Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Resident Evil 5 – mesél a producer

Jun Takeuchi, a Resident Evil 5 (egyik) apukája a 1UP-nak adott interjút. A téma érdekesen indult: megkérték, hogy mondjon el öt olyan “titkot” vagy vicces anekdotát a játékkal és készültének körülményeivel kapcsolatban, melyet eddig szinte csak a Capcom munkatársai ismerhettek.* A RE5 fejlesztésének kezdeti stádiumában a csapat elutazott Afrikába, és több ezer fényképet készítettek valós helyszínekről, a környezetről. A fotókat később típusuk szerint szelektálták, és úgy állítottak össze belőlük csomagokat, hogy a játék pályáit készítő munkatársak dolgozhassanak velük.* A fegyverek és harci felszerelések – például Chris cuccai – élethű megjelenítéséhez egy hivatásos japán katonai szakember adott tanácsokat. Volt egy pont, ahol a csapatnak egy kézi rakétavetőre volt szüksége: a szakértő ezt is megszerezte (persze csak egy replika képében), amit saját kocsijával vitt el a város központjában levő stúdióba. Azt beszélik, nem kis riadalom támadt, amikor a forgalmas utcán elővette a fegyvernek látszó tárgyat: a járókelők körülállták, és kérdezgették, ez az izé ugyan mire kell neki?* A game minél tökéletesebb kidolgozásához hollywoodi szakemberek segítségét is kérték, de ehhez pár munkatársnak át kellett költözni ideiglenesen Amerikába. Az egyik srác pont akkor nősült, és végig panaszkodott, hogy amíg el nem készül a játék, nem élhet családi életet újdonsült kisnejével.* Chris egy M92 pisztolyt használ már a történet legelejétől kezdve. Takeuchi azonban – mivel Chris láthatóan szépen kigyúrta magát az ötödik részre – inkább egy bivaly .45-öst adott volna a kezébe, hogy stílusosabb legyen, és ezt rendszeresen a fejlesztők szájába is rágta. Később, amikor megmutatták neki a game egy félkész verzióját, persze észrevette, hogy mégis az M92 lett a nyerő. Végül kiegyeztek abban, hogy a .45-ös kéziágyú opcionálisn megvásárolható eszköz lett, és néhány poszteren is ezzel pózolhat Gyúrmagyuri.* Sheva partnerfigurája már a legelejétől fogva be volt tervezve, egyedül azon ment a huzavona, mennyire legyen csinos a kishölgy. A végleges változatig 50(!) kölönbző variációt próbáltak ki, mire megegyeztek. Egy Beyoncé-szintű (nehéz)bombázót már túlzásnak találtak, viszont dögösebbet akartak, mint Angelina Jolie. Az arcát is sokáig variálták, ajkainak vastagságát pl. többször változtatták meg, akár 5-10mm-es értékekkel. A producer külön artbookba is betette volna a korai változatokat, a dizájner azonban inkább kidobta őket, mert elege volt már a csajteremtésből…* Érdekesség, hogy ha játék közben lelövöldözöd a különféle feltűnő állatokat (+ más apróságokat), azok bekerülnek a legyilkolt ellenfelek listájába. A 1UP egyik tesztelője például imádta lepuffogtatni a kapirgáló csirkéket, a patkányok pedig a fejleszők kedvencei voltak. Úgy lászik, ezek a vicces “játék a játékban” akciók, amikor teljesen haszontalan, de mégis mókás dolgokkal mulatod az időt egy programban, sok gémer kedvelt szórakozásai.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. A rakétavetős jelenet vicces lehetett 😀

  2. Kamuzik 🙂

  3. Ez érdekes volt.Azért egy nagyobb tűzerejű pisztoly -szerintem is- jobb lett volna:)

  4. jó ilyen érdekességeket olvasni egy játékkal kapcsolatban.

  5. Az szép…nem kis meló van a játékban 😀

  6. Jó kis szöveg:) az biztos ,hogy nagyon nagy játék lesz:D

  7. Érdekes 🙂

  8. tetszetős 🙂

  9. jó lesz ez a game PS3-rom ra !!!:-)

  10. Nagyon varom mar!Kulon orom, hogy lesz benne .45-os! 🙂

  11. Jó kis hír 😀 A game nagyon jó lesz higgyétek el 🙂

  12. Egy volt barátnőmre hajaz lehet azért tetszik ennyire:)

  13. azt kimaradt, hogy ‘kimentek Afrikába, majd lepuffantottak pár helybelit, hogy megnézzék pontosan hogyan is robban szét a fej, ha közelről telibekap egy shoti lövést. ‘ :Dnah viszont ezzel a cipófejű csajjal kissé mellélőttek. még csak nem is súrolja a szépségideált.

  14. Beyonce az ISTENNŐ!!!

  15. erdekes,megneznem az artwork-okat.

  16. jó sztorik

  17. várom sok szeretettel :P, co-op módba kiakasztom vagy 5x az biztos 😛

  18. “””Szimbióta.””Ma másodszor futok bele itten ebbe a kifejezésbe. Semmi, csak beugrott. A másik eset jó két (?) héttel ezelőtti bejegyzés.”

  19. Kíváncsi lennék mik voltak azok a dizájn konceptek amit kidobtak a csajról. Eszembejutott a kidobott RE1.5 és teljesen kukában végzett RE4. Mennyivel jobb lett volna…

  20. Beyoncé nem (nehéz) bombázó, és simán bombázó és kész. 🙂

  21. Szerintem elég dögös lett így is a csaj.

  22. Ahhh, milyen kellemes kis hirecske. Epp vegeztem a megszokott blikk-bors-napiasz olvasassal, ez jol jott.

  23. Annyit szarakodtak Shevával,hogy a játékmenet felújítására nem is maradt idejük.

  24. Ez mind szép és jó. De ha kaki lesz a játék nem nagyon fog érdekelni, hogy ki hova utazott és hogy ki mikor nem élt nemi életet.

  25. Ha már kiruccantak Afrikába lefotózhattak volna pár helyi nőt is és akkor nem kell celebekből montázsolni 😛

    • A NG meg a Discovrey mutat néha local nőket. Speciális támadásuk lett volna az amúgy derékig érő melleikkel leütni a zombikat, vagy a hátukon cipelt szimbióta gyereket akcióztatni.(Nem rasszizmusból, de ők tényleg ilyenek.)A Beyoncé – szintű műnőket ki nem állhatom.