglátásom.Spórolok egy kis pénzt legalább,és végre veszek egy billentyűzetet a ps3-hoz!

  15. Azt áruljátok el nekem, mert én nem játszottam az előző részekkel, hogy egyfolytában jönnek a zombikvagymik vagy ha leszedem azt a 20000.. db-ot ami a demóban jön, akkor megnézhetem a pályát vagy rush az egész. Mert akkor nem érdekell. az irányítás nekem nem okozott különleges gondot, de megfordulni, hátranézni nem nagyon tudtam.

    • Próbáltad a le+Xet?

      • Na azt még nem majd kipróbálom ! kilehet nyírni mindenkit vagy menekülni kell mert akkor nem állok neki mégegyszer.

        • 1-es pálya lényege a menekülés, megvárni az erősítést. Szal ne várd h elfogyon mind!

        • Azon a pályaszakaszon a cél a túlélés, tehát a demóban ne várd, hogy elfogynak a busmanok. A teljesben valószínűleg, majd vissza lehet térni a helyszínre, hogy befarmold a cuccokat (a RE4-ben is ez volt)

          • Akkor adok neki még egy esélyt! Megnézem milyen mikor nem özönlenek a zombik. Ígysem volt vele sok bajom elég jól aprítottam őket csak kicsit flusztál hogy nem adnak választási lehetőséget! Oké tudom ez túlélő horror.

          • Választási lehetöség? Pl?

          • Arra gondoltam hogy harcolsz és kinyírsz mindenkit,utánna szép nyugisan megnézed a pályát vagy elszaladsz. de úgy tiszta a dolog hogy itt most erösítést kell várni, nameghogy vissza lehet majd jönni szétnézni ezen a pályán is akkor teljesen rendben van a gém.

          • Ezt mi is néztük. Sztem a video után biztos szét lehet nézni. Tele van a pálya finomságokkal, de ennyi idö alatt nem lehet mindent begyüjteni. 🙁

          • Mert ugye mikrofonfej szól hogy ottvagyunk bementem a házba találtam lőszert fiókban (tetszett hogy a csaj is egyből lőszer után kutatott) ezután megindulnak a zombik. Szedegetem őket miközben másznak átt az ablakon de még akkor sincs időm lőszert felvenni ha mindegyiket egy fejlövéssel elintézem. Megjött kedves hóhér barátom azt beszorított a ház mögé, én meg késsel de kinyítram. Ha mindez úgy van ahogy írtátok akkor nekiülők mégegyszer.

          • Késsel a hóhért? Szép :DDe még a pálya közepén is van házikó ami tele van finomságokkal. De pl a pálya hátsó felében van egy skorpió géppityu is…stb.

  16. nem tudom miért vannak sokan kiakadva ezen , sokkal izgalmasabb ha állva lösz mindthogy szaladsz és úgy.szerintem nincs semmi gond ezzel. Amúgy remélem a resident 6 már ismét vissza tér a régi zombis kerékvágásba. ilyen grafikával egy igazi resident nagyon jó lenne!!! (mint a kettő mondjuk)

  17. Ez a funkció hiánya miatt veszem én is csak használtan majd meg.

  18. nem lesz ,akkor nem lesz , en meg ugyis csak hasznaltan veszem majd meg .tuti joo jatek lesz ,csak hat nincs 5 jatekra pesom.kar

  19. HELYES!!! A residentek-be ne is legyen, így jó ahogy van! Ha nem teccik nejáccvele! Ettől is egyedi a resi.

  20. Ennél jobban zavar, hogy snake még mindig görnyedten szedi a lábait:)

  21. A mozgást nem kell összekeverni a futással. Ha esetleg lövöldözés közben a zombik elöl hátrálni szeretne az ember, miért nem lehet megtenni? Ettöl még nem változik Quake és Unreal formára a játékmenet. A karakterünk vagy bátor és azért áll mint a cövek, vagy félelmében vert gyökeret a lába. : )

  22. Kár, kipróbáltam volna.

  23. nem is kell a 4ben sem volt és az is jó játék volt,meg kell csak szokni ennyi….

  24. Azért megvárom az első teszteket, mert bár a D irányítás a legjobb, de 5. próbálkozásra se tudtam kinyírni a láncfűrészes tagot.

  25. ja, hogy így? ha kihagyták a sót, nem kell.

