Érdekes koncepciótervek bukkantak fel a Resident Evil 5-ről – mégpedig a fejlesztés korai stádiumából, amikor a Capcom még nem volt biztos például abban, MT Framework vagy Unreal Engine 3 zakatoljon-e a kód alatt.A [A http://www.rehorror.net/v20/resident-evil-5-prototypes]képek minősége elég gyatra[/A], ezért nem is hoztam át őket: az azonban jól látszik, hogy létezett egy [I]vidám, színes[/I] verzió is a játékból, valószínűleg lila buborékokat lődöző lézer-vízipisztolyokkal, és rémülten rohangáló, kiabáló alienekkel, valamint Chris bicepszmérete a kezdetekben három számmal nagyobb volt még a mostaninál is. Sheva gyereklányos ábrázatát pedig… hát jobban tették, hogy lecseréték. Az UE3 magánvéleményem szerint totális mellényúlás lett volna.
Resident Evil 5 – ilyen lett volna, ha…
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
sony100
adhatnátok nagyobb képet
KROTCHY
Annyira nem lett volna gázos sztem x) Az izom meg kell a GoW-ból ill. az UT3-ból kiindulva xD
Makker
a jätekban van több grafikai filter, talän ez a szinviläg is de meg sajnos nem tudok nyilatkozni mert nem jätszottam meg vegig es nem elerhetöek.
Istu
annyira nem lett volna szörnyű:)
titus6
én megnéztem a képeket és hát azokból ítélve elég gagyi volt a grafika. de az a kép volt a legrosszab ,amelyiken Chrisnek akkora karja volt, mint ő maga 3-szor. A Resi 5 így jó ahogy van.
ssy7
Elég más lett volna.
HUNFRE
hát jó,hogy ilyen lett a játék! nagyon jó az elejétől a végéig!
nukiito
jó ez, hogy úgy maradt, ahogy most van..
Reita
“A concept-eket gyors “”áthajtottam”” nehogy spoilerezzek”” így az utolsó pillanatban ^^ – amúgy jobb az úgy ahogy véglegesen maradt :)”
1mzolee0
semmi bajom az UE3-al mert lehet azon nagyon komoly játékot is készíteni (Bioshock), de MT Framework valamiért mégis úgymond konzolosabb egy motor 🙂
Sakamoto
Nem annyira vészes. De azért örülünk, hogy nem olyan lett. Jó lenne PlatinumShoptól szerezni húsvétra egy példányt.
XGamer
Nem lett volna ilyen ronda UE3-al. Azóta sokat fejlesztettek rajta. Én személyszerint szeretem az UE3-at,mivel PC-n remek minőség/teljesítmény arányt ad. Persze nem nagy felbontásban,mert ott keményen esik az fps,de 1024×768 vagy 1440×900 körül nagyon szépen fut legtöbb videókarin.
CountofHell
Azok a rajzok benne vannak a könyvemben is. Korai tervrajzok voltak. 2005.májusEkkor érkezett az első hír, hogy készül a Resident Evil 5.
ColdHand
Szerintem se lett volna jó, ha U3-at használnak. Főleg amennyi gond van vele (a programozást illetően). Viszont kár, hogy az ütéseket nem lehet hárítani, mint ahogy egy korai bemutatóban látni lehetett.
Sharky
Én örük neki hogy dobták az ut motortvalahogy nem vagyok töle elájulva,az éles textúrákon kívül mást nem igen tud
Danielo
Még jó h ilyen szép lett 😀
kiswech
azta qrva mekkora karja van itt még :D:D
kiswech
Hát igen, anno mindenkit elkapott az UE3 láz, és a Capcom is megakarta venni a middleware-t, hogy ne keljen saját motort írni, mert sok idő! hát a saját motor márpedig aláz 🙂
duckdany
a régi túl élénk volt, a mostani meg nagyon fakó… (csak a demó alapján)
Duke
Mondjuk a Chris féle izompacsirták általában UE3-as játékokban szoktak megjelenni 🙂
tiNk
Valóban elég élénkek a színei a korai verziónak. Na de Chris karja! OMG! Egy olyan testalkatú embernek mint ő, sose lehet ekkora karja… Mondjuk én a mostanit is nagynak tartom.
