Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Resident Evil 5 – ilyen lett volna, ha…

Érdekes koncepciótervek bukkantak fel a Resident Evil 5-ről – mégpedig a fejlesztés korai stádiumából, amikor a Capcom még nem volt biztos például abban, MT Framework vagy Unreal Engine 3 zakatoljon-e a kód alatt.A [A http://www.rehorror.net/v20/resident-evil-5-prototypes]képek minősége elég gyatra[/A], ezért nem is hoztam át őket: az azonban jól látszik, hogy létezett egy [I]vidám, színes[/I] verzió is a játékból, valószínűleg lila buborékokat lődöző lézer-vízipisztolyokkal, és rémülten rohangáló, kiabáló alienekkel, valamint Chris bicepszmérete a kezdetekben három számmal nagyobb volt még a mostaninál is. Sheva gyereklányos ábrázatát pedig… hát jobban tették, hogy lecseréték. Az UE3 magánvéleményem szerint totális mellényúlás lett volna.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. adhatnátok nagyobb képet

  2. Annyira nem lett volna gázos sztem x) Az izom meg kell a GoW-ból ill. az UT3-ból kiindulva xD

  3. a jätekban van több grafikai filter, talän ez a szinviläg is de meg sajnos nem tudok nyilatkozni mert nem jätszottam meg vegig es nem elerhetöek.

  4. annyira nem lett volna szörnyű:)

  5. én megnéztem a képeket és hát azokból ítélve elég gagyi volt a grafika. de az a kép volt a legrosszab ,amelyiken Chrisnek akkora karja volt, mint ő maga 3-szor. A Resi 5 így jó ahogy van.

  6. Elég más lett volna.

  7. hát jó,hogy ilyen lett a játék! nagyon jó az elejétől a végéig!

  8. jó ez, hogy úgy maradt, ahogy most van..

  9. “A concept-eket gyors “”áthajtottam”” nehogy spoilerezzek”” így az utolsó pillanatban ^^ – amúgy jobb az úgy ahogy véglegesen maradt :)”

  10. semmi bajom az UE3-al mert lehet azon nagyon komoly játékot is készíteni (Bioshock), de MT Framework valamiért mégis úgymond konzolosabb egy motor 🙂

  11. Nem annyira vészes. De azért örülünk, hogy nem olyan lett. Jó lenne PlatinumShoptól szerezni húsvétra egy példányt.

  12. Nem lett volna ilyen ronda UE3-al. Azóta sokat fejlesztettek rajta. Én személyszerint szeretem az UE3-at,mivel PC-n remek minőség/teljesítmény arányt ad. Persze nem nagy felbontásban,mert ott keményen esik az fps,de 1024×768 vagy 1440×900 körül nagyon szépen fut legtöbb videókarin.

  13. Azok a rajzok benne vannak a könyvemben is. Korai tervrajzok voltak. 2005.májusEkkor érkezett az első hír, hogy készül a Resident Evil 5.

  14. Szerintem se lett volna jó, ha U3-at használnak. Főleg amennyi gond van vele (a programozást illetően). Viszont kár, hogy az ütéseket nem lehet hárítani, mint ahogy egy korai bemutatóban látni lehetett.

  15. Én örük neki hogy dobták az ut motortvalahogy nem vagyok töle elájulva,az éles textúrákon kívül mást nem igen tud

  16. Még jó h ilyen szép lett 😀

  17. azta qrva mekkora karja van itt még :D:D

  18. Hát igen, anno mindenkit elkapott az UE3 láz, és a Capcom is megakarta venni a middleware-t, hogy ne keljen saját motort írni, mert sok idő! hát a saját motor márpedig aláz 🙂

  19. a régi túl élénk volt, a mostani meg nagyon fakó… (csak a demó alapján)

  20. Mondjuk a Chris féle izompacsirták általában UE3-as játékokban szoktak megjelenni 🙂

  21. Valóban elég élénkek a színei a korai verziónak. Na de Chris karja! OMG! Egy olyan testalkatú embernek mint ő, sose lehet ekkora karja… Mondjuk én a mostanit is nagynak tartom.

    • A Code Veronica történései után mérgében szétgyúrta magát:)

    • “De egyebkent jobb lett volna egy macskajancsi? Szerintem nem tulzas a karja (persze tudom, mindenbe bele lehet kotni), egy “”kommandos”” hogy nezzen ki? Teljesen jol van igy. Emlekszem a demo utan jott hogy Sheva “”randa””, “”bunko feje van””, “”hogy valaszolgat maar””, “”mint egy katona””…. Komolyan, embereknek videojatekot kesziteni egy ritka sz.r melo lehet.:)) “

  22. Hála az égnek időben észbe kaptak.

  23. Én már kezdem unni,hogy minden második játékok az Unreal motor hajt.Hálisten’ nem voltak vakok a Capcomnál és kidobták:)

  24. Szerintem a végleges verzióban is eltúlozták Chris izomzatát, aki nem fanatikus RE5 imádó az látja! Persze tudom előre a reakciókat: R5 fanatikus rajongók azt fogják írni, hogy ők nem fanatikusok, és nem értenek egyet velem.(Lesz mindenféle kimagyarázás.)

    • Sztem meg igazad van. Gondolom így akarja a capcom elhitetni velünk, hogy Chris jobb egyenese halálos erejü csapással bír.

      • Egy kézi boxer használatával hihetőbb lehetett volna az a halálos ütés. A RE6-ban már játék közben is Tekken szinten fognak verekedni a főszereplők. Fegyvert nem is lesz muszáj használni, beadják majd maguknak a pozitív jelegű X vírust,(lásd: tuning Wesker) és különböző képességekkel rúgják szét az ellen hátsóját. Szerintem ilyen fajta fejlődésre lehetne számítani.

  25. Az nem is bicepsz, inkább egy farhát XDSztem már a resistance 2-nek se tett jót a túl sok, élénk szín.Szerencsére a végeredmény a RE5-nél egy kiválló látványvilág.

  26. nagyon le leszek most hurrogva xDszerintem ez a színvilág is illett volna a játékhoz. elvégre nulla borzongás ill. ijedelem van a játékban. tömény akció az egész. így akkor legalább kicsit változatosabbak lettek volna a helyszínek, és nem a szürke árnyalataival játszanának…én sajnálom, h ennyire elmozdult a sorozat az akció irányába. de ha már akció játék lett, jobb lett volna ha a dead space-es formában csinálja 🙂

  27. Ekkora bicót áááá loál! Mint egy gorilla 😀

  28. Viccesen nézett ki. Talán majd a wii verzióban felhasználják ezt a gyerekes kinézetet 🙂

  29. Valszeg jool tették, hogy nem UE. ennyi . PONT 🙂 bár nincs még! meg.de ami késik …………..

  30. Chrisnek tényleg kegyetlen a karja:)

  31. Jó így is, de szerintem jobb a végleges szürkésebb kinézet. Az illik a hangulathoz.

  32. sztem a csajszi eredeti koncepciója jobban néz ki

  33. Unreal engine gyors fpsekre való nem Resident Evilre.

  34. Hát elég furi.

  35. erdes

  36. Még jó hogy nem ez lett :SNekem jobban tetszik a mostani 🙂

  37. Jó ez így ahogy van.

  38. “Elég Uncharted filingesek ezek a “”szines”” képek”

  39. Érdekes…