  26. Nekem meg úgy tűnik a capcomnál nem tudják mit beszélnek. http://www.youtube.com/watch?v=l-vEW3Fj7tUAz 1-én Xbox Live-ra feltett OXM Inside Xbox video feature-ben a marketinges figura épp az ellenkezőjét mondja a mai nyilatkozatnak.Run&Gun confirmed.

    • “Nem tartom kizártnak, hogy érkezik patch formájában a későbbiekben, de hogy alapból tartalmazná…Igazából azt kéne megérteni, hogy ez a gém ÍGY LETT TERVEZVE. Ehhez a metódushoz vannak viszonyítva egyes szakaszok nehézségei, minden. Ezért is tartom hülyeségnek a “”jön egy nagyobb szörny és elvérzek futkoszós célzás nélkül”” sírásokat. A 4-ben nagyszerepet játszó QTE-k se bukkantak még fel. Pedig biztos lesz belőlük dögivel… főleg bossoknál.Igazából valahol én is tisztelem a capcomot, hogy bevállalta ilyen igazán régi szabású (már amennyire a rezinégy öregnek számít…) játék elkészítését.”

      • “Ezzel csak az a baj, hogy eddig is megoszlott a rajongó bázis az akciósítás miatt. De ha ez nekik megéri, hogy a játékmenethez nem passzoló írányítás miatt mégtöbbet veszítenek. Ők tudják. A 4-ben feleennyi muki nemzuhant a nyakadba egyszerre.Szétnéztem. Világhálón nem kevesen ,,sírnak”” emiatt úgy láttam. Akkor ezek szerint nem csak velem van a gond…”

  27. A 4. rész alatt is anyáztam az irányítást, de mindent összevetve baromi jó game volt és ez is az lesz ez biztos. A késsel való hadonászásnál azonban télleg meg kellett volna oldaniuk a mozgást. Rohadt szánalmasan néz ki mikor odafutok és 1-2 centin múlik, hogy csak a levegőt nyeszetelem. Akkor letenni a kést előrébbtotyogni, de persze közben a nyakamba ugranak mert annyira lassú a folyamat.

  28. 2009ben nem lehet löni menet közben? Ez elég ciki szerintem, pedig a bal analog simán elbirná.

  29. Sajnálom….persze nem vészes a lövés.:)

  30. Eddig sem volt róla szó, hogy lesz mozgás közben lövés… a game egy Resi4 100000%ban, csak más helyszínen Co-Op-pal, kevesebb agymunkával…. akármilyen jól is néz ki, lehet csavaros a sztori, sajnos eleddig nem tűnik többnek.

  31. A megjelent Resident Evil játékok közül, nálam még mindig a gamecube-os verziò a legjobb!

  32. Nekem így is tetszik az irányítás. Ha lehetne futás közben is lőni túlságosan is átmenne eszetlen shooterbe. Így legalább a játékos rá van utalva arra h -lőszer hiányában- ne esztelenül lövöldözzön, hanem minden töltényt becsüljön meg. Pont ez volt a jó a RE 4-ben is, h töltényt csak a pályán lehetett találni és venni pedig nem lehetett.

  33. Bizony ez már nem survival horror, mint a régi resik, De mindig survival, még mindig túl kell élned nagy nehézségek árán, és még szép hogy nem hagyják hogy végifuss a pályán headshotokat osztva. Az ellenfelek viselkedése meg úgy minden erre az irányításra van kiélezve.

  34. A Resident Evil ki van találva: sokat fejlesztett, megfontolt és kiforrott szisztémán alapuló game. Ez a régebbi játékokra volt igazán jellemző, meg persze az MGS-re. RE-nek azért annál jóval egyszerűbb a rendszere de így is irányítható, szórakoztató. Hát akkor mi a lómicsodának kell bárkinek is, lövöldözéssel egybekötött futkorászás?

  35. mi az a rezidens evliiii????

  36. Ja a kést kihagytam! Ekkora bárdal, ennyi csapástól, egy mamutfenyő kidőlne fa..om! Ezek meg vígan ordibálnak és támadnak tovább! Ááhh hadjuk…

    • Persze…ezért fertözöttek, és nem sima emberek. Ha mindenkit 1 lövésböl ölnél, akkor thk unalmas lenne.A játék arra próbál rávenni, hogy eressz bele a mocskokba 2 golyót aztán üsd ki öket a világból. Ez sokkal poénosabb, mint simán löni.