Alex
A Code Veronica történései után mérgében szétgyúrta magát:)
wallace
“De egyebkent jobb lett volna egy macskajancsi? Szerintem nem tulzas a karja (persze tudom, mindenbe bele lehet kotni), egy “”kommandos”” hogy nezzen ki? Teljesen jol van igy. Emlekszem a demo utan jott hogy Sheva “”randa””, “”bunko feje van””, “”hogy valaszolgat maar””, “”mint egy katona””…. Komolyan, embereknek videojatekot kesziteni egy ritka sz.r melo lehet.:)) “
Motoko
Hála az égnek időben észbe kaptak.
Alex
Én már kezdem unni,hogy minden második játékok az Unreal motor hajt.Hálisten’ nem voltak vakok a Capcomnál és kidobták:)
Shinobi_Tom
Szerintem a végleges verzióban is eltúlozták Chris izomzatát, aki nem fanatikus RE5 imádó az látja! Persze tudom előre a reakciókat: R5 fanatikus rajongók azt fogják írni, hogy ők nem fanatikusok, és nem értenek egyet velem.(Lesz mindenféle kimagyarázás.)
Chrome
Sztem meg igazad van. Gondolom így akarja a capcom elhitetni velünk, hogy Chris jobb egyenese halálos erejü csapással bír.
Shinobi_Tom
Egy kézi boxer használatával hihetőbb lehetett volna az a halálos ütés. A RE6-ban már játék közben is Tekken szinten fognak verekedni a főszereplők. Fegyvert nem is lesz muszáj használni, beadják majd maguknak a pozitív jelegű X vírust,(lásd: tuning Wesker) és különböző képességekkel rúgják szét az ellen hátsóját. Szerintem ilyen fajta fejlődésre lehetne számítani.
tiNk
Neeeeeeee!
Chrome
Az nem is bicepsz, inkább egy farhát XDSztem már a resistance 2-nek se tett jót a túl sok, élénk szín.Szerencsére a végeredmény a RE5-nél egy kiválló látványvilág.
synapse
nagyon le leszek most hurrogva xDszerintem ez a színvilág is illett volna a játékhoz. elvégre nulla borzongás ill. ijedelem van a játékban. tömény akció az egész. így akkor legalább kicsit változatosabbak lettek volna a helyszínek, és nem a szürke árnyalataival játszanának…én sajnálom, h ennyire elmozdult a sorozat az akció irányába. de ha már akció játék lett, jobb lett volna ha a dead space-es formában csinálja 🙂
Onimushaman
Ekkora bicót áááá loál! Mint egy gorilla 😀
soliduss
Viccesen nézett ki. Talán majd a wii verzióban felhasználják ezt a gyerekes kinézetet 🙂
pcpmate
Valszeg jool tették, hogy nem UE. ennyi . PONT 🙂 bár nincs még! meg.de ami késik …………..
HUN_GERGO
Én is így vagyok vele.:)
dattebayo
Chrisnek tényleg kegyetlen a karja:)
pethodavid
Jó így is, de szerintem jobb a végleges szürkésebb kinézet. Az illik a hangulathoz.
Kazama_Jin
sztem a csajszi eredeti koncepciója jobban néz ki
Joey
Unreal engine gyors fpsekre való nem Resident Evilre.
ppista
Hát elég furi.
zsolt1983
erdes
ssj3_vegetto
Még jó hogy nem ez lett :SNekem jobban tetszik a mostani 🙂
Sektor
Jó ez így ahogy van.
Szmorepapa
“Elég Uncharted filingesek ezek a “”szines”” képek”
Vhiktor
Érdekes…