  37. Nagy faszkalap az aki ezért-azért rinyál. Ez a stuff hibátlan.Szevasz

  38. Nem tudum ti hogy vagytok vele, de szerintem kicsit elba..ták! A hang amikor először elsütöttem a fegyvert… azt mondtam magamnak na neee (ilyen hangot én is ki tudok adni bazd)!! És kik ezek te, hogy egy tárat kell bele vágnom az arcába, hogy megpusztuljon, és ha mondjuk kevés életem van és akarok maghoz venni egy kis FÜVET, közbe nyugodtan lekaszabolnak a megzápult agyúak! Ez még a RE4-ben is úgy történt, mint ha pause menüben lépegetnél (csak a tatyóban turkáltál) és nyugodtan kedvedre konbinálhattál amit csak akarsz, azzal amivel akarsz, mert közben nem ment a menet! A demo után tényleg sodornom kellett egyett, hogy megnyugodjak!

  39. De nem is kell bele futás közben lövés, a láncfűrészes állat így is öt percig gondolkozik, hogy levágja-e a fejed, vagy sem… 😀

  40. Azért amit a demó megmutat, abból látszik, hogy lesz egy jó pár hely ahol ránk fog szakadni az embertömeg. Na ilyen szitukban jó lenne a mozgás közbeni lövés.Bénának tartom, hogy elfutok egy helyre leállok és lövök. Megint arrébb szaladok megint állj és lövök.Tudom nem rezis ez a fajta lövés de kit érdekel. Nekem hiányozni fog.

  41. Azon még túl teszi magát az ember,hogy még most sincs lövés (érdekes az Outbreak 2ben volt) , viszont a hanyag-logikálatlan gombkiosztásból származó gondokból már nehezebben.A tűz gombot miért nem lehet a R2-re tenni,ha már olyan ravasszerű? Tudom közel sincs olyan ,mint a X360nak.Miért van még futás gomb? Kés? Minek? Nosztalgia? Hagyuk már.Miért ezt a reform4 ágat vitték tovább? Most már lehet volna az Outbreak mellék ágat tovább fejleszteni vagy 4 játékos lehetőséggel.Ezek után azért még kiváncsi vagyok a teljes 5. részre. Nagy változások már lesznek benne.

    • Szerintem a kés speciel nagyon is kell, sokszor ha van lőszerem, akkor is inkább lekéselem a dögöket, mint h parazoljam a töltényt.

    • A `Type D` valami baromi jo! En is `B`-n nyomtam le eloszor a ket palyat, de most kiprobaltam a `D`-t, ezzel szinte leanyalom volt ujra megcsinalni oket. Minden ketelyem elszallt.

    • Most nem tökmindegy, hogy R1 vagy R2? A legtöbb játékban a ravasz az R1. Az X fényezése ezen az oldalon még mindíg nem túl elmés, de ha eddig nem esett le…Minek a futás, és a kés? Minek hülyéket kérdezni? Pont a kés az amivel kompenzálni lehet a kevés löszert. A futás meg…erre nincs mit válaszolni. Miért zavar a futás gomb?

  42. “Jó lesz ez így, sokkal izgalmasabb ettől a játék és NAGYON tetszik, hogy a Capcom nem csinált egy “”gir(L)s of vórt”” a RE sorozatból…”

  43. Hamarosan kapunk egy új nagyágyút, amiben lehet mozgás közben is lőni!!! – Killzone 2 😀

  44. Nem is baj.

  45. Helyes. Szeretjuk.

  46. Ki az a béna,akinek MOZGÁS KÖZBENI LÖVÉS funkcióra van szüksége???

  47. ööö melyik igazi Resident játékban volt benne a mozgás közbeni lövés???

  48. Totál adrenalin bomba lesz a cucc, mondjuk egy pár dolog azért hiányzik belöle nekem. Rögzített kameraállás, feladványok, rothadó zombik, no meg a rettegés. De hát ez kell a népnek, tömény akció. Sheva bejön, símán megkaphatna.

  49. Nekem ez az első olyan játék a singstar mellett amire azt mondom, hogy na igen érdemes volt ps3-at vennem 🙂

  50. Engem egyántalán nem zavar a dolog….

  51. Az a röhej, hogy megy a találgatás ezerrel meg már sokan elásták egy demo alapján 🙂 Nekem így is nagyon tetszik a dolog, de azért csak meg kellene várni a teljes játékot.

  52. SAJNOS 🙁 na nem baj. megyek ez nekem, de ez szerintem hibás döntés! sokan ez miatt tántorodnak majd el a játéktól szerintem!

  53. Nekem így megfelel az irányítás.

  54. “Nagy baj nincs, sőt.Közben a Playstation: TOM dobott rá egy százast, elsőként:””Perhaps Resident Evil 5’s most remarkable achievement is how it deftly straddles the line between the franchise’s sometimes endearing, sometimes frustrating, legacy gameplay mechanics while incorporating more contemporary action adventure elements like enhanced interaction and exploration of environments and a decidedly more shooter-like control scheme.””hmm :)Azt lehet tudni, hogy itt kábé mikor kap értékelést?”

  55. tegyük hozzá, hogy sajnos :S

  56. Szerintem is nagyon jó ez így…Lőszert viszont pakolhatnának bele…:)

  57. Egy kicsit ambivalensnek érzem a dolgot. Ha akciójátékot csináltak, akkor miért nincs benne, ha meg szokásos túlélőhorror, akkor miért gyúrtak ennyire pont az eksönre?Nem vagyok biztos benne, hogy ez jó ötlet, de azért azt mondom el kell fogadni.

    • Nexus te írod a lényeget !!! Valóban én is így érzem…. ha már ennyire akciósra vették a figurát, és ennyien jönnek akkor bele kellett volna tenni. Elfogadjuk, végigjátsszuk és majd véleményt alkotunk…..

    • Azért nincs benne, mert a Capcom az egyetlen, aki bevállalja. Mindig bevállalja. A Lost Planetnél is bevállalta, a DMC4-nél is, az SFIV-nél is, a Bionic Commando-nál is, mindig minden A-kategóriásnál bevállalja.

      • Értik a dolgukat. Nincs simi, nem csókolnak szájon, de nem is feltétlen kell. 😀

      • Mit vállalt be a capcom? A töketlenséget? Nahát az outbreak 2 elbírta a gyaloglás+lövést? És érdekes, ott semmit sem vont le az élményből. Ugyanolyan izgalmas volt. Az 5-ben azt nem nevezném izgalomnak mikor lecsapnak tárazás közben, max frusztrálónak.

        • “Ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy elég szomorúnak tartom, hogy a capcom a béna irányítással próbálja fenntartani az ijedtség érzetet a túlélő shooter (nem horror) sorozatban. Gyenge béna röhejes duma ez a ,,nem cseréljük le az irányítást mert már csak ez maradt a sorozatból tradícionális resident feelingjéből.””A horror rész holvan? Az ijedtség faktor? Inkább azt kellett volna megtartani, mint tradícionális RE feelinget. lol Más cégnek ez ment.Én is jobban preferáltam azt a megoldást, mikor rádtör egy zombi vagy akármi és a hirtelen ijedtségben ellősz 5-6 töltényt a semmire, mint a basszus hogy ez mekkora dög fél karjával átéri a hajót. Hogy a rákba nyírjam ki ezzel a totyogok vagy lövök irányítással. Ha már akció sorozatot csinált a játékból, az irányítást is átszabbhatták volna, mert ez a forma a RE1-hez simán ment de ehhez nem. Szerintem nem ezen múlna, hogy akkor a rajongók az 5-re azt mondják: Hát ez már nem is RE, csak egy shooter. Ez már rég nem az.”

        • Ne tárazz a közelükben, fejleszd fel a fegyvert, hogy rohadt gyorsan tárazzon. Istenkém, kicsit már télleg sok a rinyából…

    • Horror meg action? nem fér meg egymás mellett? Aliens? Ott kőkemény akció van, mert hullanak a dögök, de mégis magán hordozza a Sci-fi horror minden elemét:)

  58. hát sajnálom:S, de tényleg izgalmasabb lesz így a játék 🙂

  59. azt hiszem akasztas azert nem lesz!majd resident 6-ban!!

  60. Ettöl csak izgalmasabb lesz a játék! Alig várom, hogy DAHANDE-val és Solidussal végigtoljuk 5-ször 10-szer 😀

  61. Csak úgy, mint az elmúlt 13 év összes Resident Evil epizódjában.

  62. HUMBUG

  63. Látom sokaknak szúrja a szemét a dolog.

  64. Ezzel nő a feszültség a harc közben, és nagyobb az izgalom.

  65. Nos,a választ megkaptuk. Ennyi 🙂